- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
xmad
őstag
nem akarom elkiabálni de amióta kicseréltem a vezérműszíjat, és beállítottam minden jelölést hogy koppra a jelen legyen(mert elvolt menve majdnem 1foggal), azóta egyszersem csörgött hidegen a motor. mint amivel eddig problémám volt és össze vissza mondtak rá mindent.
remélem igy is marad
-
xmad
őstag
válasz Kornel #10654 üzenetére
de volt egy széria amit rossz dugattyúkkal szereltek, itt nálunk azt mondták abból elég sokat cseréltek.
arra gyanakodtak elöször, majd meghallgatták a kocsi hangját és mondták h ez gyűrű hang.persze egyszer halkult, egyszer erősödött, de megszünni soha nem szünt meg.
mostanáig -
Kornel
veterán
az enyém 2003.05. havi volt, az utolsó eresztések egyike, olyan illesztési hézagok voltak a kasznin, hogy az öröm volt nézni, pedig sérülésmentesen vettem, csak ugye a lemez prések úgy el voltak kopva addigra, mint annak a rendje, azért is hagyták abba a gyártást.
lényeg, hogy ebbe már nem ezekből a gagyi alkatrészekből jutott, mert a lengéscsillapítóm is japán volt, meg motortérben is mindenhol nippon denso felirat virított, gondolom a termelés lecsengésével már nem érte meg ennyi beszállítót fenntartani, így amit muszáj volt elhozták hajóval. -
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #10660 üzenetére
Az injektor Bosch, az elektromos rendszer nagy része Denso volt végig. Viszont pl. az üvegek Salgoglasnál készültek, a műanyagok (külső, belső) a Kunplastnál, szóval volt benne "gagyi" bőven
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Tenken
őstag
Sziasztok!
Volt egy karambolom ma este egy 06-os Swift-el. Nem tud ajánlani egy korrekt szerelőt valaki a IX. kerülethez közel? Nem vagyok ismerős Budapesten ilyen téren.
A jobb eleje lett megnyomva a kocsinak. Pont a keréknél kapták el. Most a pót van rajta, de nem kéne sokat utazzak vele. Menni megy, de ez-az hajlott benne (nem nagyon értek hozzá), a kormány sem jól áll egyenesben.
Bármilyen segítség jól jönne.
[ Szerkesztve ]
"Minden nő 20 centist akar, de 10 centinél már fulladozik" -Torrente
-
t1
addikt
Még ma nálam a Kizashi holnap reggel vissza kell adnom..... sírás lesz a vége
[link] -
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10678 üzenetére
Nemtudom, de ezért fog itthon csődbe menni a suzuki, mert a jó autóikat nem hozzák ide. Mondjuk fapadosan Dacsija Lodgy árral, vagy +1,5misiért, autómatával, elektromos tolóajtóval, stb-vel. Én biztos hogy vevő lennék rá, még a hitelt is bevállalnám. De rájöttem ám miért tetszik ennyire. Ez egy Nissan Serena. Már a Vanette Cargo/Serena-t is imádtam
Az a baj, tényleg itthon nincs már "jó" suzuki. Talán a Splash még az, amit megvennék újonnan. De a swfit túl drága, nagyon jó autó, de ennyiért már nem. Főleg hogy már nem másabb egy Corsától, Cliótol, max fapadosabb. SX4 sose tetszett igazán, használtan 1,2milla körül még aszondom jó, de az se ér annyit. A Kizashi meg. Iszonyatosan bejön(kivétel a cvt), na de annyi sok pénzért
Smoke & Torque
-
Kornel
veterán
válasz Szplöttyy #10679 üzenetére
dacia lodgy töréstesztet láttad már?
ennél már a suzukik is bőven jobbak.amúgy jelentkeznünk kéne a magyar suzuki-hoz, mint termékpaletta manager, vagy valami hasonló, a japán típusokból kiválogatnánk, ami itthon is menne legalább nem menne fél gőzzel a gyár, meg nem menne csődbe.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10682 üzenetére
A hitelt ne keverjük ide most. Az más téma. Mert vehettél volna egy használt a6ost is 2milláért hitelre
Egyre inkább azon vagyok, hogy ezt a vasat addig hajtom amíg végleg ki nem hullik alólam. A legminimálisabbat ráköltöm amit kell, fék/olajak. Néha kuplung meg futómű. De ezen kívül semmit. Már vagy 20ezret kidobtam az ilyen olyan csudiszuper égőkre is, felesleges, egyik se világít annyira, ahogy én szeretném, a xenonra meg esélyem sincs. Ha ez a mostani kiég, kap "Osram Original Spare Parts"osat, 2ft/darab áron. Vettem már vagy 5 fajta ablaktörlőt is mindenféle csuda szupert, hát most egy 800ft-s auchanos "szilikon" van rajta, eddig ez bírja a legjobban. Na szóval rájöttem, hogy ezen az autós bohóckodás tudom a legtöbbet fogni, szóval nem bohóckodok majd ennyit Csak úgy leírtam, hogy nyoma legyen, és hogy ha mégis kezdeném, tudjam mondani, hogy ááá már leírtam, ciki lenne, ha mégis, adni kell a szavamra
Ugyan már, nincs baj a Lodgy-val, az EuroNCAP már rég egy rossz vicc. Mondom ezt úgy hogy zsigerből a hányás jön rám az összes talicska dácsijától, volt szerencsém néhányhoz, a logan kimeríti a siralmasan igénytelen fostalicska fogalmát. De a Lodgy nagyon jó lett, meg az újabbak se rosszak, csak a f*szér nem tudnak rárakni egy renyó jelet, meg 1-2sorját lereszelni, meg egy illatosítót bedobni, és már azt is mondanám, hogy kéne
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
-
t1
addikt
válasz Szplöttyy #10672 üzenetére
Fogyasztás:
Fedcomp szerint az elmúlt bő 700km átlaga ami tényleg full vegyes és volt benne sok nyomkodás 9.1l/100km
2.4 soros 4 hengeres 16 szelepes: 170LE@230nm
0-100: gyári adat 8.8 de szerintem simán tudja.
Végét nem tudom nem kockáztattam, de a 170-180 meg se kottyant neki.Futómű mesés, nagyon szépen kanyarodik kasztni minimálisan dől nagyon szépen tapadnak a 235/40R18-as téli Falkenek is tényleg nem lehet rá panasz, talán kicsit hangos a gumi de kb ennyi. GTi 0-100 jobb, de 110-120ról már nincs esélye És én is utáltam gondolatban, hogy CVT de visszagondolva nagyon szépen teszi a dolgát simán bevállalnám
-
t1
addikt
válasz Kornel #10687 üzenetére
Hát igen én is többre számítottam, de tényleg tempómattal kordában lehet tartani a fogyasztását. Nagyon összerakott autó tényleg minőségi ha lenne rá keret, és tudnám tartani mellé az életszínvonalat nem gondolkoznék vennék egyet. Nem mellesleg nem lehet, úgy elmenni sehol, hogy valaki ne bámulja meg mert annyira robosztus a felépítése és ritka típus, hogy rengeteg ember megfordul utána. Ennek már van tekintélye
-
Motion_Blur
félisten
Gratula
Mértem egy teletankos fogyit a friss téli gumikkal: 6,0l/100km
1/3 város, 2/3 közút óra szerint 60/100km/h, de volt egy-két 160-170 is benne és viszonylag sok hidegindítás mert 20 nap alatt ment el az egy tank és reggel, este használom kb. 20-20km-re
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
t1
addikt
válasz Motion_Blur #10689 üzenetére
Ez jó érték hasonló használat mellet nekem is ennyit eszik a 8V mostanában
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10689 üzenetére
Minek ide dizel, m13a-t es k12b-t a nepnek!
-
xmad
őstag
válasz Kornel #10683 üzenetére
nem menne egyiksem. Pont ez a tipikus magyar gondolkodas módszerint amit szplötty is irt ( ne haragudj nem megbantani akarlak) mint irta ő 5 gurigáért nem suzukit venne..
Pedig mindenki tudja h egy jó autó, sőt nagyon jó autó de közbe mindenki mondja h ő annyi penzer nem suzukit venne.. Miert nem? Amikor nagyon jol tudja mindenki h nagyon megbizhatóak. Szerintem itthon a regi swift miatt amit mindenki lenéz pedig egy nagyon megbizható autó.mondja a nagytobbseg h szar a suzuki.. Es ez a gondolkodas mód valahogy az új suzukikra is igaz, pedig azok fényévekkel jobbak mint egy régi swift. És mégis sokan mondják h huu draga a swift 3 milláért ő annyiér nem azt venne, inkabb corsa vagy clió..mer azok aztán annyira jók egyik egy fos francia a másik német,de a japánok még mindig jobbak
szóval valahogy nem értem ezt a gondolkodást, az emberek cikinek tartják azt hogy ők suzukiban ülnek? Mert az van ráirva..szerintem mindenkinek saját magának kell megfelelnie nem másoknak hogy ők mit gondolnak.engem pl totál nem érdekel ha valaki lenéz mer suzukiban ülök, az egy primitiv ember, ennyi. Ha új autót akarnék simán vennék új swiftet ha lenne rá pénzem, kivül belül nekem nagyon tetszik es tudom hogy egy megbizható autóm van.
Clio corsa inkabb hanyagolnám. Suzuki helyett toyotát vagy mitsubishit vennek de azok meg dragabbak. (kiveve az új colt, az jófele)
szoval a dragabb suzukiknak ezert nincs piaca itthon mer annyier nem veszi senki mondvan h annyit nem ad egy suzukier. Az ilyentől a falnak megyek
a kizashi új ára tenyleg eleg draga, de attól még egy jó autó, kulfoldi oldalakon az audi a4 es az E mercik ellenfeleként tekintik.
-
-
Kornel
veterán
mondjuk az uj swift amikor bejött, tényleg 3 misi volt, viszont már egy ideje 2,5-ért el lehet vinni, annyit meg barátok közt is megér, ennyiért se corsát, se cliot nem vesz az ember, de ha venne is, megbízhatóságra fényévekre vannak a swifttől. ismerősöm rokona swift 2 után vett egy használt clio-t, mert a swift szerinte sokat fogyaszt... a clio-nál meg örül, ha megy, igaz tényleg kicsit kevesebbet fogyaszt
(#10693) karakpecze21 : én is maradok az sx4-nél egyenlőre úgy néz ki, csak mindenképpen sedan
szerintem ha pattanok németbe majd, akkor mindenképpen megejtem a cserét, egy havi fizuból meglenne maximum.[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Kornel #10694 üzenetére
nekunk van a rokonoknal egy sx4. Teljesen jó autó,a felszereltseget tekintve is
kornelka: kulfoldre mesz vegyel egy grand vitarat :d
uj swift 2,5 er tenyleg nem rossz. Ha lenne folos annyi kp-m olyat vennek, de csak a japan benzin motorost.. A fiat dizel motor nem kene.
Nekem egy regi swift van. Haverom a bárdiban dolgozik, amikor vettem ott olajszurot,legszurot, benzin szurot akkor mann filtert vettem ( egyik legjobbak) aztan kerdezi h a suzukihoz minek draga szürő, ahoz jó a szar is.. Ezeket a kerdeseket is imádom
vagy miert lakatoltatom ki a kocsi aljat 15-20 ezerer meg mer alvazvedőztetem le..ez csak egy suzuki....://de marha egyszerü a valasz, mivel semmi más baja nincsen es nem is lesz penzem a kozel jovoben új autóra ezer minek adjam el? jó pár évet elmegy még..ilyenkor meg jön a szokásos hogy hülyének néznek hogy egy regi swiftre aminek ezenkivul semmi baja, koltok penzt, mer h ez csak egy szar suzuki.
De küzbe ő aki vett egy az enyemnel is regebbi bmw-t és az árának a háromszorosát már rá koltotte és még mindig szar az autó az nem gáz mer az egy bmw
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
így van, teljesen egyetértek.
az esiksznégy pedig tényéeg jó autó, csak találjak majd egy sedant belőle, amit nem harcoltak le, mert ugye elég ritka, és az tényleg 100% japán de lehet még grand vitara lesz, de az lezabálja a fejemet isazt meg, hogy minek költesz egy régi swiftre, már én is meghallgattam anno, amikor a szerelőm azt mondta, hogy minek ebbe jó olaj, elmenne a tescossal is. mondjuk igaza van, mert tényleg elmenne, de hát f*szom
az új swift meg tényleg megéri 2,5-ért, mert suzukihoz képest elég fullos a felszereltsége, 5 csillagos a töréstesztje, és a k12b dual vvti szerintem az eddigi legjobb suzuki motor, szinte dízel fogyasztással! ilyenkor kérdem én, hogy minek tsi meg egyéb marhaságok, turbóval meg kompresszorral, mikor jól megtervezett szívóval is lehet hozni azt a fogyasztást, sőt még jobbat is. a mazda se véletlen nem ezen az úton jár. de hát egyszerűbb rádobni egy turbo-t, aztán lesz ami lesz alapon...
akinek meg sok pénze van, az meg vegyen tizen huszonéves foshtalicska kocsikat, mert az német, meg jó, meg nagy, meg kényelmes
[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
Nézd, az van, hogy ti már nagyon vérsuzukisok vagytok Tudod jól, suzukim van(nem szeretem, de nem is egy olyan autó, de elégedett vagyok.) Viszont be kell látni, hogy egy új swift, már nem lényegesen megbízhatóbb, mint egy másik autó. Még a "régi-új" swift, jó volt, a kis merev hídjával, a buta futóművével meg az M13A-val. És nekem volt szerencsém akkoriban mindhez(nővérem akart autót venni) sőt, egy MK3as Clion tanultam. Újonnan, ennyi pénzért, én a cliot venném, nem azért mert szar a suzuki, hanem mert a clio egy sokkal jobb autó. Minden téren. Talán a motorok döglöttek kicsit, de egy 1.4 16V már elmegy. Kategóriában, ami mindent visz, az a Yaris volt, de az árban is bőven a suzukik rönók opelek felett van. Újswift árban lett volna egy Corsa D is, 1.2es. De ott kezdték, hogy ajándék 1.4, ajándék alufelnik ajándék digitklíma, metálfény stb stb. Nekem nem az a bajom hogy suzuki, pont leszarom mit gondolnak, én a wagonR-el is körbeszopatom a bmw-s sztrítréször hülye gyereket, ha akarom. De egy Kizashi 9millió simán. Nézd meg mit kapni azért újonnan. Nekem nem az a bajom, hogy suzuki, hanem hogy jobbat is kapok ennyiért, és egyáltalán nem biztos, hogy szarabbul jövök ki mint egy suzukival.
Smoke & Torque
-
xmad
őstag
válasz Szplöttyy #10697 üzenetére
en konkretan az 5 milkos gondolat menetre ertettem
9 millió egyebkent szerintem is sok a kizashiert, viszont egy nagyon jó autó es ha nekem az jobban tetszik mondjuk egy mercinel akkor is a suzukit vennem mer az tetszik de nincs akkora imidzse mint egy mercinek..es akkor ott tartunk megint h ennyier suzukit?en amugy a francia autokat alapbol nem szeretem. :S
se citroen se renault se peugeot nem kene. Csak német vagy japan..de inkabb japan.Suzuki, toyota, honda.. Johet barmi
[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
Ha jobb autó lenne énis venném inkább mint bármit(kivétel a Merci, mert az én életemben egy igazi autó létezik, és az a Mercedes), viszont egy "majdnemúj" Kizashi 5misiért,azért elgondolkodtató már.
Én szeretem a japán német francia olasz autókat is, csak modellek vannak amiket utálok. Az olasz autókat kivéve(azokhoz sok közöm nem volt még) francia német japán vonalon is nagyon sok típusba volt szerencsém hosszú távon belelátni, azt kell mondanom, hogy kis kategóriában mindegy. Nem sok előnye van a japánoknak. Egy halál fapados 3as golf(amit egy túlárazott viccnek tartok mint az összes vw terméket)nem megbízhatatlanabb mint egy régi swift. Talán a motorjuk olajfogyasztása, ami előjöhet. Meg a rozsda, de az mindenre igaz. Na jó a franciáknak némely típusnál vannak kicsit hisztisebb autói, de nem vészes.
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...