-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#46824192
törölt tag
válasz poli27 #135912 üzenetére
Na ez egyre jobb.Megkérdeztem tőlük mikor lesz készlet a hiányzó (játék alatt soha nem létező) termékekből, ha már egyszer dobtak egy kupont.
Természetesen válasz nincs, de most már megjelentek az elfogyott feliratok. Hogy fogyott el az ami nem is volt?
Remélem a magenta pénztárcába jó mélyen kell majd ezért benyúlni nekik és csengetni a huszasokat!
-
#46824192
törölt tag
válasz prisz #135970 üzenetére
En a speedtestre mondom hogy semmi gond nincs vele, a T szerver a szutyok a nem a böngészős mérés.
Probléma amúgy nincs vele,mert le sem sz ... csak épp sebesség probléma esetén a telekom speedtest mérést javasolja a saját szerverük felé. Úgy azért vicces ha a szerverük félig halott.
-
#46824192
törölt tag
válasz R3laX #135985 üzenetére
Van egy pro tippem.
Nem nézegeted a pinget , nem fogod tudni mennyi.
Nem tudod nem fáj elv alapján.Ha pedig nem írja ki semmi ,akkor játsz nyugodtan, ha 10-20ms miatt bukod a partyt ,akkor valszeg ufók ellen játszol vagy rossz napod van.
Egyébként mi volt az a "backdoor"? Magát a szót nyilván értem, de mit jelent ez pl. nálad a gyakorlatban?
[ Szerkesztve ]
-
#46824192
törölt tag
Ma legalább 4x ránéztem random időpontokban. Egy sem volt, egyszer sem.
Ha legalabb lenne annyi esze valakinek hogy bekapcsol szerver oldalon egy készletértesítő lehetőséget ,az sokat segítene a dolgon.
A telekom legjobb ötlete , az hogy nézegessem ,majd lesz talán egyszer valamikor. Hát köszi....Nem tudom miből gondolják életszerű helyzetnek ,hogy ha ilyen gyorsan elfogy akkor pont majd eltalálom az időpontot amikor épp van.
[ Szerkesztve ]
-
#46824192
törölt tag
Itt is van készlet értesítés ,de csak nagyon kevés terméknél.
A chates csajszi is azt mondta hogy ne keressem mert nincs ilyen, aztán elmondtam neki ,hogy van és működik. Egészen pontosan leírtam melyik terméknél és meglepődött hogy tényleg van. Nem értette a dolgot hogy ez hogy lehet.
Mondtam neki nem kell az értelmet keresni , nézd meg a munkáltatód nevét , ennyi a magyarázat!Mellesleg egy 15-20 percel későbbi értesítéssel is előrébb vagyok mint a random időpontokkal.
[ Szerkesztve ]
-
#46824192
törölt tag
válasz DevKiller #136020 üzenetére
Én olyan 50%-ra mondanám. Szoktam ám jókat is írni.
Egyébként ha minden úgy működne ahogy kell, a panaszkodásom redukálódna olyan 20%-ra. Az meg teljesen elfogadható.
Pl. van néhány másik szolgáltatásom is, van olyan akinek a telefonszámát sem tudom, mert egyszerűen csak működik ahogy kell.A magenta szín csak a tv -n zavar ,egy deka ízlése nincs annak aki ezt bele erőltette a felhasználói felületbe.
De írok neked most külön csupa jó dolgot!
A feltöltésem a koaxon nem sza..a össze magát legalább 2 hete. Bár a letöltés csak mostanában 180 mega/sec a megszokott 245 helyett , de elengedem. Sőt ezt be aem írtam egyszer sem.
A 2ndssid -vel már nem csesztetik a modemet ,így nem szakad meg a wifim. Az android box már legalább 2 hete nem írta ki,hogy multicast beállítás hiba. Legalább 3 hete nem írta ki a tvgo hogy élértem a nézések maximális számát.
Azért ezek nem semmi dolgok a sok rossz mellett.
Most hogy a jóságokon túlvagyunk ,már csak a nyereményt kéne tudni beválltani, de majd csak megoldódik az is valahogy.[ Szerkesztve ]
-
#46824192
törölt tag
válasz jencsikdani #136026 üzenetére
Nem extra! Ha bizonyítottan elromlott akkor az cserés.
Legalábbis nekem ebből ez jön le.
ászf 8melléklet 1.1A Szolgáltató tulajdonában álló Wi-Fi képes Berendezés olyan meghibásodása minősül a Szolgáltató hibás
teljesítésének, amely miatt a Wi-Fi szolgáltatás nem érhető el.[ Szerkesztve ]
-
#46824192
törölt tag
válasz jencsikdani #136030 üzenetére
Akkor mond nekik hogy tessenek elolvasni a saját feltételeik megfelelő pontjait.
De mint mondtam egyértelműnek kell lennie a hibának , mert ha nem ,akkor lehet hogy kifizettetik veled a kiszállást.
Nyilván ennek a megallapítása nagyban függ attól is mennyire vagy szakmailag hozzáértő.
De azt is jegyezzük meg ,hogy 1-2 ügyintéző szeret magas lovon ülni. Engem is fenyített a múltkor az egyik, amikor elszállt a feltöltésem (nem első eset ez a hiba),hogy ő kiküld egy embert eszköz cserére, de valszeg ki lesz terhelve a kiszállás ,mert a vonallal minden rendben.
Kicsit felnyitottam a szemét ,hogy ha véletlen mégsem úgy lenne ahogy ő azt most gondolja ,akkor bizony addig megyek még ő fog fizetni nekem. Végül eljutottunk a rögzített vonalon odáig , hogy akkor most kezdjük előről , vegyük úgy nem mondott semmit, és felvesz egy hibajegyet megjegyzések nélkül
(nem is értettem miért nem ezzel kezdük az egészet? Lehet unalmas volt a műszak és gondolta feldoja valamivel)
Milyen érdekes...... nem lett eszközcsere ,csak felhívott egy szerelő, hogy most teszteljem mert elhárították a hibát.@Balcsix
Nem a T hivatalos fóruma az irányadó, hanem a mindekor érvényes ászf.
Csak tudod a wifire a legkönnyebb minden hibát is ráfogrni és ezt 100ból 99 benyalja.[ Szerkesztve ]
-
#46824192
törölt tag
válasz Balcsix #136036 üzenetére
Természetesen ez jogos és megértem. Csak ez olyan hangnemben történjen ,ahogyan az fizető ügyfél vs. szolgáltató között kell hogy hangozzon.
A szolgáltató nem tudom ,hogy méri a vonalat ,de hogy valami néha ott is bugos az fix. Egyértelmű hibára rámondani hogy nincs hiba az azért beszédes.
Droidvanda kapásból rávágta a nem működö netre és iptv-re ,hogy a vonali vizsgalat nem talált hibát és rámrakta a telefont. Majd újrahívásra végigmondta a rizsát ,hogy nemrég hívtam és akkor inkább kapcsolna egy kollégát.Az biztos,hogy van nem kevés user error a felhasználói oldalon, de hogy a cégnél sem kevés az is tuti!
-
#46824192
törölt tag
válasz Balcsix #136038 üzenetére
Csak az utolsó bekezdésre reagálva.
Abszolút nem akarom bántani a srácot. Minden bizonnyal visszahallgatnák a beszélgetést, nekem felajánlanák a szokásos 10-20 ezer forintos alamizsnát, ő meg nem tudom mit kap azért ,hogy elindult a hibás irányba ,majd amikor talán feleszmélt hogy ez nem lesz jó, akkor változtatott. Biztosan nem simogatnák meg érte. Az egészben nincs annyi hogy az ember kicsesszen a másikkal. Azért ettől több kell ,hogy ez bekövetkezzen.
-
#46824192
törölt tag
válasz snyper990 #136044 üzenetére
Ebben az esetben nem a nem működő netet kell rekmamálni (ha az megy a lan porton) ,hanem a nem működő wifit.
Ha berendezés hiba miatt nem megy , akkor az hibás teljesítés! Ezen nincs mit szépíteni.
Az ászf -el természetesen jól bevédik magukat, de az a mondat hogy "csak egy extra" (és ezért meg sem mozdulok hanem lerázlak) ez így nem állja meg a 100%-ban a helyét, hiszen ott a pakliban a T eszközhiba lehetősége is.
Ászf így vagy úgy ,meg lehet a fogást találni rajtuk, csak okosnak kell lenni. Ugynakkor nagyon nagyon kevés user van aki , aki tűzben tartja a vasat és addig üti amíg meleg.
Inkább elfogadja amit mondanak és az a cég gyönyörűen ki is használja.Az egésznek a kulcsa ,hogy tudni kell bizonyítani az eszközhibát. A cég szemlélete és alkalmazottai miatt ez nem egyszerű, de egyáltalan nem lehetetlen. Tisztán látszik hogy mindent is user error felfogással indítanak, aztán amikor a user elkezd hozzá érteni, akkor már jönnek az egymásnak ellentmondó válaszok , a hát így....hát úgy ..... és sokszor hamar elkezdenek efogyni az érvek. 10 év tapasztalat alatt előttem ez a kép gyönyörúen és tisztán kirajzolódott.
[ Szerkesztve ]
-
#46824192
törölt tag
válasz #46824192 #136045 üzenetére
Én már számtalasznor végigvittem az igazam velük szemben. Hol visszafizetés , hol ilyen olyan számomra kielégítő megoldás lett a vége. És egyáltalán nem azért , mert egy "jelentgető ...i vagyok" (megkaptam már ezt is nem egyszer ) , hanem egyszerűen csak nem szeretem ha madárnak néznek, illetve maximálisan felk.r , ha a szerződést csak nekem kell kötelezően betartani , a másik félnek meg nem annyira , csak amennyire épp kedve van.
-
#46824192
törölt tag
válasz snyper990 #136049 üzenetére
Inkább általánosságban értettem , mint erről a konkrét esetről.
Én jelenleg is tudok olyat akinél egyes eszközök csak akkor hajlandóak a T eszközére kapcsolódni , ha nyitott a wifi. Ha bekapcsolsz bármilyen szabvány védelmet a menüben , akkor nem csatlakoznak.
Természetesen azonos körülmények között és ugyanolyan konfigurációval tesztelve saját eszközzel és úgy minden rendben. Javasoltam , hogy ezzel nyugodtan kérjen eszköz cserét , mert egyértelmű a dolog. Tudomáson szerint nem lett nála cserélve. Tudod "a wifi csak egy extra". Természetesen ez az ő döntése ha elfogadja ezt a választ.
De hogy pl. erre a konkrét esetre egyetlen lépést nem tesz a cég a megoldás érdekében az nettó ......ség!
[ Szerkesztve ]
-
#46824192
törölt tag
válasz Matrox1995 #136094 üzenetére
Nyilván nem a felhasználói élmény fokozása érdekében fejlesztik
Inkább csak egy biztonsági vagy stabilitást fokozó frissítés lehetett.
-
#46824192
törölt tag
válasz snyper990 #136123 üzenetére
Csak egy megjegyzés.
- bosszantó kb. hetente megválaszolni ugyanazokat a kérdéseket, amikor itt is elérhető egy jól működő kereső
Tulajdonképpen fölögleges bármit is kérdezni, mert 14év 136ezer+ hozzászólásából garantáltan mindenre van válasz. Illetve az általad említette inkább keress, mint kérdezz minden platformon elhangzik. De ugye mégsem lenne olyan jó ha read-only lenne ennyi hsz fölött egy fórum!?
Ha pedig bosszantó (lényegtelen hogy mire) válaszolni , akkor ne válaszolj! -
#46824192
törölt tag
válasz snyper990 #136127 üzenetére
El is fog mindaddig hangozni, míg szépen lassan nem tudatosul a többségben.
A "többség" nem is fogja ugyanazt megkérdezni 5x. Vannak új tagok és olyanok akik ritkán járnak ide, ők fogják megkérdezni. Néhány nagy face csoportban is ezen rugóztak az adminok , hogy miért nem keresgél , mielőtt kérdez. Az pedig való igaz , hogy sokszor tovább tart kereséssel megtalálni egy választ , mint megkérdezni.
Az ember társas lény , szerett "beszélgetni" (még ha ez itt csak virtuálisan is érthető) , a fórumok pedig erre valók.Most lehet azt mondani, hogy de hát ez egy kifejezetten szakmai fórum, de az összefoglalón kívül (már ha friss egyáltalán, nem olvasom) és néhány ember , kifejezetten értékes válasznán kívül ez is csak egy mezei beszélgetős fórum, mint a többi a sorban.
Jóval több kérdést olvasok, mint ahányra válaszolok. Nem véletlenül.
Bocs , nem kötekedés, de nem értem a logikát. . .
Kijelentésed alapján bosszantó a kérdésekre válaszolni , ezért nem véletlenül csak nagyon kevésre válaszolsz.
Ha bosszantó a nagyon kevésre válaszolni , akkor miért válaszolsz, vagy miért nem kevesebbre vagy egyáltalán nem? Így csak magad idegesíted.
Ha pedig nem válaszolsz , az nem lehet bosszantó, mert meg sem történt -
#46824192
törölt tag
válasz snyper990 #136138 üzenetére
Próbálj meg becsatlakozni egy beszélgetés közepébe egy random kérdéssel anélkül, hogy egy kicsit is figyelnél, hogy egyáltalán miről is van szó, vagy legalább megpróbálnád csendben kideríteni/leszűrni, hogy volt-e/lehetett-e már szó arról, amit kérdezni akarsz, és nézd meg a kapott reakciókat.
Ideális esetben visszanézhető a beszélgetés folyam, így be lehet kapcsolódni bármikor.
A többit pedig elengedem, mert mi ketten rendszeresen elbeszélünk egymás mellett. Így kár bele energiát / időt pakolni.
@Kaba
Igen, sikerült. Köszönöm , hogy többzör is jelezted!Megjegyzés:
Aki átvételi helyet jelöl térképen (pl. pick pack pont) számára idegen helyen az semmiképp ne ezt a térképet vegye alapul, ami a rendeléskor a T oldalán van, hanem a konkrét címet.
Én ismerem a helyet ahová kértem , de egy szűk 2km -el távolabb van a magentás jelölő, mint ténylegesen bolt.
Nyilván én már ezeken meg sem lepődök /számomra ez csak a szokásos MT / , csak figyelemfelhívásnak szántam.[ Szerkesztve ]
-
#46824192
törölt tag
válasz snyper990 #136140 üzenetére
"Ideális esetben visszanézhető a beszélgetés folyam" = Ha valaki úgy ítéli meg , hogy szeretné visszanézni (és a válasz gombot is használták) , akkor megteheti.
még akkor is, ha az „csak egy mezei beszélgetős fórumon” folyik?
Ez ebből a szempontól lényegtelen , ez is csak egy fórum/topik , meg a másik is, meg a huszadik is a sorban.Tényleg ne tegyünk bele többet , többször észrevettem , hogy valamiért teljesen máskánt értelmezünk egyes mondatokat! Béke! Léptem...
[ Szerkesztve ]
-
#46824192
törölt tag
válasz snyper990 #136163 üzenetére
Úgy vettem észre ,hogy a tvgo felületen ugyanazok a feltételek a felvételekre és visszanézésekre ,mint droid boxon.
Kiegészítve azzal ,hogy kb minden csatorna azt írja, hogy a xyz korlátozások miatt a tvgo-n a műsor újraindítása nem lehetséges. Ugyanakkor a csúszkával meg simán az elejére lehet ugrani. Szóval a két dolog ellentmond egymásnak.
Én egyébként még mindig nem tudom hova tenni hogy, a két platformon miért más a szabályozás. Értem hogy az egyik online tv a másik meg "sima" tv. Viszont technológiailag ugyanaz.
Azt is értem hogy a tartalom tulajdonosa szabályozza ,hol és mi lehessen elérhető. Magát a szemléletet nem értem. A tvgo is nézhető nagyképernyőn és trükközés nélkül egyikből sem rögzíthető a tartalom.Trükközéssel megy gyakorlatilag mindkettő rögzíthető a droid box (hivatalos) korlátozása ellenére is. -
#46824192
törölt tag
válasz enginev3.0 #136173 üzenetére
A DS120j 100megabites portot kihajt maxon, akkor szerintem a 118-nak is illene.
Inkább valami konfigurációs vagy hdd hiba lehet a háttérben.
Persze az internetet illene jól működő pc-n méregetni ,és azzal elindulni a hibakereses útján. -
#46824192
törölt tag
válasz enginev3.0 #136178 üzenetére
Ezt írta:
Segítségetek szeretném kérni abban a problémában, hogy a Giganet optikai otthoni internetem, torrent letöltési sebessége 20-30 Mbit között ingadozik.
Én ezért is hivatkoztam a saját tapasztalatomra , hogy a ds120j a 100-as lan-t kihajtja maximálisan.
Amit ír, az a 100-as kapcsolatnak a harmada/negyede.[ Szerkesztve ]
-
#46824192
törölt tag
[Ezt] a kínlódást :-)
Lényeg hogy pár kilobájt text nem csökkenti az adatkeretet.
-
#46824192
törölt tag
válasz MrPetya19 #136226 üzenetére
Nekem ez a kedvencem:
"Spotify, Tidal, Apple Music, Deezer esetén lehetnek olyan hang alapú (pl. podcast-ben elérhető) tartalmak, melyek lejátszása csökkentheti az adatmennyiséget."
"Lehetnek" és írtak példát, a nem tudjuk mennyiből.
De hogy még mi csökkenti, az nem derül ki. -
#46824192
törölt tag
válasz PROHARDVER! #136360 üzenetére
OK!
De mind1 is,nem írok semmi ilyesmit oda sem. Nem az első eset hogy hsz -ek eltűnnek. Az ember leírja a tényeket, saját gondolatait és huss, fúj egy szellőcske a megfelelő irányból és volt nincs
Kaba úrnak is további szép napot
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- LENOVO ThinkPad X240
- GIGA AKCIÓ!! Gyönyörű, szinte ÚJ Surface Pro 9 brutál konfigban: i7-1255U 16GB RAM 1000GB SSD
- Microsoft Xbox One X 1TB Játékkonzol
- Intel PC , i5 7600K , 1660 Super , 16GB DDR4 , 250GB SSD , 500GB HDD
- 1 TB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Kioxia, WD - STEAM DECK
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen