-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz snyper990 #56466 üzenetére
Üdv!
Automatikusan kapod meg, csak arra ügyelj hogy időben lemond lemondas.upc.hu címen, ha később nincs szükséged rá, összefoglalóban pár dolog levan írva.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz snyper990 #76464 üzenetére
Szigorúan saját vélemény, de használj saját wifis routert.
Az egy feltehetően bő 5-6-7-8 éves HGW, és már kijövetelekor se volt egy világbajnok eszköz.Szerintem kizárt, hogy szolgáltatói probléma lenne. Ezt egyébként könnyedén kipróbálhatod. Számítógépről, böngészőből belépsz a Google Play-be, és megnézed hogy megy (így is lehet telepíteni alkalmazásokat, megadod a google fiókhoz párosított telefonodat, mikor a telepítésre bönksz és kész).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz snyper990 #76473 üzenetére
Viszont a ház másik végében is van egy router, az LAN kábel segítségével terjeszti ki a wifi hatósugarát (össze van kötve a UPC modemmel). De azon keresztül sem gyorsabb.
Próbáld ki, hogy kikapcsolod az Ubee wifi részét (vagy átváltod bridge módba), és a másik routerrel próbálsz kapcsolódni.
A UPC-s modemet amúgy sem tudom kiiktatni a hálózatból (abba jön be a koax kábel).
Bridge módba tudod rakni, és akkor a Wifit nem ő osztja.
Attól függetlenül, hogy a telepítésre gépen adom ki a parancsot, maga a telepítés a telefonon megy végbe, így nem látom, miért különbözne a végeredmény attól, mintha a telefonon böknék rá a telepítésre. Plusz frissítéseknél is ez van, amit meg nem tudok gépről megoldani.
Rosszul írtam le, sajnos a kapkodás. Böngészőből nyisd meg a Play áruházat illetve a Twittert, ne alkalmazásból.
A Play áruház és a Twitter is attól függetlenül, hogy honnan nyitod meg (API vagy böngésző), azonos kapcsolódással éred el. Ha böngészőből is lassabb, akkor sem biztos, hogy a
Az a gyanús, hogy csak és kizárólag telefonról és csak a Play Áruháznál és Twitternél fordul elő. Mintha valami port-beállítási vagy sávszélesség-hozzárendelési probléma lenne szolgáltatói részről.
Biztos, hogy nem, mert a szolgáltató nem fogja a Play áruházat vagy a Twittert korlátozni, illetve akkor más is tapasztalna hasonlót.
Az eszköz beállításban lehet hiba, vagy maga az Ubee lehet hibás szerintem. Hard Reset volt esetleg?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
snyper990
őstag
válasz snyper990 #76464 üzenetére
Végre eljutottam odáig, hogy írtam nekik. Másnap reggelre megcsinálták, és küldtek egy emailt:
"2019.05.10-én érkezett megkeresésére tájékoztatjuk, hogy az Ön által jelzett hiba a rendszereinkben történt ellenőrzést/frissítést/javítást követően távdiagnosztikai méréseink alapján már nem tapasztalható, így a hibabejelentést lezártnak tekintjük."
Szóval a hiba tényleg az ő részükön volt, ahogy sejtettem. Mindenesetre nem tudom, ténylegesen mit csináltak, de végre úgy működik, ahogy kell neki -
kenwood
veterán
válasz snyper990 #84760 üzenetére
"Főleg, hogy éjszakára mindig áramtalanítva van."
Itt a foleg szot lecserelted az "annak ellenere, hogy"-ra.
Idokozonkent jo ujrainditani az eszkozoket. Bizonyos bufferek,cachek kiurulhetnek.
A napi ki-be kapcsolas viszont garantaltan csokkenti azoknak eszkozoknek elettartamat, amiket always on modera terveztek.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Beniii06
őstag
válasz snyper990 #84760 üzenetére
1
Azt tudná még kezelni a náluk lévő Ubee modem?
Tudná, még a 320 Mbps-t is optimális esetben, de erőltetni fogják a CB-re cserélést, ha csomagot váltasz. Már a saját beüzemelés sem játszik, mert ott is visszakérik, de egy próbát tehetsz vele.Rosszabb az Ubee modem a CB-nál?
Attól függ, wlanban egyértelmű hátránya van, de sokkal stabilabb az Ubee és mentes a Puma hibáktól. Esetleg, ha leterheltebb környéken élsz a Ubee kevesebb csatornát kezel és kevesebb lehet a sebesség, de mivel 99% hogy cserélnék nálad, mindegy is. Tv interaktív szolgáltatás: ami megy az egyikkel, az menni fog a másikkal is, mindegy hogy ubee vagy cb.2
Valaki más megválaszolja, nincs és nem is lesz VodaTV-m.A helyedben nem váltanék netcsomagot, ha elég a 150-es is, csak ugye jelenleg 500-as csomaghoz adják a voda tv-t, neked kell eldönteni, lehet később adni fogják a kisebb netcsomagokhoz is, sőt biztos.
[ Szerkesztve ]
"Got any other secret weapons?"
-
kenwood
veterán
válasz snyper990 #84778 üzenetére
Isten ments. Muterom minden nap kikapcsolja am onitort,es kihuzza a kabelt az usb hubbol. Utobbi ertheto is valahol,mert van benne egy kek led. Az elobbinel pedig minden jozan erv lepattan rola. Sporol vele evente 10 forintot, de amikor a Huawei P30 prot kellett kifizetni fel eve,egy pillanatig nem habozott
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Toth_Jani
őstag
válasz snyper990 #102323 üzenetére
Sajnos csak annyi hogy újra be kell jelentkezni, és ugyanúgy a karbantartás képernyő fogad.
Szégyen egy informatikai szolgáltatótól ez a Online ügyfélszolgálat !!
A sokkal nagyobb ügyfélkört kiszolgáló Nemzeti közműveknél este Online beírom a villanyóra állást, másnap délelőtt e-mailben megkapom a számlát, amit akár mobilalkalmazásban akár Web felületen is is megnézhetek. -
LouiS22
veterán
válasz snyper990 #102439 üzenetére
Gondolom azt te is sejted, hogy nem neked gyártanak személyre szabottan katalógust, szórólapot, hanem tömegnek és általánosságban beszélnek... Aki meg beszórja a postaládádba, pláne nem tudja, nem tudhatja, hogy előfizető vagy...
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
bigdady
nagyúr
válasz snyper990 #102536 üzenetére
LAN/LAN IP-t állítottam át 192.168.50.1-re, mert erre osztotta az előző asus ac65p router anno az ip-t és erre vannak bekalibrálva az eszközök hogy lássák a nas-t stb (egyszerűség miatt írtam csak hármat) (vagyis 192.168.50.2-től kezd ip-t osztani a router egészen 192.168.50.254-ig))
[ Szerkesztve ]
-
kakuk.tamas
addikt
válasz snyper990 #102624 üzenetére
Azt az internetre írja...
“a modem és Vodafone Mediabox közötti kapcsolatról pedig egy ethernet kábel gondoskodik majd.”
Ebben a mondatban hol van az, hogy a médiaboxhoz kell koax? Itt csak az ethernet kábelt írják.
[ Szerkesztve ]
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
viktorhu
veterán
válasz snyper990 #102934 üzenetére
A technológia nem kulturális kérdés. A telenor Törökbálintról kezeli a régió hívásait, de ezt nem fogja érzékelni egy szerb ügyfél, és ugyanúgy szerb ügyfélszolgálatossal fog beszélni. Ráadásul már most is tipikusan nem János bácsi beszél angol supportossal, hanem az angol ügyfél János bácsi lányával / fiával. Ha idetesznek egy egységes szerverparkot, ahonnan a magyar mellett a német és az angol ügyfél hívásait is kezelik, attól még nem fog lecsökkenni a sávszélesség - az attól fog lecsökkenni, ha itt is leviszik annyira az árakat, hogy az emberek használják is a mobilnetet.
-
viktorhu
veterán
válasz snyper990 #102937 üzenetére
Mert már így is elég komoly szolgáltatóközponti kapacitásuk van itt, így egy erősebb központosítással ilyen formában is nyerhetünk, akár plusz munkahelyeket is a máshol elbocsátottak helyett. Az árakról meg: a vezetékes szolgáltatások relatív olcsók nálunk, a mobilszolgáltatások meg drágák, de nyilván egy olcsóbb közös infrastruktúra az áraknak sem tenne rosszat.
-
Nagus
senior tag
válasz snyper990 #103776 üzenetére
Szerintem meg nem majd 1 hónappal visszadátumozva kellene levelezgetniük, és nem postázgatni kellene nekik. Én biztosan nem fogom arra áldozni az időmet, hogy az SD boxot feladjam amikor libasorba kell állni a posta előtt a covid-hiszti miatt. Meg otthon sem fogok vigyázállásban állni, hogy mikor hozzák ki. A szolgáltató alkalmazkodjon hozzám, én vagyok a fizető vevő.
Az is rendszeres mióta Voda lett, hogy be van fizetve határidőre a számla de jön a felszólítás emailbe...[ Szerkesztve ]
-
Nagus
senior tag
válasz snyper990 #103784 üzenetére
Fizikai TV-n meg nem tudom mondani mikor néztem bármit is. Ha néha ránézek mi megy a tévében akkor is Horizon Go-ban. Lényegében nem tévézek azért van csak, mert csomagban olcsóbban jövök ki, mint sima vezetékes net + mobilnet kettősével. Tudod ez van a mekiben is, hogy a hármas menü olcsóbb, mint ha csak hambit veszel és kólát. Nem várok különleges bánásmódot csak annyit, hogy ha hívom az ügyfélszolgálatot akkor el tudjam érni és tudjak időpontot egyeztetni mikor hozzák ki a cuccost és vigyék el a régit.
[ Szerkesztve ]
-
golyós
őstag
válasz snyper990 #103784 üzenetére
Végigjátszottam az évek alatt az összes sávot már, nem gondolom, hogy azzal kéne foglalkoznom, hogy heti rendszerességgel állítsam át másik sávra mert mindenhol ez van 1 hét után.
Nem szolgáltató hiba? Akkor mi ha másnak többszörös értékei vannak. Nekünk addig volt jó amíg a 240es csomagban voltunk, dupláztunk felfelé, a sebesség meg lefelé feleződött.
Használjuk az 5ghz-t is, az is ledobál. Lányom laptopja és telefonja is 10 percenként kiírja, hogy nincs kapcsolat, visszajön magátol, néha meg csak újracsatlakozással. Tudom, ez is a mi hibánk, miért használjuk.Nem tudom, hogy 2 telefon és 2 laptop miért túlterhelés egy wifi routernek?
Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
golyós
őstag
válasz snyper990 #103790 üzenetére
Szokásos fehér UPC-s Connect box.
A laptopot nem tudom kábelel mert lányom szobájában van, a router meg a nappaliban.
Már attól is meghülyül a router ha beállítom rajta a középső lányom telefonjának Mac szűrését, hiába van beállítva idő, non-stop blokkolja.Pont akartam írni a router topicba
Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
golyós
őstag
válasz snyper990 #103799 üzenetére
A Mac ki van most kapcsolva, pont emiatt, hogy meghülyül, azért volt csak néha bekapcsolva mert a lányom volt, hogy lebukott véletlen, hogy hajnal 4kor még netezet, reggel meg suli. Valahogy kordában kellett tartani.
Az 5Ghz-et probáltam keresni az InSSIDer-ben de nem találok ilyen opciót, hogy mutassa.
A 2 SSID-t én is néztem, de szerintem az a jelerősítő a kisszobában (konnektorba dugós Tp-link talán)Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
golyós
őstag
válasz snyper990 #103808 üzenetére
Igen Powerline, Tp link, konnektoros, lan és wifi is van rajta. A lányom szobájában van, a tv-je sokszor elvesztette a wifit, ezért berakatam hozzá és kábellel csatlakozik, azóta a tv rendben.
Ez valóban bezavarhat, tegnap este már nem tudtam belemenni mélyebben mert a kicsi már feküdt le, de okosan ugyan arra neveztem el mint a routert, ezért kavarhat be.
Délután resetelem és beállítom újra, átrakom más csatornára is, meg elnevezem másképp, hogy egyértelmű legyen.Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
SzGee
aktív tag
válasz snyper990 #104016 üzenetére
ÜHÜM, ez akkor lenne érdekes, ha megkapnánk, hogy mennyi kiesés volt a szolgáltatásban az aktuális évben, mert igencsak csodálkoznék, hogyha kevesebb lenne 7 napnál... szóval vissza az agyarakkal
az meg hogy nem értettem mi van a szerződésben, ember, nem a seggedből rántottak elő, én sem írtam ilyen stílusban szerintem, de hidd el tudokIf you leave me, can I come, too?
-
Pitti11
tag
válasz snyper990 #104021 üzenetére
Nem csak a szomszédoknál, hanem az egész településen, és a szomszéd településeken is....
ezt is jelzem minden alkalommal, ugyanis van olyan szomszédom (több is) aki nem hajlandó kivárni a 20-30 perces zenehallgatást a helpdesk kapcsolása előtt.
Sajnálom, ha az egyész UPC Vodafone problémáját a magadénak érzed, és úgy véled meg kell őket védeni.... hidd el nem kell, elég nagy cég megvédi ő magát.
Minden csatlakozó ellenőrizve, vadi új osztó most lett cserélve, 1db van a rendszerben. Legutóbbi technikus kedden azt mondta itt minden OK, ha bármi baj van az máshol van....
Mondom... már megrendeltem a másik szolgáltatást, ezt lezártam, nincs több energiám... persze attól még érdekel a topic, ha nem baj maradok....[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!