Új hozzászólás Aktív témák

  • lafaty80

    őstag

    Sziasztok!

    Remélem kapok értelmezhető választ itt.

    "Akciós" lett egy egér (szándékosan írom így). Megrendeltem tegnap (09.06), kaptam 2 email-t is. Kértem hogy ellenőrizzék a terméket csomagoláskor, mert 1 aznap ismerősöm ugyanilyen "akciós" egerénél wireless helyett vezetékse verziót küldtek.
    Ma felhívnak hogy hát megnézték de csak vezetékes van és persze csaomagolásnál vették észre. Már itt azt szerették volna hogy álljak el és nézessek készletfigyelőt, de én ragaszkodtam az élő rendelésemhez (ezt is vitatták elsőre). Abban maradtunk, mert lehet ilyen szitu, hogy amint lesz készlet küldik.
    Pár percre rá megint telefonálnak, hogy hát azért sem tudnak majd küldeni, mert rosszul volt az ár is (de engem ez miért kelljen hogy érdekeljen), írjak email-t majd foglalkoznak vele. Ezt sem hagytam, nem én hibáztam, ne nekem kelljen utánajárni hogy mivan, kértem hogy házon belül tisztázzák és illetékes ember keressen meg telefonon (mert akivel beszéltem, az a kérdésekre azt tudta csak mondani, hogy ő nem illetékes ebben).
    Alig pár percre rá jött egy email hogy elnézést, meg sajnáljuk 1db jött az is vezetékes és nincs rendelhető készlet. Erre lényegében azt írtam, hogy ok, én részemről van egy élő rendelésem, amint lesz készleten küldjék csak.
    Majd később jön egy email hogy a termék elérhetősége bizonytalan és adjak majd le újabb rendelést, ezzel egy időben az oldalon törölték a rendelésemet. WFT?!?

    És amíg még elérhető a termék oldala, látható volt már egy hasonló áresése.

    Na most ez korrekt és normális eljárás? 1 nap után rendelés törlés csak mert éppen nincs? (ezek után rosszindulat részemről, de mit szóljak, ha 1-2 napon belül vagy már mától megint elérhető lenne)
    (2x is ilyen áron volt fent a termék, engedte rendelni)

    Cuccaim: https://kit.co/lafaty

Új hozzászólás Aktív témák