- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- SkyShowtime
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
"Nincs modern szívó benzin, annak a típusú motornak vége. "
hamár említetted ott a Suzuki 1.2es mocija. Mitől lenne nem modern? Mert tartós és elképesztően keveset fogyaszt? Nem megy hude rosszabbúl mint egy 0.9TCE és talán még jobban is fogyaszt. Tény nem megy 0-100at 8.6alatt de ez pl feleséged zavarja? Akkor mi a turbós előnye? Mert az az 1.2es Suzuki sanszosan túléli az 1.5TSIdet.
btw lesz idén hozzá 48Vs szögegyszerű hibrid rendszer. Hasonló mint az új Golfban.
"Ezzel nem értek egyet a blokk tekintetében..."
Még ez se feltétlen. Egyszerűen nem tudjuk. Van amikor valószínű mert uaz a blokk van 10+éve és csak nem cseszték el avval hogy ráraktak egy csigát, van amikor meg tök új a blokk. Gamma 15éves blokk pár év és kifut helyét átveszi a pl kappa. Amiről nem tudjuk mennyit fog bírni. Az tudjuk viszont, hogy sem a DI, se a turbó nem segített gammanak...
"cserébe azonos lökettérfogat esetén azért lényegesen erősebb a turbós."
Azonos lökettérfogat esetén nincs fogyi előnye a turbósnak. Ami az előnye, hogy ha kell van + teljesítményed. Vagy és ez most a gyártóknak a fontosabb uazt a teljesítményt tudja kissebb CCMből. Ekkor eszik kevesebbet. Gondolj bele plda kedvéért, hogy dugóba állva mennyit eszik egy kis blokk percenként és mennyit egy nagyobb. AFRnek ugy kb fixnek kell lennie.
"Ez a jövő, tök más lesz az autópiac..."
Ez lett volna a mondandom lényege. Hogy az lesz, hogy első vásárló bár kifizeti amennyivel többe kerül a "turbos" de vmennyit visszakap belölle élmény+fogyasztásban. De a vásárló aki 8-10éves autót fog nézni 2-4év+ múlva annak csúnya dolgok szakadhatnak a nyakába.
Dizellnek lehet lesz reneszánsza. Az, hogy azonos teljesítmény/nm mellett pl 15grammal kevesebbet pufog ki nagyon nagy előny. 15*95= 1500eur. kb ennyivel kerül többe egy dízel.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Diablo IV
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Autóhifi
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs