- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- SkyShowtime
- Facebook és Messenger
- Debian GNU/Linux
- Hálózati / IP kamera
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Milyen routert?
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
válasz focvis #34627 üzenetére
Én vennék egy hankook télit, 185/55/r16-ban 21k.
Vagy egy 195/55 R16 négyévszakos, szintén hankook 24k.
Elv mindkettő váltóméret .
54.1 furatú felni gyárilag a swift 2 felnije, meg egyes rover felnik(r15, mehetne rá 185/65). Jah plusz nekem a meriva lemezfelni is okés volt, az kf 60 körül volt, de nem rázott .Milyen gumi méret van még a táblára írva ?
tpms passz, szerencsére nekem nincs, de van itt jópár tag akinek igen, majd ők válaszolnak
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #34629 üzenetére
Hivatalosan a "régi" Swift a kettes, de a köznyelvben a gombócot szokás másodiknak nevezni.
TPMS-ből tudtommal csak a gyári jó, amit fel is kell taníttatni. Egy gyors guglizás után úgy látom, hogy itt a legolcsóbb.
A többit sajnos nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
kunberci
aktív tag
válasz focvis #34629 üzenetére
Télre szerintem apukád nyugodtan bevállalhatja a 175/65R15 gumikat, ami viszonylag elég olcsó, Ehhez viszonylag olcsón kapsz lemez felnit is.
Télen a vékonyabb gumit ajánlják.
A TPMS-ből csak a gyári jó, azonban nem kell programozni, beteszi a gumis, és működik.
A kerekeimet 2.5 bar-ra fujom, azonban a téli és a nyári szettnél is 2.2-nél már bejelez. Amennyiben jobban szeretitek a kényelmes rugózást, érdemesebb ballonosabb gumit választani.
Én a ballonosabb gumit 2.5 bar-on is pattogosnak érzem.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz focvis #34885 üzenetére
Nem lehet deaktivalni, ha lehetne már megtették volna.
Van ismerős, de úgy se.
Elsőként volt fent a 1850-es SW is a fejegységen pl.Aki ügyes, az a start stopot is ki tudja iktatni véglegesen, de ezt még senkinek sem sikerült.
A motor ugyanaz mint a régi 1.2, elvileg 0w20 a gyári ajánlott olaj, de én személy szerint 0w30-at raknek bele, nálam a 0w20 túl vékony volt nyáron, 60-60k-t belenyomtam a Splash-be, szóval van viszonyítási alapom. Annyi a különbség, hogy az nem dual VVT volt, csak simán VVT.
10-15 ezer között simán jó a csere, sok várossal 10k, vegyesben 15k, vagy egy év szigorúan.
-
blakey
titán
válasz focvis #34887 üzenetére
Egy egyszerű módszer létezik amivel ugyan nem tíltod le az SS-t cserébe nem kapcsol be. 4 hónapja nem állt le a motor, pedig nincs kiíktatva. Az első szélvédőre kell bekapcsolni a levegőt, Front gomb, amivel bekapcsol az A/C is viszont az egyszerűen kinyomod ha nincs rá szükséged és úgy is marad a következő indításnál is, nekem így tökéletes a belső hőmérséklet és nem áll le a motor, ez többnyire más márkáknál is működik.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
biker
nagyúr
válasz focvis #34891 üzenetére
"Szerk2: ja, hogy úgy is marad! Akkor van benne ráció! "
persze, tehát AHELYETT hogy csak a start-stopot iktatná ki, kikapcsolja az automata klímát, mert azzal hogy szélvédő párátlanít és klíma ki, se az automata klíma nem megy, se a párátlanítás valójában, se a lábtér fűtés.
Tök logikus, tényleg.Lehet én vagyok a hülye, de nekem tök logikus a gombot megnyomni, bár nem szoktam, mert qrvára jól elvagyok vele, és megy a digit klíma.
Gondolkozni nem árt néha...
Amúgy miért zavar a start stop? teszi a dolgát...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz focvis #34913 üzenetére
Értem én, hogy a VW dízelek maradékhő problémával küszködnek, de szerencsére a suzuki benzinesek nem
és nincs bennük dsg se kettőstömegű lendkerék sem.
A benzines turbó itt nem tudom, hogy kap-e külön hűtést, de sok motornál van külön hűtése az SS-es turbós motornál a turbónak, ami álló motornál is megy.
Egyébként a SS vagy 25 szenzorral dönti el, leállíthatja-e a motort, ezek pedig vízhőfok, olajhőfok, terhelés, akku fesz, hűtés/fűtés igény, és sorolhatnám. az lehet, hogy NEKED érzésre gáz, hogy pálya tempó után leállítja, de ha épp 130-al jöttél a pályán, 2200-on hatodikban, mert egy DSG-s VW-nél ez alap, akkor röhögve leállíthatod, mert nem 200.000-et pörgött a turbó és nincs túlhevülve.De természetesen mindenki úgy kezeli az autót, ahogy szeretné. A lényeg az volt, hogy egy gombnyomás vs 3 gombnyomás vagy épp teljes digit klíma kiütése vs mókolás időzítő elektronikával.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #34935 üzenetére
Pláne, hogy egy Civic-re valószínűleg nem is lesz elegendő della, ahogyan egy Hyundai i30 N-re sem.
Most 2 (3) opció lesz:
- az eszemre hallgatok és elteszem a pénzt;
- a szívemre hallgatok és veszek egy új autót (a Jazz eladásával kb. 5-6 millió fog rendelkezésre állni);
(- a harmadik variáció pedig egy motor lenne, de bármennyire is imádom, kezdek egyre jobban lemondani róla).(#34938) Kornel: Biztos jobb lenne, ha echte japán lenne, de annyira nem zavar.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz focvis #35089 üzenetére
Egyszer beállítottam, azt hiszem komfortra, a keréknyomás 2,5 bar és ennyi, néha ellenőrzöm, semmi gond nem volt eddig és a négyévszakos kerekek miatt remélem, hogy nem is lesz.
Nekem 2,8 bar-ral adták a Vitarát. Astra, 3,2 barral gurult ki.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Sza_Sa
senior tag
válasz focvis #35517 üzenetére
1; az átnézésen és a szokásos hibakód kiolvasáson kívül nem csinálnak semmit, emelőre teszik, alánéznek, kerekeket megforgatják.
2; android auto csak akkor megy, ha a telefonon is rajta az aa app. Sajnos hazánk nem támogatott, ezért a play store nem adja fel, egyéb helyekről kell letöltened, majd telepíteni. Nekem fenn van de eddig nem igazán használtam
3; igen, vitara fórumon megtalálható. Egyébként nem lenne rossz a gyári alkalmazás, nyilván az online térképek naprakészebbek, én mégis a gyárit használom, max improvizálok ha kell.[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
blakey
titán
-
blakey
titán
válasz focvis #35608 üzenetére
21e, vaóban gyári, ebay-en nem az és ha van frissítés akkor ingyen vagy 1-2 frissítés után minimális összegért kártyacserével megoldja.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
veterán
válasz focvis #35603 üzenetére
A Samsung J3-mal is simán párosodott az Android Auto, csak egy friss apk kellett neki. (Ennyit a Suzuki kereskedés hozzáértéséről.) A Nexusszal gyorsabban ment, ez a J3 kicsit többet gondolkozott.
Így a navi-kártya sztornó.Délután kanyarodok egyet a versenygéppel!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz focvis #35612 üzenetére
Mentem kb. 20 kilométert az Ignisszel: csendes, finom szerkezet; tesztekben írták, hogy nem áll egyenesbe a kormány magától - ez tényleg így van; a váltó viszont teljesen OK, minimális erőszükséglettel és pontosan kapcsolható.
Nem tépi le a fejemet a kraft, mégis pillanatok alatt 80-nal megyek (városban). Nem pörgettem 4000 fölé és nem parkettáztam; 290 km van benne, 5,0 a BC szerinti átlag - nagyon jó.
Országúton 110-120 között még csendes.Ami nagyon szokatlan volt, az a magas üléshelyzet, kanyarban úgy éreztem mindjárt felborul, de nem. Nyirkos aszfalton, körforgalomban picit megindul a feneke (téli 175/65R15 Kleber Krisalp3), nem ijesztő, az ESP csak a terhelésváltáskor - mikor elhagyni készültem a körforgalmat - szólt közbe. Az ülés tarthatna jobban.
Összességében pozitív. A magas üléspozíció a legnagyobb baja, de apámnak pont ilyen kellett.
-
negroo
aktív tag
válasz focvis #39256 üzenetére
Nem kamu, mert rendesen égeti a kezedet. Na az meg nem kamu, mert ha az be melegszik a blokk is rendesen meleg.
Söt olyan olajom van, mely finom réteget képez és ott is marad a henger falon. Igy semmi kopásal tudom beinditani a motort úgy, hogy -30 fok is lehet akár.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz focvis #39392 üzenetére
Én úgy tudom, hogy a K12C motorba már a 0W16-ot ajánlja a gyártó (kezelési kézikönyvben, a PDF 387. oldalán ez áll). Mondjuk olvastam már ellenérveket is erre, mondván, hogy csak a kibocsájtási normák és fogyasztás miatt kell ilyen vékony olaj bele, de ezzel a vékonyabb olajjal gyorsabban kopik a motor.
[ Szerkesztve ]
-
Siriusb
veterán
válasz focvis #39541 üzenetére
Köszi! akkor én is haladok a korral. Persze a régi változatban amúgy sem akarta az ember a motorházban bugyogtatni az aksit.
(#39540) kunberci
Trabantnál nem volt probléma, ott a fedélzeti komputer ragyogóan kezelte, ha nem volt aksi, még az alapjárat sem állítódott el, a beépített rádióhoz sem kellett kódot beírni.
Szivargyújtón keresztül megy a töltés?! Kicsit elszaladt mellettem a technikai fejlődés. Mindjárt meg is keresem a garázsban a cigányfúrót, menjünk vissza a gyökerekhez. Meg az amerikánert, ha fel akarnék vágni. -
-
nagyúr
-
-
csaba1203
addikt
válasz focvis #43023 üzenetére
A röhej az,hogy ma rájöttem miért is van ott rés bár elég nagyra hagyták a japók.
Ha valaki gyerekülést szeretne rögzíteni,akkor hátul van két helyen csatlakozási lehetőség és a rögzítésnek hagyták ki a helyet.
Ezzel a réssel csak az a gond,hogy télen jön a hideg és a kipufogó dob hangját eléggé felerősíti vagyis olyan,mintha sportdob lenne rajta.
Holnap belépek ha nyitva lesz a szalon és megkérdezem nincs-e rá valami lehetőség,hogy ez a rés eltűnjön onnét.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Microsoft Surface
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Politika
- E-roller topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen