Új hozzászólás Aktív témák
-
d4Y.187
tag
meg ne haljon a topik, egyre jobb event-ek szerveződnek a játékban
egyébként nagyszerű dolog hogy odaadják 4 napra tesztelni az 5-600lovas gépeket, csak épp minden negyedik quick race-t tudom befejezni anélkül hogy lerombolná valaki az autóm hátsó felét....szerintem az emberek nagy része fel sem tudja dolgozni olyan gyorsan az eseményeket, mint ahogy ilyenkor azok a képernyőn történnek..: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
apropo, akinek download manager-es problémája volt, milyen megoldást talált rá ? esetleg előző installból meglévő adatokat manuálisan fel lehet hekkelni valahogy ?
rendszer újratelepítés után csak evo X és sonoma elérhető, manager mindenre annyit ír: "Failed, requeued"
ez már csak azért is kellemetlen, mert sunday race-off -ra 9.-ként kvalifikáltam magam...ami nem túl bíztató, de emiatt nem szeretnék lemaradni róla.chat-en a azt mondták hogy több felhasználónak is hasonló problémája akadt. alap trükkök mint a vírusirtó meg tűzfalkikapcsolás nem segítettek, de tudnak a bugról és elvileg valami megoldás is készül.....(de mikor?)..
[ Szerkesztve ]
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
kezdődik a race to the weekend, ki indul a kvalin ?
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
válasz tutuhawer #648 üzenetére
evo-ban úgy néz ki biztosan indulok megint, mp4-12c gt3-ért még küzdök...de így silverstone-i tapasztalatok hiányában kevés az idő, nehéz lesz top14es kört leadni. tegnap délután sikerült új vga-t szereznem
mindenesetre a dolgok jelenlegi állása szerint majdnem az összes kategóriában lesz magyar versenyzőakit érdekelnek a vasárnap esti futamok, www.simraceway.tv oldalon követheti az eseményeket élőben, angol kommentárral
[ Szerkesztve ]
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
válasz tutuhawer #650 üzenetére
köszi a kérdést, a tőlem elvárható szint megvolt. #9 @ evo X
https://www.simraceway.com/online_racing/3799?locale=en
5. helyre érkeztem be a 15perces kvalin.
felemás rajt után ugyanebben a pozícióban maradtam. 4. kanyarban messze lecsúsztak előlem az ívről, ingyé volt a 4. hely, aztán jött a cagefight:
4. körben a megforgattak hátul, majd pár körrel később megdurvábban...talán egészen a 11. helyig csúsztam vissza emiatt, de a tempo megvolt a top5höz bőven, a pörgések extra gumikoptatása nélkül ki tudja a végén hova tudtam volna visszaérni....
messze több volt benne a stream nem működött tegnap, de remélem azért a felvételeket feltöltik.egyébként lassan ideje lenne megírni a készítőknek a lökések miatt járó büntetések rendszerét. bár ez már így leírva is iszonyú komplexnek tűnik, de rengeteg meggondolatlan próbálkozás miatt történt baleset. a büntetések pedig rendre elmaradnak...
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
válasz tutuhawer #652 üzenetére
talán az lehet a probléma forrása, hogy "intermediate" szinten indítják a sunday race-off minden osztályát. így aztán azok is tudnak gyors időt futni, akik egyébként abs, tc, sc nélkül az első kanyarig sem jutnak el...
sro-ban simán lehetne intermediate, advanced és expert szint is egyszerre, és akkor nem kéne azon mesterkedni, hogy hányadik helytől lefelé legyen B meg C csoport.
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
válasz tutuhawer #654 üzenetére
bizony, jogosan a legrosszabb benne hogy az 5$ egyetlen session-re vonatkozik. 30 perc ha kezdésnél csatlakozol, majd a következő 30perces körben újra 5$ ha javítani akarsz.
ezt valahol értem is, meg nem is.én is nagyon kíváncsi vagyok, hány élmenő maradna felszínen egy expert hétvégén
ha lesz ma időd vezetni, test drive kedd van, a mclaren amit tesztelhetünk hatalmas vezetési élményt tartogat....csak a színei ne lennének ilyen gusztustalanok... !.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
válasz tutuhawer #656 üzenetére
oval-on őszintén fogalmam sincs miért van állórajt. a fél mezőny elpörög, néha én is ügyes vagyok és legjobb esetben is kap egyet az autóm hátulja...
viszonylag friss hús vagyok ebben a világban, egyelőre raceroom 3-at sikerült megismernem srw-n kívül. február közepén jöttem rá hogy ez a versenyzés dolog igazából mennyire bejövős, az életből előtte semmilyen vezetési tapasztalatot nem tudok felmutatni. iracing-re is kíváncsi vagyok, ott állítólag sokkal komolyabban szervezett versenyek és bajnokságok vannak...de egyelőre úgy érzem bőőven van még mit tanulnom itt is. jóformán az összes pályára először érkezem, mindent a nulláról..... ez főleg az olyan történelmi nagy helyszíneknél jön ki, mint silverstone volt ezen a hétvégén.részemről elég hamar összegyűltek a kreditek, tegnap léptem át az 5000 megtett mérföldet, de már tele a garázs. nyilván van egy vastagabb réteg az autók között, amiket egy fél élet kreditből megvenni, még ha folyton top3ban végzel is.....valamiből a fejlesztőknek is meg kell élni én nem sajnáltam őket támogatni egy picit, már csak az expert-es nevezések miatt is. meghát sajnos az eventekből nagyon sok idő amíg jóváírják a nyereményeket. mindig van valami guru fenn, szerencsére a support itt ritka jó. minden hülyeségre válaszolnak normálisan
force feedback részemről 50% overall effects strenght-en van, játékban is minimál. de tutifix hogyha szar a pálya, vagy a rázóköveket támadod akkor azt érzed a kormányon a való életben is. logitech g25 elég bénácska ff-ben őszintén szólva, már most valami komolyabb szettre fáj a fogam...
mindenki úgy állítja be egyébként, ahogy neki kényelmes. van akinek 15 féle profilja van, és aktuális autótól függően változtatja bennük az erősségeket, érzékenységeket és a holtjátékokat. nyilván más egy gokart kormánya egy rázóköves akció közben, mint egy utcai mclaren mp4-12c-ben ülve ugyanez a mutatvány.
amúgy a játékban ahogy láttam elég részletesen megírt ff van, a linken nagyjából azt próbálják kifejteni hogy érdemes a játékra bízni a force feedback kezelését a logitech drivere helyett.itthon talán kevesebben gondolják komolyan ezt a szimulátorozós történetet. nem hisznek benne az emberek, a legtöbbnek még mindig a hátulnézetes need for speed jut eszébe erről. vagy még ez sem.
de mi azért nyomassuk mint a gép, sok sikert a 2mp lefaragásához !! replay nézegetés és ghost is sokat segít benne ![ Szerkesztve ]
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
válasz Doomgiver #659 üzenetére
gokartozást sem mellőzöm amióta ellepte az agyam a benzinszag, de olyan helyről sajnos (még) nem tudok, ahol a szokásos gépeknél egy kicsit gyorsabbakat is van lehetőség vezetni. így elég ritkán veszem rá magam...
ralikrosszról mik a vélemények ? a pletykák szerint viszonylag alacsony költségvetésből is bele lehet kóstolni az amarőr zártkasztnis versenyzés világába.
nem sok infóm van a témát illetően, remélem ti tapasztaltabbak vagytok !http://community.simraceway.com/index.php/topic/366-hungaroring-race-track-of-hungarian-gp/
aki még nem tette volna, dobjon egy kommentet, lájkot, vagy bármit ehhez a topikhoz ! kerüljön csak szépen a lista elejére, nehogymár Spa meg De La Sarthe nézettebb legyen
a végére egy kis helyzetjelentés: 3ból 3. alkalommal kerülök be sro evo-ba. a mostani különösen szoros lesz, 4 tizeden belül van az egész top14... kíváncsi leszek ezen a hétvégén mi lesz a streammel.
valaki kavlifikáljon még, annyira nem jó egyedüli magyarként árválkodni !.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
válasz Doomgiver #661 üzenetére
drukkolok ! remélem jövőre, de legkésőbb utána már én is csatlakozhatok
időközben rátaláltam a regulák listájára. egyedül arról nem találtam konkrét infót, hogy mik a fia homológ ócsó versenyautó alapok, illetve a csoportokat nem sikerült még fejben helyretenninálad kb hol állt meg a számla ? nem szeretnék indiszkrét lenni, inkább csak az e36 jelenlegi átlag piaci árából induljunk ki, valami százalékos végeredménnyel
egyébként Bs jogsi elég, vagy versenyengedély is kell az mnasz-től ?
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
válasz tutuhawer #662 üzenetére
nagyon sokat kell gyakorolni próbáld meg először a legerősebb abs mellett megérezni a dolgot.
lassításkor az első mozdulatod egy nagyon finom érintés legyen a fékpedálon, majd szépen fokozatosan növeld a nyomást rajta. azt is érdemes figyelembe venni a féktáv legvégén, hogy tövig nyomott fékpedállal az autó nem fog szépen fordulni, rosszabb esetben leoldalazol az ívről. én a féktávok végén már felfelé engedem a féket, így a kanyarok közepéig ki tudom húzni a lassuló ütemet, és ha a balansz is megmarad (ami végülis a célunk), szinte rögtön elkezdhetem a kigyorsítást utána. ha egy görbén próbálnám ábrázolni a fékpedálom helyzetét fékezéskor, akkor leginkább egy erősen jobbra tolt A betűre fog hasonlítani.sokszor még így is korrigálni kell kormánnyal, de ha már megvan a finom mozdulatsor, ezekre sokkal könnyebben tudsz majd figyelni.
fokozatosan hagyd el az abs használatát ahogy egyre jobban megy a történet, illetve ha használsz stability control-t vagy traction controlt-t, őket is érdemes minél előbb hátrahagyni. főleg a tc-t, kigyorsításoknál rendre visszafogja a gyorsulást.ha nem is sunday race-off-on, de ennek biztosan hasznát veszed az összes utcai autós quick race-en is hajrá !
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
szia !
itt az srw fórumon nézz körül, nagy valószínűséggel lesz megoldás minden kérdésre
[ Szerkesztve ]
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
válasz tutuhawer #670 üzenetére
most vezették be Formula 3.5-ben elég érdekesen alakul a mezőny, oda most dobtam egy 4. időt, M3 GT2-ben is jó nagy különbségek vannak...oda is lehet hogy megérné nevezni örülök hogy ingyé lett az expert szint. ezek az open setup event-ek egyébként is nagyon hiányoznak a játékból.
remélem a sunday race-off is nyit egy expert kategóriát minél előbb.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
válasz tutuhawer #672 üzenetére
Daniel_C néven, látom nem sokáig maradt 4. helyen a hotlap.
a kapott kreditek vagy a verseny összdíjazása is az alapján változnak, hogy mekkora pályán mész illetve milyen drága autóval.
Formula Renault 3.5 1500kredit / 1.5 $
BMW M3 GT2 6250kredit / 6.25 $[ Szerkesztve ]
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
válasz Doomgiver #716 üzenetére
ami azt illeti nem lepődnék meg ezen. vészesen elfogytak az alkalmazottak, viszont a fejlesztés nem állt le...még. de tény hogy az is lelassult.
rengeteg problémába ütköztek a programozók, egyre több mély gyökerű probléma ütötte fel a fejét. sok buta bug maradt meg, hiába szóltak hogy ez így nem jó.mindenesetre már bő 1 hete előfizettem iracing-re, és nem okozott csalódást a cucc. nagyon komoly rendszert húztak a játék köré, minden ki van találva ami egy simben benne kell hogy legyen. attól függetlenül hogy kicsit kötöttnek érzem mint egészet és talán túl sokat fordítanak ovál részingre, biztosan el leszek vele amíg a világ át nem tér assetto corsára.
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
egyelőre egyáltalán nem úgy néz ki, hogy bármi is leállna SRW-nél. azt rebesgetik a helyiek, hogy hamarosan bajnokságok indulnak....
nem szoktatok egyébként részt venni a race to the weekend / sunday race-off event-en ? vagy esetleg nézni a streamet.. ?
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
SQ szerint szét lett osztva az egész mezőny, mostmár nincs kifogás !!!
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
na hát egy ideig biztosan félreteszem ezt a játékot.
egész tűrhető volt még mikor először feldobtam '13 nyár elején, volt a game mögött egy csapat admin meg programozó meg dizájner, tehát számítani lehetett rá hogy - bár mérhetetlenül bugos és köze sincs realisztikushoz - azért valamelyest enyhülni fog ez a helyzet. valós pénzdíjakat kínáltak, így elég csábítóan hangzott először a sztori.
ellenkezőleg történt, őszig kirúgtak minden értékes embert és csak a használhatatlan s*ggarcokat tartották meg. nemhogy kevesebb bug nem lett, de még több probléma ütötte fel a fejét....az i-re a pontot végül az tette fel, hogy az egyetlen admin aki maradt sosem büntetett senkit aki bárminemű balesetet csinált "hivatalos" versenyen, és a sokadik precedenst láttam arra hogy az admin barátai mindent megúsznak. sokadik alkalommal szenvedem ezt el én is, illetve a legutolsó alkalommal még felém érkezett a dádá.... nem tudtam ezen sírjak vagy inkább nevessek, de így tovább nincs értelme számomra ezt erőltetni.
a pénzdíjakat amiket nyertem sosem fizették ki, jelenleg is kb 130+ $-al jönnek még nekem nyeremények címén, illetve hónapokat vártam arra a 70$-ra ami most az accountomon van. ezt persze levenni is egy több hónapos tortúra és heti 5 agresszív stílusú e-mail küldése után lehetséges...
rossz vicc ami itt folyik. úgy néz ki teljesen leállt az egész történet, félbemaradt projektekre húznak textúrát és adják el mint új tartalmat.
van két bajnokság amiben lehet menni úgymond, a fentieket figyelembe véve persze még azt is erős mondani hogy lehet menni a kocsik setupjai minden pályára teljesen ugyanazok, így néha egészen szánalmas körülményekkel kell küzdeni és igen kevés esély van rá hogy vezethető autó-pálya kombinációt találsz. az egyetlen admin aki maradt egy s*ggfej, a csillagokat lehazudja ha azt akarja hogy vegyél magadnak új tartalmat, majd ha problémád van szétpakolja a kezeit mintha ő semmiről sem tehetne.iracing-ezek mostanában, bár a buta vezetőket ott sem lehet elkerülni....azért van egy rendszer ami korrektül működik. az új tyre model kicsit dobott az egyébként is fejlett szimuláción, grafikából sem rossz egyáltalán... szolgáltatás szintjén nagyon is meg vagyok vele elégedve...
node azért részemről egyetlen sim sem tudja lecserélni a benzin meg gumi égett szagát, a liftező gyomrot és a rám ható erőket...
de gondoltam jó ha mindenki tisztában van vele mik a tények, még mielőtt valós pénzt invesztálnátok bele.[ Szerkesztve ]
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
válasz Micsurin #779 üzenetére
picivel feljebb írtam egy hosszabb posztot, miért került törlésre a történet nálam.
ha rám hallgatsz, inkább tégy egy próbát Assetto Corsával, vagy ha nem sajnálod rá az anyagot akkor iRacing ! bár ezutóbbiban sem nagyon lehet elkerülni a béna marsallokat... vagy a félőrült granturismo-s needforspeed-es gyerekeket.
azt hiszem el kell tudnom fogadni, hogy a szimulátoros világ 90%-ban tele van inkompetens döntéshozókkal, illetőleg még súlyosabb a helyzet vezetői képességek terén.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android másképp: Lineage OS és társai
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kutya topik
- Toyota topik
- iPhone topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- Bomba ár! Asus VivoBook X412F - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 650 G5 - i7-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Asus VivoBook S410U - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G3 - i7-6G I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gar!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest