- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Windows 10
- Router gondok
- SkyShowtime
- DIGI műholdas TV
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- DIGI kábel TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Srácok, 2002-es 5 ajtós suzuki swift első és hátsó ablaktörlő lapátok méreteit meg tudjátok nekem mondani? Milyen márkát ajánlotok?
-
nagyúr
válasz roberto211 #21965 üzenetére
Egyik nap 2.5 v6 tdi audi, masnap 1.3 szivo suzuki, te se tudod mit akarsz
-
nagyúr
Megvettem anyamnak az ablaktorloket az ezredesre, vegul valeo lett, elso-hatso ossz-vissz 2800-ert Szepen torol, halk, eddig fasza.
Illetve tegnap voltam gumisnal, feldobattam neki a gepre az uj barum polaris 3-akat, hazafele nem gyozott meg, satunal csuszott rendesen. Letezik, hogy be kell kopnia?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #22011 üzenetére
Komplett futomu 50k? lol ez eleg komolytalan volt meg toled is. Egy idos hondam van azzal az audival, az enyembe ket jo gatlo sok akcioval 50k. 4 gatlo, rugok, 2 stabpalca, 1 kerekcsapagy + munkadij volt 200k Es akkor meg se feltengely, se lengokar, se gombfejek, se kormanyosszekoto se a tobbi szilentrol nem beszeltunk es ez csak egy honda! Audira 1.5-os szorzo meg tutira rajon.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bacsis #22015 üzenetére
Igen, az oldalfal magassagara gondol. A 195/60-nak magasabb az oldalfala mint pl a 195/45-nek. A peresebb azt jelenti, hogy alacsonyabb az oldalfala. A jo benne az, hogy kevesbe deformalodik kanyarban, jobban tart, cserebe kevesbe komfortos, minden katyut-kovet megerzel vele es jobban is eszi a futomuvet.
-
nagyúr
válasz roberto211 #22027 üzenetére
Nem osztani akarom az eszt, csak felnyitni a szemed! Ha normalisan karban akarsz tartani egy ilyen kaliberu autot, akkor az nem ot forint lesz. Hondaba is van gombfej 5-ert meg 30-ert is. Nyilvan meg kell talalni az arany kozeputat, de ha 50-bol alaraksz egy futomuvet az audinak akkor fel ev mulva kezdheted elolrol.
Mindenkinek tudnia kell a korlatait, en is megvehettem volna az audit, de a fenntartasi igenyeim, azaz hogy milyen allapotban szeretnem tudni az autot magasak. Az 2.5 v6 tdi audit nem tudnam normalisan szervizelni, ergo le is mondtam az ehhez hasonlo premiumokrol eleg hamar. Persze van akinek belefer a felujitott gatlo, meg a letaknyolt rozsdafoltok, meg a gittelt sarvedoivek es meg sorolhatnam, en nem ez a fajta vagyok. Ha megveszek valamit azt probalom a leheto legjobb formaban tartani.
Amit kornelka is ir, nezz korul unixon alkatresz ugyben, nezz jobb markakat pl. monroe es felezd az arat, kb az a realis valoban
Na lenyeg a lenyeg, nem oltogatni akarlak, csak gondold at ezt rendesen, mert valoban nagy feeling egy 2.5 v6 audi, de a stift utan meg ez a fapad honda is hiperterugras alkatreszarban nemhogy az audi.
Peace.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz zsolt19900 #22448 üzenetére
Fiat dizelmotor, ha jol tudom.
-
nagyúr
válasz Kornel #22476 üzenetére
En a sustinaval jartam igy, haverral egyik ejszaka elkuldtuk neki rendesen, aztan masnap raneztem a szintre es benyakalt par decit. Mondjuk annyira nem para nalam, legtobbszor ugye normalisan hasznalom, igy gyakorlatilag 4-6dl fogy 10k km alatt.
5w40 sustina mondjuk nagyon vekony, viszkozitasi tablazat alapjan kozelebb all egy 0w20-as olajhoz.
Sok hideginditas miatt dontottem mellette, az terheli meg nagyon a motort es az olajat is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #22530 üzenetére
Mindenből lehet fostalicskát venni, de tény hogy 300-ból swiftet vennék semmi mást.
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #22534 üzenetére
Jó is az a 2.0 pdtdi 100-120k km után beadja a kulcsot normális karbantartás mellett is, kell rá még a chip az a tuti.
"Kezdetben pl. a BKP-motorokon a főtengely egy rövid lánccal hajtotta a hátsó balansztengelyt. Az meg fogaskerékkel az első balansztengelyt, ami pedig a hatszöggel az olajszivattyút. Agyrém nem? Olyan puha volt a lánckerék, hogy 120-150 ezer kilométer elég volt ahhoz, hogy a kiegyensúlyozótengelyek "lerángassák" róla a fogakat"
"Ezt később leváltották közvetlen fogaskerék-hajtásra. ami megoldotta a lánchajtás és lánckerék problémát, de az olajszivattyú meghajtásáért felelős hexagont ettől még meghagyták"
Gyári új olajpumpa 200k khm...
A fenti hiba miatt egyébként besülhet a motor is, ezt 3 éves korukig gariba javították.
"Az olajszivattyút ugyanis az új rendszerben - és csak a 2.0 TDI-motoroknál, amelyekben van kiegyensúlyozótengely - a második kiegyensúlyozótengely közepéről, egy hatlapú tengellyel hajtják meg. Nos, az a kis hatlap egy idő után elkezd mocorogni, lassanként lenyalja a sarkait, majd egy óvatlan pillanatban elfordul. Ilyenkor a következő sorrendben mennek tönkre a rendkívül kenésigényes és drága alkatrészek: 1) turbó, 2) hidrotőkék (16 db), 3) maguk a kiegyensúlyozótengely-csapágyak, 4) az adagolóelemek. A hiba mértéke sokszor akkora, hogy gazdaságilag nincs értelme felújítani a motort, csak a csere segít."
Ne akarj felülni a rollerre
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #22536 üzenetére
Családból azért kevesebb a kockázat, de ha tisztában vagy mindennel akkora fasza hajrá, sok szerencsét hozzá, kényelemben, presztízsben nem összehasonlítható a két autó.
-
nagyúr
válasz Jamby18 #22666 üzenetére
10-estol ne varj sokat, nagyon szar helyen vannak, illetve meretebol es tipusabol adodoan sose lesz jo. A ketto kozul a pio jobb, de en nem koltenek ra ennyit, folosleges. 10-ert inkabb valami alap 16-os, koroket verne erre a tizes szettre, egy lekarpitozott mdf gyuruvel ajtora fogatva egesz elfogadhatoan nez ki.
-
nagyúr
válasz anonymus89 #22689 üzenetére
Szia! Dobj be egy 45-os akksit, az meg siman befer. Varta vagy exide premium amit en ajanlok
-
nagyúr
válasz anonymus89 #22697 üzenetére
Ha nem ragaszkodsz a markaszervizhez, akkor en inkabb egy jo autovillamossagi szakit ajanlanek, szerintem olcsobban meguszod
-
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #22899 üzenetére
Min - max jel kozott par deci van Az 1L eleg lesz boven, de szerintem ne torodj vele, 10k-nal dobd le az egeszet azt csoki.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #22960 üzenetére
1.0 switbe 36-os valo! 45-oshoz nem lesz jo a gyari saru! Be lehet mokolni, elfer, csak sarut kell cserelni.
-
-
nagyúr
válasz roberto211 #23499 üzenetére
Add el. Jo lakatosmunka draga lesz, inkabb csereld le.
-
nagyúr
válasz roberto211 #23506 üzenetére
Pedig egy jo lakatosmunka ugye alvazvedelemmel es uregvedelemmel tobb lesz mint 100k. Realisan gondolkodva valoban nem eri meg ezt a penzt rakolteni sajnos. Az enyemre se erte meg, csak en ilyen f@sz vagyok Ha megjelent a rozsda, akar 1 ev alatt is csunya dolgok mehetnek vegbe...
Új hozzászólás Aktív témák
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Diablo IV
- Android szakmai topik
- Fűnyíró topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Fotók, videók mobillal
- HiMedia lejátszók
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest