- Hálózati / IP kamera
- Programozás topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- Ubuntu Linux
- Milyen routert?
- Proxmox VE
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #15642 üzenetére
Az olcsó használtaknál azért nem kevés pénz kell az életben tartásukhoz itt sem. Viszonyításnak: 450 fontért vettem 6 éve a 2003-as Seat Leon TDi-t, aztán évente 1500 font ment el az életbentartására, és mindig benne volt, hogy bármikor beadhatja a kulcsot, emiatt volt rajta asszisztencia szolgáltatás is... a Yaris MK4-re lett becserélve, 2000 fontot adott érte a Toyota.
A YC-ra azért esett a választás, mert a technika már bizonyított a Yarisban (amibe 1.5 év alatt beletekertem 50000km-t), viszont szükségem van a nagyobb csomagtartóra - sokat utazunk... és ha hazamegyünk plafonig van oda-vissza a kocsi - a kombik formáját meg elrettentő példának tartjuk a párommal, így helyből kiestek. A Corolla megint egy nagyobb árugrás felfele egyébként is, a CCross/RAV4 meg feleslegesen nagy is az árugrás mellé. A fogyasztást is szeretjük alacsonyan tartani, mert a benzin nem olcsó... bár az új év kellemes árat hozott a Tesco kúton, átszámolva már csak 680 Ft/l 😃
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Nem a kínálat alja volt 😃 A kaszni nem rozsdásodott, a motor járt... kb ennyit tudtam megnézni rajta. Aztán kiderültek az "apró" gondok: beázott a szélvédő tetején, a turbo az úgy működött, mint a mesében (igaz ezt szerencsére egy ideig könnyen megoldottam, mert csak a vákumcsöveket kellett kicserélni, de mire eladásra került, addigra cserés lett volna a turbo), ékszíjfeszítő parton csere, futóműelemek éves cseréje, mert MOT-on nem ment át, sőt kötelező vezérműszíj csere (semmi baja nem volt), mert nem vállalták a MOT-ot, ha nem tudtad bizonyítani, hogy 7 évnél fiatalabb. Az olyan apróságok, mint nem működő klíma, 2x cserés thermosztát, 4 elektromos ajtózár, 2 hátsó féknyereg, radiátorcsere stb. Kb. folyamatos szervizigénye volt, ahogy a másodiknak megvett Seat Leon MK2 PDTDi automata is, csak az eleve sokkal többe került (kaszni hibátlan, váltó jól váltott, a szerelőm is megnézte), de legalább 1 hónapon belül megadta magát a kettős tömegű, tönkrement az ABS szenzor és elrepedt a hengerfej rá még 1 hónapra + elkezdett füstölni, mint a gyárkémény, tehát a turbó is feladta... na akkor adtam el, jelentős bukóval.
Szóval a használt autókkal nagyon vigyázni kell erre fele, akár a kínálat alja, akár a közepe.
A MK2-es Seat után ültem fel a Toyota hibrid vonalára egy használt, de Toyota garis MK3-as Yarissal, amivel a legnagyobb problémám az volt, hogy a kereskedés nem programozta fel vásárlás előtt a TPMS szenzorokat és le kellett cserélni a gumikat (és az ablaktörlő lapátot) 1 év után...
A mostani MK4-en eddig 2 első gumicsere van a listán, bár az még nem volt kötelező, de jobbnak láttam (a régi gumi 3mm-es profillal meg ment fel eladásra). Illetve megszívatott egy Michelin ablakmosó folyadék, és azt hittem az ablaktörlő lapátok haltak meg (csíkosan vagy nem törölték le, de a sima esőt se) és lecseréltem őket... nem kellett volna 😃, így most van egy extra szettem hozzá, ami jó lesz a YC-hoz is.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Dömper #15675 üzenetére
A normál 12V-os akkunál vannak lemerülési gondok, de nem mindenkit érint...(Yarisnál és Yaris Crossnál is). Általában egy valami egyezik: nagyon keveset van használva az adott kocsi, és sokat áll. A 12 V akku nagyon kis kapacitású, de azért kell némi idő feltölteni, amit viszont csak működés közben tud megoldani a kocsi, és nem 5 perc alatt.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #15677 üzenetére
A Toyota nem nagyon fog már sima benzinest gyártani... főleg, hogy néhány éven belül eladhatatlan lesz a sima benzines. Itt az UK-ban nem is nagyon kerül most se forgalomba: se a Yarisból, sem a Crossból nem létezik csak benzines verzió. De felette is egyre ritkább...
Egy egyszerű napelemes töltő simán megoldja egyébként ezt a problémát.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz KTTech #15678 üzenetére
Közben megnéztem, az alábbi modellek nem hibridek nálunk (vagy van nem hibrid verziójuk):
- Aygo X (sima már nincs is)
- GR86
- GR Supra
- Hilux
- Highlander
- Proace CityMinden más modell csak és kizárólag hibrid / tisztán elektromos illetve üzemanyagcellás.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Dömper #15682 üzenetére
Nézesd meg, jó eséllyel csak egy vezetéket kell megmozdítani/odébb rakni az ajtóban. Mondjuk a túl nagy basszust nem annyira kedveli, az is igaz 😃
Az általad említett felhasználással nem hiszem, hogy előjönne a lemerülős probléma.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
-
KTTech
veterán
A régi C-HR egy bunker 😃 a régit biztosan nem választanám a YC helyett... mindenben alulmarad, kivétel a kicsit jobb belső anyagfelhasználást és a kinézetet.
Az új C-HR-el nincs tapasztalatom még.A hátsó tér nem ultranagy, de 180cm-en alul nem hiszem, hogy bárkinek gondja lenne (a sima Yarissal is ez a helyzet). Napi használatban a Yarissal is 5 fővel járok 2x25km-t... vállban lehetne tágasabb csak 😃, a lábtér bőven elég. A YC meg pont ugyanaz, csak 2cm-el szélesebb.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #15693 üzenetére
Nem kicsinek írtam a C-HR-t hanem bunkernek a hátsó sorban annyira kicsik az ablakok, hogy instant klausztrofóbia, de kilátni kihívás belőle, az tuti (a magasságilag hátrányos helyzetűeknek).
Nálunk az alapmodellek ára közt az alábbi különbség van:
Yaris Cross + 2.3 millió C-HR + 3.3 millió RAV4, azaz a YC és a RAV4 közt 5.6 milliós árugrás van. A többi dolgot nem számolom, mennyivel drágább fenntartani egy RAV4-et, mint egy YC-t, mert az Mo-n nem releváns (itt sokkal, jelentősen drágább a biztosítás és az adó is).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #15696 üzenetére
Igen, nekem csak a csomagtér miatt lesz a váltás. Már, ha egyszer elkezdik legyártani, mert jelenleg még fel se dolgozták a megrendelést. Elvileg jan 31-febr 7 közt kellene megérkeznie... ha nem, akkor a kereskedőnek sokszáz fontjába fog fájni a késedelem - mert akkor rábeszélem, hogy a második szervizt is ők állják (az elsőt a megrendeléskor felajánlották) és a GAP-ot is, ami 400 font 3 évre - ez fedezi kár esetén a biztosító által fizetett összeg és a hitel közti részt, mindegy kinek a hibájából történik a baleset (és mint tudjuk a biztosítók nem szeretnek rendesen fizetni).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Az ár kis mértékben volt alkualap (de inkább a hozzáadott szolgáltatások terén), megrendeléskor. Mivel a számlán, amit kiállítottak (és a PCP-n is) szerepel az ár, így az fixnek számít. Egyébként a kereskedő azt mondta, hogy én még így is bármikor elállhatok tőle, de őket köti a szerződés.
Holnap megyek megérdeklődni, hogy mi a helyzet, mert elvileg kb. 2 hét múlva esedékes lenne a szállítás és még nem kaptam értesítést.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
A Toyota oldalán még nem látom ezt, de pl. a Corolla Cross eltűnt, nincs Prius sem (egyik példány sem)... és jelentősen emelkedtek a PCP kamatok is (a mostani Yarisom 0%-os, az új 2.9% lesz, a mostani ajánlatok pedig 9.9%-al vannak fent).
Azért remélem nekem még a 2022-es modell jön majd, mert a 2023-asban már nincs panorámatető választható opcióként (amit sajnálok, hogy a HUD már a 2022-esből is kikerült, illetve nem a Yaris műszeregységét kapta meg, csak a belépő modell, hanem a Corolláét, de még a régebbi kivitelt, nem a vadi új teljesen személyre szabható LCD-t.), így ha ezt visszavonják (és csökkentik ennyivel az árat), akkor elállok a vásárlástól.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz KTTech #15705 üzenetére
Na, új infó: a Cross nem várható 2024.04 előtt, viszont azt a konfigurációt kapjuk, amit megrendeltünk... és fenntartják az szerződéskötéskor adott árat, valamint a mostani Yaris akkori árbecslését is. Mivel 0%-os a kamat, így gyakorlatilag előtörlesztem a Cross-t a következő majdnem 1.5 évben...
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
KTTech
veterán
Jelenleg pl. használtan a Cross picivel gyengébb felszereltséggel (panroof nélkül), 15000Km-el kb. 1 millióval többe kerül a márkaszalonban, mint amit megrendeltem annak idején... egy ideig tuti nem rendeződnek a használtak sem.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz AssAssynn #15728 üzenetére
Erre nem mernék nagyobb összegben fogadni. Ha a Toyota 1.5 évre előre be meri vállalni, hogy használtan, 3 évesen előreláthatóan kb. 80.000km-el az órában kb. 8.7 milliós áron visszaveszi az autómat (még akkor is, ha egy 2021-es Yaris HSD top felszereltséggel), és tudják, hogy ezen még keresni fognak, akkor nem hiszem hogy nagyon esnének majd a használt árak... Jelenleg használtan drágábbak erre az árak, mint a gyári árlista, mert nem kell várni az autókra. Az olcsó autók meg gyakorlatilag bontószökevények...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz AssAssynn #15737 üzenetére
Nem, 2022.06.01-én mondták meg, mennyit fognak adni érte az új autó átadásakor, ami elvileg 2023.01.31 lett volna. A tegnapi egyestetésen megerősítették, hogy fenntartják a visszavételi árat, és az új autó vételi árát is.
23500-ért vettem, 19500-at adnak érte, amikor esedékes lesz.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Én a Yaris-ra szavaznék, Dynamic felszereltséggel, hacsak nem kell a BSM, automatikus tükörbehajtás... cserébe van 16"-os felni, ami jót tesz a kényelemnek és a fogyasztásnak. Ha minden kell, akkor persze egy Excel/Premiere Edition jó választás a használtak közül. Az olyan dolgok mint AA/Carplay, a biztonsági rendszerek, sávtartó, adaptív tempomat, automatikus LED lámpák alapok (kivétel Icon felszereltségnél, ott a biztonsági rendszerek azonosak, de egyéb helyeken spóroltak).
A Yaris és a Yaris Cross belül gyakorlatilag egyforma méretű. A helykínálat elől bőséges, hátul megfelelő. A kettő közt a különbség a csomagtartó méretében van inkább (és a sima Yaris 9 cm-el alacsonyabb). Mondjuk én inkább széles vagyok mint magas (173cm/103kg), de az ülés nagyon kényelmes, hosszú távon is. Az Excel/P.E. felszereltségnél mindkét első ülés magasságban is állítható, ami azért jól jön, alatta nem tudom.
Fogyasztás szintjén az Excel, 17"-es felnin a mostani időjárásban 5 fővel 5,3l/100km, de 2 fővel már csak 3,7-4,2 közt változott, attól függően, mennyit kellett fűteni. Nyáron ez inkább 3,4-3,7l/100km. Az elmúlt 50E km átlaga 4,23l/100km. A 16-os felni ebből lekap még kb. 0,5l/100km-t.
A YC-nál a fogyi kb. +0,7-1l/100km, ez jár a nagyobb magassággal.
Azért a hangszigetelése fényévekre van a Lexushoz képest, bármelyiknek a listában
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Láttam, hogy megugrott a kamat... nekem a mostanin még 0%,a Cross-ra 2.9%-ot írtak. Az első használt Yarisom volt 3.9%-os, a használtakat mindig magasabb kamattal adták.
A biztosítást is számold... valószínű sokkal alacsonyabb lesz egy Yarissal, én most havi 42 fontot fizetek (ami drágább, mint az egyszer éves, mert kamatot kell fizetni), igaz még csak 3 év NCB-m van. A road tax havi 13 font körül van rá.
A YC még jobb biztosítási besorolású, de rosszabb a Road Tax rá.[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Igen, a DCT-k elég problémásak tudnak lenni. Persze nem törvényszerű... a hibridek is ugyanazt a váltót tartalmazzák, mint a nem hibridek, a Toyota féle agyonüthetetlen eCVT nem jellemző máshol (mondjuk sok Lexusban sem ilyen van, hanem hagyományos automata, amikkel szintén sok gond tud lenni). Előnyük a hagyományosabb váltóknak, hogy halkabbak, nem pörgetik a motort - és ezzel együtt nem is a legoptimálisabb tartományban használják, azaz többet is fogyasztanak.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Ahhoz a kocsihoz, normális a fogyasztás... Ahogy No.01 is írta, nagy autó, nagy teljesítmény, nincs túl meleg mostanában.
Nekem a Yarisom a szokásos 19km-es úton, igaz most 4 fővel, 19 fokos klímával, 2.6-ra fújt gumikkal is benyal 5,4l/100km-t, ECO módban van a kocsi és a fűtésvezérlés is (nem megyek óra szerint 100 fölé a faluk közt sem, 55-re van belőve a limiter a városban és a falukban, van benne némi emelkedő is, de nem túl vészesek).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz xEon1337 #15822 üzenetére
Mivel nem szoktam 130-al menni autópályán, mert az már erősen büntetendő felénk, így erről nem tudok nyilatkozni. Viszont összességében semmivel nem hangosabb (sőt, halkabb), mint a VW Golf Mk3 , Seat Leon Mk1 TDi, Seat Leon Mk2 PDTDi, sőt, a Yaris Mk3 HSD-nél is 115-ös tempónál, viszont 100 fölé ritkán megyek, nem olyan olcsó a benzin, mint Mo-n... 16-os felniken még halkabb lenne... meg kevésbé kemény a futóműve (és olcsóbb a gumizása 😃),
Évente 1-2x hazamegyünk vele UK-ból, nekünk nem volt vele gondunk (de nem szoktam hajtani akkor sem, max csak fáradok, ha a nekem kényelmes tempónál gyorsabban megyek, általában csak tankolni állunk meg, vagy "olajcserére"). 6-800km-ek meg szinte kéthetente beleszaladnak együltőben, itt kicsit mások a távolságok, mint Mo-n.
Amikor ilyen hosszabb távon megyünk, azért a fogyasztás lemegy 3.6-3.8 közé, ha hideg, esős idő van, akkor 4.2 - agyig pakolva (kúton mért adat).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz galervin93 #15841 üzenetére
A fűtés nem a hibrid akkuról megy... az a benzinmotort használja (azaz a motor által generált hőt). Mivel - főleg az újabb - motorok hatásfoka 41%-os (a DF motoroké), így kevesebb hőt állítanak elő, mint a modern diesel motorok. Emiatt kénytelen többet használni az autó, hogy valami fűtést tudjon előállítani - és a menetszél vagy a vizes út jelentősen rontja a hőmérsékleti viszonyokat... a hűtés viszont a hibrid rendszert használja, az AC az elektromos.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Jakob.rabbi #15840 üzenetére
Télen amúgy is folyamatosan kell mennie az AC-nek, az megoldja a párásodást Én mondjuk - mivel a munkahelyemen 5-8 fok közt van állandóan - amúgy is 18°C körülre szoktam állítani a fűtést, nagyon max. az 20°C, annál még a lakásban sincs melegebb...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Hűtött környezetben dolgozok (virággyár,a melegebb rész az 8 fok, a hidegebb 3-4) + angliában élek 😃, itt a 15-17 fok már rövidnadrágos idő...
A lakásban a nem túl hideg időben a fűtésszámla havonta 125E átszámolva... igaz egész nap tartani kell, mert a szebbik felem kézműtét miatt otthon van egész nap.5 fővel használom legtöbbet a Yarist csak hosszabb távokra megyünk ketten.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz sagesz93 #15847 üzenetére
A Bz4x-ben már hőszivattyú van, de sajnos a többiben még nem...
Az erős párásodás sajnos jellemző, a mk4-es Yaris jobban párásodik, mint a mk3... Azt hittem beázik a mk4 (tegnap voltam szervizben vele), pedig csak a panroofon a kondenzáció okozott csöpögést a napellenzők csavarjánál...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz vicces #15851 üzenetére
Nem érné meg a plugin, sem a nagyobb méretű kocsi... csak ha tudod tölteni a plugint és ki is tudod használni rendesen a hatótávot, amit ad. Bár a mai díjakon lassan már abban sem lesz különbség... konkrétan egyre több mérés mutatja felénk, hogy a drága benzinnel olcsóbb nagyobb távokat megtenni, olyan szinten vannak a nyilvános töltők árai, előbb-utóbb máshol is ez lesz.
Mondjuk az új Priusnál nem lesz kérdés, hogy plugin vagy semwww.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
KTTech
veterán
Ha nem számít, hogy a UX még a régebbi hibrid hajtásláncot használja (azaz többet fogyaszt, amire még rádob a súlykülönbség (+350-400kg) is egy lapáttal) - és kb. minden rendszer a régebbi verziós, mint a Crossban, akkor a UX beltere azért jobb minőségű anyagokból van (ami nem azt jelenti, hogy tovább is bírja a belseje, vagy kevésbé zörög...) - és kicsit jobban hangszigetelt, persze.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
A Yarisban és a Crossban a 4. generációs van, de kissé átdolgozva (főleg motor oldalon, de hozzányúltak az inverterhez is, az elektromotorok is kisebbek méretileg és jobb hatásfokúak, LiIon akkuval vannak szerelve).
A UX is 4. generáció, rosszul emlékeztem, 1,4KW-os NiMH akkuval. Viszont az biztos, hogy helyből 6+ l/100km a gyári fogyasztási adata (ezek szerint a súlya és mérete miatt), ami alig jobb, mint a mostani autódnak - és ha jól láttam, akkor a 2020-as évtől tudja a Carplay / Android Auto-t a fejegysége.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Jó a Spritmonitor, hogy nyilvántartsam a saját fogyasztásom, de nekem sehogy nem sikerül tartani azokat az értékeket, amit ott dob A nagyon alacsony fogyasztások általában 1 fővel (aki nem túl nehéz), tojással a gázpedál alatt és túlfújt gumikkal keletkeznek, és ezek leviszik a nagy átlagot is...
A gyártó magasabb átlagot ad meg, mint a Spritmonitor a UX-re.[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz OCTAMD #15913 üzenetére
És mi értelme van a nagy erőnek, ha úgyse tudod kihasználni? Sprintet nyomni 0-32km/h limitig?
110km/h a legális limit az autópályán, ahol használva lenne (bár a gyakorlat az, hogy kevesen mennek ennyivel, inkább lassabb a haladás akkor is ha lehetne), ha az M25/M1-et nézzük, akkor csúcsforgalomban a 10km/h is áldás tud lenni , és 100 a normál utakon. Londonban meg szinte több a 32km/h-s rész (35-nél már villan a vaku), mint az 50, ráadásul tele van sebességmérővel...[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Szoktam, de még nem volt olyan helyzet a vezetett pár 100E km alatt, hogy ne lett volna elég a mostani 110LE körüli teljesítmény, egyik autómban sem... Mondjuk nem megyek bele olyan előzésbe, amit csak a törvényes sebesség lényeges átlépésével tudok éppen befejezni...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz blueye #15918 üzenetére
Viszont Ck. nem Mo-n él...
Egyébként az érdi emelkedőben nincs semmi nehézség, a régi 3-as Golfomat sem erőltette meg (1.6-os szívóbenzines volt 101 LE-vel).
Az mondjuk igaz, hogy Mo-n rengetegen idegbeteg akik ön és közveszélyes módon vezetnek... ha valaki betartaná a szabályokat, azt letolják az útról, csak hogy 3 perccel korábban érjenek valahova, vagy megmutassák, milyen erős kocsit vezetnek - és ezt többször is tapasztaltam. Felénk ez nem szokás, aki ilyet tesz, arról tudni lehet, hogy kelet-európai származásúwww.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
KTTech
veterán
válasz pilóta #15983 üzenetére
N módban pl. nem tölti a kocsi a hibrid akkut, akkor sem ha kellene. Az meg a horoszkóp szerint se jó ómen... (és hangosan panaszkodik is ellene a kocsi ez esetben - sokszor még az automata mosóban sem tudok végigmenni hangoskodás nélkül).
Amíg nem volt elektronikus fékem, simán a kézifékkel megállítottam (ami ugyanazt teszi, mint a HOLD funkció), amióta van HOLD, azóta azt használom (de ilyenkor használja a féklámpát is).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen