- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Programozási versenyek
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Synology NAS
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
Új hozzászólás Aktív témák
-
burasu4
senior tag
válasz Yushchenko #6750 üzenetére
Szinte hihetetlen...
-
Teszla_
senior tag
Létezett olyan verzió a régi 5 ajtós Swiftből, aminek nem volt gyárilag hátsó ablaktörlője?
Anyámnak nézünk mostanában autót és találtam (képeken) gyönyörű 1996-os Swiftet, amit holnap meg is nézünk, de nem volt rajta hátsó ablaktörlő és az utastérben az ehhez való kapcsolók helyett is vakkapcsolók voltak.
Én már 3 éve nyúzom a mi Swiftünket, így aránylag ismerem (de nem vagyok szaki, mindig szerelőre bízom), de egy két dolgot írhatnátok, amit különösen nézzek meg rajta (tipikus hibaforrásokat). Előre is köszi. -
Yushchenko
őstag
Tudnátok abban segíteni, hogy mit lehet kezdeni azzal az ablakkal ami valszeg nem illeszkedik már jól a sínbe(gondolom kikopott), és ezért mellézár, ha nem nyomom kívülről mikor felhúzom? Kárpitot mennyire nehéz leszedni, illetve, hogyan van rögzítve(patent vagy ragasztás?)? Ilyen sínt hol lehetne kapni manuális ablakhoz? Előre is köszönöm
-
aphra2
aktív tag
válasz Yushchenko #6756 üzenetére
Nem a sin van ott kikopva , hanem az ablakemelő szerkezet általában, azért megy mellé.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Yushchenko #6760 üzenetére
Nem tudom pontosan mennyi egy ablakemelő szerkezet, úgy rémlik olyan 6k , ha tekerős, + a csere költsége (sztem max 3 k lehet), de azért vásárlás előtt nem ártana szétszedni , hogy tutira az -e a baja.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Yushchenko
őstag
Na megnéztem, úgy néz ki tényleg az egész szerkezet rossz, lötyög, szóval ez biztosan cserés, amit én nem tudok megcsinálni. Tudtok ajánlani helyet ahol olcsón megcsinálják Bp-en, esetleg alkatrészt?
-
aphra2
aktív tag
válasz Yushchenko #6763 üzenetére
Mindkét kérdésedre tudok választ, megy majd pü később , mert most alig van még időm.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
nagyúr
Gyerekek mennyi az a mennyiség olajfogyasztásból ami még elfogadható?
Kb 5000 km-ert mentem olajcsere óta, és most néztem a szintet és épp hogy a minimum fölött volt. Olajcserekor 4l-es kiszerelést adtak, de ideadták a flakont mert még volt benne kb 6-7 deci.
Most akkor nem töltötték fel teljesen vagy ennyire csipné az olajat?Csak mert semmi jel nem utal eddig arra hogy meg lenne kopva a motor. 1.0 létére egész jól megy, nem füstöl, nem melegszik, nincs szar hangja.
Vagyis hazudok mert szar hangja van, de amiatt hogy ki van lyukadva a kipufogó dob, de szerintem ennek nem sok köze van az olajhoz.
Ha hinni lehet az órának akkor kb ~100.000 km van benne cirka.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
burasu4
senior tag
Ha jó szervizet tudsz, ami megbizható és rendes akkor az nekem is elküldenéd?
Csak mert már a lengéscsillapító cser előtt is, meg után is kopog valami a jobb hátsó kerék részből. Csere előtt azt hittem, hogy a lengés csillapító volt, (szervizben megmérték azt mondták, h ráfér a csere), de a lengőkar csere után sem javult meg...ezt szeretném megnézetni.
Köszönöm a segítségerd, de mástól is várom a jó szervíz ajánlatokat. Köszönöm! -
gaben
aktív tag
Sziasztok!
Gyertyának melyik a jobb szerintetek, Denso vagy NGK ?
Üzemanyagszűrőt miylet szoktatok? -
KrAt
veterán
válasz SajtosKuszob #6771 üzenetére
[link] - 101, 102, 103-as kép
Dunaújvárosban kapta le egy márkatársam
[ Szerkesztve ]
-
Yushchenko
őstag
Tegnap hungárián kivágott elém egy kocsi, aki 2 sávot akart váltani az utolsó pillanatban. Alig tudtam megállni... hihetetlen fékútja van a kocsinak, pedig újak a fékbetétek, és a kerekek se szarok... nagy csikorgás, gumiszag az megvolt. Most éreztem először, hogy paráznom kéne a swiftben.
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok!
Bocs, de hátha valakit érdekel.., volna egy eladó Vitara-m.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
burasu4
senior tag
válasz runner 125 #6775 üzenetére
Nagyon szép! Én nem adnám el...
-
runner 125
nagyúr
Apropó, srácok, valaki nincs kontaktja Suzuki szervizzel. Ugyanis semmi biztos infóm nincs arról, h EURO1-es vagy 2-es a Vitara-m. Elvileg egy szerviz vázszám alapján meg tudja mondani. Ha valaki esetleg meg tudja kérdezni nekem, dobjon egy pü-t.
Köszönöm.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
Konyit itt valaki valamennyit központi zár, és riasztó szereléshez?
Esetleg rakta e már bele valaki utólag a kocsijába ezeket?Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
Dyno
veterán
Sziasztok.
Van egy 1.6-os 97 agusztusi Swiftünk.Kezdetek óta a család tulajdonában van 310ezer km van benne, a motor legelöszőr 3 hónapja lett megbontva addig még soha, nagyon hangos volt már a motor és sajnos korábban amikor még sokat volt használva volt , hogy 1 liter olajjal ment, és ettől nagyon szétkopott a vezérműtengely. Egy ismerősnek volt egy ugyan ilyen 1.6-os motorja, csak 99-es évjáratú, és egy az egybe a motor vezérlést áttetük az én motoromra, mert csak 30k kért el tőlem, és ha újat vettem volna vezérműtengelyt és szelepszilenteket, akkor 170-be lettem volna. Az ő vezérlésébe 4000km volt, mert ő felújította teljesen ,az egésznek annyi a szépséghibája,hogy nincs lambdaszonda, sajnos az én motorvezérlésembe, bele volt rohadva így nem bírtuk leszedni . Maga az autó tökéletesen működik, miután megvolt ez a nagy szervíz májusban, volt egy 600km nagyobb út és kigyúllat a CHECK ENGINE lámpa, viszont hazafele jövet, volt egy nagy eső és véletlenül egy félméteres vízátfolyáson átmentem, és utána elaludt a lámpa, itt arra gondoltunk, hogy biztos a lambdaszonda érzékelője koszos lett, mert a motor mellé van felkötve. Azután az egész nyár folyamán nem égett a lámpa. Az autóval nincs probléma, 2-3 alkalommal hosszabb távon is volt autópályán 170-190km/h tempó meg se kottyant neki, viszont ma reggel elmentem bevásárolni vele, és megint kigyulladt a check engine lámpa, olajat megnéztem rendben van, magán az autón nem veszek észre, csak ég az a k***lámpa és nagyon zavar, annyi hiba van az autón hogy féltengely jobbos kanyarokban nagyobb gázadásnál kopog, de ezen kívül semmi baj nincsen vele. Szerintetek mi lehet a gond, miért írhatja ki? Az az érzékelőt amit a lambdaszondára kell dugni, nagyjából száraz ronggyal letörölgettem, mert nagyon olajos volt. Meg kell említeni, hogy 3 évvel ezelőtt, is volt, hogy kigyulladt ez a lámpa, akkor még volt lambdaszondánk is, viszont akkor volt az, hogy nagyon kopogott a vezérműtengely, kevés olajjal ment és már az is fáradt volt.
Lenne valakinek ötlete, hogy miket jelezhet ez a lámpa?
Köszönöm előre is a segítséget, vagy bármilyen információt.
-
A mi Bandink
csendes tag
Sziasztok!
2006-os évjáratú 1.3-as, benzines Ignisem van. Meg tudja valaki mondani, hogy milyen márkájú hangszórókat raktak az ilyen kocsikba?
Előre is kösz a segítséget.
AmBEz a nick talán még nem foglalt....
-
Yushchenko
őstag
Szerintetek mitől van az, hogy már 2x-ra nem indult be a kocsi egyből, utoljára be kellett tolni? Az ismerősöm azt mondta a gyújtással lehet valami. Eddig 5000km-t mentem vele, de csak most jött elő a probléma 1 hete. Attól lehet, hogy nagyon kevés, olyan 1L benzin volt a tankban? Hogy lehetne megoldani ezt a dolgot?
-
KrAt
veterán
Ugyan nem vagyok Szuzukis, viszont vmit nem értek, s lehet, hogy ez a hiba:
Írtad, hogy a lambda érzékelője a motor mellé van kötve. Viszont nekem nem esett le, hogy:
- a te mostani ECU-dban van lambda érzékelőnek hely, kábel, csak nincs benne lambdaszonda, vagy
- a mostani ECU-ban nincs lambda érzékelőnek hely, viszont a leömlődben benne a lambda, és így nincs rádugva? -
Dyno
veterán
- a mostani ECU-ban nincs lambda érzékelőnek hely, viszont a leömlődben benne a lambda, és így nincs rádugva?
Ez a verzió csak hűlyén írtam, továbbá megnéztem még ezen kivűl 2 érzékelő felvan oda kötve a motor mellé, még egy helyet találtam ahová rálehetne dugni alúl van a teknőnél szinte, gondolom olajnyomás érzékelő.
Édesapámmal is éppen azon gondolkoztunk, hogy a Suzukiba van-e olyan lámpa ami az olajnyomás vissza jelzést muttatja, mert hogy amikor mi gyújtás adunk és inditjuk csak a Check engine meg a töltés visszajelző lámpa ég, csak ugye a check engine úgy marad mostanság, csak most már arra nem emlékszem hogy olaj nyomás lámpa is van-e, ami aztán normál esetben elalszik.....?Tehát van valami ötletetek, majd elviszem azon gondolkozom egy alváz mosásra hátha jobb lesz.
Annyi még a gond hogy hideg motorral 2esbe nagyon rángat, de ezt olvastam hogy gyújtás beállítás lehet, emg még annyi hogy 2-esbe ha mele is a motor, akkor is 2000rpm-től kezd el úgy igazán húzni csak.
De ezen kivül semmi, van itt nálunk egy elég kemény emelkedő, buszok 2-esbe tudnak max feljönni, havernak van egy 1,6-os Focusja, a lépést nem tudta tartani, pedig nem nyomtam padkogászt, 4500rpm-en váltottam a 2-ből 3-ba, és utána 3asba húzott keményen, az utcába közvetlen mögöttem fordult, legalább 1km hosszú az utca a végén már volt kb. 100méter elönyöm.Pedig ő végig padlóval jött, 1-esbe fordult au utcába én csak kettesbe, 1-be Ő kihúzta valami 6000rpm-ig de így se bírt tartani.Tehát ebből gondolom hogy nincs nagy gond, csak nagyon zavar a lámpa, ezért kiváncsi vagyok hogy mire várhatok, ne érjen meglepi. -
stangli
senior tag
Sziasztok,
Suzuki Swift I.-esel kapcsolatos kerdesem, most volt egy hosszabb ut a kicsikevel es az tunt fel, hogy 60-70 km/h felett ha hirtelen fekezek, akkor berezonal az auto eleje... ez most megszokott jelenseg, vagy valami problema lehet a fekel?
-
Eastman
őstag
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
stangli
senior tag
válasz Yushchenko #6792 üzenetére
az nagy baj ha fek nelkul is rezonal
Eastman ennyi, a suzuki odaver mindenkit
[ Szerkesztve ]
-
stangli
senior tag
válasz Yushchenko #6795 üzenetére
inkabb ugy fogalmazok, hogy ha hirtelen pl 90rol kell fekezni, akkor erezhetoen pattog az eleje.
-
a_tesz
Korrektor
válasz Yushchenko #6788 üzenetére
a nagyon kevés benzinnel vigyázz, mert az üzemanyagszivattyú elég kényes rá, ha levegőt kap, könnyen baja lesz, és azon legtöbbször a csere segít csak, szóval nem érdemes nagyon szárazra járni
#6796: nekünk volt egy ezres paripa sokáig, új kora óta 90 körüli fékezésről elég rendesen berezgett, általában akkor szokott ilyet, ha hullámos a tárcsa, de ez új korától ilyen. "ez harci helikopter, ez így tud leszállni " viszont ha már elég régi az autód és nem tudod mikor volt féktárcsa cserélve, nézesd meg valami szakemberrel, mert ha az előírt méret alá ment a tárcsa vastagsága, egy nagyobb fékezéstől könnyen megrepedhet, sőt el is törhet, és akkor viszont sokkal nehezebb lesz megállni
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
szakalistvan
senior tag
Üdv!
Történt egy olyan a mi autónkkal hogy valamitől elfolyatja a hűtővizet,megnéztük,a hűtő az összeillesztésnél szivárog szóval mindenképp cserés...
Hol tudok olcsón szerezni? Mert a legolcsóbban 38,500ért találtam.[ Szerkesztve ]
-
Énlennék
újonc
válasz szakalistvan #6799 üzenetére
Milyen Suzuki?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen