- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atuska75
tag
Na zenél már az emelőd?
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Marczi80
tag
Meg kell hogy említsem, hogy van egy másfajta is - legalábbis az enyémben. Állítható intervallumú: le kell vele törölni az ablakot, majd lefelé kapcsolni. Megjegyzi az utolsó törlés és a lefelé kapcsolás közötti intervallumot, és olyan időközönként töröl.
Nem tudom, mennyire standard ez, de ahogy skodás cikkeket olvasok cseh és tót területen ez eléggé standard...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Favókás
csendes tag
Sziasztok
Felicia Üa. tartályból, hogyan lehet kiberheli a pumpát ?
És még egy, a szeleprugókat tudom nem szoktátok sűrűn méregetni, de hátha valaki...
Szabadhossz külső rugó 45,85
belső rugó 43,60
Ez a gyári adat, az enyém közel 1 mm-rel van alatta.
A rugók alatt van alátét ami 1 mm vastag.
Elég ha teszek alá még egy karikát, vagy inkább cserés a rugó ?
Mért már valaki rugóerőt ?
Külső 299-358
Belső 108-127
30N
Ezek a gyári adatok, ha valakinek vannak mérései és megosztaná annak nagyon örülnék.[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
-
Retro DJ
aktív tag
Ahogy ültem ma este a templomban két Uram irgalmazz... között becsapott az Isteni szikra, hogyan fogom megjavítani az olajemelőmet...
Ha mégis sikerülne, mit javasoltok, hogy hol bakoljam fel az autót, ahol nem ártok neki (hátsó rész) és stabilan áll?
Le akarom kapni a hátsó két fékdobot, mert a fékpofákat.
Köszi a tippeket!
Retro
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Favókás #5708 üzenetére
Cseréld ki a rugókat a feliciából a kúposakra, erősebbek, hamarabb zárnak, jobban pörög tőlük a motor.
Az AC dolgot nem nagyon értem, a favoritba akarod beleműteni, vagy a feldában meghalt?
Aki a favoritba szeretne elektrimos AC-t és meg akarja tartani az eredeti tankot annak ajánlom egy TAZ 1500-ból kimentett gyári tankon kívüli elektromos pumpa beszerzését.
[ Szerkesztve ]
-
Favókás
csendes tag
Köszönöm a segítséget.
Az Üa. tartály a favókába megy mert kap ECU-t és nem akartam megoldani idegen ac-val így beszereztem egy saját tankot.
Sajna a tank felső részén az egyik alucső el van nyomorodva így cserélni kell a fedelet.
Mivel a tankban levő csöveket elvágtam így ki szeretném venni, hogy új csöveket kapjon.
Akárhogy mozgatom nem akar kijönni.
Gondoltam van valami csel, hogy ne legyen egyszerű kiszedni.
Láttam a tetején négy fülecskét, mintha az a szétszedést segítené és van 3 gumis szorító szerű valami az oldalán nem akartam feszegetni inkább segítséget kértem.
Szóval simán ki kell jönnie húzásra ? -
Retro DJ
aktív tag
Esetleg erre valaki?
m.itcafe.hu/tema/skoda_topik_favorit_es_visszafele/hsz_5711-5711.html
Retro
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #5718 üzenetére
Attól függ hogyan szeretnéd megemelni. Nyomódjon össze a rugó az emelt kerék fölött, vagy lógjon a levegőben. Gzári emelési pont ki van jelölve a küszöbön, a küszöb mögé ha benézel, meglátod, h a kijelölt helyen meg van erősítve a padló, ott emelheted. Vagy a lengéscsillapító alatt is meg lehet emelni.
-
darius
tag
Az ünnepek alatt vidékre mentünk, és az autópályán felverődött egyí kavics. A repedés a kezdeti 5 cm-ről megduplázta méretét, bár a tempóból visszavettem.
Javítás vagy csere? Az egyszerűség kedvéért lefotóztam.[ Szerkesztve ]
-
darius
tag
A kép.
-
rob210
nagyúr
Ezt már nem hiszem, hogy meg fogják tudni javítani, de ha sikerül megfúrnia akkor marha nagy mákod van.
Vastag celluxal ragaszd, le, utána pedig minél előbb menj el egy javítóshoz.
Ha koszt kap akkor ugyanis nem fognak vele foglalkozni, a javítás alap követelménye, hogy a kagylós lepattanás és a repedés közé ne menjen kosz.
Az új szélvédő 14.000.- körül mozog ez a zöld napfényvédős és 2.500.- teszik be.Renault power
-
Favókás
csendes tag
Hát ez a csak simán kihúzod dolog nem megy mintha be lenne szorulva valami rögzítő aljzatba.
Jobbra balra billeg de felfelé nem jött.
Megpróbálom lelocsolni benzinnel, hátha akkor engedni fog. A rögzítő gyűrű is csak úgy jött le, az előző tulaj megpróbálta levenni de csak szétbarmolt egy két "fogacskát" leöntöttem benyával kicsit megfeszegettem és mint az álom úgy tekeredett lefelé.
Holnap megpróbálom újra biztos örül majd a család, hogy a húsvét is a skodrié. -
Sanyo91
csendes tag
Igy a skodas gondok-bajok között mindenkinek kellemes húsveti ünnepeket kivanok!!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Jó reggelt
Kellemes Ünnepeket
Renault power
-
Atuska75
tag
Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok!!!
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Tomasso72
csendes tag
Sziasztok!
Én is kellemes ünnepeket kívánok, illetve lenn egy kérdésem Hozzátok...Favoritba a kinyomó csapágynak van holtjátéka, vagy folyamatosan forog menet közben?
CsakakSkoda :)
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Atuska75 #5704 üzenetére
A kötelező locsolkodási szertartás után, - már enyhült időben - neki fogtam az Isteni szikra megvalósítását.
Örömmel jelenthetem, emel az emelőm! Feltöltöttem, légtelenítettem, faja.
Megrendeltem a bakkokat, szóval nemsokára semmi sem áll útjában annak, hogy szétkapjam a hátsó féket.
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Retro DJ #5737 üzenetére
Na továbbra is nyekergem a bajom. A kézikönyv említi, hogy hol kell emelni. Ez idáig ok.
A gyári emelő azonban a küszöb profijára van kiképezve (lásd kép 56. ábra).
Az én "krokodil" emelőm viszont ilyen kiképzésű:Attól félek, hogy az emelő megsérti a küszöböt!
Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
Retro
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #5741 üzenetére
Az offnak beljebb van az emelési pontja, elől a favoriton is van 2 merevítés az alvázon a lengőkarok mögött kezdődnek. Én ott emelném. Az off küszöbének perem mögötti része nem elég széles erre, míg a favin az emelési pontokon van dudor a küszöbön(szélesítés)
Ugyan ilyen emelőm van. Pénteken lesz nagy futómű szerelés,akkor fényképezek.
[ Szerkesztve ]
-
Favókás
csendes tag
Háááát megvagyok sikerült kiberhelnem a pumpát.
Egyszerű volt alig 2 órát vett igénybe, viszont nem törtem el sehol.
Képzeljétek el a tartály aljába be van ragasztva egy karima és abba ül bele a pumpa háza így csak el kellett volna fordítanom balra és ki tudtam volna szedni, hisz egy bajonett zár technikával van megoldva.
Viszont aminek nagyon örültem, hogy állítható az úszó szint jelző így nem kell hajlítgatni az úszót, össze tudom hozni a favóka jelzőjével.
Ami miatt szét szedtem az viszont bonyolódott egy kicsit.
A tank tetején levő cső nem vezet sehová, azt hittem, hogy ez a visszafolyó de nem.
Mi értelme van a csőnek ?? -
Tomasso72
csendes tag
Szia,
Annyi a bajom, hogy mikor renováltuk a motort, kicseréltük a kinyomócsapágyat és ugyanúgy szól, mintha semmit nem cseréltünk volna ki benne. Alapjáraton kalimpáló hangot ad. A nyelestengely csapágyának szerintem semmi baja (80ezer km-t futott autó), az a cső, amin csúszik a kinyomócsapágy, mikor a villával működtetem, az sincs elkopva, hogy esetleg azon lötyögne az egész csapágy. A sebességeket szépen veszi, nem recseg, kiemel rendesen. Azt viszont nem tudom, hogy hol tudnám állítani a kinyomócsapágy hézagot, mert ugyebár a szervízkönyvében csak annyi van, a pedál egy síkban legyen a fékpedállal, max -+5 mm
CsakakSkoda :)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tomasso72 #5748 üzenetére
Nem a kinyomócsapágy a ludas, hanem a nyelestengely csapágya, Ez több mint tipp. Tudom mert cseréltem már kuplungot nem is egyszer. Soha nem oldotta meg a gondot. egyedül ami segít az a kissebb viszkozitású olaj, vagy a nyelestengely csapágyának cseréje. Akkor fog csak elhallgatni, ha megfeszíted a tengelyt a kuplunggal, ami azt jelenti, h ezt a hibát nem tudod megszüntetni a kuplung állításával, mert mire elhallgatna, már nem fogna a kuplung.
Amikor kint volt a váltó, lógattad a tengelyét? Ha bármilyen kis lógás van, akkor az meg fog szólalni. Érdekes, h csak a váltóolaj csere után szokott felerősödni a jelenség. Ezért egy vékonyabb olaj megoldhatja.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Mostanában nem készülök kuplungot cserélni, de ha legközelebb fogom csinálni, összedobom kinyomócsapágy nélkül, hogy a hitetlenek végre felvilágosuljanak, mi is okozza a zajt.
Volt már szerencsém 3 darabban kivenni kinyomócsapágyat, de csak akkor zajongott amikor ki volt nyomva a kuplung, csere után ugyan úgy lefetyel a váltó mint előtte(felicia 82 000km)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen