- Ubuntu Linux
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- ASUS routerek
- DIGI műholdas TV
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Microsoft Excel topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomics
addikt
Nekem most jönnek a nyári zsír új Pirellik 16990/db áron a 2014-es swift-re (tavalyi ADAC tesztgyőztes).
Terv szerint pár évig még megmarad, szóval örülök hogy most még ennyiből megúszom a gumicserét ráadásul TPMS sem kell amit egyébként nagyon nagy lehúzásnak tartok, főleg hogy kötelező az újakban...oké, biztonság, meg szól időben, de aki kicsit is ad a saját és környezete biztonságára havonta néz egy guminyomást azt csókolom...[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
dnelb
veterán
válasz Tomics #35410 üzenetére
Jó a pirelli, tapad mint állat, csak a sportfutomu+runflat nemjó kombo
enis örülök hogy nincs tpms még, főleg hogy gyári nyomás alatt használom kicsivel mert jobban tapad tuti sírna.. de 2.3 barral nem tapad be rendesen kanyarban..
én még nem tudom nyárit, sportcontact5, pilotsport meg ad08r közül fogok választani a mostani sportcontact3on még van 4mm, azt elnyalom euroringen 3 nap alatt[ Szerkesztve ]
-
kunberci
aktív tag
válasz bigdigit #35411 üzenetére
Nem jól érted!!!!!!!!!!
Az nem alufelni, és lemezfelni méret, és nem nyári gumi, téli gumi méret, hanem két kerékméret, ami váltóméret.
Felszerelhető mindkét kerékméretből alu és lemezfelni, nyári és téli gumi, és ezek tetszőleges kombinációja.
A te estedben nyilván a gyári alufelnit használod nyáron a gyári nyári gumival, de (használhatnál ugyanilyen méretű téli gumit is, ugyanilyen méretű lemez, vagy alufelnivel télen is).
Télre azonban a szakemberek jobbnak tartják a keskenyebb gumit, ezért használhatod 185/55R16 váltóméretét a 175/65R15 gumiabroncsot, de ehhez is vásárolhatnál szintén alu, vagy lemezfelnit is.Tehát a táblázat nem alufelni és lemezfelni csavart mutat, Hanem két váltómérethez írja oda mindkét esetben a gyári csavarméretet.
-
SirKero
őstag
-
kunberci
aktív tag
válasz SirKero #35416 üzenetére
Csak ő egy régebbi swift- ről akarja áttenni a kerékőrt az új swiftre, aminek nem ugyanolyan a menetemelkedése.
Természetesen, ha az újhoz vásáról egyet az jó télire, nyárira is.
A kerékcsavarok az új swiftnél biztosan jók lesznek a aluhoz és a lemezhez is.[ Szerkesztve ]
-
kunberci
aktív tag
válasz bigdigit #35415 üzenetére
A lényeg, hogy eddig nem vásároltál olyat, ami nem jó! Ahhoz a lemezfelnihez, amit vettél vásárolj egy jó (prémium) 175/65R15 téligumit. Ebben a méretben a prémium márkák sem túl drágák. Pirelli, Goodyear, Dunlop gumikat venném nem feltétlen ebben a sorrendben. Sebességindex-nek nincs nagy jelentősége.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
válasz kunberci #35418 üzenetére
Ok köszi!
Más kérdés azokhoz akiknek van startstop. Nekem még nem volt ilyen autóm. Van benne valami védelem teszem azt sebességben nem engedi így indítani az autót? Ha elindulok hideg motorral már az első pirosnál leállítja a motort? Ilyen dolgokról jó lenne némi leírás. -
Tibko8
senior tag
válasz bigdigit #35419 üzenetére
Ahogy én tapasztaltam csak akkor indítja el ha benyomod a kuplungot máskülönben nem. Pl ha lefuladsz akkor képes újraindítani a motort. Persze csak benyomott kuplung mellet.
Hidegen nem állítja le csak ha elérte kb az üzemihőfokot.
Másik amit figyelembe vesz az akkumulátor toltotsége.
Nyáron pl ha klíma mellet áll le akkor kb 5-10 másodperc és indul is újra.
Bár ha én vezetem a családi Vitarát akkor az a első hogy kikapcsolom a start-stopot. Engem zavar hogy megállok és pár másodperc és indul is újra úgy hogy még piros van. Úgy vagyok vele hogy akkor semmi értelme.Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
blakey
titán
válasz bigdigit #35419 üzenetére
Csak akkor működik ha megfelelő üzemi hőfokon van a rendszer, de indításkor manuálisan kikapcsolhatod vagy beállitasz egy olyan belső levegőkeringetést amitől nem kapcsolja le a motort, fél éve így használom, nekem bevállt. Front gombot benyomod, az A/C meg tetszés szerint bekapcsolva hagyod vagy kikapcsolod, dix tz fokon nekem télen és nyáron is megfelelő, télen nincs párásodás és nem fázunk, nyáron meg nincs melegünk. Ha neked ez nem jó akkor manuálisan ki/be kapcsolgatod.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Dzsosy
senior tag
Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy 2 éve a 2001-es Suzuki Swift szedánoban kicseréltem a belső világítás szofita izzóját led-esre. Ezzel nem is volt gond ez idáig. Viszont most a hétvégén feltűnt, hogy csukott ajtóknál is világít. Igaz nagyon-nagyon halványan, de láthatóan. Az ajtók csukva. Megnyomkodtam az ajtókapcsolókat, de minden esetben a csukott ajtóknál halványan dereng a lámpa. Ha a kapcsolóval kikapcsolom akkor elalszik, de az automatán hagyva előjön ez a jelenség. Érdekes, hogy eddig nem volt semmi ilyesmi.
Valakinek van esetleg ötlete, hogy mi lehet a hiba? Lehet ezzel valamit kezdeni? Félek, hogy lezabálja az akkumulátoromat. -
Kicsirics77
veterán
-
dnelb
veterán
ss + runflat gumi + pest = [link]
[ Szerkesztve ]
-
Tomics
addikt
válasz Dzsosy #35422 üzenetére
A kapcsolón (vagy valahol a rendszerben) átfolyik egy kis szivárgó áram, ezért világít halványan a LED (mikroAmper is elég neki a hagyományos izzóhoz képest, nem a LED a hibás) . Ahogy előttem is írták az akksi nem fog lemerülni.
szerk:Link a témához
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
kispredátor
csendes tag
Sziasztok,
1,3 Swift, 1999-es, lehet benne úgy 150-200 ezer km, de nem tudom biztosan, türve nem volt, apró városi harci sérülések, nem füstöl, olajat nem eszik,
Hanem benzint, azt 9,5-10 litert városban.
Van valakinek 5lete hogy merre kellene tapogatózzak ez ügyben?
A termosztát jó, a gyertyákat most cseréltem, más nem tudom mire gondoljak.
Tény hogy z utak többsége 1,5-3 km. városi út, évi 3-4 ezer km.
Minden 5letet várok és köszönök -
dnelb
veterán
válasz kispredátor #35426 üzenetére
Azért olyan nagy javulással ne számolj, szerintem 8.5 alá sehogy se fogod vinni, sőt. Évi 3000 km-nél nem is értem mit érdekel hogy 8l vagy 10l. 22k ft diffi éves szinten.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz kispredátor #35426 üzenetére
Az a baj, hogy 1.5-3km -re, hűvösebb időben kb ki se kapcsol az automata szívató, olajnak ilyenkor nagyobb az ellenállása, generátornak jobban kell töltenie az akksit stb, ez mind-mind plusz fogyasztás.
Persze majd a szakmabeliek kijavítanak, ha nagy hülyeséget írtam de szerintem ezek állnak főleg a háttérben.
-
nagyúr
válasz kispredátor #35426 üzenetére
Nincs ebben semmi csoda, városban, ilyen távokon ez ennyit eszik. Nekem a civic is bekérne 10L-t, vagy barátnőm Corsája is.
Ilyen rövid távos használatnál lehet számítani a fokozott motorkopásra, pár év alatt elrohadó kipufugóra, gyorsan döglő akkumulátorra és egyéb finomságokra is.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz tboy93 #35429 üzenetére
1.5 10L-t evett 3km-re, 1.6 már 11L. Nincs itt gond, tél van, hideg a motor végig, kb akkorra mozdul meg a vízfokmérő amikor leállítom a célnál.. Nyáron is 9L.
De aki ennyire keveset megy éves szinten fölös ezzel foglalkozni, nagyonmax havi 2-3000 forint..[ Szerkesztve ]
-
őstag
Egyébként ez a terv. Az i30 helyett egy yaris hybrid. Városba tökéletes, azon kívül meg az scross. Ha egyszerre kell a kettő akkor is jobb heti 2 alkalom az scrossnak a városban mint 7...
Mondjuk nem tudom mennyiért adják a yaris hybridet, szalonban még nem voltam, remélem van egy kis mozgás a hahun megadotthoz képest.
Vagy megbízható kereskedőtől (hol van ilyen ? ) 2-3 éves...
-
Thome
addikt
válasz kispredátor #35426 üzenetére
Nekem is megeszik 18-20 litert a swift, a tiéd kb a felét szóval nincs azzal gond.
-
kispredátor
csendes tag
Az akkut most cseréltem 35-ről 45 amperesre, sejtettem h ekkora úton nem tud visszatölteni. A kipufogó is szét van esve, eután következik a feljavítása.
Nem tudom, nem is a pénz/ár különbség zavar, inkább a lélektani hatért lépi át, annak idején a 2 literes Sierra evett nálam városban 11,5 litert. -
kispredátor
csendes tag
tudja valaki milyen szerviz csatlakozó van ezen? gondolom nincs még obd. Ahol én lakom elég ritka a swift, nem is szeret hozzá nyúlni senki ... gondoltam rendelek Kínjából és kiolvasom
-
nagyúr
válasz kispredátor #35436 üzenetére
99-esen még tuti nincs obd2, 2003-ason már van, arra emlékszem. Nyeld le, ez ennyit eszik ilyen körülmények között, igazából nincs sok jelentősége ilyen kis futásnál.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz kispredátor #35440 üzenetére
Nekem egy 98-as glx-em volt, 2014-ben váltam meg tőle. Kipuf 3x volt javítva, hol eltört, hol szétrohadt a hátsó dob, hol összetört a kati-ban a kerámia Utóbbinak durva hangja volt. Egyéb gondom sose volt vele, ha nem unom meg az észveszejtő lassúságát a 1.0-nak akkor talán még most is meglenne.
-
tomi5244
őstag
Sziasztok!
Szerintetek meg lehet valahogy oldani műszakilag, hogy a nappali led fény központi zárásra - mondjuk 30 másodpercig - világítson? Hazakísérő fényként. 2016-os swift
-
tomi5244
őstag
egy próbát megér, köszi!
-
Danex
addikt
válasz tboldi #35445 üzenetére
Meglepődnék, szerintem a comformodul teljesen hiányzik a suzukiból. VAG-nál ugye ezek az opciók a magas felszereltségnél érhetőek el és ugye anyagilag megéri nekik ugyan azt belerakni az olcsóbb kocsikba is szoftveresen lebutítva.
De suzukinál tudtommal GLX-nél sincs semmi.
-
tomi5244
őstag
Ez mondjuk igaz, de ha benyomom a központi zárat, akkor ugyebár a vészvillogó villan, tehát valami azt is vezérli. Annak kéne "megmondani" hogy kapcsoljon be a DRL. Sőt, tovább megyek, a tolató lámpa is világíthatna 30 mp-ig
Ma egy bevásárló központ tetején lévő parkolóban full sötét volt, akkor ütött szöget a fejemben, hogy miért nincs nekem ilyen funkcióm. Bosszantó, mert szerintem piti dologról lenne szó, egy műszaki szaki, lehet tudna rá írni programot.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz tomi5244 #35449 üzenetére
A villanás szerintem a riasztómodul része.
Az a baj, hogy automata ablakból is csak a sofőré az, kulccsal nem lehet az ablakokat irányítani, pedig már a '96-os OpelVectra is képes volt rá, automata visszapillantó behúzás se egy nagy fejlesztés és ezt valakik néhány ezresért meg tudták csinálni, mert lehet ilyen modult vásárolni a neten suzukihoz.