Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • alfaman512

    tag

    válasz Csaszykj #614 üzenetére

    Hát elég nehéz ügy lessz. Itt sztem sok segítséget ne várj, engem is átdobtak a palánkon egy vinyóval, és még majdnem én vagyok a hibás. Az eladó egy figyelmeztetést sem kapott, nem tudom ilyenkor hol vannak a moderátorok. :(

  • Evgenii

    tag

    válasz Csaszykj #614 üzenetére

    Üdv!

    Nos, ezt bizonyítani elég mókás dolog! Függetlenül attól, hogy igaz-e az általad felvázolt szitu, vagy sem!

    Az, hogy az alaplap már két (vagy több) embernél is volt, így elég nehéz bizonyítani, hogy nálad halt-e ki valóban az alaplap, vagy már alapból rossz volt!
    Mert ugye az eladó azt fogja mondani, hogy nála minden rendben volt! Te pedig azt, hogy észrevetted a hibát!
    Ez egy állítás kontra egy tagadás!

    Elviheted az ismerősödet tanúnak, de akkor az eladó is ennyi erővel odaállíthatja egy barátját, aki azt fogja állítani, hogy pl. Ő múlthéten (még az eladás előtt) játszott az adott gépen, és akkor az alaplapnak semmi baja nem volt!
    Na, itt ugye ismét megáll az egész ügy!

    A garancia egy jópofa dolog! Tudod, sok esetben a 40 oldalas gyártói garancia se ér semmit!

    Jelen esetben, ott tartasz, hogy van egy alaplapod, amiről nincs írásos adás-vételi szerződés! Ez már egy hátrány!
    Gondolom azóta eltelt jó pár nap! Így újra jópofa dolog bizonyítani a meghibásodás pontos dátumát!

    A kiégetett videokártyákról is egy élmény lenne megmondani, hogy vajon azokból az első volt-e zárlatos, ami az alaplapot taccsra tette, vagy sem!

    Feljelentést tehetsz, de az idő! Ezen kívül, a rendőrség elkezdi a bizonyítási eljárást. (Ha elkezdi...)
    Ott pedig jön az előbb említett dolog! Ha az eladó azt mondja, hogy a Te kártyád vágta haza, na akkor szívás!
    És még sorolhatnám a verziókat!

    Lényeg:
    Rendőrségi feljelentés = Rengeteg idő, és nem garantált semmilyen siker!

    Fogyasztóvédelem = Szintén rengeteg idő! Ezen kívül azt mondják, ha hozzájuk fordulsz, hogy küldj tértivevényes levelet az eladónak, és részletes leírással ismertesd a panaszod! Erre az eladónak 30 napja van válaszolni! (Pazar nem?)
    Viszont, ha az eladó nem óhajt válaszra méltatni, meg ilyenek, akkor kinyomtathat egy saját maga által írt levelet! Utólag Te elég nehezen bizonyítod be, hogy mit is írtál a leveledben ilyen szituban! Sőt, lehetetlen bebizonyítani!

    Bíróság = Öngyilkosság! Szép kis időbe beletelhet, hogy foglalkozzanak az ügyeddel! Ezen kívül ügyvédi díj is felmerülhet, stb.! Tehát halottnak a csók!

    Ilyen esetekben a közös nevezőt kell megtalálni! Ha nem hajlandó az eladó visszafizetni a teljes árat, akkor legalább a fele árra megérne egy próbát rábeszélni!
    Így tény, hogy buksz, de nem a teljes összeget!

    Amennyiben ebbe se menne bele, akkor sajna le kell nyelni a békát!

  • Evgenii

    tag

    válasz Csaszykj #619 üzenetére

    "Na most tégy igazat, úgy, hogy senkit se sérts meg...."
    A maga szemszögéből mindenkinek igaza van! Az, hogy épp kit sért meg egy döntés, nos, az szubjektív!
    Bár, Én a magam részéről nagy ívben teszek rá, hogy kit sértek meg! Alapból korrekt vagyok! Ha valakinek nem tetszik, alanyi joga a dolgokat másképp látni!
    Egyébként a mai világban igazság, mint olyan nem nagyon létezik!

    "Nagyjából már megegyeztünk, hogy vesz tőlem még a 2. számú haver hibátlan hardvert - ami megmaradt az asztali gépemből, csak engedek neki az árakból, és ennyi."
    Na, látod! A közös megegyezés mindig célravezető!

    "Már nem is érdekel a dolog, soha többet nem adok így el hardvert - hogy nem tesztelem le, pláne ha beszámításról van szó."
    Erre csak annyit, hogy: Szerződés! Még mindig nem oroszlán! Nem fal fel! Viszont véd az ilyen, és ehhez hasonló esetektől!

Új hozzászólás Aktív témák