Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lemusz

    addikt

    válasz Allien #27417 üzenetére

    Uhh, te nagyon tovább gondoltad. Én csak egy laikus vagyok ezen a téren és mertem megjegyezni, hogy tetszenek dchard hozzászólásai. Főleg azok, amikben nem csak a száraz szakmaiság van, hanem egy kis fűszerezés is, igazi dchard módra.

    Nah de akkor változtatok rajta és legyen a lírikus szakmai könyv helyett más.
    Amondó vagyok, hogy Dchard-nak valami dokumentumfilm-szerű, mozgóképes, az az igazi remegő kezes fajta filmet kellene készíttetnie, ahol házakhoz menne ki, kopogtatna be és elemezné, javítaná, fejlesztené az összes olyan dolgot, amit csak tud. Praktikákat mutatna be, ingyen és bérmentve segítene felújítani az elektronikai kütyüket, stb stb stb. Nah gyere, köss bele ebbe is. :D

    Egyébként pont a minap kerestem rá olyan dokumentumfilmekre, amik a számítógépekkel/számítógép alkatrészekkel foglalkoznak. Kb fél órán át próbálkoztam a gugliban különböző angol és magyar szóösszetételekkel megtalálni olyan igazi spektrumos, discoverys vagy akármilyen dokufilmet, de nem találtam egyet sem. :F

    [ Szerkesztve ]

  • dchard

    veterán

    válasz Allien #27417 üzenetére

    "Szakkönyvet??? Azé ne túlozzunk!'

    A szakkönyvben szakma van, nem emberi kapcsolatok, meg hogy ki hogyan csalja el a munkát bármilyen okból. Egyébként azt gondolom van annyi távközlési tapasztalatom (és messze nem csak DSL-es területről), hogy tudnék írni beőle szakkönyvet, mint ahogyan több szakcikket írtam már, de több esetben készítettem továbbképzési anyagokat is távközlési témában pont olyan figuráknak, akik azt hiszik, hogy értenek valamihez, aztán közben csak a triviális hibákat képesek elhárítani, mint a kihúzott vezeték vagy táp, hogy a példádnál maradjunk.