Új hozzászólás Aktív témák

  • FLATRONW

    őstag

    válasz Vesa #1273 üzenetére

    Annyi a különbség, hogy a filmeknél nagyon speciális mozgás elmosást használnak, ezért tűnik folyamatosnak. A játékoknál is van mozgás elmosás, de mivel ezt real-time kell kiszámolni a hatása sem olyan, mint egy film esetén.
    A másik dolog pedig az, hogy a filmet nem olyan közelről nézed, mint mikor játszol és ezért is folyamatosabbnak tűnik a mozgás. Próbáld ki, hogy közel ülsz a TV-hez és észre fogod venni, hogy mennyire szaggat a film.
    A harmadik dolog pedig az, hogy a konzolosok is távolról játszanak és ezért sem zavarja őket annyira az alacsony fps. Pluszba náluk még ott van az a dolog is, hogy a kontroller miatt lassabban és egyenletesebben fordulnak, így pl. míg egy PC-s megtesz egy fordulatot addig kontrollerrel ettől kevesebb lesz a megtett fordulat. Például egy 5 méteres elmozdulás folyamatosabb lesz 30 fps-el, mint egy 7 méteres elfordulás 30 fps-el.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák