- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rt06
veterán
válasz AlyArkhon #23203 üzenetére
en mar ugy egy oraja le is fekudtam, de nemreg felkeltem, mert tiszta viz a parnam (nem, nem vizelek be almomban, foleg nem a fejem ala ^^)
amugy bent vagyok jatekban is, ts-en is, ha gondolod gyere fel, becelozzuk a bronzligat
[ Szerkesztve ]
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
AlyArkhon
őstag
Azt még írd már meg please alvás előtt ha még elolvasod , hogy milyen ligába kerültünk végül is , mert nem láttam. Kellett vasalnom páromnak pólot aztán pont oda volt bedugva a gép Mire vissza tértem már ts ről leléptél .
Sierra Leone sokat szenvedett népének és mindazoknak , akik hiszik , hogy a pokolban is élhetnek Angyalok. UI .: Diabló él !!
-
-
Blade_W
tag
válasz CooLM@$TeR #23194 üzenetére
Szerintem meg közösségformáló ereje van, és a magyar közösség szintje kb a 0 felé konvergál. Aki magasabb ligában játszik annak persze nem sok értelme van nézni alacsony ligás streameket, de aki hasonló szinten van annak igenis hasznos lehet.
Nem kell lenézni azt aki nem úgy játszik, mint egy gosu.
-
rt06
veterán
válasz Blade_W #23211 üzenetére
nem, tobbnyire annak sem hasznos (legfeljebb szorakoztato), ugyanis tobbsegeben az ember azert van alacsony ligaban (de meg "magasabb" ligaban is boven latni ilyet), mert nincs tisztaban a dolgokkal (ennek egyik legjobb jele, hogy hiszti es anyazas van, hogy jajj, a masik faj de imba, mert azt sem latja az illeto, mi szopatta meg), ha pedig tole tanulnak, az nem hasznos
es nincs azzal semmi baj, ha valaki nem pro szinten jatszik, viszont ezzel onmaga is legyen tisztaban, s ne akarja ezt maskent beallitani (foleg akkor ne, mikor ezt mutogatja is)
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
föccer
nagyúr
válasz Blade_W #23211 üzenetére
Trollkodni mennyivel egyszerübb már
Egyébként meg részben igazat adok neked. Témyeg jó lenne, ha összerázódna a Magyar sc2 közösség. Részben pedig nem adok neked igazat, mert miért is kellene? Nekem más "játékos hobbymmal" ellentétben az is tetszik az sc2-ben, hogy ha éppen kedvem van játszani, akkor leülök a gép elé, és játszok fél órát. Ha nincs időm, akkor meg nem. Nincs előre megbeszélt időpontok, meg fél napos meetingek. Egyszerűen az egyéni élvezethez nincs szükség a nagy közösségi összetartásra.
Az meg, hogy ki, kitől tanulhat. Én egy gyengéb közepes játékosnak tartom magamat. Pláne 1v1-ben. Tegnap este mégis fogtam a fejemet, amikor egy Grandmasteres játékos stream-ját néztem, mert annyira "gyengén" játszott. Sokat hibázott, nem figyelt a játékra, olyan dolgokat eröltetett, amit nem szabadott volna. Szóval nem jelent semmit, hogy éppen ki, milyen ligában van.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
rt06
veterán
-
föccer
nagyúr
válasz Blade_W #23215 üzenetére
Azt éppen a másik hobbymról írtam. Ezért "váltottam" ide, mert arra nem volt időm/energiám/pinzem. Így nem látom nagy fontosságát az "nagy" közösség építésnek. Persze jó dolog, ha az amber hozzáfér a fordításokhoz, meg ha mindig talál 1-2 havert, aikvel tolhat pár teamplayt.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
oxox
addikt
válasz AlyArkhon #23216 üzenetére
Tegnap nem jatszottam, de azt lattam, hogy nem ment feljebb a bonus pool-om...akkor most nem kapunk pontot sem? megint nullazas lesz????
sorry biztos volt rola szo, csak nem forumoztam mostanaban....
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
CooLM@$TeR
tag
válasz Blade_W #23211 üzenetére
A streamnek milyen közösségformáló ereje van? Szerintem ezt magad sem gondoltad komolyan. Lanokat kellene szervezni, ahol találkozhat az aktiv közösség, ezt egybe lehet közni olyan egyéb programokkal, mint közös kocsmázás vagy csocsózás ahogy a BW-s időszakban volt, illetve ha játékbeli segitség kell akkor nyitni egy fórumot ahol aktivan segitenek a magyar jobb játékosok a kezdőknek.
Na már most egyetlen egy open SC2 lanról sem tudok amit itthon rendeztek volna, ami baromi nagy szégyen tekintve, hogy ez az első minden szempontból szándékosan e-sportra tervezett játék és lassan egy éves lesz már. A fórummal kapcsolatban meg sc2.hu-n régebben talán volt pár olyan topic ahol segitséget lehetett kérni, de szinte teljesen kihaltak voltak ahogy emlékszem. Egy stream meg konkrétan senkinek nem nyújt segitséget, ott saját magát reklámozza egy játékos, egy top playernél mint IdrA, White-rA stb. van értelme és az ő játékukat nézni tényleg érdemes, mivel nézőként is könnyen megérthető amit csinálnak, nem hiszen hogy bárkinek is nehézséget okoz annak megértése mi történik. Egy gyenge játékos streamjének nézése viszont teljesen értelmetlen, mert közel sem tudja azt megcsinálni amiből nézőként tanulni lehetne (ugye az egy nézőpontos stream és egy match observer általi közvetitése közti különbség nyilvánvaló), igy top gamerek streamjén kivül nem nagyon lehet tanulni.
Ezzel nem azt mondom, hogy top playereken kivül más ne is streameljen, de nagyon szánalmas amikor az ismeretlen emberek minden nap szarrá spammelik az összes oldalt hogy magukat reklámozzák, és még igyis max 10-15 ember nézi őket akik nagyrészt haverok/ismerősök, mert senki mást nem érdekel mivel nem tud tanulni belőle. Kellene egy olyan topic ahol fel vannak sorolva a magyar streamelők és ennyi, aki meg üzenőfalon vagy máshol reklámspamel azt banolni.
[ Szerkesztve ]
-
Blade_W
tag
válasz CooLM@$TeR #23225 üzenetére
Nagy vonalakban egyetértek. Konkrétan az első kérdésedre válaszolva: annyiban van közösségformáló ereje, hogy inspirálhat más játékosokat arra, hogy (többet) játszanak. A prok streamjei jók, de a magyar stream valahogy mégis más, magyar kommenttel, chattel stb. Nem mintha nekem speciel gondom lenne az angol nyelvvel.
Úgy látom itt pár embernek konkrétan a streamelő személyével van a baja, ezért is mondtam, hogy nem ismerem a részleteket, szóval nem is kívánok bárki mellé állni. Magyar "pro" playerek meg ritkán streamelnek, szóval annak kell örülni ami van.
-
föccer
nagyúr
válasz CooLM@$TeR #23225 üzenetére
Szerintem bármely fórumon segítséget tudnak kérni a kezdő játékosok. Mint már itt is több ízben megtörtént.
A lan-os összejövetellel meg az a baj, hogy az aktív, nagy sebességű internetet kell hozzá, amit nem minden esetben lehet "olcsópénzből" megoldani.
Egyébként valaki teamplay?
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
CooLM@$TeR
tag
válasz föccer #23227 üzenetére
"A lan-os összejövetellel meg az a baj, hogy az aktív, nagy sebességű internetet kell hozzá, amit nem minden esetben lehet "olcsópénzből" megoldani."
Most ebben nem vagyok biztos, de mintha anno a Blizzard azzal védekezett volna a LAN hiánya mellett (nyilvánvalóan a kalózkodás kiküszöbölése volt az elsődleges prioritás részükről), hogy amennyiben a játszani kivánó felek helyi hálózaton tartózkodnak, akkor a netkapcsolat majdnem csak a belogolás szintjére redukálódik és gyakorlatilag LAN-os latency lesz a felek között.
Lehet, hogy rosszul emlékszem vagy pedig a Blizzard túlzott egy kicsit, de ha van alapja akkor mégsem akkora elvárás a nagy sebességű internetkapcsolat egy lanverseny esetében.
[ Szerkesztve ]
-
CooLM@$TeR
tag
válasz Blade_W #23226 üzenetére
"Úgy látom itt pár embernek konkrétan a streamelő személyével van a baja, ezért is mondtam, hogy nem ismerem a részleteket, szóval nem is kívánok bárki mellé állni."
Eagl3-nek konkrétan azzal volt baja, hogy mindenhol be volt reklámozva a 24 órás stream és szó nélkül elmaradt, nekem meg magával a töménytelen önreklámmal van bajom, ami itt a topicban is nagyon gyakori volt meg sc2.hu üzenőfalon is, de persze nem csak a szóban forgó személy esetében (Yashok, NyPeti stb.). Az ő személyisége jelen esetben egyáltalán nem téma tárgya maximum annyiban, hogy van aki sérelmezte, hogy a sok reklám ellenére annyit sem tudott mondani sorry de elmarad.
-
föccer
nagyúr
válasz CooLM@$TeR #23228 üzenetére
Erről a nyilatkozatról nem hallottam. Azt tudom, hogy a kliensbe be van építve a P2P, de hogy a játék ezt alkalmazza-e, és/vagy kihasználja-e azt nem tudom. Minden esetre érdekes.
üdv, föcce
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
whatever
aktív tag
válasz CooLM@$TeR #23228 üzenetére
hát mondhattak bármit, de nem volt még nagy lan lag vagy disconnect parák nélkül.
-
CooLM@$TeR
tag
Bár sokkal kisebb mértékű mint egy nagy LAN, de nyolcan már próbáltunk SC2-őt egy netkapcsolatról, tökéletesen ment lag nélkül a 4v4 és mások is ezt erősitik meg. A nyilatkozat amire emlékszem valószinűleg a P2P beépitése kapcsán született, és az eddig tapasztalataim alapján tökéletesen működik.
Nagyobb versenyek esetében sok tényezőn múlhatnak a dolgok, lag nem feltétlenül a játék és a bnet 2.0 hibájaként jelentkezik. A 2009-es Becupon például iszonyatos lag volt CS-ben, köszönhetően annak, hogy volt pár játékos akinek virusos volt a gépe, terjedt és szarrá terhelték a switcheket. Le is kellett fújni a péntek estére tervezett csoportköröket, minden lanos résztvevőnek bekapcsolva kellett hagynia a gépét és az adminok egész éjjel egyenként leellenőrizték a PC-ket (más kérdés, hogy sok embernek nem birta az egész estés működést a gépe a jó 32-35 fokban és reggel futkorászták csere alkatrészek után).
Szóval szerintem egy verseny esetén nem az bnet 2.0 igényli a magas netkapcsolatot, szerintem a streames közvetités sok néző esetén illetve az egyéb szolgáltatások magasabb netkövetelményt támasztanak, a problémák nagy része meg sokkal inkább user oldalról fakad.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
[link]
jó kis meccs, és egy missclicken megy el a dolog -
csuszi
aktív tag
válasz CooLM@$TeR #23225 üzenetére
mondjuk azon kivul hogy isonic nekem se lenne a legjobb baratom par multbeli megnyilvanulasa miatt (anyazas meg tarsai jatekban, veszteni tudas teljes hianya es arcoskodas stb stb - ne vedd offensnek isonic ha valaha olvasod, nagy a golyobis elferunk rajta ) - de azert azt is figyelembe kellene venni, hogy artani se art ha nem faszparaszt a stream alatt. elfer a neten, van hely, akinek nem tetszik nem nezi nem kotelezo. van egy adag exchibionizmusa (nekem is) igy eli ki magat, artani nem art senkinek
-
killerjohn
addikt
válasz CooLM@$TeR #23225 üzenetére
bocs, hogy belepofázok, minden bizonnyal jobb információid vannak mint nekem, de mi a ##moderated## alakította ki benned azt a képzetet, hogy az SC2 e-sportra lett tervezve? Gondolom, hogy ha így lenne, akkor talán belefért volna "create/join tournament", "my clan" és pár hasonló, programozónak kb 2 hetes munkaigényű fícsőr is, nem? LAN sem került bele, pedig az is erősen támogatná az e-sport rendezvények "üzembiztonságát"...
-
killerjohn
addikt
válasz CooLM@$TeR #23228 üzenetére
biztos hogy túloztak, hiszen a gamestate szinkronizálása nem közvetlen a kliensek között történik, hanem b.net-en keresztül, és gyakorlatilag ez adja a latency legnagyobb részét.
szerk: a gamestate egy része tényleg peer-to-peer alapon is mehet (nem tudom, hogy aktiválták-e), de a memóriaterületek hash-e mindig átmegy a b.net-en, így tudják kiköszübölni a "20 perc alatt írt, örökélet+zea sebzés: 3000" típusú trainereket. Ennek sérülése esetén jön a desync. Sávszélesség igénye (mondom: abban az esetben ha van pvp) relatív kevés az egész gamestate-hez képest, viszont a latency itt is játszik, hiszen minden egyes tick állapotát validáltatni kell a b.net-el.
[ Szerkesztve ]
-
csuszi
aktív tag
válasz killerjohn #23236 üzenetére
hat ha te meg mindig abban a tudatban elsz hogy ez nem esport akkor valami bajod van ocsem
vegulis csak jelenleg jelentkezett be a pepsi szponzornak, es a jatekosok nem keves lecsot keresnek vele. nezok vannak dogivel, nalam ez az esport, barki akarmit mond lanropl meg tarsairol. a lan azert nem kerult bele, mert fostak a wareztol. ennyi, nem tobb. nem energia, nem penzhiany, nem emberhiany, nem megjelenesi hatarido, hanem mert fostak a wareztol. persze ezt nem kommunikaltak le, de az igazsag ez. de attol meg hogy sirtak egy paran ezen ficso hianyain, attol meg a jatek befutott. es esport lett. persze ha akarod belemehetunk pszichologiai kerdesbe, hogy mi az esport, de itt inkabb azt ereztem a hszbol hogy a problemat onnan kozelitetted meg, hogy esport e a az sc2 a tobbi esport game mellett. itt pedig eleg annyit ervelnem, hogy ha azok sportnak hivhatoak, akkor ez maximalisan, jobban mint barmi valaha. legtobb jatekos, legtobb tournament, legtobb penz, legtobb szponzor, legerosebb jovo, es ott lesz a wcg en is. ennyi szerintem eleg (a fele is a tobbi jateknak : ) ) -
Blade_W
tag
válasz csuszi #23237 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy már a játék bétájával is rendeztek pénzdíjas versenyeket. Azért ez valamit elárul a dologról. CS-ben sincs tournament, meg klántagolás aztán mégis e-sport. (Az igaz, hogy az eredeti CS-t tényleg nem annak tervezték.) És akkor vethetnénk néhány pillantást olyan játékokra amikben van tournament, meg klánozás(vagymik) aztán mégse lett e-sport.
Szóval sztem olyan feature-ket hiányol a kollega amik minden valószínűség szerint amúgy sem hiányoznak.
-
CooLM@$TeR
tag
válasz killerjohn #23235 üzenetére
"bocs, hogy belepofázok, minden bizonnyal jobb információid vannak mint nekem, de mi a ##moderated## alakította ki benned azt a képzetet, hogy az SC2 e-sportra lett tervezve"
Mi a pöcsről beszél ez a ürge, és különben is mi köze van ehhez a játékhoz? ... Különben is az előd is csak egy szar casual játék volt, a hardcore arcok Settlersel tolják!
LAN egyértelmű miért nem került bele, de annak tényleg helye lenne egy e-sport gameben.
A tournament meg clan funkciók meg totál feleslegesek, aki egy kicsit is komolyabban foglalkozik ilyen dolgokkal, az nem a bneten akarja tárolni a versenylebonyolitáshoz szükséges dolgokat, meg csinál egy oldalt a klánjának nem egy folyamatosan foltozgatott bneten fogja megkreálni azt. Másrészt az egész SC2 a bnet 2.0 miatt csúszott, épphogy összekalapálták a rendszert a játék kiadására. Biztosan nem a klánfunkciók voltak a legégetőbb problémájuk.
[ Szerkesztve ]
-
rt06
veterán
válasz csuszi #23237 üzenetére
imho felreerted, nem azt mondja, hogy az sc2 nem esport, azt kerdojelezte meg, hogy valoban az volt-e az elsodleges szempont a jatek irasakor, hogy az esport kovetelmenyeinek maradektalanul megfeleljen
a lan sem a warez miatt maradt ki, hanem (errol is esett mar szo korabban a topic-ban) mert (nagyon leegyszerusitve) nem tetszett nekik, hogy egyesek ugy kaszalnak hatalmas penzeket az bw-bol, hogy ezt az o teljes megkerulesukkel teszik
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
csuszi
aktív tag
szerintem esportnak irtak eleve, es tudtak mi az a "ficsor" hiany amit meg elbir a game, es mi az aminel mar elfordulnak tole a hc arcok. nagyon sok penz, nagyon korultekintoek, szerintem kulon osztaly van arra hogy felmerjek mi az amit a jatekosok meg elviselnek, mi az a penz amit meg kiadnak etc. nem ostobak, az electronic arts sem hulye meg ha annak is hiszik egyesek a forumokon, csak mas celt celoznak meg, mashogy keresik a penzt. a gazdasag, a piac sosem hazudik, ami sikeres, az nem veletlen az. az scbol pedig biztos hogy nem hianyzik semmi az esportot illetoen, ha azza valt. a gyarto celja pedig pont ez volt amit elertek, egy centivel sem rosszabb, nem ugy mukodik egy tobb milliard dollaros ceg ami tozsden is jegyzett. ez nem szokas
-
CooLM@$TeR
tag
válasz killerjohn #23236 üzenetére
Ebben biztosan igazad van elvégre szakmádba vág, és annyit tudok amit megtapasztalok, 8an simán ment a házi 4v4 egy netkapcsolatról akadás nélkül, mig a 2009-es Becup péntek esténket elcseszte pár hülye user errorja, ráadásul az egyik virusgazda gép a cseh top klán eSuba egyik játékosa volt, és CS-ben egy normális lanon egyáltalán nem szokott lag lenni, pedig a Steam az aztán hajlamos zabálni a sávszélességet meg az erőforrásokat. Ezzel arra célzok, hogy nem feltétlenül a bnet 2.0 a ludas lanversenyeken a lagokban meg a discekben mint amit fentebb irt valaki, felesleges túldramatizálni a dolgot.
Desync meg nálam is szokott lenni sajnos, pedig soha nem piszkáltam semmit a játékban és baromi idegesitő.
-
killerjohn
addikt
válasz csuszi #23237 üzenetére
Kérlek olvasd el mégegyszer amit írtam nem azt mondtam hogy e-sport, hanem hogy nem úgy tűnik, mintha bármilyen támogatást is nyújtanának az e-sportos közösségnek. Vagy gondolod, hogy az ilyen húzások, mint a lost-count eltüntetése az valami e-sportos támogatás? Vagy a tournamentek, live castok, stb hiánya?
-
CooLM@$TeR
tag
"hogy valoban az volt-e az elsodleges szempont a jatek irasakor, hogy az esport kovetelmenyeinek maradektalanul megfeleljen"
Miután már a bejelentéskor leszögezték, ezért ostobaság ezt vitatni, arról viszont lehet vitatkozni, hogy ki mivel bővitené ki a szolgáltatásokat. Szerintem a tornaszervezés meg a klánfunkció messze nem égető probléma, nélkülük is látunk versenyeket és még klánok is vannak. Azon a szinten jelentene ez előnyt, hogy Pisti meg Sanyi is össze tudna dobni egy versenyt az osztályban, mert amúgy még egy g-portalos oldal sem tudnak összerakni.
De ez semmilyen szinten nem függ össze az e-sportal.
-
csuszi
aktív tag
válasz CooLM@$TeR #23242 üzenetére
itt az nem kerdes hogy van-e vele problema vagy nem. esport, mert a blizzard tolta, mert a jatekosok szeretik, mert stb stb. ezt bizonyitja a sok szponzor, a sok penz, a sok nezo, es a sok forumozo
az meg nem kerdes, hogy a blizz az sc1 utodjanak szanta, az meg ha emlekem nem csal esport... kihagytak dolgokat, de nem azert mert hulyek, nem azert mert nem volt ra programozo, vagy ido, hanem mert sertette az erdekeiket - bw szeru penzlenyulas vagy warez reszletkerdes. felmertek hogy mekkora veszteseget okoz az egyik oldalon ezek kihagyasa es mekkora nyereseget a masik oldalon, illetve hogy elbirja e a jatek imazsa es hogy esportta tud e vallni. es mint altalaban a blizzard most is jol merte fel a lehetosegeit, es mindent profin levezenyelt.nem, nem vagyok blizz buzi ugyanezt irnam az activision fele cod szeriara is - pedig kanal vizbe fojtanam oket a fokozatos minosegi romlasert minden kibaszott evben, azok is tudjak mitol doglik a legy, csak azok mast celoznak meg. piac szereti, hat adjak az evenkenti szart...
-
csuszi
aktív tag
válasz killerjohn #23243 üzenetére
en meg annyit irtam, pont annyit nyujtanak amennyi elegendo. sem tobbet, se kevesebbet. es ugy latszik a jatek eddigi szerepleset nezve, elegendo volt
-
killerjohn
addikt
válasz CooLM@$TeR #23242 üzenetére
naná hogy megy, hiszen kurva jól megírták az enigne-t, minden respect a Blizzardnak!
Szerintem 1 MBitnél több messze nem kell 1 playernek. Már az is 128KB adat, amit a gamestate nem indokol. És mint írtam, itt is a latency számít inkább, nem a sávszél. Egy jó kis routerrel, pár jó, nem vírusos géppel simán mennie kellene 8 embernek egy 8/1-es vonalonÉs tényleg, csak ahhoz akartam hozzászólni, hogy biza az én szememben a Blizz egyáltalán nem támogatja az esport-ot. Ráadásul, most őszintén: ha lenne official támogatás a tournamentek kiírásához, levezetéséhez, beépített live casting-al, akkor az egy "senkineksemkell majd úgyis liquedfórumozunk meg grabber progival toljuk fel a streamet" fícsőr lenne? Dehogy, mindenki használná, hiszen ha egy stream indítás 1 kattintás, egy tournament indítás még egy kattintás, visszamenőleg tournamentek megnézése még 2 kattintás, külön tournament statisztikák lekérése (ki mikor hogyan teljesített ki ellen) még 1 kattintás, akkor basszus, azzal nagyot dobnának. Ne haragudjatok, de programozói szemlélettel (és praktikus parasztlogikával) nézve az integrált, jól összecsiszolt fícsőrök 10x ownolak minden már összetákolt megoldást.
És ITT, ebben a kontextusban, (e-sport támogatásban) a b.net kb ZERO potenciállal bír. -
rt06
veterán
válasz csuszi #23245 üzenetére
"esport, mert a blizzard tolta..."
nem, nem igazan, a blizzard nem tolt semmit, koreaban megis szinte nemzeti sport lett, a blizz ezt legfeljebb meglovagolja (lathatoan eleg hatasosan)CooLM@$TeR: en ertem, csak csuszi felreerteset probaltam tisztabatenni
amugy ha mar szoba kerult, nekem a kozos replay megtekintes a legfajobbPolitikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Ukrajnai háború
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Óra topik
- Magisk
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest