-
IT café
A topik célja, hogy a félresikerült üzleteket itt megbeszélhessék a felek, ha azt nyilvánosan szeretnék megtenni.
További tudnivalók >>>
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csillogo
újonc
Sziasztok, esetleg ebben a témában tudnátok segíteni nekünk?
Köszönjük előre is!
Üdv: Cs -
Csillogo
újonc
válasz Yamaha R1 #1612 üzenetére
Igen, elvittem szervizbe, most várom, h mit mondanak. (péntekig ígérték az átnézést) Első ránézésre nem tudták konkrétan megmondani, mi a gond, vagy kijelzőcsere, vagy kábelcsere. Vagy 16e ft, vagy 30-35e... Hát... nem őszinte a mosolyom... Az eladó teljesen elzárkózik most már, az elején még együttérzéseként felajánlott 10e ft-ot, majd azt is visszavonta. Ez is furcsa volt nekem, hogyan jött ki a 10e??? Akkor még nem tudtam semmi konkrétat, csak annyit, hogy a kijelző nem működik...
A vicc az egészben, h elméletileg egy ilyen bagatell dolog miatt, mint a nem megfelelő csomagolás, bukott el az egész!! (feltételezve, hogy tényleg jól működő volt a laptop feladáskor) -
Csillogo
újonc
válasz SkyForcer #1608 üzenetére
Őszintén szólva azt sajnálom, h nem volt annyi rutinom (nem szoktam sűrűn laptopot vásárolni így, ez életemben a 2. alkalom...) hogy a futár előtt kibontom, és legalább azt jegyzőkönyveztetem, hogy milyen módon volt csomagolva. Erről ugyan készült fénykép, de nem a futár jelenlétében. Az eladó privátban maga is elismerte, h nem volt teljesen jól csomagolva, és hogy bocsi ezért... Nem gondolta, h ennyi nem lesz elég. (1-1 2 cm-es hungarocellap közé berakva a gép, külön aksi stb, oldalirányban és fenti irányban sem kitömve...)
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a topic összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen