- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #9752 üzenetére
nem baj, nem érdekel, ki mit gondol, nekem ez praktikusabb, mint a swift, meg kényelmesebb is
-
anonymus89
addikt
Így van csak hogy fenntartsam a jókedvet a miénkkel is jól jártál volna már ha eladó volna.
Pont ezt néztem amúgy egyébként ez a menő szín belőle vagy metál szürke/ezüst.
Ja és elég hamar sikerült találnod. A 100-sból kitelik majd minden.
Egyúttal engedd meg, hogy balesetmentes vezetést kívánjak.
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Kornel
veterán
Amúgy ez az. Színe kicsit lehetne sötétebb, de legalább tényleg korrekt állapotban volt, nem úgy, mint a sok leharcolt banki visszavett, amit sikerült megnéznem idáig. Meg amúgy is, használt autót nem színre vesz az ember. Gyári gumik még jók rajta, van téli váltója, 60.000-es szerviz kész, 44 KHUF, már csak a vizsgát kell majd megcsinálni. 1,35-re lementem azért
(#9754) anonymus89 : köszönöm szépen, amúgy ilyen drága autóhoz már dukál a casco is Amúgy most erre nem kell költeni szerviz után, max. a kuplungot nézetem meg, de maga a szerkezet jó, csak valahogy túl kemény, ránézetek mindenesetre.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Nincs lezúzva, max a kuplungot tudta tönkre tenni... de vette a fokozatokat szépen, csak olyan érzés volt, mintha nagyobb erőt kellett volna kifejteni a swift2-höz képest, de lehet, hogy csak megszoktam a régi swiftet, azért érzem így. 4-5 évre tervezem, ha isten is úgy akarja. meg direkt olyat vettem, amivel ha nagyon muszáj, akkor tudok pályázni is, meg lehajtott ülésekkel pakolni is bőven, mert ha meggondoljuk magunkat asszonnyal, akkor irány deutschland
[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
a_tesz: Jó megfigyelő vagy..
No igen csak azt nem tudják pl. hogy a szervizkor csak a kötelezőket kell végezni rajta és nem kerül többe mint 17e,-Ft már 4 éve nekünk.
Valamint a szerelők szinte kívülről fújják a német autók elektronikáját.
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #9759 üzenetére
egyszer volt, hol nem volt, volt nekem egy megkímélt, valóban 200k-t futott seat toledom, amiben minden alkatrészen vagy audi, vagy vw jel virított. amennyit azzal szívtam, akkor eldöntöttem, hogy soha sokat futott és/vagy idős kocsit.
-
Szplöttyy
senior tag
Ne álltalánosíts, nagyon sok öreg/sokat futott autót láttam már, hiba nélkül üzemelni, max apró hibák voltak, és sok suzukist is láttam már aki csak szív vele de attól függetlenül jól döntöttél, mert a suzukit tényleg igénytelenek és megbízhatóak, bár ezzel az 1.2es motorral nincs nagyon még tapasztalat, de gondolom ez is beválik majd.
Smoke & Torque
-
Kornel
veterán
válasz Szplöttyy #9761 üzenetére
Ha az új stiftbe bele merték rakni, csak nem olyan rossz (k12b). a felépítése ugyanaz, mint az m13a-nak, 16 valve dohc, és ha jól tudom vvt is, és ugyanúgy láncos, ami fő szempont volt, mert csak gyertya kell a motorba, meg olaj.
(#9762) anonymus89: tudom, értettem
(#9763) Davidof92: jó lenne az persze, majd ha bejön az élet egyszer (remélem megélem), akkor majd leírom ide nektek, hogy milyen érzés egy olyan kocsiban ülni
[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
Nem merés kérdése ez, vannak motorok amik mindig is szarok voltak, és mégis belerakja a gyártó a legújabb modellbe is. Csupán arra gondolok, hogy az M13A-t már nagyon sok boyracer forgatta szanaszéjjel tiltásig, és mennek, ha jól tudom gond nélkül. G13BB meg főleg. K12B meg még nem kapott annyit, de valószínűleg ez is egy nagyon jó motor lett, számomra csak a power hiányzik belőle, amiért a VVT M13A-t szerettem nagyon.
Amúgy a 740 az 4.4literes V8, csak mondom
Smoke & Torque
-
Kornel
veterán
válasz Szplöttyy #9765 üzenetére
Szerintem jó lesz ez is, mert keresgetés közben belebotlottam egy-két visszatekert splashbe, ránézésre volt a kocsiban 150k, de csak a kormányról meg a váltóról+a pedálokról mondtad volna meg, a motor szépen járt. és köztudottam a visszavett autókban az olajat se biztos, hogy cserélik, ha már a törlesztőre sincs pénz.
-
Davidof92
senior tag
válasz Szplöttyy #9768 üzenetére
én még a kihegyezett 4 hengereseket szeretem a rotyogó v8 tipikus bunkóparaszt kocsi, minimális felszereltséggel, sok lóerővel én inkább cadillacet szeretem ja meg a dízelhangot. A rendes dízelt, nem ezt a mostani cr dízelek visszafogottságát, lásd : [link] illetve [link] A golfnak különösen szép hangja van.
-
US.Army
csendes tag
sracok!
Egykis help kene, vagy otletek
megallapitottak a szerelok h igen nagy valoszinuseggel az egyik dugattyu kalimpal a hengerbe nalam az ad ki hideg motornal fura zorgo hangot.
1.0 swift
A kerdes. Felujitassam a motort 100 ezerert vagy adjam el a kocsit egy kereskedonek aki 350 er megvenne..450 -500 er pedig hasznaltauton sok szervizkonyves elso tulajos 1.3 16v-t talalni.
-
karakpecze21
senior tag
válasz US.Army #9771 üzenetére
Hát ezt igazából neked kell mérlegelned szerintem.
Nagyon sok mindentől függhet a dolog.Ha azt nézzük mennyiért tudnád eladni és mennyi lenne a javítás akkor az átiratás és miegymás költségét leszámítva ugyanott vagy.Viszont kérdés, hogy a te kocsid többi rész milyen állapotban van műszakilag és esztétikailag.Ha veszel egy másokat, könnyen megtörténhet, hogy beleszaladsz ott is valami rejtett hibába akár.
Viszont ha a te kocsiddal más gondok is vannak, akkor megfontolandó.Ha viszont minden frankó ezen kívül akkor én nem adnám el. -
a_tesz
Korrektor
És milyen igazuk lenne...
Mindenkinek más fontos egy autóban, ha nem így lenne, egyféle autót lehetne kapni, ami mindenkinek jó. Használd boldogan, amire kell, és ne foglalkozz más véleményével. Ha azt kapod a Splashtől, amit vártál, minden forint jó helyre ment. Én így gondolom
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
US.Army
csendes tag
válasz karakpecze21 #9772 üzenetére
az auto muszaki allapota hibatlan. A motorral van a agond
-
gaborbol
őstag
Jol megszopatott a kocsi
Kicsereltem a legtomegmerot, a pillangoszelep hazat, meg a csappanytu pozicio erzekelot, jo is lett, ment par napot szepen minden gond nelkul aztan viszajott a hiba. Amint bemelegedett elkezdett ingadozni az alapjarat aztan leallt. Tegnap lehuztam a felso lamda-szondat es lon vilagossag! Mar meg is rendeltem az ujat. Hetvegen meg megnezem a fekeket, mert lovaskocsin jobbak vannak, valami eszmeletlen szarok.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
megvan az első fogyasztási adat a splashről, mentem ma kb. 70 km-t, 40 km dugó lépésben, és 30 km haladós városi tempó, 5,7-et mutat a fogyasztásmérő, majd le kell csekkolni párszor, hogy mennyit csalhat. A 40 km dugó alatt 6,5-re jött ki, a folyamatos haladás segített az átlagfogyasztáson Igaz nem toltam neki, csak kicsit kóstolgattam, szokni kell.
valaki viszont segíthetne eligazodni a k12b motort illetően, mert nem találok hivatalos infot róla, ez most egy sima vvt motor? mert a swift 3-ban már dual vvt van, és az is k12b kódon fut, csak az nem 86, hanem 94 LE.
-
a_tesz
Korrektor
Elvileg a most forgalmazott Splashben teljesen ugyanaz a motor van, mint az új Swiftben, viszont amikor bemutatták, akkor még 86 LE volt megadva az 1.2-es motornak (a magyar honlapon most is ennyit írnak teljesítménynek, az angolon viszont 94-et, amennyi az új Swifté), de még utánanézek, és majd elmondom, mire jutottam.
A fogyasztás nem rossz ha igaz, majd kíváncsi leszek, mennyire mutat más értéket, mint a valóság, nekünk a 2007-es Swiftben 1-2 decivel ír csak mást, mint a valóság, hol többet, hol kevesebbet.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #9777 üzenetére
biztos, hogy nem K12M, 100%, hogy K12B, csak ugye az enyém 86 LE, az új swift/splash pedig 94 LE. Az új swift/splash biztos, hogy dual VVT, az enyémet pedig nem tudom. Elvileg az újnak a fogyasztása is jobb, igaz minimálisan, de 100.000 km alatt fél liter is sokat jelent mondjuk.
Ha az enyém is dual VVT lenne, akkor a nagy fejlesztés csak az ECU-t érintette max., akkor rárakatnám az enyémre is az új verziót.a_tesz: nekem is volt régen 2008-as swiftem, nekem az is elment nagy átlagban 6,5 literrel, vegyesben. Ezt se sokan hiszik el, pedig mindig tele tankra mérek.
Más: benzin-etanol keverékkel hogy állnak az új suzuki motorok? A gépkönyv max 10% etanol arányt ír, de a mai benzinek eleve tartalmaznak már 5% körül etanolt, tehát gépkönyv szerint sokat nem tankolhatnék hozzá. Én 50-50%-ra gondoltam, bár elvileg annyival többet fogyasztana, mint amennyivel olcsóbb lenne
[ Szerkesztve ]
-
-
t1
addikt
válasz Mercutio_ #9780 üzenetére
SX4 1.5-ös motorral 165mm magas 1.6-al 175mm, viszont a Splash "csak" 145mm magas így +ba az SX4-en van egy 16-os felni így még magasabb szvsz. Ültem tesztvezetésen Splashban ha választanom kéne akkor Splash SX4 nem sokkal nagyobb főleg nem annyival amennyivel drágább...
-
Kornel
veterán
Használtan már nem olyan nagy a különbség köztük, viszont fogyasztás a splash felé billentette a mérleget nekem. Eddigi 100 km alatt 5,6-on áll a fogyasztásmérő, fele dugó, fele sima haladós város. (sx4-et ismerős szerint lehetetlen 6 alá vinni) Az országúti fogyasztásra vagyok még kíváncsi, jövő héten kiderül, az autó itt fogja eltölteni futása nagy részét. Ami viszont idegesít, hogy nincs vízhőfokmérő a kocsiban, ez nagyon gáz. Arra gondoltam, hogy fogok egy ilyen külső-belső hőmérőt, a külső érzékelőjét hozzászorítom a hűtő csövéhez valahol, és legalább kiszúrnám, ha ne adj isten valami miatt elmenne a folyadék a rendszerből (nyest stb.). Szerintetek érdemes ilyennel foglalkozni? Ami még szúrja a csőröm, az a ködlámpa, találtam egy ilyet, elég olcsó, esetleg bontottan találhatok olcsóbban, vagy valaki tud segíteni? Amit még mindenképp rárakok az idióta lakótelepi autóstársak miatt, az a díszléc, gondolom ezt fölösleges bontottan keresni.
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
Volt főnökasszonyom SX4-ét vezettem ott 65.000km alatt a fedcom 7.9l/100km-t ír szinte csak helyközi távolságok + város szvsz elég sokat eszik...
Jó ez a ködlámpa bontottat nem érdemes díszlécből meg főleg mert ahhoz neked kell venned ragasztót, hogy feltudd rakni. Vízhőmérsékletre meg annyit tudok mondani, hogy vagy megszokod vagy csinálsz valami igényesebb megoldást pl.: [link]
-
Reaper
őstag
Valószínűleg szükségem lesz első-hátsó poliuretán szilentekre, tud valaki segíteni, hol, mennyiért lehet kapni? Nem nagyon vesződnék mintadarabbal, egyedi legyártással ha már van bejáratott út.
-
Kornel
veterán
Na megvan az első országúti adat, előtte este tankolásnál lenulláztam az átlagfogyasztást és a napi számlálót is, miután teletankoltam.
Ma 114 km-t mentem, a fedcomp 4,4-es átlagfogyasztást mutat
Mondjuk mindent megtettem, hogy jó legyen a fogyasztás (motorfék, 3-aból rögtön 5 stb., max. 100 km/h), de azt nem gondoltam, hogy eddig le lehet vinni. A Swift 2-t biztos nem lehet levinni idáig, azt kipróbáltam. Kíváncsi vagyok, mennyit csal a fedcomp, illetve lehet-e hosszú távon is tartani ezt, mondjuk én már 5 literrel is ki lennék békülve.Ja: range 925 km-t mutat, örülök, ha 800 lenne
[ Szerkesztve ]
-
karakpecze21
senior tag
Na az szép.Én is kiegyeznék egy ilyen fogyasztással.
Nemrégiben én is kipróbáltam az Ignis-t.Hát akár hogy is számoltam nekem olyan 7l-t puszilt 100km-en.
350Km tekertem bele egy út alatt és az út nagy részén max 100-al mentem.Kb. egy 2km-es szakaszon toltam le neki 140-ig próbából. -
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #9789 üzenetére
-
nagyúr
szerintem inkább az számít, hogy az ignis minden, csak nem áramvonalas, az sx4 pedig ~150 kilóval nehezebb.
Amúgy síma országúton próbáltad már a Splash-t? Ott mennyit eszik, hogy viszonyul a 4,5 literes katalógus-adathoz?
thx[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
addikt
5 éves Swift II GLX CD AC autóm van és szigorúan városon kívül, klíma nélkül ésszerűen haladva (max 110 km/h) megáll a tütü 4.5 - 4,6 litykóbol! Városban is le tudom vinni 7 alá ha figyelek!
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Kornel
veterán
válasz fokukac #9792 üzenetére
a "régi" splash katalógusadata: város: 6,9 / országút: 4,7
eddig 200 km-t mentem tegnap és ma országúton, a board comp 4,3-as átlagfogyasztás mutat, de óvatosan nyomom neki, max. 100!
kíváncsi vagyok majd visszatankolva mennyit fog csalni, 4,5-el már kibékülnék
nem bántam meg, hogy valami diesel fos helyett megint suzukit vettem(#9793) mefistofeles: +1 végre valaki, aki tud vezetni!
ismerek olyat, aki azért adta el anno megjelenés után a swift 2-jét, mert neki 8-9 litert evett[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Ezt még nem is olvastam, elég komoly
-
tomsics
senior tag
Alaposabban át kell nézni az biztos.Én mindenesetre maradok a sima Tdi-nél,nekem az bevált és fejből darabokra kapom,össze rakom.Mondjuk én le ragadtam a régebbi kocsiknál.Ezek a mostani újak(összeségében) szerintem bűn rondák.
Szívóból ami örök darab az a merci 3000-es szívója.Szomszéd faluban van egy ilyen,igaz a kasztnit már vagy 5-ször kihegesztették,de a motorja még mindíg ketyereg.Pedig bent van már 1 123 000 km!!!
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben