- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomsics
senior tag
válasz karakpecze21 #9492 üzenetére
Hát ilyet még nem hallottam eddig
Nagyon kíváncsi vagyok mi lehet ez░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
Kvazár
őstag
válasz karakpecze21 #9492 üzenetére
Két dologra tudok gondolni:
1: Hamutartóban van valami, nekem az ott tartott vackok kanyar közben folyamatosan zörögnek.
2: Szellőztető csőben is lehet valami. (fadarabka, döglött kiszáradt bogár...)Eladó cuccaim: -
-
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #9495 üzenetére
ennyi.
amúgy is szereti az m13a a pörgést -
Mercutio_
félisten
válasz karakpecze21 #9492 üzenetére
Mennyi idős, hogyér adták, milyen felszereltséggel - ha nem titok?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
gaborbol
őstag
válasz karakpecze21 #9495 üzenetére
Nekem a peugeottal volt ilyen par eve.
Szinten gurult benne valami kerek lehet hallani, hogy szo szerint gurul benne valami oda vissza a muszerfal alatt, majd egyszer csak abbamaradt. El is feledkeztem rola mikor is elkezdett valami kopog hangot hallatni a valto felol egy nap
Gatya tele is lett, de mondtam a szerelonek, hogy olyan mintha muanyag kopogna femen megpedig valami nagyobb darab.otthagytam, 1 ora mulva szolt, hogy kesz a kocsi nem kerul semmibe vihetem
Olajbetolo nyilas zarokupakja volt. Szerintem olajcserekor valaki "elvesztette" nem lett meg, aztan vettek ra egy masikat, gond megoldva. Aztan kesobb kimozdult a helyrol ahova beesett, gurult ide oda majd a valto tetejen talat uj szallast...
-
karakpecze21
senior tag
válasz karakpecze21 #9499 üzenetére
Jah és ami tetszett, hogy ez az a verzió amin van tetőcsomagtartó és körbe az ívek körül műanyag díszléc, műanyag küszöb dísz+ a hátulján az az icipici spoiler.
Szerintem ez nagyon sokat dob a kinézetén.Így néz ki az enyém is, színre is.
A kép csak illusztráció.[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz karakpecze21 #9501 üzenetére
Swiftnél a jobb oldali gombot kell nyomogatni.
-
Giot
addikt
válasz karakpecze21 #9501 üzenetére
Csak pillanatnyi van a Swift2-ben. Gondolom akkor az Ignisben is.
-
CoolMan
MODERÁTOR
válasz karakpecze21 #9501 üzenetére
Átlagot nem tudsz nézni, csak pillanatnyi van.
Amúgy nekem is ilyen ignisem van (még szinre is) viszont az enyém 2005 májusi. -
CoolMan
MODERÁTOR
válasz karakpecze21 #9506 üzenetére
Én úgy indultam kocsit venni, hogy csak suzuki, de nem IGNIS...... és mégis az lett belőle.
Meg vagyok vele elégedve, a családomat elviszi mindenhova. (2 felnőtt + 2 gyerek)
A kocsival még semmi gondom nem volt, mindig haza hozott, és egyszer sem robbant le. Egyedül a gyári aksit kellett cserélnem mert az megadta magát, tettem bele egy 45Ah-s BANNER-t.
A kötelező karbantartásokat elvégzem rajta és ennyi. (olajcsere etc...)
Nekem is úgy van, hogy a nyári gumi alufelnin van, a téli meg a gyári acélfelnin, ezért magam szoktam őket cserélni. -
CoolMan
MODERÁTOR
válasz karakpecze21 #9509 üzenetére
Igen a futóműve egy kicsit kemény ez igaz, de simán megszokható.
"Az én igényimet teljes mértékben kielégíti.Viszonylag olcsó, szép, költségbarát és még jól is megy." Ebben tökéletesen egyetértünk.
-
domojko
senior tag
válasz karakpecze21 #9515 üzenetére
[Ilyeneket] meg [ilyet] szoktam látni Ignis-en. [Nekem ilyen ] van csak a küllők kivételével szépen meg van fújva feketére. Vagy a hirdetésben nem jó az ET, vagy én nem tudom jól.
-
Davidof92
senior tag
válasz karakpecze21 #9526 üzenetére
hát, én Texaco olajat tudom hogy jó, de hát japán autóba amerikai olajat?
-
gaborbol
őstag
válasz karakpecze21 #9546 üzenetére
Ugyan igy jartam en is, ez egy regebbi beidegzodes egy csomo szerelonel. Veszekedtem mar en is veluk..." piros olaj van benne azt sosem kell cserelni"
Engem nem erdekel mi van benne, csereld ki.
Kicserelte, aztan mondta: te mennyivel finobban jar a valto...Oooo.
17 eves olaj, azon a par ezer forinton nem muljon mar. -
Davidof92
senior tag
válasz karakpecze21 #9582 üzenetére
szinkronizálatlan a hátramenet. Én akármelyik autó rükijét meg tudom recsegtetni kikuplungolva hidegbe melegbe
egyszerű a menet.
beül, beindít kinyomott kuplungal, nem felengedni!, be rükibe és tolatni.recsegtetés: álltó helyben kuplung felenged, ezáltal elkezd forogni a váltó hajtott tengelye, kupling kinyom, és behúz rükibe, ropognak a fogaskerekek mert a hajtó rész még forog, a hajtott pedig áll. Ezért kell kikuplungolni indításnál és kuplung visszaengedés nélkül rakni rükibe, vagy ha visszangeded akkor előbb valami fokozatba hogy megálljon a váltó.
-
a_tesz
Korrektor
válasz karakpecze21 #9591 üzenetére
Nem tudom, ez mennyire lesz neked segítség, de hátha.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz karakpecze21 #9596 üzenetére
egy teljesen sima .gif kiterjesztésű kép ami nem látszik nálad, nem tudom mi lehet a gond, de itt a direkt link, hátha
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #9600 üzenetére
ha nem tolod neki,csak mesz 100-al orszaguton,akkor mennyit eszik?
-
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #9603 üzenetére
az nem lenne rossz nekem, az még belefér.
viszont felgumizni egy kisebb vagyon lenne, meg nem tudom, mennyire bírná a kátyúkat az a szép 17-es felni
rokonod nem akarja eladni amúgy? -
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #9605 üzenetére
kár egy ilyen gyöngyszemért!
lehet azért van ilyen kevés eladó példány, mert sok széttörik. -
CoolMan
MODERÁTOR
válasz karakpecze21 #9607 üzenetére
Húzd ki a világítás kapcsolóját.
-
anonymus89
addikt
válasz karakpecze21 #9610 üzenetére
A tompított kapcsolóját magad felé húzod és voilá.
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
CoolMan
MODERÁTOR
válasz karakpecze21 #9610 üzenetére
Igen, pontosan, és lőn világosság.
-
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #9626 üzenetére
Mivel a kocsimra 500k-ért csak jelentkezők voltak eddig, vevő nem akadt, ezért valószínű be lesz számíttatva 450k-ért, ezért eladósorba fog kerülni:
-4 db aiwa alufelni, 4 használható debica passio 2 nyári gumival (30K), még egy nyarat elmennek
-első-hátsó-alsó toronymerevítők egyben (12K)Aki érdekel, itt elér.
Szerintetek elmennek ennyiért, vagy kár próbálkozni?[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
válasz karakpecze21 #9628 üzenetére
Mondjuk ez nekem nagyon nem egyértelmű, hogy mik is a pontos feltételek. Itt az árlista. Azt nem értem, hogy ha pl. a Splash 1.0 GC AC 125 000 Ft árelőnnyel kapható meg, akkor teszem azt kornelka (az egyszerűség kedvéért) 500 000-et érő Swiftjét ennyivel többért számolják be? Annak idején, amikor szülők vették a GS Swiftet 2007-ben, akkor úgy volt, hogy az akkor 700 000-et érő régi Swiftért 1 200 000-et "adtak", vagyis ennyivel szálltunk be az újba, kíváncsi lennék, hogy most is így van-e (amit kétlek).
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz karakpecze21 #9638 üzenetére
Elsőket cseréltek, 97-2001 közötti Swifteknél, mert a jó magyar beszállító által készített lengéscsillapítók elrohadtak, és kifordulhattak a kerekek. Elég komoly visszhangot kapott a magyar sajtóban, noha ezt jelentené a termékfelelősség, nálunk kvázi ismeretlen fogalom.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz karakpecze21 #9643 üzenetére
Szerintem csak a világ ezen táján meglepő, kultúrállamokban ez lenne a megszokott, ha a gyártó nézett be valamit, ő is vállalja a következményeket.
szerk: #9642 kornelka: az enyémbe is japán került a magyar helyett.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #9643 üzenetére
ennek is 2 oka lehet.
az egyik az előbb említett dolog, a másik már kicsit öncélú: az eredeti vevő adatok már semmit nem érnek, nincsenek friss adatbázisok, ami alapján nyomhatnák az új új swift marketing anyagait, viszont így okosan tudnak egy jó kis potens adatbázist építeni a lehetséges vásárlóközönség adataival. -
Szplöttyy
senior tag
válasz karakpecze21 #9654 üzenetére
Én vennék új autót. Nekem bejön, mert mégis csak új, és sajnos nem egy 2-3éves 30-40ezret futott autót láttam már olyan állapotban... De nem tehetem meg hogy újat vegyek, úgyhogy ez van
Smoke & Torque
-
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #9656 üzenetére
mit nevezel kreténnek, attól függ. általánosan ez még igaz is lehet, amit mondasz egy benzinesre, de egy dieselnél, ahol azt se tudja a user, hogy mi az, hogy turbo, nemhogy azt, hogy egy pályatempó után illene azt visszahűteni, stb. stb., itt már nem kell hülye gyereknek lenni, hogy secc perc alatt kicsináld a kocsit.
egyébként teljesen egyetértek veletek abban, hogy nekem sincs most ilyenekre pénzem, megveszem 5-6 évesen a "full" extrás swiftet, ami már elbukta újkori árának a 66%-át legalább
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz karakpecze21 #9654 üzenetére
en vennek uj kocsit ha tudom hogy legalabb 10 evig megtartom..akkor total hidegen hagy hogy mennyit csokken az erteke..
Megis uj, en jaratom be..ismerem minden csavarjathosszu tavra en vennek uj kocsit
-
t1
addikt
válasz karakpecze21 #9675 üzenetére
Ez egy turbó dízelen nagyon szépen működik bizonyos határok között, de szívó benzinesen semmit nem hoz....
-
tomsics
senior tag
válasz karakpecze21 #9680 üzenetére
Nem kacsa.Minden autót a gyárban úgy állítanak,be,hogy menjen a -30 fokos hidegben és a 35 fokos meleg ben is.Plusz ugye más és más a párataltalom egy Mo. és egy plrosz o. között.Erre írnak ugye egy "univerzális" programot.Amin még lehet igazítani egy keveset.Sőt ha veszel bele sport légszűrőt,kipufogót stb.. azt is mind illene hozzá állítani a motorhoz.Mert attól ,hogy nagyobb a hangja lehet,hogy gyengébb lett mint gyárilag
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
tomsics
senior tag
válasz karakpecze21 #9682 üzenetére
Szerintem akkora többletet nem fog adni egy ilyen kis motornál.Én nem csináltatnám meg.Fölös pénz kidobás lenne
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
karakpecze21
senior tag
válasz karakpecze21 #9702 üzenetére
Most reggel beindítottam az autót és kipróbálgattam a kuplung benyomást és nem változott a hangja most jó.Megvártam amíg felmelegszik kicsit a motor, úgy is jó.
Valószínűleg csak akkor csinálja ha hosszabb távot megteszek és jobban bemelegszik vagy nem tudom.Tudom, hogy biztos sokszor volt már róla szó, de ha lecserélem az olajat, akkor 5w40 vagy 10w40, nekem mindenki mást mond.
-
Davidof92
senior tag
válasz karakpecze21 #9708 üzenetére
szerintem kuplung kinyomócsapágy lehet a hiba. Ha csak picit érsz hozzá a pedálhoz (hogy éppen hozzáérjen a csapágy a lamellákhoz) akkor is kell csinálja, talán akkor még jobban.
-
Davidof92
senior tag
válasz karakpecze21 #9710 üzenetére
mondjuk már megkérdőjelezném azt a kinyomócsapágyat. mindenesetre szerintem köze van a kuplunghoz mivel ha nyomkodod változik a hang
-
a_tesz
Korrektor
válasz karakpecze21 #9712 üzenetére
Az olajnak elvileg nem kéne, hogy köze legyen a kuplunghoz, amúgy valószínűleg az lesz, amit Davidof92 is mond. Nekem anno a Trabim csinálta, de 20 000 km alatt nem lett nagyobb baja tőle, szóval még nem kell izgulnod.
Mindenesetre szerintem tegyél bele valami jobbfajta 5W-40 olajat, abból nehéz nem szintetikusat találni, úgyis jön a hideg tél, meg fogja hálálni (meg egyébként is).
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz karakpecze21 #9714 üzenetére
Itt egy egyszerűen emészthető leírás az olajok lényeges paramétereiről, ebben minden benne van amit tudni érdemes.
Egyébként amit írtál, az hidegben nagyjából igaz, üzemmeleg motornál elviekben nincs különbség a két olaj között. Az 5W-40 -30 °C-ig, a 10W-40 -25 °C-ig marad szivattyúzható.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
nagyúr
válasz karakpecze21 #9702 üzenetére
hi! én 2006 óta hallom a régi swiftemen.
Nekem is azt mondták az autós topicban, hogy ez kinyomócsapágy lesz...
De - azon kívül, hogy én is minden neszt észre veszek, és idegesít - azóta sincs semmi baja, pedig mentem azóta 77 ezer km-t, szóval ne aggódj.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Szplöttyy
senior tag
válasz karakpecze21 #9725 üzenetére
Nekem is eddig újkora óta vagy 5db csavart találtam itt ott, azóta se jöttem rá honnan jöttek
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz karakpecze21 #9731 üzenetére
Addig engem sem izgat, bár a középkonzol egyik világítása lóg a lábtérben, és ott világít, de fogalmam sincs hogy honnan jöhetett, mert minden jól világít. Esetleg a hamutartó világítása lehetett, ha volt neki, mert most nincs. Bár tőlem kap rendesen, minap mentem 140-el földúton, mondták hogy a két hátsó kerék nem sokat volt a földön
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz karakpecze21 #9734 üzenetére
WagonR+, De ignis motoros, meg mindene ugyanaz. Nekem is elszállt. Repkedtem métereket, és leérkezésnél be is koppantak a gátlók. Kanyarba nekem eldobja a fenekét, ha kátyúba megyek, de fel vagyok rá készülve. 2005ös a gép, 80e km, és jelentem hibátlan, csak a kopó dolgok fogynak, de azok mostanában nagyon. Bár szoktam kímélni is.
Smoke & Torque
-
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #9742 üzenetére
valószínű az 1.2 lesz, de most megnézek egy 1.0-ást is, megyek vele egy karikát.
csak mostantól elég sürgős lett -
US.Army
csendes tag
válasz karakpecze21 #9772 üzenetére
az auto muszaki allapota hibatlan. A motorral van a agond
-
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #9789 üzenetére
-
karakpecze21
senior tag
válasz karakpecze21 #9821 üzenetére
Közben mindjárt akadt egy másik kérdésem.
Elmentem autósboltba, hogy mennyibe kerülne a gyujtógyertya a kocsiba.Gondoltam lecserélem , mert 140E-nél járok és nem tudni valaha volt e már cserélve.
Azt hittem megúszom pár ezer forintból mint az előző kocsimnál, de mikor mondták, hogy 20k-ba kerülnek, mert a VVT motor-osba ilyen speckó kell, azt hittem elájulok.Valami platina hegyű NGK gyertyát mutatott.
Neten találtam kicsivel töbért mint a félár, Bosch platina hegyű gyrtyát.Arra azt írták VVT motorhoz jó.
Szerintetek? -
Szplöttyy
senior tag
válasz karakpecze21 #9824 üzenetére
Szerintem, csak akkor cseréld ki ha "nincs más csinálnivaló" az autón. Sokaktól hallottam, hogy még 150enél is tökéletes a gyertya, mintha új lenne. De rosszat nem tesz ha cseréled, ez biztos
Smoke & Torque
-
anonymus89
addikt
válasz karakpecze21 #9821 üzenetére
Szerintem ez nem sok ha visszaemlékszek a miénkre kb. ugyanezeket az ertekeket mutatta.
Sx4-nel az obd is közel hasonlókat mért.[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000