-
IT café
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
- = Zk = -
félisten
válasz Bencom ™ #3705 üzenetére
csak nem várod teis a játékot?" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
AthlonXP
őstag
válasz Bencom ™ #3701 üzenetére
Csak az OL 1.3-1.33ban lehet őket használni. Az OL 2.0-ban pl már nem lehet, sem az alapgaméban. Amúgy elég csak 2x rákattintani az inertoryban arra az artifactra, amelyiket használni szeretnéd és berakja vmelyik fegyver helyébe azt. Utána folyamatosan nyomod a tűz gombot pár másodpercig és akkor el kezd játszani vele a "Marked Van" majd eldobja ( talán így "élesíti" ). Ezután már magától műxik a cucc.
-
Bencom ™
őstag
válasz Bencom ™ #3708 üzenetére
Aki hozzám hasonlóan nem tud ukránul, annak itt van mire gondolok: иди ко мнё!
(haveromnak behozta, nekem nem )amúgy ahhoz képest hogy először megkattantam tőle, most hallgatom 15.jére
(mire leírtam a posztot, 17.) -
- = Zk = -
félisten
válasz Bencom ™ #3709 üzenetére
én felraktam telómra a clear sky DX10 tech demójával együtt ...nah az egy jó zene ami alatta megy....
v kinek megvan?u.i.van egy kolléganőm,Oroszországból érkezett még annó!majd lejáccom neki.kiv leszek mit fog szólni hozzá
[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
X Factor
addikt
válasz Bencom ™ #3714 üzenetére
attól még be-befog szaggatni neked a bár területére lépéskor meg hasonló helyeken...
Semmi ilyen nincs régen 2 giga rammal szoptam rendesen.
1920*1200 teljes fények minden más is max, fps volt, de egy merő swap volt az egész és nemcsak területen való áthaladásnál hanem mindig, mostmár 4 giga rammal megszünt teljesen a jelenség.
Swapolni akkor swappol ha megtelik a rendszermemória és a winchesterről töltöget.
Make things work
-
- = Zk = -
félisten
válasz Bencom ™ #3716 üzenetére
mikor kell felelnünk belőle?
[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
AthlonXP
őstag
válasz Bencom ™ #3733 üzenetére
Jaaaa! Akkor én ezért nem láttam még eddig. Én ott általában összeszedem a kódot, aztán rohanok is kifelé, nem nagyon időzök ott, mert vhogy kiborít az a helység engem (ill. az egész labor azzal a sok láthatatlan mutánssal, meg a dobálózással...). De majd akkor legközelebb jól szétnézek odabenn.
szerk: Nekem meg a zöld hologrammal folytatott beszélgetés fordítása érdekelne konkrétan (ott a szarkofág belselyében). Nem tud róla vki vmit?
[ Szerkesztve ]
-
válasz Bencom ™ #3747 üzenetére
mondjuk név és kinézet adása a karakternek? respawn pontokkal minden pályán?
*** OL 2.0 ***
megpiszkáltam picit a trader_barman.ltx et (kb visszaállítottam 1.33mas állapotra kivéve az artifactokat, azt magasabbra tettem mert nem volt kedvem Sakharovot is átműteni). meg .006ra raktam fel, amit mindenkinek _nagyon_ ajánlanék. papíron ugyan csak multis újítások voltak benne, gyakorlatilag a respawnt is erőteljesen megdolgozták (meg volt 1-2 fizikával kapcsolatos bugfix, meg a memkezelésbe is belenyúltak... a Barba belépést is picit megdolgozták). nos, ismét élvezhető lett a játék mellékhatásként
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
AthlonXP
őstag
válasz Bencom ™ #3745 üzenetére
Köszi, innen már könnyebben lefordítható azé.. Én is arra gondoltam. Maj berakok vmi jó zenét, azt game hangok nélkül bejárom azt a részt.
proci985k, akko most mek vissza red forestig és szétszedek mindenkit, aki él és mozog... Hátha szerencsém lesz és Ő is köztük lesz. Amúgy amikor átváltok a PDA-n a kűldetéseknél szöveges módba, akkor azt írja ki, hogy "Keresd meg a kereskedő régi barátját és segíts neki meghalni". Szal most ezt kéne tennem. Megyek és keresgélek...
Az a CO-OP mód jó lenne. Sztm nem lenne ott semmi gond, hisz a Stalkernek is van multi változata, ott pl ki a Marked Van? Sztm nem lenne ott baj a CO-OP-ban sem. Bár fene tudja, csak megoldanánk vhogy. Jó kis Serious Sam-os aprítást rendeznénk benne. Gondolj bele milyen lenne 5-6 állig felfegyverzett Stalker menne egymás mellett fullos páncélban... Megállíthatatlan hadsereg! De gonosz vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
- = Zk = -
félisten
válasz Bencom ™ #3753 üzenetére
igyvan.énis eképp gondoltam
játék elején kiválasztod szinglit nyomsz vagy co-opot.persze két külb síkon!csakhát belegondolok mekkora TELEPÍTÉSI területre lenne szüksége bár ezt már kilehet küszöbölni telepítéskor tedöntenéd el melyiket akarod installálni!
nagytervek sztem kitaláltuk a 3.STALKERT????
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
- = Zk = -
félisten
válasz Bencom ™ #3755 üzenetére
ok.tiéd az elsö tech demó
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
válasz Bencom ™ #3747 üzenetére
Markedtwo?
Simán lehetne csinálni egy mmofps-t, vannak frakciók célok questek. Persze ezekhez nem egy ilyen betöltögetős módszer kellene hanem folyamatosan streamelt pálya.
Frakciók: pl kezdesz Freedomként a bázisukon és onnan kapsz questet a Duty ellen. De ezzel együtt jár az is hogy a két bázis között legyen egy nagyobb csatatér.
Quest generátor végtelenítve, hozd el ezt-azt, ölj meg xy. Ha meghalsz veszíted a cuccaidat/ vagy egy részét x% eséllyel, és megkapja az ellenség vagy aki előbb felveszi.
Frakcók: Freedom, Monolith, Loner, Bandit, Militarty, Ecologist. Persze ezeket egyensúlyban kell tartani. Olyan területszerző/megtartó háborúk lennének, vagy a békésebb frakciók csak gyűjtögetnének és kereskednének esetleg egy egy event erejéig vagy valami különleges időzített questig harcolnának is.
Aztán mehetünk lefarmolni tucatnyi bloodsuckert a csápjaikért, mert kell a pénz a fegyóraJólvan hagyjuk, felébredtem. Senki nem lenne olyan állat hogy ilyen játékot megírna.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Bencom ™ #3770 üzenetére
Kb még egy rakat ilyen öteletem van, ha valaki hajlandó lenne ezt mind lefordítani akkor írok én több oldalnyi játékötletet.
Én azt szeretném leginkább hogy realisztikusabb legyen. PL:Fegyverek:
Álltalában: Fegyókból rengeteg, még több, sosem elég, több európai fegyvert, megmaradt második világháborús fegyók. Banditák mászkálnának többféle Shotival Uzival, Skorpionnal vagy Loner-ek Nagantal, SVT40-el, PPSHval és persze autómata glock vagy régi rozsdás revolver.
Fegyók beragadása - Minek újratölteni ha ott van a fegyver felhúzásának animációja azt kell csak ismételni miközben kiesik egy töltény. Esetleg Ak-nál elkezdi üti a fegyvert . Le van írva néhány fegyónál hogy mennyire érzékeny.
Muníció - Tárrendszer, hiába van nálad egy rakat doboz ha nincs mibe beletölteni. A fegyóhoz tárakat kell venni és egy nyugodtabb helyzetben belepakolgatni a skulókat. Ezzel meg van oldva az hogy egyszerre túl messzire jussunk. Nincs többé kilövökegytölténytésújratöltök. Olyan lenne mint a Swat-ba.
Fejlesztések: - Ha van egy kedvenc fegyverünk akkor buheráljuk meg egy kicsit, többféle tár(Csigatár, duplatár), scope (aimpoint, Acog, reddot, esetleg hőérzékelős, éjjelátó), extrák (lézer célzó, többféle lámpa, többféle granyóvető, bajonet, helokitty-s matrica....)Sebzés: Lábonlőnek lassaban mész, karon lőnek lassaban töltesz gyengébben célzol. A golyóálló mellény nem bullet resistance-t adna hanem realisztikusan kivédené a kissebb, gyengébb golyókat. Azaz ha fejlettebb az emberkéd nehezebben nyirják ki a gyengébb ellenfelek. De pl ha valami kéziágyúval lövöldöznének akkor azt megérezné az ember.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
- = Zk = -
félisten
-
Killer01
őstag
válasz Bencom ™ #3776 üzenetére
Hú, nagyon brutál lenne lapáttal hadonászni Lehetne az a f*sza ruszki dobtáras II Vh-s gépkarabély is benne, ha valaki tudja a nevét írja már legyenszives asszem' kb 70 skúló volt a dobtárban. Az annyira feelinges...
Grigorisz: A bárban a legkisebb a kitörés hatása (ott még a héderelő stalkerek sem állnak neki fetrengeni) , de én nyílt terepen is simán átvészelem. Csak kell hozzá 2-3 30%-os sugárzáscsökentő artifakt, meg egy normális stalkerruha.
-
- = Zk = -
félisten
válasz Bencom ™ #3784 üzenetére
hát az az sztem amimi nincs TE miket használsz(tál)?
amúgy a ZENÉDet még nem hallom... érdekesen angolul beszélnek,és vmiféle dagi törpéket kell kinyiffantani!!!mire jó a 15gránát,ugyebár[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
- = Zk = -
félisten
válasz Bencom ™ #3786 üzenetére
igen.OL 2.0...hopp.lehet nem szoltam?! sry
mert az alapban persze ukrán
hát az artifactoknak lőttek innen már nem megyünk vissza" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
- = Zk = -
félisten
válasz Bencom ™ #3788 üzenetére
lehet énis elkezdem(poén kedvéért)amig nincs CS!alap gáméban lehet fabrikálni a fegyvereket?vagycsak a speciálisokat...tehát bármely fegyverre rakhatok távcsövet,hangtompítót stb!
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
- = Zk = -
félisten
válasz Bencom ™ #3811 üzenetére
én azt hallottam hogy állítólag MÁSOLTÁK a terepet,meg mindent.helyszinen is voltak a SoC készítői...!és ez/az alapján fabrikálták a gámét...
mikor ezt meséltem bnőmnek,azt mondta keményen hogy ez nem lehet,oda nem lehet bemenni,stb(szőke )
most nézegettem a netet,állitólag Kijevből napiszinten megy túristabusz Csernobilba...WoW!!!Sőt állítolag Orosz tudósok több éves mérésekre hagyatkozva szeretnék Pripyat bizonyos környékét betelepíteni!!Mondván a növénytan meg stb pozítív eredményt mutatott....
Kérdem én,kifog oda menni?Max aki nemtuddja mi az a Csernobil....
ha netán vki rendelkezik Csernobilos fotókkal,érdekelne!Netán ha vki találkozott a '86-os TV felvétellel.....Hálás lennék érte.." Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
- = Zk = -
félisten
válasz Bencom ™ #3815 üzenetére
jogos persze,de éncsak írtam,nem mondtam hogy megkérdőjelezem amit irtál...
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
válasz Bencom ™ #3811 üzenetére
természetesen nem a teljes zone of alienationt modellezték le, és nagyon sokmindenben változtattak. Pripaty pl lényegesen nagyobb, bár mentségükre legyen mondva, hogy nagyon sok területet egy az egyben vettek át. amikor kijött a játék, akkor ezeket mondták.
a betelepítés... nos a vörös erdő melletti út még nem veszélyes, az út szélén lévő fűcsomóknál már egész magas a sugárzás, két méterrel az út mellett már ajánlott a védőfelszerelés, három méterrel beljebb pedig anélkül semmiképpen sem szabad már menni, még mindig eszméletlen magas a sugárzás.
ugyan papíron a népesség nem fogy, gyakorlatilag pár ott élő idős emberen kívül ember nem nagyon maradt ott/költözött be, nem ok nélkül.
gyakorlatilag a környék jó része még mindig lakhatatlan, bemenni pedig mérőműszer nélkül semmiképpen sem szabad, nagyon sok helyen fordulnak elő eszméletlenül radioaktív gócpontok.
a beton kb stabil, de a föld, a talajvíz és ezálltal a növényzet eszméletlenül szennyezet.
az erőmű meg... nos a szarkofág beszakadása felérne egy nukleáris katasztrófával, amihez képest a huszonvalahány évvel ezelőtti aprócska baleset lenne.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
- = Zk = -
félisten
válasz Bencom ™ #3819 üzenetére
végülis igen igy van a helyes infó
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
- = Zk = -
félisten
válasz Bencom ™ #3824 üzenetére
Ha jól hallottam a trader mod csak az alap gáméval mükszik?Ez igaz szted?
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
- = Zk = -
félisten
válasz Bencom ™ #3827 üzenetére
ezért irtam,hogy hallottam..." Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
válasz Bencom ™ #3824 üzenetére
Poker 1.004 előtt bugos ahogy tudom. alapjátékban azért tader nélkül is remekül el lehetett lenni;>
*** OL 2.0 ***
Moonlight van a szokott helyen! mmint ahova spawnol a játék, ott nem láttam se .005 se .006 alatt, de wild territoryn van (a kill the bandits küldetéstől nem messze a szabadban). az egy probléma, hogy amikor legelőször mész oda, akkor kell felszedni (minél hamarabb, annál jobb), különben az egyik banditáé, aztán már nem lesz ott értelemszerűleg.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
- = Zk = -
félisten
válasz Bencom ™ #3835 üzenetére
volt annó egy HSZ-em amiben mutattam nektek egy képet.(ami az x18as laborban található,halott dokival a földön),a wikipédia szerint a kép egy easter-egg,és a fejlesztő csapatot ábrázolja.... én monódtam
am. télleg érdekes amiket irnak...[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
válasz Bencom ™ #3834 üzenetére
a bokor mögötti alapjátékban valamelyik küldetés után kerül oda, azt hiszem 1.004ben és felette. talán a dark valleyn lévő után, de ebben nem vagyok biztos.
a sínek mögötti rész már spawn után kerül oda. .005ben az electrok ereje kicsit meg lett dobva, és ahol sok és nagyon erős electro anomália van (agropom underground, wild territory car park, wild territory sínek mögötti rész), oda előszeretettel dobálta a moonlightokat a gép. konkrétan nekem .005ben volt, hogy több moonlightom jött össze, mint flashem (találtam vagy 8at összesen).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
- = Zk = -
félisten
-
-
-
- = Zk = -
félisten
válasz Bencom ™ #3860 üzenetére
hát én elfogadnám azt a mesterlövész csúzlit ide a falamra
de persze éccakánként felmennék a háztetőre és lövöldöznék ezt-azt ebben az oprszágban ugyis van mit..kit..." Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
- = Zk = -
félisten
válasz Bencom ™ #3868 üzenetére
hányadszor pörgeted végig?" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Killer01
őstag
válasz Bencom ™ #3872 üzenetére
Azért ezt még leellenörzöm, csak még ki kell kapcsolnom az Agyperzselőt hogy átjussak Pripjaty-ba.
Viszont az OL 1.3 mód szivat egy kicsit, ha a katonai raktáraknál kap el a "kitörés", akkor kikapcsol a játék, és kivág a winbe. Hibaüzit se találok az eseménynaplóban, úgyhogy gőzöm nincs mi okozza. Másnál is előfordult ez, és csak a raktáraknál? -
-
- = Zk = -
félisten
válasz Bencom ™ #3879 üzenetére
köszönöm...okosabb lettem
..és csalódott is egy picit" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
- = Zk = -
félisten
-
groth99
tag
válasz Bencom ™ #3915 üzenetére
Szóval, fegyverek: gamedata/config/weapons -> itt vannak a fegyverek beállításai,külön fájlokban. a weapons.ltx-ben a lőszerek és kiegészítők (silencer,gránátvető,távcső,stb) paraméterei vannak.
Nézzük az mp5 beállításait (sajnos az eredetiekre nem nagyon emléxem,mert már moddoltam egy kicsit)cost = 1100 ;2300
Ez az árát határozza meg, a ; utáni rész csak megjegyzés,tehát 1100 rubelbe fáj.
ammo_mag_size = 50
Egyértelmű, a tár méretéről van szó.
ammo_class = ammo_9x19_fmj, ammo_9x19_pbp
Lőszer fajtája, itt 9x19-esek,de bármit be lehet állítani,akár kézigránátot is (nem próbáltam,de elméletileg lehet)
fire_modes = 1, 2, 3, -1
Tüzelési módok, sorrendben: 1 lövés, 2 és 3 lövés, automata (amíg nyomod az egeret,addig lő)
inv_weight = 2.5
Ez itt a fegyver súlya, de mindenhol ezzel a paraméterrel állítgatják a tárgyak súlyát, nem csak a fegyvereknél,hanem medkittől a kolbászon át az artifactokig mindenhol.
slot = 1
Ne tévesszen meg,hogy a játékban az 1-es gombra kést ránt Marked One, itt a pisztolyok kerülnek az 1-es slothoz,a többi, nagyobb fegyver pedig 2-es slotba megy. Állítgatni persze mindent lehet,főleg az mp5-nél előnyös az 1-es slot.
condition_shot_dec = 0.00002
Ez a paraméter szabályozza,hogy milyen gyorsan menjen tönkre a fegyverünk. Minél közelebb van a szám a 0-hoz,annál tovább marad jó állapotban.
hit_power = 0.61, 0.65, 0.68, 0.71
A lövés erejét szabályozza,pontosan nem tudom,hogy melyik számot hol használja a játék, mindenesetre minél nagyobb,annál veszélyesebb a fegyver. Az ellenség fegyvereinek is ugyanez lesz a paramétere!!
hit_impulse = 120
A becsapódás ereje... minél nagyobb,annál nagyobbat repül
hit_type = fire_wound
A sebesülés típusa,elvileg lehet akár radioaktivitással pusztító fegyvert is készíteni,de a gyakorlatban nem láttam semmi különbséget az eredeti értékhez képest.
fire_distance = 200 ;1000
Tüzelési távolság,ennél messzebb már nem hatásos a fegyver. 500 méternél fölöslegesebb nagyobbra állítani,úgysem mászkálunk túl sokat akkora nyílt terepen (főleg nem a földalatti helyeken )
bullet_speed = 400
A lövedék sebessége - kb 500-as értékig 100 méteren is észrevehető,hogy a lövedék röppályája enyhén lejt, nagyobb értéken már nem kell fölé célozni ahhoz,hogy fejest osszunk.
rpm = 1600
Lövedék/perc. Lehet golyószórót gyártani,de akkor nagyon zabálja a lőszert.
silencer_hit_power = 0.30
silencer_hit_impulse = 100
silencer_fire_distance = 250
silencer_bullet_speed = 290Fentebb említett beállítások, hangtompító használata esetén.
scope_status = 0
silencer_status = 2
grenade_launcher_status = 0Kiegészítők: 0: nem lehet csatlakoztatni, 1: beépített (pl AS-VALnál a hangtompító), 2: csatlakoztatható. Ügyeljünk arra,hogy a kiegészítők paraméterei (pl silencer_x; silencer_y, stb) is jól legyenek megadva,különben a játék hibaüzenettel kilép! Többnyire a paraméterek már benne vannak a fájlban,ha mégsem,akkor a neten biztos lehet találni modokat,ahol már megvannak a paraméterek.
zoom_enabled = true
scope_zoom_factor = 40A zoomolást szabályozza,pl shotgunnál vagy egyéb nem távcsöves fegyvernél mennyire közelítsen rá a célkeresztre. Érdemes 30-40 közötti értéket megadni,minél kisebb az érték,annál jobban ráközelít, 20-30 közötti érték kb megfelel a távcsövek értékeinek is. Pisztolyoknál nem érdemes 30 alá menni,mer tolyan lesz,mintha egy pisztolya 8x-os távcsövet raknánk.
Lőszerek:
a weapons.ltx fájlban lehet böngészni,ismerős bejegyzésekre találunk majd. Állítható az áruk, 1 doboz lőszer súlya, mennyi lőszer legyen egy dobozban (lehet 20000 lőszert venni 30 rubelért is). Extrák: beállítható,hogy az üzemanyagos kannákat,piros hordókat,egyebeket fel lehessen venni,mintha gránát lenne.[explosive_fuelcan]:identity_immunities,delayed_action_fuse
GroupControlSection = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn = "weapons\explosive\fuelcan"
$prefetch = 16
class = II_EXPLO
cform = skeleton
visual = physics\balon\balon_01.ogf
inv_name = Fuelcan
inv_name_short =
inv_weight = .1
inv_grid_width = 1
inv_grid_height = 1
inv_grid_x = 9
inv_grid_y = 9
;âĺůü íĺâîçěîćíî ďîäîáđŕňü
can_take = false
cost = 50
;-----------------------------------------------------------------------------------
blast = 1.50
blast_r = 8
blast_impulse = 250
;delete
blast_impulse_factor = 1
frags = 5
frags_r = 15
frag_hit = 0.75
frag_hit_impulse = 150
hit_type_blast = explosion
hit_type_frag = burn
up_throw_factor = 1.0
;-----------------------------------------------------------------------------------
wm_size = 0.1
explode_particles = explosions\explosion_fuelcan
light_color = 1.9,1.3,0.5
light_range = 30.0
light_time = 1.5
;ňđŕńńű îň îńęîëęîâ
fragment_speed = 100
explode_duration = 5 ;ďîäîëćčňĺëüíîńňü âçđűâŕ (ń)
;wallmarks
wallmark_section = explosion_marks
;çâóęč
snd_explode = weapons\f1_explode
immunities_sect = explosive_fuelcan_immunities_sectMint látható,sok mindent lehet állítgatni benne, minket most főleg a
can_take = false
sor érdekel, az értékét át kell állítani true-ra. Viszont ha felvettünk néhány piros hordót,akkor hiába tűnnek úgy az Inventory-ban,mintha gránátok lennének,nem dobhatjuk el őket (4-es gombra Marked One előrántja a gránátot,de csak RGB-5 és F1 lehet, a többi robbanó kütyü nem,azokat csak magunk elé dobálhatjuk le,harc közben öngyilkosságra egész jó módszer,amúgy nem sok értelme van).
Kb ennyi,remélem érthető voltam,már elég fáradt vagyok
Metalt a népnek \m/
-
groth99
tag
válasz Bencom ™ #3925 üzenetére
Csomagold ki a gamedata fájlokból (a 700 megások), neten van hozzá kicsomagoló progi. Végigtúrja a nagy fájlokat,hogy mik vannak becsomagolva,aztán szűrd ki azokat,amik kellenek,és csomagold ki. Vagy pedig szedj le weapon modot valahonnan,de akkor meg nem az eredeti beállítások lesznek...
Metalt a népnek \m/
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EAFC 24
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Filmvilág
- iPad topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs