-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz bazso29 #5709 üzenetére
Akkor ez megint egy "nemértem" kategória.
Ha azonos az Acceleration statisztikája és mindene dettó ugyan annyi akkor miért jobb az egyik kocsi a másiknál? És ez nem csak itt kérdéses.
Ottvan például a DLC 370Z és az alapmodell, ebben az esetben az alapmodell állva hagyja a DLC változatot, pedig az "Optional Parts" néven van feltüntetve.
Van egy Zonda Cinque is a garázsomban a Tricolore mellett, de őszinte legyek én nem vettem észre hogy rosszabb lenne, hozzáteszem azon csak 2-es a tuning.
Koenigsegg ugyan ez, hiába van szinte a Bugattival megegyező statja, semmit nem ér vele.
Vagy hogy a Zondát hozzam példaként újfent, 378 van írva neki, mégis megy 400-at.Másik hasonló példa, az Ascari A10, bele van írva 350 (ha jól emlékszem) de 338-39-nél kileheli a lelkét, akkor a Zonda miért mehet többet mint ami bele van írva?
Ez nagyon sok gépre igaz, hogy semmit nem ér a statisztikával. Pedig jó lenne, mert sok szép verda van amit ezért nem érdemes megvenni, mert multiba elbújhatunk velük, pedig statra jobbak a favorizált verdáknál.
Huhh... ezt is belőhetnék, de biztosan nem férne bele egy javításba sem.CPU tálcák és bővítő kártya állványok: http://bit.ly/3tOpQyO
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a topic összefoglalót!
- Lenovo Thinkpad X250 (két akkus változat+samsung 860 Evo SSD)
- Üzletből, garanciáHP EliteBook 840 G8 14"FULLHD IPS üzleti ultrabook, i7-1165G7 4mag/16RAM/512SSD
- HP Probook 6450b laptop alaplap + I3 CPU
- Ps5 Digital Edition, 2023 Decemberén vásárolt
- Új Razer Blade Gamer AMD Rysen 9 16RAM/1TBSSD/NVIDIAGeForce RTX3070 14,1"2K 165Hz
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen