Új hozzászólás Aktív témák

  • outsiders

    aktív tag

    válasz dethroner #4020 üzenetére

    Értem én de ha nem megy az ember évente 10-12k kilométernél többet, akkor hol is jön ki a csodás fogyasztás előnye? Plusz a drága bonyolult befecskendező rendszer, dmf, részecskeszűrő felújításának az ára? Mitől lesz jó a hirtelen jövő majd ugyanúgy elfogyó nyomaték a másfél tonnás testhez? A karakter szerethető bizonyos esetekben valóban, de mindennapos általános használatra, amire a Subarukat is kitalálták soha nem vennék dízelt. Ha a dízeles karaktert vadászom a turbós benzin sokkal inkább. Vegyen az ember náciwagent 6 hengeres dízellel büntetni az autópályán, ha az a cél, de subarut ne már..... :O Okkal hagyták abba a gyártást és fejlesztést is, tiszavirág életű próbálkozás volt csak, meg akarták lovagolni az európai dízel mániát.

    Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

Új hozzászólás Aktív témák