- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Linux kezdőknek
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Mesterséges intelligencia topik
- Synology NAS
- Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Windows 11
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz kistukesz #60250 üzenetére
Úgy látszik +- néhány liter eltérés van a betöltött mennyiségben.
Száz szónak is egy a vége, be kell gurulni a legelső kútra és kész. Odáig meg elég lesz.Bár az tény, hogy 2 hete nagy nyugodtan fordultam be a szokásos OMW kútra és csak gázolaj volt, semmi más. 1 nap múlva már rendeződött, de akkor szívás, ha az új autóval pont ilyenre fordul be az ember.
Amúgy lehet túlgondolás, nem tudom mennyi szűrőn megy át a nyál a kúton, amíg a tartályból az autóba kerül, de nem örülök neki, hogy a tartályban esetleg alig van üzemanyag az ilyen hiányos időkben és emiatt az adott kosz mennyiség sokkal kisebb térfogatban koncentrálódik és így több dzsuvát is felkaphat.
[ Szerkesztve ]
-
JSaN
addikt
válasz burgatshow #60239 üzenetére
Most mar en is kivancsi vagyok mennyit tankoltam elso alkalommal. Az elso tankolas blokjat bele tettem szerviz konyvbe, delutan meg nezem.
Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
slett27
addikt
Sziasztok !
Olyan autóban gondolkodom ami minimális karbantartást igényel, Swift 2-esben (3-asban). Napi használat lenne autópályán M1 kb 30km-es szakasz oda-vissza 60km. Kicsit tartok a szélsőséges időjárás miatti instabilitástól (pl 120-al bele egy pocsolyába, vagy kamion mögül kijővén a szél betesz az árokba). Autóúton mentem már ilyen kocsival, feleségemnek is van de autópályás tapasztalat nincs vele. Viszont Suzukinak nincs egy VW Golf/Seat Leon/Toyota Corolla/Honda Civic megfelelője (csak a mostani Swace ami Toyota kisebb vagyonért).
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Moleman
addikt
-
slett27
addikt
válasz Moleman #60255 üzenetére
Jah igen, azt elfelejtettem írni hogy olyan 1.2-1.5M lenne a keret. Feleségemén most 7.25" felnik vannak eléggé szépen fogja a kanyarokban nagyobb sebességnél is. Gondolom ezekkel a trükkökkel azért lehet stabilizálni mint a virsli 145/155-ös gumikkal.
Ő lenne az.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Moleman
addikt
válasz slett27 #60256 üzenetére
Az igen!
Ezen gyári acélfelni van, asszem 175-ös EcoContacttal, nincs rá panaszom, pedig túlzottan is dinamikusan vezetek. Fogni fog, íven belüli agresszív kormányrángatásra pedig előbb indul el a segge, mint hogy az orrát tolná.
235-ös Pilot Sport 4 az összehasonlítási alap a másik autón, az nyilván más dimenzió, de teljesen jó élmény a Swift is. Bár természetesen én is játszottam a gondolattal, hogy milyen jó kis játszós autó lenne belőle valami szélesebb 16"-os kerékkel, szeretem a futóművét, még ha ereje nincs is.
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz Moleman #60257 üzenetére
Az az igazság hogy valami élhető autó kell. Itt nagyon elszaladtak "mindnennel". 4-5 éves VAG-os kocsiknál eléggé gyakori a 500e-1M szervizösszeg. Ezt én nem tudom bevállalni. Nem tudom hogy ez alább adásnak minősül-e de más álmaink is vannak mint autó javításra gyűjteni egész évben. Mert lassan oda jutunk. Óradíjak az egekben, lehúzás az egekben (nem autószerelés hanem autó alkatrész cserélgetés aztán egyszer jó lesz) persze ha valaki magának csinálja illetve ha van ismerős az más tészta.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Moleman
addikt
válasz slett27 #60258 üzenetére
A VAG nekem sose volt szimpatikus, japánbérenc vagyok, de eddig be is váltak, minimális szervizköltséggel a végletekig megbízhatók. A márkaszerviz nyilván felejtős, találni kell olyan szakit, aki szóba áll hozott anyaggal és nem húz le az alkatrészekkel is.
A legfőbb kérdés, hogy használati tárgy vagy hobbieszköz-e számodra az autó. Ha csak a funkcionalitás kell, akkor a Swift ideális, olcsón fenntartható, megbízható, keveset fogyaszt, elég kényelmes is, pont jó arra, amire egy közlekedőedény kell - persze ha nem kell sok embert és csomagot vinni.
Ha a vágyad tárgya az autó, akkor meg úgyis mindegy az ára. Biztos változik még a végdátum, de jelen állás szerint 2035-ig lehet venni belső égésű motoros járművet az EU-ban. Emelkedhetnek bármeddig az árak, a benzin is kerülhet 10 euróba, én valószínűleg akkor is fogok venni sokhengeres utazóautót, meg valami MX-5 jellegű játszós autót is, még ha évekig éheznem is kell miatta. Ezzel az álommal nőttem fel, ez az utolsó lehetőségem megvalósítani.
Ennek ellenére boltba járni magamnak se tudnék jobb autót választani, mint a Swift. A Mazda2 jobban tetszene, de jóval drágább volt, mikor legutóbb néztem, és nem hiszem, hogy kevesebbet fogyasztana.
-
Qtya123
őstag
válasz Moleman #60259 üzenetére
Nálam is az a terv, hogy a most vásárolttal megleszek úgy 2030-31-ig, addigra már úgyis kikristályosodik, hogy tartható-e a 2035, vagy majd elodázzák. Továbbá meglátjuk akkor mennyi lesz a benzin és hogy áll az egész elektromos mizéria töltőhálózattal és töltési idővel.
Ha továbbra is olyan szintű lesz, mint manapság, de e mellé mégis az lesz, hogy marad a 2035 ha törik-ha szakad, akkor meg fogok venni egy új vagy nagyon fiatal autót, ezzel ha úgy adódik még az is lehet, hogy felrúgva az autóra maximum 6-7 havi bevételemet költöm elvemet. Mivel akkor az lesz az utolsó otto-motor és minél tovább akarom használni.
Aztán lehet 2040-45-re meg olyan költségeket akasztanak a robbanómotoros tulajok nyakába, hogy nem éri meg azzal közlekedni, cserébe eladni sem lehet már.
Ki tudja, nagyon képlékeny.[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz Qtya123 #60261 üzenetére
Amire figyelmes lettem az utóbbi időben hogy a Toyota aki élvonalbeli kellene legyen elektromos autókban le van maradva direkt. Valamit tudnak (vagy nem tudnak).
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Qtya123
őstag
válasz slett27 #60262 üzenetére
Igen, amennyire éllovasai és első fecskéi voltak a hibrid rendszernek, olyannyira nem ültek fel az elektromos hype vonatra.
Szerintem nem érezték azt, hogy ennek tényleg ennyire itt az ideje, mint amennyire hangoztatva van mostanság. Szerintem sem.
De az EU szabályzás művelhet csodákat. Lehet elmatekozták magukat. Viszont nekik ott van kő keményen piacnak az egész amerikai kontinens, ázsiai, közel-keleti és afrikai országok, Ausztrália is, ahol még vígan mennek a robbanómotorok, nem agyonnyomva őket, mint amit az EU annyira szeretne.[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz Moleman #60259 üzenetére
"A VAG nekem sose volt szimpatikus...."
Nem ellened szól, csak ezekre a megjegyzésekre mindig tolok egy aprócska mosolyt. Majd felteszem a kérdést, h ha lenne rá lehetősége bárkinek(is) betennie a seggét mondjuk egy RS7-es Audi-ba, biztos, h a Suzuki lenne a befutó?? Ne legyünk már álszentek!!
Senki sem mondta, h a Suzuki xar, szeretem, mert nem akar más lenni, tudja azt amit tudnia kell és valóban nem magas a fenntartási költsége. Bár szeretném azt is hozzátenni, h ha itt is ragaszkodsz a gyári alkatrészekhez, elemekhez akkor már árnyaltabb a kép!!
Passat CC van a Splash mellett, és valóban ára van a különbségnek, minden tekintetben. A CC az az autó amit ha bezárok a parkolóban pár lépés után visszanézek rá. Nekem szerelem, az volt első látásra is és az is még ma is. Ha racionális döntést kellett volna hoznom, akkor nem lenne, viszont ha megtehetném szó nélkül átülnék egy RS7-esbe.Joe
-
Moleman
addikt
válasz simonjoe #60264 üzenetére
Nem vagyok álszent, tényleg nem kedvelem őket. Vezettem szinte minden terméküket, használtat is, újat is, mezítlábas Polotól a vattaúj A8 4.2 FSI-ig, összesen 32 különböző autót. Volt, amelyik tetszett, de minden autót a helyén kezelek, azt nézem, hogy mit lehet kapni annyi pénzből. Egyik kategóriában sem választanám őket.
Bár az Audik ergonómiáját én is elismerem, már 10 éve is ők csinálták a legjobb beltereket. Pl egy A6 Avant 50 TDI-t sem rúgnék ki a garázsomból, de egy 530-540d kombinak sokkal jobban örülnék ugyanannyi pénzért, csak hogy kategórián belül maradjunk.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Egy villanás alatt lett gyári szélvédőm. Nyitásra mentem, délben jöttem, addig tengi lengi, outlet center, aldi, trent center, minden. Kiváló munka mint mindig. Egyenesen haza, lehetőleg jó utakon, pihen legalább holnap délig. Ámen.
-
félisten
válasz simonjoe #60269 üzenetére
Ha nem tudod, hogy mit csináltak, akkor nem jössz rá soha, hogy szélvédő csere volt. Minden illesztés hibátlan, minden olyan, hogy nem találtam hibát. Nem volt kérdésem, hogy jó lesz a végeredmény. Nem rágtam a körmöm, hogy mi lesz. Meg sem nézem eddig annyira tudtam, hogy hibátlan.
Egyébként free volt. -
-
Qtya123
őstag
válasz Moleman #60267 üzenetére
Én is sok VAG autót vezettem, de nem kapott el a szerelem annak ellenére, hogy egy új Q7-nek a belseje tényleg szép.
Viszont vittem már szervizbe nem egy VAG konszernes autót 70-80ezer km-el, pár évesen ilyen-olyan hibákkal. És nem kulcsos autók voltak, hanem 1 emberes.
Legutóbb egy 3 éves Octaviát, elkezdett folyni a főfékhenger. Be az utastérbe. Utoljára Zsigulival volt ilyen.Én gondolkodás nélkül egy új GS vagy LS Lexusba ülnék. Ha már a kívánságlistánál járunk, ez lenne az utazóautó. Mellette lenne egy Ford F-150 telekre járósnak. Élményautónak pedig egy Dodge Challenger SRT Hellcat. Ha ez a 3 itt állna több autóra rá sem néznék úgy ötszázezer évig. E három érdekel, a többi másodlagos lenne.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Visszatérnék egy kicsit a rétegvastagsághoz, körbemértem mindhárom autónkat.
2004 Suzuki WagonR+ (kék, metál): 170-180 µm
2006 Honda Jazz (piros, sima, egyszerű): 100-110 µm
2007 Lancia Ypsilon (barna, metál): 150-170 µmVicces, hogy pont a Suzukié a legvastagabb.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz Cunaja #60276 üzenetére
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a Honda átesett már egy elég amatőr polírozáson. Van egy-egy folt, ahol 80-at is mértem.
Csak a legtöbbször előforduló értékeket írtam le.De képről amúgy nem néz ki rosszul.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
AMD Power
titán
Nagyon off tudom. De ti mint benzingőz imádok megértitek. Itt most Tunéziában, életemben először Jetskiztem. Az mondom valami lefolytott szart adnak azt örülj magadnak turista. Ez az gondololat kb addig élt is bennem míg nem húztam meg neki az első komolyabbat! Azt hittem kimegy alólam a Jetski. Pedig nem vagyok egy gyenge gyerek! 😄
Kicsit alábecsültem a gépet.Mint kiderült egy Seadoo GTI 1503ccm 130le gépen ültem, ami kb 350-400kg volt. Úgy ment mint az állat!😆
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Qtya123 #60274 üzenetére
A jelenlegi kívánságlistámon nekem két tétel szerepel:
1: [Volvo S80 automata 2,5T bőrbelső]
2: [Saab 95 2,3T automata bőrbelső]Utóbbi inkább, de ez csak amolyan hobbi célra lenne, találkozókra kijárni meg ilyesmi.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
Ha már ábrábdozás a téma, akkor én ezt szeretném. Természetesen kalapos, egyenruhás sofőrrel.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Qtya123
őstag
válasz 2ozzmexy #60280 üzenetére
A Te kívánságaid legalább megvalósíthatóak.
Nekem esetleg, ha jól mennének a dolgok és elkap idősebb koromban a kapuzárási pánik, akkor egy "sima" Challenger még benne lehet a pakliban, de más nem.
Aztán lehet mire oda jutok, addigra egy 5.7-es V8-ért instant fejlövés jár a bezöldült EU-ban és annyiba fog kerülni, hogy aminek most még esetleg lenne is realitása, addigra már nem lesz.Az IS300h-val jártam úgy, hogy azt terveztem utódnak, mondom mire eladom az IS200-at, addigra pont abba az árkategóriába kerül, ami nekem megfelel. Aztán ugye jött az áremelkedés és az 5.x milliós sávból felszaladt. 6.5-7 milliót meg nem fogok adni egy majdnem 10 éves autóért, ami nem hobbi célra van.
Így maradtam az ár/érték vonalon, ott meg szerintem tök jó a Suzuki, ezért szeretem. (bár nyilván most ezek sem olcsók, de még mindig jobb sok másiknál).Ja erről jut eszembe, mielőtt megvettem az S-Crosst néztem Corollát is. Olvastam, hogy soknak zörög úthibákon a műszerfala. A két kipróbált példánynak is. Nem zavaróan hangosan, de pont annyira, hogy a feleségem is észrevette, pedig neki nincs füle ehhez. Zajkomfortra jobb volt a Cross. Beltérben egy kicsit jobban tetszett, mint az S-Cross, de felszereltségben és úgy összességében egyáltalán nem adott annyi pluszt (sőt, felszereltségben kb semmit), amennyi megérte volna a + 600e-1 millió felárat.
Viszont mikor a kipróbált SX4-ből ültem az S-Scrossba, akkor azt éreztem, hogy simán ad annyi pluszt, amennyivel magasabb az ára.[ Szerkesztve ]
-
Cunaja
addikt
Találtam egy ilyet! Stop-start bővebb leírása. Talán valaki még nem olvasta és nem tudja, hogy kikapcsolja, vagy se.
#60279: Jó nyaralást!A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Moleman
addikt
válasz Qtya123 #60283 üzenetére
Nekem a sorhatos Mazda6 lett volna az álom, amit pár hónapja elkaszáltak, csak CX-60 lesz sorhattal, SUV-t meg nem akarok újra. Már ha egyáltalán hozzák Európába, már a 2.5 turbó se ért el minket, pedig az is jó motor.
Úgyhogy maradtak az alternatívák, Kia Stinger GT, BMW M340i/540i, vagy spórolós vonalon 330d/530d (meglepő módon tudnak 5 liter alatt is fogyasztani). Kb minden más kiesik, mert vagy 4 hengeresek, vagy túl drágák.
Huligán szemszögből még szóba jöhet talán a Hyundai i30N vagy a Focus ST, azok legalább manuális váltósok. Vagy megint túl racionális leszek, mint eddig mindig, és megelégszem egy Skyactiv-X Mazda3-mal.
-
Cunaja
addikt
Ne lepődjetek meg, ha egy ló várakozik majd a mosónál.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
válasz Kolondrum #60290 üzenetére
Várjál már! Senki nem mondta azt, hogy nem hiszek neked. Egyszóval természetesen az igazság, mindig a gyakorlatban van és nem a szakirodalomban.
Egy dolog, hova mit írnak, és a másik dolog, a valóság.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
bigdigit
addikt
AAwiereles érdekesség. Nem tudom más jár vagy nem a Pesti rakparton. Dél felé haladva ha a Bálna előtt lámpát kapok szinte mindig leáll a kapcsolat aztán vissza sem kapcsolódik míg le nem állítom az autót. Lehet valami wifi bekavar. Olvastam a fórumon ilyesmiről ezért lehet átváltani lassabb 2.4-es wifire. Majd kipróbálom.....
-
válasz Cunaja #60284 üzenetére
Én 10 hónpja használom a start-stop rendszerrel szerelt swiftemet és eszembe sem jutna kikapcsolni. Pontos adataim nincsenek de mivel nagyon sokat megyek városban, szerintem több mint 0,5 liter a 100 Km-enként a megtakarításom. Az elején fenntartásokkal fogadtam de elképesztően finoman és gyorsan működik, gyakorlatilag észrevehetetlen.
A leáll, nem áll le kérdésre nincs pontos válaszom, volt már, hogy 200 méter után leállt, de olyan is, hogy nem, külső hőmérséklettől függetlenül.
Ami szinte biztosra kijelenthető, a második esetben már tuti leáll a motor.Nálam az indulással kapcsolatban vannak anomáliák (mint már írtam is) van, hogy a legapróbb moccanásra (pl. elhúz mellettem egy teherautó, busz stb.) újra indul a motor, de érdekesség képpen, ha kinyitom az ajtót, akkor is! Tudtommal a kuplung kinyomásakor kéne csak indítania.
Szóval mindennel együtt én szeretem és nem gondolkodom a kikapcsolásán.
A motorra is él a 10 év gari, és hiszem, addig simán ki is fogja bírni!
A cikkben 500000 indítást írnak, az napi 100 indítással is több mint 13 év, szóval ettől nyugodtan alszok....[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Bossi
őstag
válasz burgatshow #60296 üzenetére
'ha nem jár a motor semmilyen folyadék keringetés nincs... Villany meghajtátos pumpáról hallott már? '
Halott, mert később írta is.... -
laca891
aktív tag
válasz mefistofeles #60295 üzenetére
Az akkumulátor 3-4 év után mehet a kukába...
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #60295 üzenetére
"de érdekesség képpen, ha kinyitom az ajtót, akkor is!"
Nálam ha kikapcsolom a biztonságiövet akkor is beindul. Azért gyanítom ez a riasztó műve, de te majd igazolod, vagy megcáfolod.
laca891
"Az akkumulátor 3-4 év után mehet a kukába..."
Ez így nem igaz. 5. tél közeledik a gyári akksival.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gyúrósok ide!
- Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Ukrajnai háború
- Milyen processzort vegyek?
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Warhammer 40k: Space Marine 2 (PC, PS, XO)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen