- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Szplöttyy #10202 üzenetére
nem használom 1500-ön, csak jeleztem, hogy ha 70-el gurulva 5-ben 2000 fordulat körül fogyaszt 3-4 litert, akkor minek tiporjam neki 2-ban 7000 RPM-en? és 1500-nál nem erőlködik, nem rezonál, szóval használható, az m13a-nál nem emlékszem ilyenre.
egyébként megküldöm neki néha, érzésre megvan a 86 paci
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10205 üzenetére
Én? Oszt' ugyan' mé'? Én forgattam már minden fokozatban 6ezer fölé
Amúgy nem vagyok én autógyilkos, ha bárkinek el kell hozni autót, vagy ha olyan van, mindig engem kérnek hogy vezessek, és mindig kivannak akadva hogy milyen finoman, és normálisan közlekedek. Mert nekem presztízs kérdés, hogy én vezetek a legjobban Viszont a saját autót leszarom, az van, annak mindegy. De attól függetlenül hogy miket írogatok itt, kímélni szoktam, csak hát ha 3napig 80-al csorgok arról nincs mit ide írni. Vagyishát irogathatnám hogy milyen keveset eszik, de nem számolom nem izgat. Azt tudom, hogy tankolok 2rugóért és megyek ennyi, vagy éppen annyitSmoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10207 üzenetére
Amig napi szinten 50-60 később 120km-eket raktam bele, addig én is tele nyomattam. Meg apám mostanában rászokott arra, hogy ráérez hogy ha sok van benne és "fiam elmennék vásárolni meg ide meg oda meg amoda" és nem tudom mit művel, szerintem jobban üvegeli mint én, de mindig üres tankkal hozza vissza Viszont ha üres, akkor nem megy sehova. Volt már olyan, hogy jöttem haza, és itt a környéken egy 15-20pecig nyeleztem hogy fogyjon már ki
Smoke & Torque
-
xmad
őstag
ezt talaltam meg a hidegen csörgö 1.0 suzukiról. A 3 hengeres 993 ccm esetében hidegen erős kopogó
fémes hang. Miután a motor bemelegszik, a zaj teljesen
megszűnik. Sokan a hidraulikus szelepemelőre gyanakodtak,
de valójában a dugattyú elülső része ér hozzá a
hengerfejhez. A javításhoz módosított gyári dugattyút kell
beszerelni, vagy az eredetileg szerelt dugattyúból lemunkálni 0.2 mm-t. A hengerfej leszedése után látható,
hogy a két felület hol találkozott. Ez mitol johet elő?(azon kivul hogy gyarilag rossz a
dugattyu) egyszer meg jó utana meg mar nem.
Okozhat ez barmi komoly mechanikai kárt a motortban?
Vagy csak zavaró a hangja? -
Kornel
veterán
most lehet nem fogsz egyetérteni velem, de szerintem egy ezres swiftet használni kell, és nem nézegetni, amit kell, kapjon meg: olaj, fékalkatrészek, gumi, a többivel meg ne foglalkozz, megy, amíg megy, ha meg meghalna, 40k egy bontott újszerű motor, más kocsiba egy légtömegmérő drágább ennél
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10215 üzenetére
spritmonitor szerint is így van
Szerintem ezzel a motorral a suzuki visszatért a jó irányba, az 5 körüli fogyasztás világába.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10217 üzenetére
nekem volt swift 2-m, és most splash-em van. m13a vs. k12b.
előbbivel 6, de inkább 6,5 körül jártam annak idején 2008
-ban, ezzel 5 körül járok, igaz azóta lenyugodtam egy kicsit, de azt sose tudtam volna levinni 5 alá, a legjobb fogyasztásom 5,5 volt, ezzel meglenne a 4,5 is olyan tempóban. szerintem ugyanolyan vezetési stílussal van köztük egy kerek liter, mondom úgy, hogy 1 évig volt swift 2-m is, és most splashhel nyomulok, de nem cserélném vissza, számomra nagyon praktikus kisautó.[ Szerkesztve ]
-
tomsics
senior tag
válasz Szplöttyy #10219 üzenetére
Én csak azért nem csinálom,mert dízellel járok és volt 2 hengerfejem is a huzatás+turbo nyomás emelés miatt.De ha össze jön a német országi melóm,meglepem magam egy integra type r-el Az a 9000 körüli szabályzás nagyon megfogott
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
tomsics
senior tag
válasz Kornel #10222 üzenetére
Fém ipari munka.Hajlító gépen vagy hegeszteni fogok.De úgy vagyok vele,hogy bármi csak fizessék meg,mert az itthoni fizumból soha nem lesz saját autóm
Nálam anyagi gond áll a projektben.Össze kell szednem az induló pénzt[ Szerkesztve ]
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
Kornel
veterán
válasz tomsics #10224 üzenetére
sok sikert hozzá.
nekem elsősorban hely kellene, én is úgy vagyok vele, hogy bármit megcsinálok, bár itthon se keresek rosszul, de itthon nem látok perspektívát, főleg nem hosszú távon. én most a D-s jogsit akarom megcsinálni, elég sok helyen keresnek kint buszsofőrt, bár ez egy 500k-s befektetés lenne így, de lehet jövő héten el is kezdem, 2-3 hónap és megvan. -
tomsics
senior tag
válasz Szplöttyy #10225 üzenetére
Nekem a német 1.9tdi-hez volt szerencsém.Haveromé,fel lett rántva kb 210 pacira.Ne tudd meg hogy megy.100-nál 3-ba még füstöli a gumit rendesen.Imprezát gyorsuláson megfogja vele.Már 2 éve nyúzza és eddig kopón kívül semmit nem cserélt.Ja és akárhogy tiprod neki 8-nál nem evett eddig többet.Ha kiváncsi vagy rá mutatok egy régi vidit róla,mikor még 180 csacsi volt benne csak
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
Szplöttyy
senior tag
-
shootme2
aktív tag
Ha a hengerfej és a dugattyú összeér az nem éppen normális dolog... De nem hinném hogy komolyabb problémát okozna így hogy melegen elmúlik nem érhet nagyon össze.
Ha nagyon zavar inkább a lemunkálást válaszd jóval költséghatékonyabb. Én nem foglalkoznék vele...Csak nem zero11-hez van szerencsénk?
-
xmad
őstag
válasz shootme2 #10231 üzenetére
koszi
erdekes az tény. Valoszinuleg rossz széria volt. Erdekes mert anyam suzukija is elkezdte ezt. Pedig abba csak 67 ezer km van 2001 es. Ez tuti mer zsir újan vettük.. Persze a márkaszerviz szerint gyürü hang... Óh esélyes igen...de azt elismerték hogy volt erre egy visszahivás.
De mitol erhet ossze? Vastag koksz lehet a dugattyú tetőn?
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #10215 üzenetére
nem rossz az, ismerve azt, hogy az átlag milyen stílusban vezet.
más téma.
Egy 1999-es 1,3-as GC Swift-et vajon mennyiért lehetne eladni mostanában? iszonyat nagy a szórás a használtautón, 150 és 500e Ft között...
Amúgy azóta, mikor a legutóbb írtam, hogy mennyi bajom van vele, minden aktuális kopóalkatrészt kicseréltettem rajta: jobb féltengely, hátsó szilentek, váltóolaj; most pedig elvittem a gyári visszahívásos lengéscsillapító cserére is.
Nem tudom, ez az új lengéscsillapító miatt van-e, de most szinte csak úgy suhan ezeken a szar pesti utakon, teljesen meg vagyok lepve, lehet, inkább megtartomszóval vajon mennyit ér? Végig rendesen karban volt tartva.
Kívül vannak rajta sérülések, többször meghúzták, összekarcolták. Kétszer volt koccanás miatt törve az eleje, azt szakszervízben szépen megcsinálták.[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
tomsics
senior tag
válasz Szplöttyy #10235 üzenetére
Nem ide tartozik de ezt meg akarom mutatni.Ha láttad akkor sorry
4 rotor+4 turbo░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
xmad
őstag
válasz shootme2 #10236 üzenetére
az igen durva
szoval ha egyszer ilyen lett akkor ilyen is marad?
Amugy meg olvastam h az euro 3 as swiftek ha nem hajtottad akkor elkormolodtak annyira h megkellett bontani őket.
Nem ertem h a márkaszervizbe miert gyürü hangot mondtak es azt h amig nem eszi az olajat ne foglalkozzak vele...köcsögök
de amugy akarhany szerelonek voltam mindegyik mast mondott.
Markaszerviz gyürü hang
2es szerviz: dugattyu szoknyva van elkopva
3as szerviz: dugattyu gond nem lehet mer ez nem kopog hanem csörög,de gyürü hiba se lehet mer akkor enne az olajat, ha meg a kompresszio gyürü lenne kopott akkor gyenge lenne a motor es nehezen indulna.
4es: ennek semmi baja, ők nem hallanak semmit
5os: hordosra van kopva a henger es billeg a dugattyu, motorfelujitas kelligen total hihető hogy a 67 ezer km-t futott swiftben is hordósra kopna a henger.
Bar anyamnal siman kinezem h kormos a motor.rovid tavon hasznalja es 50 nel mar 5ik be rakjaszoval nevetseges az egesz
de van 2 videom a hangrol. Belinkelem ide ha akarjatok[ Szerkesztve ]
-
shootme2
aktív tag
Ha flexel nekiesek lehet lejön de azt már nem szívesen raknám vissza akkor már inkább egy esztergályos szedjen le 1-2 tizedet.
Egy 67 ezret futott rendszeresen karbantartott rendesen használt motor nem lehet szétkopva.
Le kéne kapni a hengerfejet akkor látszana hogy tényleg bele ér-e és a kopottság is ellenőrizhető csak hát elég nagy meló. -
xmad
őstag
válasz shootme2 #10241 üzenetére
és elég drága.
levenni a hengerfejet még hagyán. de kell új hf tömités.. 4 ezer (ajusa)
szelepfedél tömités 1500 (ajusa)
hf csavarok csak gyári van. darabja 2000ft.és akkor még a szerelő munkadija.
mindez azér hogy megnézzem
egyébként
horse-power dugattyú + goetze gyűrűk 22 ezer lenne. + a tömitések. a szerelőm munkadija 25 ezer lenne. kb 50 ezer lenne.
lemunkálni tényleg olcsóbb lenne
tegnap voltam győrbe, 100-110 el mentem. azóta kicsit halkabban csörög. lehet valamennyi le égett belőle.
gondolom ez is bizonyitja h nem gyűrű hang.
anyám kocsija meg rendszeresen karbantartott gép, ha benyúlsz az olajbeőntő sapkán és végig húzod az ujjad belül a szelepfedelen semmi fekete szemcse nem lesz az ujjadon. mondhatni patika a motor.
-
shootme2
aktív tag
Jah és ha már leveszed a fejet akkor illik síkoltatni meg vezérműszett csere ha már azt cseréled akkor hosszbordás meg vízpumpa... Pillanatok alatt rá lehet költeni egy autó árát.
Ne foglalkozz vele ha valami csoda folytán megáll bedobsz egy 1.3 8V-t és annyi árban is kb ugyanaz. -
shootme2
aktív tag
Nem is úgy értettem hogy kötelező hanem ha már szétszedtük cseréljük ezt is ha már ezt cseréljük akkor azt is és így szépen szalad a pénz. Ismerősnek is a lada rendberakása 300-ba lett. Főtengely csapágynak indult amiből komplett blokkfelújítás lett ha már szétszedtük akkor a váltót is rakjuk rendbe majd jött a kasztni a jobb első sárvédőt kellett volna cserélni de ha már csináljuk cseréljük ki mind a négyet meg a küszöböt meg a padlólemezt ezután már komplett festés is kellett... Pikk-pakk összejött a nagy számla.
Simán le lehet papírozni kb 20-al kerül többe mint ha ugyanolyat tennél be. De amíg jó a mostani addig nincs értelme cserélgetni. -
Kornel
veterán
válasz shootme2 #10247 üzenetére
hogy a fórum témájánál maradjunk, 300k-ért már kap egy 2003 körüli utolsó szériás ezres swiftet, amikkel még sok-sok évig nem lenne gondja, és majdnem fele annyit fogyasztana, mint a jó öreg zsiguli viszont így tél közeledtével mindig elgondolkozok, hogy azért télre jó lenne egy leharcolt, de motorikusan jó kis 1500-ös négykörlámpás, amivel lehetne egy kicsit csapatni
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...