-
IT café
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Reas
tag
-
mr.geeZ
aktív tag
Nahigen, az atom anno a dune2-ben is meghatározó volt, bár ott még elég sok múlott a szerencsén is, hova csapódott be. Emlékszem, mindig mentettem az atomkilővés előtt, hogy jó helyre essen
Vérben forgó szemekkel ismételgettük a LANokon egymásnak: 'Atomot nekik! Atomot a bestiáknak!' (-Függetlenség napja)Bass is a strong instrument, you can't allow yourself to play it weakly, with no authority.
-
frame>24
addikt
igen, de Apophis elég tapasztalt rts-ismerö, több totyikban láttam írásait, és szókimondásuk ellenére fájdalmasan igazak...
[Szerkesztve]▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
Apophis
őstag
Természetesen ez mind feltételes mód. Grafikára annyit, hogy a Blizz ebben is jó, ami a skálázhatóságot illeti. A TfT és a WoW is - bár alapból sem gépigényesek - különösebb vizuális minőségvesztés nélkül butíthatók és jól állítható az effektparádé is, míg más játékoknál ezek többnyire nem választhatók ilyen jól külön, ha valamit leveszel, bűn ronda lesz az egész.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Reas
tag
mostmár be van jelentve, mindenki próbál minnél többet és többet megtudni, és mivel mostmár nyitott kártyákkal játszanak, sokkal nehezebb titokban tartaniuk vmit
de az is lehet hogy ez a taktikájuk
én is nagyon kiváncsi vagyok, hogy mikor jön ki,de igaz amíg nincs hivatalosan is kimondva, ezek messze nem biztos információk
ugorjuk ezt át, majd meglásssuk kinek lesz igaza
akinek k750e vagy w800a van: csináltam egy scII témát (sIIct), sztem király lett itt a link:
(van még rengeteg játék téma háttér az ftp-n emellet)
[link] -
frame>24
addikt
jah, nekem is ment össz. verziJó, csak gondoltam, vkinél hátha az a gebasz...
1.15--> jeeee, download, és partizok 1-et...úúúúú - vajon mi lehet a change-list? - majd csekkolom, de valszeg megen csak helyesírást javítottak x. bonus-map-en▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
frame>24
addikt
szégyenszemre a diab2-t is má' csak onnan tudtam beszerezni....
tudtad, h egyébként a Blizzard Magyro.-ra NEM szállít, de pl. Szváziföldre viszont igen...?▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
-
frame>24
addikt
azt hitte, h már kijött a játék...(szerintem)...
(ami bizonyítja, h szinte 1 hsz-t sem olvasott el...)
[Szerkesztve]▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
A 3D bizonyos esetekben elmegy, de akkor tényleg szép kell legyen (eddig is azt írtam, hogy a 3D felesleges, nem azt, hogy mindig káros)
Blizzardnak 3D terén csak a WC3-al illetve a WoW-al van tapasztalata, azok pedig messze álnak attól a látványvilágtól amit én szeretnék, nem csak azért, mert mintha baltával faragták volna a karaktereket, hanem a színkompozíció is túl harsány, kicsit olyan, mintha az ovisok figyelmét akarnák vele lekötni.
Színkompozíció hasonlattal.:
Szívesebben nézek valakiről egy természetes módosítatlan fényképet, mint egy
photoshopolt csillogó sárga gömbökkel, hópelyhekkel, fény effektekkel telerakott pózolós képet. (Azt hiszem ez utóbbit nevezik "romashopnak") Az én értékrendem szerint a Starcraft az egy szép természetes kép, a WC3 pedig romashop és itt még csak nem is a 3D-ről beszéltem..Ja és a barátnőmnek sem engedném meg, hogy sminkelje magát, le is konyulna...
Visszatérve a 3D-re:
Talán azért is vagyok annyira a 3D ellen, mert egyébb játékok terén is rossz tapasztalatokat szereztem vele.:
Nagy BG2 fan voltam, végig is játtszottam párszor, alig vártam a NWN-t, aztán amikor kijött, életem legnagyobb számítógépesjáték csalódása volt.:
A látvány nyomába sem ért a BG2-nek, és számomra semmi hangulata sem volt a NWN-nak. És ezt részben a 3D graf terhére írom. Sosem tudtam 4 óránál többet játszani a NWN-al....üdv
J.[ Szerkesztve ]
-
-
Ghoosty
őstag
Ha érdekel a sztori, meg a karakterek történetei részleteiben, akkor tovább tart a játék, mint a 18-órás végigjátszás. Pályák között lehet beszélgetni sok emberrel, megnézni a háttér eseményeket híradó formában, végigköveted, ahogy fejlődik a zerg meg protoss "lombik programod". Ezekből a beszélgetésekből kiderül, hogy ki hogy érez a másik karakter iránt, kiben bízik meg, mik a céljaik kb., mint egy rpg-ben, csak nincs hatása az eseményekre. Én mondjuk hardon kezdtem és már 12-15 órát beleöltem a campaignba, de még csak 12. pályánál vagyok. Mondjuk ebben a néhány újrakezdés is benne van és még nem hajtottam rá az achivementekre, csak ami jött magától.
Ennyire kidolgozott történetű RTS-sel még nem játszottam.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mesterséges intelligencia topik
- Yettel topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- OLED TV topic
- Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- PlayStation 5
- Láncfűrész topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...