- Linux - haladóknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
Új hozzászólás Aktív témák
-
Smani
senior tag
Az 1.6-os regi swift mennyit eszik? Bele kéne ugrasztani az 1.3 helyére
-
Davidof92
senior tag
volt gyárilag G10T motorkód, 70 valahány lóerőt tudott azt hiszem, de csak amerikába lehetett kapni. Meg volt a japán turbos, az 82 lovat, de az nagyon ritka.
ha igazi disznót akarsz, akkor azt mondták 1.6 és rá a gti hengerfejet szívósorral együtt. Vagy mondjuk azok alapból ugye 16v-sek, rárakni az 1.316v szívósorát, mert az hengerenkénti injektoros, az 1.6 viszont központi. Meg kicserélni a dugattyúkat a vitaráéra, azoknak nagyobb a kompressziójuk. -
xmad
őstag
gyari 1.0 turbo? az igen erdekes de ha van it ketlem hogy a fotengely is ugyanaz mint a mi 1.0 swiftunkbe van.
Egy 1.3 asrol tudok amire turbot raktak.. 20 ezer km-el kesobb szetrepedt a hengerfej.
Turbot szerintem max a gti re lehetne rakni mert abba tulmeretezett alkatreszek vannak. Azok 200 loeroig birjak a terhelest
-
-
tomsics
senior tag
Szerintem meg nem jó erre a turbo.Sokat járok rallyra és ott se raknak rá turbot,simán szívóként húzzák fel őket.Ráadásul elég jól bírják a pörgést
De a subaru is csinált swift kasznis gépet nem?4x4-es ha jól tudom
firefly[ Szerkesztve ]
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
Kornel
veterán
Egy ilyet bele kéne rakni
Csak elég drága -
McKane
senior tag
csomagtartó-világítást gondoltam beszerelni a swiftbe, a hátsó ajtónál /5 ajtós kocsi/ van egy kapcsoló,azonban az csak a vezető és anyósülés fölötti lámpát kapcsolja be,ergo a csomagtartóba nem jut fény
gondolom a kapcsoló vezetékére kell rákötni,az meg is lenne,de milyen fényforrást a csomagtartóba? gondolom egy áramkörön lenne a belső lámpával,ergo osztoznának a feszültségen.. ( ha bekapcsolna a csomivilágítás,annyival halványabban világítana a belső lámpa.. ) -
Cheesy
őstag
Ma voltam szerelőnél a kis gyöszömmel, meglepően sokba fog kerülni a vizsgáztatás.
- 8k olajcsere, olajszűrőcsere, átnézés (ez volt ma)
- 32k műszakiztatásÉs ezen kívül cserélni kellene a kipufogódobot, mert valahol ereszt (azért dörög kicsit), meg a bal első féknél riogatott holmi munkahengerrel, ami nem olcsó. Mondtam neki, csak tolja át valahogy. Kizárt dolognak tartom, hogy az a sok rom ami közlekedik az utakon ittHUN, simán átmenne egy műszakin. Pedig az én autómra azt mondják, hogy tip-top. :/
Átbaszást szimatolok.www.vakbelmutet.hu
-
hossszú
őstag
-
Kornel
veterán
Jaja, ez így van, de azért egy turbós ezres swift kegyetlen lenne
Ez szerinted ér valamit? Az enyémbe benne van a gáz, és tudnék még neki plusz üzemanyagot adni, de ugye túl dús lesz a keverék, viszont ha ezzel tudnék plusz levegőt is benyomni, akkor lenne egy kis teljesítmény többletem, vagy rosszul gondolom?
-
xmad
őstag
válasz Davidof92 #9116 üzenetére
gondolod?
1.3 8v-t is ha gti re alakitod ott is erosen ajanlak a fotengely cseret mer a gti hez gyenge szaritt audiba is ahol vagyok 1.8 meg a 2.0 fotengelyeket gyartjuk es csak 200 ccm kulonbseg van a ketto kozott megis a 2.0 tengely 2x olyan massziv meg nehezebb mint az 1.8. Miert? Mert a 2.0 ba az 1.8 tengely eltorne a picsaba
-
Kornel
veterán
A vizsga már 22k, nem tudom miért kér érte 32k-t, annyiért én is elviszem, elég jó óradíj
Viszont az alkatrészek tényleg nem olcsók, ha normálisat akarsz venni... pl. tárcsa+betét majd' 40k... de lehet feleennyiért is venni, noname-et.(#9133) tomsics: miért? gázból szerintem tudnék 10-20%-al többet is adni neki, de ugyanennyi levegővel túl dús lenne a keverék, viszont ha több levegőt kapna... ?
[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
sima 8v főtengellyel se lesz semmi baja, nem gyenge az oda. Aki a gti főtengelyt hagyja meg az többet tud kihozni belőle, az a különbség. 101 lovat simán elvisz a 8v-é is . nem törik el tőle.
kornelka: olvass utána a gáznak, mik a hátrányai a benzinnel/etanollal szemben. Az úgy jó, hogy 120 oktánszám, de más miatt nem jó. Inkább etanol, az 105-ös oktánszámú, azzal már lehet dolgokat csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Davidof92 #9135 üzenetére
tudom mik a hátrányai az LPG-nek (kisebb sűrűség, amit csak részben kompenzál a nagyobb oktánszám és égéshő), nyilván ezért fogyaszt többet az autó belőle 10-20%-al... viszont egy csavarral tudnék neki adni akár 30%-al többet is... elméletben már csak egy kis többletlevegő kellene neki.
(#9136) mdk01: elvisz napi 1 autót vizsgáztatni, és megkeres havi 200k-t?
[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
nem, nem erre gondoltam. Láng terjedési sebessége. Jóval lassabb mint a benzin vagy etanol, alacsony fordulaton ezért tud nagyobb nyomatékot adni, mivel nyugisabb az égés. De nagy fordulaton csak lohol a dugattyú után, csökken a hatásfok, nem képes felvenni a versenyt a benzin/etanol párossal. Ezért rossz tuningra az lpg/autógáz.
ez olyan hogy: bemész a szervízbe, hogy nem megy a kocsi, kijön a szerelő, megnézi, elmegy, visszajön a kalapáccsal, odaüt a motornak, a kocsi pöccre indul.
-15 ezer lesz.
-15 egy kalapácsütésért?
-de tudtam hova kell ütni![ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
gyári állapotban nagyon kicsike a különbség pl a 95 meg a szuperbenzinek között (98-100 oktánszám), vagy éppen etanol, viszont az etanolnál mehetsz simán 12:1 kompresszióviszonyhoz, vagy ez fölé, ott meg azért nő a nyomaték.
Egyébként meg próbálj ki egy Alfa JTS motort 95-ös meg szuperbenzinnel, és utána mond hogy nem megy jobban -
Smani
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux - haladóknak
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm