Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
válasz blakey #55858 üzenetére
egy modellfrissítést, ráncfelvarrást amúgy sem szoktak annyira túlgondolni sehol sem, pl. házon belül nézzük csak meg a Vitarát pl. vagy akár a Swiftet, azok kb. még ennyire sem lettek átdolgozva.... kaptak új lámpákat ill. pár közlekedéstámogató alapból belekerült és kb. ennyi, de hát ez ilyen.... tudják szerintem, hogy aki ilyen kategóriában keres majd ár/érték azok úgy is megveszik.... pl ott a dácsia, ott sem vitték túlzásban a dászternél a modellfrissítést
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz blakey #55865 üzenetére
burgatshow: jaja, arról ne is beszéljünk, aztán csak-csak látom a csoportjába hogy veszik őket.... igaz ha nem lett volna jó ajánlat Swiftre én is Sanderós lettem volna
blakey: a Passátba nekem is kapta a hangszóró az ívet, hisz abban a térben van ahol folyik, megy le a vízracerx és SirKero: a kárpit "alatt" jelenik meg valóban, de az attól még az ajtólemez hanyag szigetelése végett -vagy akár nem megléte végett van- ettől még maga az ajtó alapból is "ázik" hisz ez a funkciója.... én arra reagáltam, hogy sokan ezzel sem lenni tisztában és olvastam csopikban, hogy minek van rajta lyuk meg ilyesmi?!?!?!?! ill. még akkor is tud "ázni" akár még az én rendesen leszigetelt exautóm, ha napokig esik és pont úgy áll, hogy ne tudjon elégséges víz eltávozni a kis lyukakon + mosáskor, volt hogy kinyitottam és akkor csepegett, folyt ki a víz.... ez ilyenkor persze, hogy visszaköszön a kédereknél, aztán pedig az utastér legalacsonyabb pontján pl. aztán lehet szárítani extrém esetben az egész utastérszőnyeget
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Gyöször
senior tag
válasz blakey #56312 üzenetére
"Az elmúlt 4,5 évben folyamatosan töltőre tetted ha állt 1-2-x napot? "
Igen.
Ott van mellette egy konnektor, miért ne? De nekem 1300 körül lehet az az ezer. Jól indul akkor is, ha nem töltöm. Viszont így ez nekem jó referencia lesz, hogy a kettőnk akksija közt lesz-e lényeges különbség. Már olvastunk itt is olyat aki kb 3 évesen akksit cseréltez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
hemaka
nagyúr
válasz blakey #56468 üzenetére
Az a hőmérséklet szenzor inkább szerintem, legalábbis swiftben két olyan van oldalt, illetve a kormány alatt/mellet mégegy. Az első belső lámpa rácsozott része mögött van a mikrofon.
ja, az ott a hőmérsklet szenzor csak egyet már kispóroltak a vitarából úgy látom. [kép]
miki helye: [kép][ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz blakey #56497 üzenetére
Azért ne hasonlíts egy kéményseprőt egy autószalonhoz. Utóbbiban evidensnek kéne lennie, hogy csak kifogástalan, új autókat adnak el. Ha esetleg nem akkor meg pontos tájékoztatást adnak a vevőnek. Azért itt milliókról beszélgetünk, plusz egy márka jóhíréről......
Bár ha végiggondolom, nálam tényleg nincs nagy különbség. ha egy kéményseprő végigtrappolna a lakáson akkor fix, hogy már nem lenne min kimennie, de ha egy autóról van szó, akkor is kiverném belőlük a hibátlant.
Volt már komoly webáruház, ami hülyének nézett. A fogyasztóvédelem bevonása után, összement a cerka náluk is.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz blakey #56813 üzenetére
Ja a szélvédő takarót el is felejtettem. nekem is van és a leg tökéletesebb megoldás, ha nem felejtem el feltenni....
Most épp újat kell venni, mert beszakadt az egyik oldalsó fülnél....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
tboldi
nagyúr
válasz blakey #56821 üzenetére
és mefistofeles:
Nálunk sem szokott gyakran előfordulni, talán ez volt a második alkalom, amióta kiszorult a WagonR a garázsból, és sosem annyi, hogy csömcsögjön a szőnyeg. Csak meg akartam mutatni, hogy benne van a pakliban.
Amúgy egyszerű aldis takaró, semmi extra, asszem, 900 Ft szokott lenni, amikor van. -
nagyúr
-
Cunaja
addikt
válasz blakey #56945 üzenetére
Ezt jól leírtad.
Kérdés:
A havat mivel lehet letakaritani, hogy ne karcolja a fényezést? Az összeg nem számít, mert a polírozás többe kerül. Mit kell venni?
A mostani 29-éves Astrámnak már mindegy, de az új Suzunak ami dettó úgy fog kinézni mint Zsolt19900 kolléga képén, már nem lesz mindegy. Gépi mosodába nem fog menni a kicsike. Itt van mellettünk egy érintés mentes mosó.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
-
Moleman
addikt
válasz blakey #56952 üzenetére
Nekem még újdonság volt, ez az első tél, hogy a szabad ég alatt áll valamilyen jármű.
Az aktív habozást csak egyszer próbáltam mosóban, nem éreztem olyan hatékonynak, a koszos habkeféhez meg főleg nem nyúlok. Inkább tolok 600 ft sima mosást meg 200 ft öblítést, annyiból a CX-5-ön is körbeérek, ha nem nagyon koszos. Ha marad még egy kis felesleges idő, akkor viaszos programot szoktam tolni az ablakokra, az első esőig vízlepergető lesz tőle.
#56956 Cunaja
Sok autót mostam lándzsával néhány mm-ről, a legtöbb nagyon vékony fényezésű japán/koreai volt, egyedül a Swiftbe kapott bele egyszer, úgyhogy statisztikailag kijelenthető, hogy nem jellemző, hogy bántaná a fényezést.#56955 Geo19870322
Android Auto, Waze. Annál jobbat fizetősen sem fogsz találni, nemrég végigpróbálgattam mindent.
Otthon elméletileg amúgy sem tudod frissíteni a "gyárit". -
2ozzmexy
aktív tag
válasz blakey #56962 üzenetére
Szerintem engedjétek el a témát...
Ha egy tisztességes mosás a cél, az így nem fog menni. Tudod hány vegyszerem és mikroszálas rongyom van otthon? Csak a külsejét lemosni a Vitarának (ami egy karbantartott és rendszeresen takarított gép, nem úgy mint a 320d ami egy xarosvödörnek nézett ki) falcok és egyebek nélkül 2 óra... és akkor még nem került elő a wax meg a a gyurma. Az emlegetett topikban pedig annyira megy az öntömjénezés, hogy bizonyos kérdéseket válaszra sem méltatnak...
Mellesleg a szép tiszta kocsihoz egy valami kell, idő.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
-
Fulár
senior tag
-
válasz blakey #57285 üzenetére
Akkor elnézést, rosszul emlékeztem.
#57287 Memmaao
Naigen, ezaz 1.5 hybrid ez elég gyengére sikerült, de legalább jó drágán, azt én is passzolnám, én is maradnék az 1.4-nél amíg van rá lehetőség.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
addikt
válasz blakey #57299 üzenetére
" 5 perc alatt kicserélem mind a hármat."
Nekem így kényelmesebb. Amúgy azt a lapátot meg is kell venned nem? Az is benne van az 5 percben? (ha már az idővel jössz)
Szeretem az autómat de nem a karbantartása a hobbim. Olajat és fékbetétet sem én cserélek rajta.
Te úgy, én így. Nem hiszem hogy ez probléma lenne....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz blakey #57302 üzenetére
"Igazából azt nem értem, hogy a lapát cseréhez minek szerviz."
Már leírtam, nekem így kényelmesebb. Ennyi.
Én megértem, hogy te magad akarod csinálni, ha te engem nem, azzal már nem tudok mit kezdeni.....
Biztos megtudnám csinálni (100+milliós gépsorokat tartok karban) de spec az autókhoz nem értek. Az egész bejegyzésem is csak azért íródott, mert a kolléga a lapát típusokról érdeklődött. Na én azért is viszem szervízbe, hogy ne kelljen ezzel is bajlódnom. Utána járni, melyik jó, melyik jobb és ha véletlenül mellé nyúlok akkor kezdhetem előröl, stb.
A szélvédőmosót én is feltöltöm, a keréknyomásra figyelek és magam mosom a gépsárkányt. Nálam kb. ennyi amit én meg szeretnék csinálni a verdán.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
dj79
senior tag
válasz blakey #57433 üzenetére
A probléma az, hogy ez egy sok éves modell. . 2015-ben jelent meg, azóta duplázódott az ára, míg a swifté 15 év alatt nem.....
Ráadásul ennyiért itt nem lesz sajnos létjogosultsága, pedig bíztam benne, hogy nem borulnak el, ráadásul egy életképtelen hibrid rendszer került bele az előzetes tesztek alapján.[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz blakey #57433 üzenetére
A probléma ezzel az, hogy 5 évvel ezelőtt gyakorlatilag ugyanezt az autót tudtad megvenni, csak 1.6 szívóval. Most ebbe a durván elavult konstrukcióba beleraktak egy, a tesztek alapján borzalmasan gyenge és rossz hibrid technológiát, mi meg tapsoljunk örömünkben a 10 milliós ár láttán azzal az indokkal, hogy ez van, most ilyen árak vannak? Hát köszi, de nem. Ennyi pénzért lehet választani újgenerációs hibrid Hondákat, Toyotákat.
szerk: megelőztek...
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
dj79
senior tag
válasz blakey #57437 üzenetére
Igen, csak ezért a 10millerért máshol adnak:
- újabb kasztnit
- kiforrott, megbízható hibrid hajtást
- értelmezhető utas és főleg nagyobb csomagteret
- értelmezhetően csökkentett fogyasztást, ha már az EU normákról beszélünk.Jelen esetben kapsz egy régi modellt, új, de nem igazán sikerült hibrid hajtást, csökkentett csomagteret, valamint magasabb fogyasztást, mint az elődnél... a suzuki előre megy, nem hátra
-
-
Moleman
addikt
válasz blakey #57902 üzenetére
Ez sem fekete-fehér, Németországban nagyon drága a lakhatás, pl Berlin még Bécsnél is 2× drágább, Pestnél inkább 5×.
Viszont az osztrák vidéken (a magyar határ mellett) simán lehet kapni pártízmillióért kádárkockát, alig drágább, mint nálunk, és már legalább kint vagy. Az már más kérdés, hogy mit lehet ott dolgozni, de egy bolti eladó is jóval többet keres, mint a magyar átlag.A 800 eurós német biztosítás amúgy még olcsó is, nekem 2800 euró lenne cascoval Ausztriában, részben ezért vagyok még mindig a vasfüggöny innenső oldalán.
#57903 .Szaki.
Én is olvastam egyszer erről a 4 ablakos megoldásról, sok autóban kipróbáltam, de nem mindben működik jól. A sajátomban pont nem, a Swiftben viszont elég jó. 70 km/h alatt meg mindig teljesen leengedem a vezetőoldali ablakot, szeretem, ha sok levegő jön be. Néha télen is túlfűtöm az utasteret, és beengedem a 0 fokot.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz blakey #57909 üzenetére
Persze ez egy nagyon sok ismeretlenes egyenlet. A lakhatás egész nyugat európában kurva drága, de pl. a volt barátnőm egy évig élt Londonban és mondta, a kaját simán kihozta fillérekből. Nyilván nem csillagos éttermekben kajált, de supermarket ott is van.
Az autó árát csak azért hoztam fel, mert ez egy autós topic és hát a 14000 eurós autó az relative akkor is olcsóbb neki sokkal mint nekünk. Az, hogy máshol el is megy több az más kérdés.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz blakey #58476 üzenetére
Nem mondtam, hogy baj. Egy statisztikát mutattam.....
Másrészt, vezess nyugodtan egy 25-30 éves BMW-t de legyen feltöltve a bankkártyád rendesen. Nyilván vannak ellenpéldák de egy 20+ éves autónál már (rendszeres karbantartás emllett is) teljesen szerencsejáték, hogy mikor mi döglik meg. Természetesen a 3 évente lecserélés meg a másik véglet.
Az utolsó mondatodat meg nem értem hol kapcsolódik a témához.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
Qtya123
őstag
válasz blakey #59723 üzenetére
Sokan egyébként azt hiszik, hogy juhú nem rozsdás a 18 éves autóm. Ja, oldalról nézve az ajtók, sárvédők valóban nem. Aztán lesétáltatod az aknába és kerekedik a szeme.
Szerintem sem szétrohadós fajta az S-cross, de kicsi rozsda se legyen rajta. Van akit a kavicsfelverődés zavar, van akit a felületi rozsda.
-
Moleman
addikt
válasz blakey #59723 üzenetére
A Mazda sem törvényszerűen rohad, csak az arányaiban több rossz példa és gondatlan tulaj ezt a képet festi róla. Az enyém 9 éves, végig garázsban tartott, mióta nálam van rendszeresen és alaposan mosom az alját is, sehol semmi rozsda, pedig nincs rajta alvázvédő.
Az előző autóm 14 évesen adtam el, az már kezdett rozsdásodni - a csomagtéren belül, mert éveken keresztül beázott, csak nem látszott a kárpit alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Cunaja
addikt
válasz blakey #59772 üzenetére
Mikor megkérdeztem, utána már gondolkoztam, hogy lenne online.
Szóval marad sz alternatív megoldás, de melyik? A fent említett 2 progin kívül.
A fedélzeti navi meg marad majd offline helyzetben.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Futás, futópályák
- PlayStation 4
- Google Chromecast topic
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen