- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Windows 11
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Sweet.tv - internetes TV
- AutoCAD
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
Akkor az van amit sejtettem, de remeltem, h nem ugy van. 0W-20 mar elterjedtebb (es olcsobb) az uj 0W-16 meg draga es nincs. Talan ezzel probaljak meg "eltantoritani" a nepet?
Par eve egy nagy budapesti markaszervizben hangzott el az 1.8-as olajat zabalo Corollanal, h raktunk bele 10W-40 az alltalaban megoldja a problemat. (azota tudjuk, h nem max rovid ideig keslelteti a nagyobb problemat)
-
No.01
őstag
Leasing?
Arrol hol lehetne tobbet megtudni, h melyik motort mely modellekbe szereltek tovabba ha azonos is a motorkod akkor volt-e idokozben barmifele fejlesztes?
Tegnap kiprobaltunk egy NX-t es elegge meglepodtunk... Viszont a kereskedo szerint a hetvegere tervezett Rav4-ben jobb a motor mert ujabb es ezert lenyegesen jobb a hatasfoka amibol az is kovetkezik, h bo 1 literrel kevesebbet eszik.
az NX-ben 7.4l-t mutatott a kijelzo. -
No.01
őstag
Ahogy a neve is mutatja az KIT IN tehat mashogy ved. Pl totalkarra nem onnnatol meg ugye mar nem teljesen lehet osszehasonlitani a 2.
En simerek 2 olyan embert is aki mas miatt szivta meg. Egyikuknel raadasul duplan gaz volt mert a kulonbozet millios tetel volt. Szoval jobb felni, de a 2 opcio szvsz nem hozhato parhumaba.
-
No.01
őstag
-
-
No.01
őstag
Sajat tapasztalatbol kiindulva en a Plug-In-t inkabb nem ajanlom. P2-vel szemben sem.
A szulok nagyon szerettek illetve szeretik is, de a hatotav az elegge gyengusz. Ha mar toltogetni akarod akkor nezelodj inkabb masfele.P2-bol ha talalsz, szepet jot azzal jobban fogsz kijonni tan meg anyagilag is ha belevesszuk a bekeulesi koltseget. Ha meg hosszabb utakra is hasznalnad akkor meg foleg.
Janaboy:
Elvi szinten talan. Mar tobbszor emlitettek, de amit en hallottam ott meg az CarPlay es az AndroidAuto kozott is kulonbseget tettek. Szoval ha lesz elobbi az allitolag meg nem tuti, h magaval hozza utobbit is.Ha lesz is fizetos lesz 30-35e magassagarol csiripelnek a madarak, de a mikor meg mindig bizonytalan.
-
No.01
őstag
A felszereltseg csak egy dolog...
rbalint88:
Ha jol tudom akkor a nem okoskulcsoshos is lehet szereltetni be kamerat. Legalabbis nekem azt mondtak, ahova jarok, h mar csinaltak ilyet. Igaz en lattam a vegeredmenyt.
A semminel nyilvan sokkal jobb, de osszesegeben en azt mondom, h a muterek P3-an (amiben jobb a kijelzo meg a kamera) is hasznosabb a radar, mintsem a kamera kepe.
Szoval legyen egy megbizhato radar, az tapasztalatom szerint tobbet segit. -
No.01
őstag
válasz
rbalint88 #9139 üzenetére
Hmmm. Pont ott mondanak ilyen butasagot?
Hidd el, h ha felhivod a Duettet ott nem ezt fogjak mondaniEz pont olyan, mint, h korabban kerdeztem es mondenki elhajtott a "komfortindex" temakorben aztan kiderult, h egyaltalan nem bonyolult es meg csak nem is draga dolog utolag beszerelni.
Hamar most igy eszembe jutott: Ugye jol emelkszem, h meg alegujabb Toyotak sem tudjak ezt a featuret?
-
No.01
őstag
Es ez a komfort index esetleg ki is kapcsolhato? Csak azert mert amikro mi a kolcsonautot probalgattuk az biztosan nem tudta. Igaz az az elso tesztautok kozott volt igy lehet a korai gyartasbol adodoan is akar.
Ezt azert jo tudni -
No.01
őstag
Pontosan
Nem olcso, de nalunk volt sima CC es CC+ is. Most az osszes auton ez van mar.
Az viszont valoban igaz, h a szelsosegeket azert annyira nem szereti. Legalabbis nekem mar volt erdekes szitum meg a Plug-innel (ott mar eleve CC+ al kezdtem mert a CC addighra kifutott) ~30 fok szikrazo napsutes es hirtelen kellett satuznom 100-110-rol. az nem neki valo.
Ugyanez igaz a fagyos kisse havas utra is.
Ezt leszamitva elegedett vagyok es barkinek tudom ajanlani, de azert itt is vannak kompromisszumok amiket azert nem szabad elfelejteni. -
No.01
őstag
válasz
rbalint88 #9174 üzenetére
Csak ajánlott
Én akkor hallottam róla amikor velem megesett és panaszkodtam a gumisnak h mekkora sz*r ez a Falken. (OFF auto ultra ritka mérettel) pedig az volt a csúcsmodell...
Akkor mondta, h ne gondoljam más márkával is ez lenne. Nem hittem neki, de kis keresgélés után kiderült, h létezik a jelenség. Csak az első tengelyen lévőket kellett volna kukázni, de végül mind a 4 cserélve lett... És milyen jól tettem! De ez egy másik történet. -
No.01
őstag
Nekem is volt szerencsem a "csucs" Falkenhez. nem ajanlom senkinek.
Egyetlen elonye az ara. Tudom pazarlo amit mondok, de inkabb add el hasznaltan kevesett futottkent es vegyel v.mi normalisat.Bar itt meg bejatszik az egyeni preferencia kerdeskore. Tan itt is volt rola szo en meg epp egy barattal vesztem ossze elegge ezen a kerdesen, mert en valalom azt, h tapad, de kopik, ezzel szemben o elvarna, h tapadjon, de menjen el 5-6 evet es ennek megfelelo km-t ami szerintem meg akkorsem realis, ha az ember szezononkent cserelgeti az abroncsokat. (mert szvsz a tobbseg tobbet megy a nyarival, mint a telivel)
Gombinyó:
Mar ne is haragudj, de ez a zorgos kijelentesed nagyon demagog.Corolla es 10+M? Igen van ilyen. Persze nem kell mindig es mindenkinek a sok extra,de ha meg igen akkor van csak ki kell fizetni. A zorgesnek ehhez szvsz semmi koze.
-
No.01
őstag
válasz
Gombinyó #9216 üzenetére
Nyilvan en sem orulnek neki ha barhol is zorogne. Foleg nem egy uj auto, kis tulzassal fuggetlenul az artol.
Arrol azert majd szamolj be kerlek, h mire jut vele a markaszerviz mert az en eddigi tapasztalatom igaz OFF markanal az nem volt tulsagosan meggyozo...
Azt lehet tudni, h mi zorog esetleg?
-
No.01
őstag
Ha jol tudom akkor az uj Corolla Angliaban keszul. Azt lehet tudni, h az uj Rav4 is onnan jon vagy azt esetleg mashol szerelik ossze?
-
No.01
őstag
Orosz??
Na erre nem gondoltam.
Csabroncka:
Errol tudnek meselni, de a bazalt csak az egyik tenyezo maradjunk annyiban
Tudas van hozza, de a kivitelezes es a tobbi mar sokszor felrecsuszik.A holland utakrol is sokat tudnek meselni reven 90%-ban itt vagyok. a 3 szamjegyu also utak is elsoosztalyuak. Bingautakbol meg van 1-2 olyan ami felveszi a versenyt az otthoni 1 szamjegyu foutakkal is.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Koszi
Meglesem... En sokkal inkabb hajlanek a Corolla fele. Ez a kombi forma nekem nagyon bejon... de elkovettuk a hibat, h megneztunk egy NX-et. Szep is jo is, de ha most meg belefer akkor inkabb ujat vennenk. Ha uj akkor viszont a Lexus azert egy mas arkategoria. A CH-r nagy szerelem volt, de csak addig amig nem probaltuk. Szamunkra oriasi csalodas volt minden teren ezert is lepodtunk meg mindketten, h a Lexus meg ennyire tetszett. Igazabol a rugozasa volt az egyetlen ami meg itt a kulfoldi igen jo minosegu utakon is kicsit razosanak tunt.
Ha az uj Rav4 meg made in Japan is akkor lehet ez eldolt szamunkra. Igy legalabb nem kell majd azon agyalnunk, h akkor legyek maximalista es menjunk ra a 2.0-as valtozatra vagy eleg a kisebb is. (esszel vegiggondolva az adok es biztositasok sokkal durvabbak a 2.0-as valtozatra. Az, h ~2000EUR a felara az mar majdnem eltorpul amellett)Megprobalok "kikolcsonozni" egy hetvegere egy ilyen Rav4-et. Sajnos az ilyen fel, 1 oras probautak amolyan izelitonek foghatoak fol csak.
...bar ahogy irtam a CH-R-nel az is bovel eleg volt. -
No.01
őstag
válasz
rbalint88 #9243 üzenetére
Kezdjuk a merettel. Ok, tudtuk elore, h ez nem Rav4, de megcsak nem is hasonlit a sajat P2/P3-ra. Hosszban ez meg rendben is lenne, de annak ellenere, h nem vagyunk nagy darabok (igaz en 183 magas vagyok) szelteben ha nem is diszkomfortos, de feltunoen szuk(ebb) volt. A vartal mindenkeppen.
A csomagtarto ugyszinten kicsi. Tudom en, h mindenki mashogy trukkozik a literek szamolgatasaval, de pakolhatosag szempontjabol sokkal kisebbnek erzodott, mint azt a szamokbol varna az ember.
Az alltalunk probalt darab ugyszinten fullos volt csak a JBL hianyzott belole. Ennek ellenere a belsotol, (leginkabb az ajtotol) tobbert vartunk. Erezhetoen gagyi volt. Mondom ezt ugy, h van P3, P2 es 2-vel regebbi Yaris is a csaladban es a tesztre is a jo oreg P2-vel mentunk.
A tesztekben is emlitett atlos hatralatas elsonek nem tunt fol, de egy kisse furcsak Y elagazodasbol valo besorolasnal konkretan azt ereztem, h ott hatul a C oszlop takarasaban egy kisebb teherauto is meg tudna bujni.
A menes meg olyan volt amilyen, nem keszultunk sportos viselkedesre, de egy kicsit remenykedtunk, h mas, jobb halkabb lesz.
Az egyetlen pozitivum ami viszont jobb volt, mint gondoltuk az a futomu hangolasa volt.
par hete mikor megerkezett a 2.0-as valtozat a szalonba hivtak, h nem-e mennenk kiprobalni, de mondtam, h koszonjuk, de nem. Corollaban gondolkodtunk reven tolem elegge tavol all a SUV eleterzes, de az NX-ben ezt 2 perc alatt felejtettem el ugy, h ott meg zavaroan szekerszerunek tunt a rugozas.Nem vagyunk egyformak ezt el kell fogadni. 2 kollegamnak is van CH-R-je. egy no es egy ferfi, mindketten imadjak ugy, h egyikojuknek sincs masik (nagyobb) autojuk. Mi viszont hamar uj akkor hosszutavra (min 6-8ev) tervezunk es ott mar mas kriteriumok is jatszanak.
Azert a margora meg kell emlitenem, h a Corollaval sem volt atuto az elso talalkozas. A hatso ter, de meginkabb a nagyon benyulo teto elegge zavaroan hatott. A hosszuhetveges "teszt" alatt viszont elegge megkedveltuk. 2 dolog volt amit hianyoltunk: ulesszelloztetes es esetleg a memorias ules (foleg, h a CH-R-ben utobbi volt)
-
No.01
őstag
Ahhh! igy mare latni... Igy passzolom a kerdest. Folega ha nem JBL es megis latsz benne hangszorot...
vzsryl:
Ahhoz nem lesz. Ez szvsz majdnem tuti. (abbol indulok, ki, h az NX-ben amit probaltunk nemreg ugyszinten nem volt holott mar a frissitett valtozat volt 2018.03 ha jol emlekszem es meg ott sem lehetett frissiteni. Kizarolag a 2018.12 vagy 2019.01 utani autokban erheto el)[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
-
No.01
őstag
válasz
DonThomasino #9299 üzenetére
Ez eleg buta kerdes... es mint minden ez is relativ
Osszesegeben meg mindig a legmegbizhatobbak koze tartozik, de van rossz szeria Toyotanal, Hondanal, Mazdanal is.
Az alapok azert jok, de ha a dolgok melyere nezel akkor feltunhetnek olyan dolgok, minthogy az uj Toyotak fedelzeti rendszere nem a nemetekhez, de meg a koreaiakehoz kepest is jocskan le van maradva.
Akinek ez szamit az ne keresgeljen a Toyotanal. (Bar a Hondanal sem sokkal jobb a helyzet)makszi:
Azt szabad kerdezni, h ez melyik lampa is pontosan? A standard vagy a matrixos? -
No.01
őstag
Szoval, ez raadasul meg az egyszerubb is... Vezettem mar LED-es autot este, igazi megvaltas, a matrixos arra meg ratesz egy lapattal... de hiaba annyira felkapott mostansag a LED azert meg mindig van hova fejlodni ugytunik... vagy csak kifogtal egy rosszat. Bar ha en lennek te akkor ez az eshetoseg nyilvan kevesbbe vigasztalna, fuggetlenul attol, h szinte teljesen biztos vagyok benne, h ebbol egy komplett lampa csere lesz.
Azert majd szamolj be kerlek, h mire jutottal a szervizzel.
-
No.01
őstag
Amennyire en ezt tudom az engedelyeztetes az csak formasag ilyen esetben. A valos kerdes sokkal inkabb, h honnan tudjak az adott alkatreszt kuldeni.
Ezzel soktak sunyitani mert meg a Japan szallitas sem tart orokke, mint ahogy sokan emlegetik. Ha gyorsan kell akkor lehet azt gyorspostaval is kuldeni csak az epp (extra)penzbe kerul. -
No.01
őstag
válasz
Gombinyó #9317 üzenetére
Ez nyilvan csak kifogas. Mondjuk en ismerek olyanokat akiket a kulonbozo zorgesek egyaltalan nem zavarnak. En megorulok tole mar rovidtavon is (mas kocsijaban ugyszinten, de ott joneveltkent probalom ezt nem hangosan kimondani
)
Mar regebben megfordult a fejemben, h lehetne tenyleg nyitni egy zorgeselharito szervizt.
Nyilvan keves ugyfel lenne es ha nem vagy az adott auto ismeroje akkor ez nyilvan baromi sok idot venne el, de hogy 2020-ban letudjak egy kitalalt hulye indokkal... Nincs ez igy rendjen maradjunk annyibanKTTech:
Azt en sem hinnem, h nekiallnak forrasztgatni (bar valljuk be magyarorszag gondolkodasban sokszor meg mindig sokkaal inkabb K europa) de egy korrek ugyfelkezeles sem ilyen. Foleg ha az lesz a story vege, h nem tudjak megoldani es a csere vegett majd lesz egy 3. szervizlatogatas is... -
No.01
őstag
Szvszv mar hatareset... ha nagyon leul a hatulja akkor vegyel ki belole, ha megoldhato.
Ja es megegy jotanacs: ovatosan a kanyarokban
Nekem anno volt egy majdnem gazos esetem mikor 2 baromi nehez ladat kellet elvinnem. "Kisse" farnehezze valt az auto ami a kanyarban elegge alatomosan adta tudtomra a dolgok valtozasat. -
No.01
őstag
415kg az tenyleg nem v.mi sok... bar ezen megmonodm oszinten mostanaig en sem sokat gondolkodtam. Amit kellett beraktuk azt annyi, igaz nalunk meg akkor sem erjuk el ezt a hatart 4-en ha vannak csomagok is
Egyebkent a 2 auto a hibridseg es az automata valtot leszamitva mikent is kerult egy dimenzioba?
Csak azert kerdem mert mi nagyon sokaig szemezgettunk az uj Priussal. (ugyertem az uj-rancfelvarrott (4.Gen FL) valtozattal mert az szvsz jobban nez ki)
Viszont szerintem a 2 auto egyaltalan nem alternativaja egymasnak. -
No.01
őstag
Evenkenti (1-2x?) alkalom vegett en nem paraznek a full elektromostol sem (Max ha nincs eleg ido a haza/visszamenetelre akkor autoberles)
A plug-in szerintem lassacskan mar csakutca a tobbsegnek. Mi is gondolkodtunk rajta reven otthont leszamitva mindenhol tudnank tolteni, de mar a kedvezmneyek sem jok annyira, mint 1-2 eve illetve osszesegeben inkabb csak macera lenne vele. Akkor mar inkabb maradunk az "ontolto" megoldasnal. Szvsz ez meg 5-6 eveig biztosan versenykepes marad.
A felsorolt propelleres alternativak is erdekes tengelyen mozognak
Ha barmilyen szempontbol is van igeny az elvezeti autozasra (hibrid, automata az egyik meg SUV is. LOL) akkor a Prius nem is kerutlhet szoba reven az egy valodi kozlekedo edeny
Mindnekinek mas a fontos. Kulfoldon elve a megbizhatosag bennunk nagyon-nagyon felertekelodott. Azota meg nemigazan tudom es akarom elengedni a hibrid technologia elonyeit. A full elektromos vonatra pedig szvsz meg tul korai felulni. legalabbis nekunk. -
No.01
őstag
“A felsorolt propelleres alternativak is erdekes tengelyen mozognak
” - Ezt hogy érted?
3-as es 5-os (mar eleve mas meretosztaly ugye) + i3 amit a 4 kereken es a kormanyon kivul nem sok metszesponttal rendelkezik az elozo kettovel.CT200 kicsi, akkor mar inkabb Prius (P3 az alap ugye) a IS szvsz szukosoebb, mint elsonek tunik es ha a sporolas oldalarol kozelitjuk meg a kerdeskort akkor annyira nem is jo alternativa. Tovabba ha UK - HU - UK az utvonal akkor az IS-re az adok es a biztositas is mas liga
-
No.01
őstag
válasz
bokarcsi71 #9360 üzenetére
Jobb helyeken ezt kerni sem kell
-
No.01
őstag
Erdekes amit itt irtok... Mikor megvettuk az elso es jelenleg is hasznalt Priusunkat (2009, P2)
Az elso dolog volt ami szembetunoen gaz volt az a mar retro stulisban szolo hangszorok voltak.
nemcsak a radio volt elvezhetetlen hanem minden, hiaba probaltam jobb minoseggel ettetni CD-rol (2015-ben LOL) A dolgot csak tetezte, h a gyari lejatszo nem mindig olvasta az irott CD-ket. Volt ami ment volt ami nem es USB hianya pedig vegkepp arra sarkalt, h v.mi alternativat turjak.
Elso korben jottek a 2DIN-es fejegysegek amik dragak, de az igazi bajom az volt, h szerintem a 2 nagy kijelzo kisse butan nezett volna ki illetve az mindig szem elott lenne.
Kisse olcsoJanososra vettem a figurat, de a Dension (kek, BT-os) tobbet vacakolt, mint mukodott igy 3 napa alatt be majd kiszereltek.
Ezutan lattam egy amcsi forumon egy rejtett megoldast amikoris az also lehajthato taroloba kerul egy dedikalt normal meretu fejegyseg. Azok olcsobbak is, van BT es nem is lesz szemelott.
Viszont hamar fejegyseg csere akkor a elso szettet kicsereltetem igaz bevallom itt velem is elszaladt a lo mert meg a Suzukink utan is fajt a Prius hangzasa igy bekerult egy Focal szett ami az uj Alpine fejegyseggel igencsak jo lett. Az ajtokara is kerult egy kis Dynamat folia mert azok meg kongottak, mint a fene.
Nagyon sajnalom, h anno nem keszult fenykep a gyari es az uj hangszororol, mert az minden ketkedot meggyozne arrol, h miert jobb akar egy 10e Ft-os Sony hangszoro is, mint a gyari.
nem mondom, h olcso volt, de nem is gondolom kiugroan soknak amit a hifire koltottem.
A Dension anno 55-be fajt szerelessel (ezt teljesen visszakaptam) a fejegyseg volt 289EUR az elso szett 219 a Dynamat folia meg 40 ha jol emlekszem. Ez az akkori arfolyamon nem annyi volt, mint most ugye... konkretan egy rendes 2DIN-es fejegyseg kb innen indult, mint ez az egesz mindenseg egyutt.Szoval aki vallalkozo kedvu az szerintem igenis cserelje ki az elso szettet, nem fogja megbanni
-
No.01
őstag
Nekem mar az is fura, h ez a GR egyaltalan letezik egy Corollahoz.
Ha meg 2.0 specifukus lenne akkor azt mondanam, h rendben, de igy... Inkabb rossz vicc ez az 1.8-as verzioval kombinalva.En most a nemreg beharangozott Corolla Crossra vagyok raizgulva. Meretben eleg barati amolyan arany kozeput, de ha jol emelkszem egyelore Vietnam es 1.8 only. Meglatjuk ez az ev amugyis az ordoge
Viszont lattam, h mar a teljes EU-ra beharangoztak az uj Highlandert. Az nekem mar regen is tetszett ez az uj pedig tenyleg gyonyoru annak ellenere, h szvsz foloslegesen nagy.
-
No.01
őstag
válasz
xEon1337 #9438 üzenetére
Nem akarom kedvedet szegni, de akkor eleg hulyeseget mondtak, igy te meg johiszemuen majd ringatod magad abban, h hamar megkapod. Nemtudom ennek mi ertelme kereskedo reszrol. Tan az, h ha nagyon turelemtlen vagy akkor majd 1 honap elteltevel hivogathatod oket, h: He sracok, van v.mi fejlemeny az uj autommal kapcsolatban?
Nekem kerek perec megmondtak tavaly es iden is, h attol is fugg mikro adod le a rendelest mert van 1 idokapu/hatarido. Ha azon tullogsz akar 1 oraval is akkor nem is vesznek szamitasba tervezesnel. Ha v.mi ritka es nagyon "fapados" avgy fullos verziot kersz akkor az meg ratesz mindenre legalabb 1 lapattal. Ezt az egeszet meg tudod tovabb cufrazni, ha nem a gyakori szinek kozul valasztasz. A leirtak alapjan nekem eleve 2 honapot mondtak alapbol amire meg jon a szallitas, papirozas es tarsai igy kozelebb lettunk volna a 3 honaphoz amikor figyelmeztettek, h ha belecsuszunk az ev vegi hajraba kkor ez siman lehet tobb is.
Iden - februar vegen - ujra erdeklodtem, de tobbe kevesbbe hasonlokat mondtak. (Igaz volt olyan aki nagyon kodositett es nem tartotta kizartanak az 1 honap vagy annal kevesebb atfutast sem) Ezutan nyilvan jott a virus ami vagy igy vagy ugy de felboritotta nemcsak a tervezest, de a gyartast is.A kiskapu amit nekem ajanlottak tobb helyen is az a kozponti raktarbol valo vasarlas ami valoban megoldhato 2-3 het alatt, de akkor a szinen is valtoztatnom kellett volna, a tetoablakrol meg egyenesen azt mondtak, h felejtsem el. (ide kivankozik, h volt olyan kereskedo aki eleve azt mondta, h minek tetoablak az ugyis zorog idovel meg majd beazik. Nemcvsak ezen kijelentes vegett, de veluk tobbet nem beszeltem)
-
No.01
őstag
válasz
xEon1337 #9445 üzenetére
Ha az uj joveveny automata lesz akkor az lesz am az igazi megvaltas.
Mi fiatalon es lassan 10 eve kezdtunk automataval. Akkor mindenki hulyezett minket. Azota az ismeretsegi korunkben mar a tobbseg automatat hajt es meg veletlenul sem ulne vissza kezivaltos autoba. Sokan mondhatnak sokfelet, de a dugoban (foleg napi szinten) az automata igenis megvaltasA leallas es a keresletcsokkenes dolgot nem teljesen ertem. Persze lehet, h most tobben hasznaljak ki a kedvezmenyeket, de meg itt a "fejlett nyugaton" sem az a jellemzo, h az emberek hirtelen felindulasbol (vagy ugy egyebkent) elkoltenenek tobb ezer EUR-t autora vagy akarmi masra. Szoval szerintem vagy a gyartas nem optimalis meg/mar vagy v.mi egyeb dolog lehet mogotte.
A nemetekkel meg ne hasonlitsd ossze a Toyotat meg akkorsem, ha utobbi is EU-i gyartasu.
Szimplan mas a vallalati kultura. Igazabol nagyon mas... -
No.01
őstag
válasz
MasterDeeJay #9450 üzenetére
Szerintem ez a meret nem stimmel... az ajanlott kereknyomas pedig a vezeto oldalon az ajto peremere kell(ene) legyen felragasztva. Elvi szinten 2.4 elore es 2.3 hatra, de ahogy irtam csekkold le a meretet mert igaz csak fejbol tolom, de nekem mas meret remlik 17-es meretben.
Eastsider
Az autoklimas-ra gondolsz? Par eve jartam ott, nekem is jo tapasztalataim voltak. Egyebkent fura vagy inkabb szerencses eset, h szezonban kaptal masnapra idopontot.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz
MasterDeeJay #9453 üzenetére
Szerintem ilyen hulye meret nem lehet a gyari
Rakeresve inkabb 215/45 R17 vagy talan 215/50 R17 motortol fuggoen.
A nyomast eleg jol tippeltem[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
-
No.01
őstag
válasz
raven12 #9460 üzenetére
Arrafele elegge ismeros vagyok
- Budakeszi - Mayer (markaszerviz)
- Szazhalombatta - Deltamark (univerzalis, de a tesomeknak OFF auton elsore megoldottak azt az elektromos hibat amit korabban 4 szerelo probalt tobb mint fel even keresztul)+1 Pomaz: Toycar (2x is nagyon korrektek voltak)
-
No.01
őstag
Nem ismerem a jelenlegi arakat, de a 70-80 az elso blikkre soknak tunik valoban.
Az olajjal valo "kavaras" pedig inkabb vicc kategoria, hisz mar futottam bele a neten eredeti 0W-16-os Toyota olajba is. (Motul mar biztosan gyart specifikacio szerint megfelelo alternativat) Egyik sem olcso, de ha a munkadijat + szuroket is szamolom a 70 is folfele log ki meg mindig.
Egyre kivancsibb vagyok melyik is ez a szerviz...Ck.
Sejtettem en, h az IS szukos lesz. En is 183 vagyok igaz csak 63kg... bar nekem magassagban is volt gondom.
Ha az NX jo azzal nem fogsz melle. Nekem egyedul a rugozasa volt ami nem tetszett sem elsore sem masodjara. Rakeresve tobb helyen kifogasoltak meg ugyis, h azon kommentek tobbsege ugy ahogy en is NY Europa utjait koptatjuk. -
No.01
őstag
válasz
rbalint88 #9480 üzenetére
Ha ez valoban igy van akkor otthon mar a szervizek arai is a NY-i arkepzest kovetik...
Itt Hollandiaban a legtobb Toyota a kis szervizt 240EUR-ert csinalja. Ebben benne van az ami otthon is, neha ha va akcio akkor meg klima check es tisztitas is vagy epenseggel szezon elott vagy augusztusban amikor mindneki nyaral es ures a szerviz akkor szokott lenni 199EUR-s "akcio"
A "vicc" az, h pl ha lejar a muszakid ebben az osszegben az is benne van (Kis tulzassal ez az egyetlen elonye a markaszervizeknek)
Ha nagy szerviz van akkor az 350-tol indul es ha nincsennek extra dolgok akkor a max 400-ba meg AMS kornyeken is belefersz.
A margora azert odairom, h ugyanez Dusseldorfban ~10%-al olcsobb.Ha viszont ilyen arak mellett meg mindig kell parazni egy markaszerviz eseten is, h valoban a belevalo olaj kerul-e a kocsiba akkor viszont nem ertem az egeszet... de a hiab nyilvan bennem van.
-
No.01
őstag
válasz
pècsimunkás #9488 üzenetére
Ahogy mondod. En itt a hollandoknal ennyit fizetek csak epp a szakinak (Bosch Car Service)
Olaj szalitassal ~60EUR, szurok (Mann) 20/40EUR (pollenszurovel vagy nelkule) es 50EUR a munkadij.
Igaz ami igaz itt nincs markaszervi tamogatas, kepzes, speci muszerek meg recepcios sot Hybrid check sem.Mindenesetre olcsonak azert nem mondanam mert innen mar csak tenyleg egy kopes az itteni markaszervizes ar.
Ez van, otthon csak az arak nyugatiak...
Új hozzászólás Aktív témák
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Dragon Age: Veilguard
- Futás, futópályák
- Asztalos klub
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 11
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- EAFC 24
- Nők, nőügyek (18+)
- Könyvajánló
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!