Új hozzászólás Aktív témák

  • groth99

    tag

    válasz Bencom ™ #3915 üzenetére

    Szóval, fegyverek: gamedata/config/weapons -> itt vannak a fegyverek beállításai,külön fájlokban. a weapons.ltx-ben a lőszerek és kiegészítők (silencer,gránátvető,távcső,stb) paraméterei vannak.
    Nézzük az mp5 beállításait (sajnos az eredetiekre nem nagyon emléxem,mert már moddoltam egy kicsit)

    cost = 1100 ;2300

    Ez az árát határozza meg, a ; utáni rész csak megjegyzés,tehát 1100 rubelbe fáj.

    ammo_mag_size = 50

    Egyértelmű, a tár méretéről van szó.

    ammo_class = ammo_9x19_fmj, ammo_9x19_pbp

    Lőszer fajtája, itt 9x19-esek,de bármit be lehet állítani,akár kézigránátot is (nem próbáltam,de elméletileg lehet)

    fire_modes = 1, 2, 3, -1

    Tüzelési módok, sorrendben: 1 lövés, 2 és 3 lövés, automata (amíg nyomod az egeret,addig lő)

    inv_weight = 2.5

    Ez itt a fegyver súlya, de mindenhol ezzel a paraméterrel állítgatják a tárgyak súlyát, nem csak a fegyvereknél,hanem medkittől a kolbászon át az artifactokig mindenhol.

    slot = 1

    Ne tévesszen meg,hogy a játékban az 1-es gombra kést ránt Marked One, itt a pisztolyok kerülnek az 1-es slothoz,a többi, nagyobb fegyver pedig 2-es slotba megy. Állítgatni persze mindent lehet,főleg az mp5-nél előnyös az 1-es slot.

    condition_shot_dec = 0.00002

    Ez a paraméter szabályozza,hogy milyen gyorsan menjen tönkre a fegyverünk. Minél közelebb van a szám a 0-hoz,annál tovább marad jó állapotban.

    hit_power = 0.61, 0.65, 0.68, 0.71

    A lövés erejét szabályozza,pontosan nem tudom,hogy melyik számot hol használja a játék, mindenesetre minél nagyobb,annál veszélyesebb a fegyver. Az ellenség fegyvereinek is ugyanez lesz a paramétere!!

    hit_impulse = 120

    A becsapódás ereje... minél nagyobb,annál nagyobbat repül :)

    hit_type = fire_wound

    A sebesülés típusa,elvileg lehet akár radioaktivitással pusztító fegyvert is készíteni,de a gyakorlatban nem láttam semmi különbséget az eredeti értékhez képest.

    fire_distance = 200 ;1000

    Tüzelési távolság,ennél messzebb már nem hatásos a fegyver. 500 méternél fölöslegesebb nagyobbra állítani,úgysem mászkálunk túl sokat akkora nyílt terepen (főleg nem a földalatti helyeken :P )

    bullet_speed = 400

    A lövedék sebessége - kb 500-as értékig 100 méteren is észrevehető,hogy a lövedék röppályája enyhén lejt, nagyobb értéken már nem kell fölé célozni ahhoz,hogy fejest osszunk.

    rpm = 1600

    Lövedék/perc. Lehet golyószórót gyártani,de akkor nagyon zabálja a lőszert.

    silencer_hit_power = 0.30
    silencer_hit_impulse = 100
    silencer_fire_distance = 250
    silencer_bullet_speed = 290

    Fentebb említett beállítások, hangtompító használata esetén.

    scope_status = 0
    silencer_status = 2
    grenade_launcher_status = 0

    Kiegészítők: 0: nem lehet csatlakoztatni, 1: beépített (pl AS-VALnál a hangtompító), 2: csatlakoztatható. Ügyeljünk arra,hogy a kiegészítők paraméterei (pl silencer_x; silencer_y, stb) is jól legyenek megadva,különben a játék hibaüzenettel kilép! Többnyire a paraméterek már benne vannak a fájlban,ha mégsem,akkor a neten biztos lehet találni modokat,ahol már megvannak a paraméterek.

    zoom_enabled = true
    scope_zoom_factor = 40

    A zoomolást szabályozza,pl shotgunnál vagy egyéb nem távcsöves fegyvernél mennyire közelítsen rá a célkeresztre. Érdemes 30-40 közötti értéket megadni,minél kisebb az érték,annál jobban ráközelít, 20-30 közötti érték kb megfelel a távcsövek értékeinek is. Pisztolyoknál nem érdemes 30 alá menni,mer tolyan lesz,mintha egy pisztolya 8x-os távcsövet raknánk.

    Lőszerek:
    a weapons.ltx fájlban lehet böngészni,ismerős bejegyzésekre találunk majd. Állítható az áruk, 1 doboz lőszer súlya, mennyi lőszer legyen egy dobozban (lehet 20000 lőszert venni 30 rubelért is). Extrák: beállítható,hogy az üzemanyagos kannákat,piros hordókat,egyebeket fel lehessen venni,mintha gránát lenne.

    [explosive_fuelcan]:identity_immunities,delayed_action_fuse

    GroupControlSection = spawn_group
    discovery_dependency =
    $spawn = "weapons\explosive\fuelcan"
    $prefetch = 16
    class = II_EXPLO
    cform = skeleton
    visual = physics\balon\balon_01.ogf
    inv_name = Fuelcan
    inv_name_short =
    inv_weight = .1

    inv_grid_width = 1
    inv_grid_height = 1
    inv_grid_x = 9
    inv_grid_y = 9

    ;âĺůü íĺâîçěîćíî ďîäîáđŕňü
    can_take = false

    cost = 50
    ;-----------------------------------------------------------------------------------
    blast = 1.50
    blast_r = 8
    blast_impulse = 250
    ;delete
    blast_impulse_factor = 1


    frags = 5
    frags_r = 15
    frag_hit = 0.75
    frag_hit_impulse = 150

    hit_type_blast = explosion
    hit_type_frag = burn

    up_throw_factor = 1.0
    ;-----------------------------------------------------------------------------------
    wm_size = 0.1

    explode_particles = explosions\explosion_fuelcan

    light_color = 1.9,1.3,0.5
    light_range = 30.0
    light_time = 1.5

    ;ňđŕńńű îň îńęîëęîâ
    fragment_speed = 100

    explode_duration = 5 ;ďîäîëćčňĺëüíîńňü âçđűâŕ (ń)
    ;wallmarks
    wallmark_section = explosion_marks
    ;çâóęč
    snd_explode = weapons\f1_explode
    immunities_sect = explosive_fuelcan_immunities_sect

    Mint látható,sok mindent lehet állítgatni benne, minket most főleg a

    can_take = false

    sor érdekel, az értékét át kell állítani true-ra. Viszont ha felvettünk néhány piros hordót,akkor hiába tűnnek úgy az Inventory-ban,mintha gránátok lennének,nem dobhatjuk el őket (4-es gombra Marked One előrántja a gránátot,de csak RGB-5 és F1 lehet, a többi robbanó kütyü nem,azokat csak magunk elé dobálhatjuk le,harc közben öngyilkosságra egész jó módszer,amúgy nem sok értelme van).

    Kb ennyi,remélem érthető voltam,már elég fáradt vagyok :)

    Metalt a népnek \m/

Új hozzászólás Aktív témák