- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Eladatják a britek a kínai vállalattal a skót chipcéget
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Még ebben a hónapban megbüntetheti az EU az Apple-t
- Proxmox VE
- Microsoft Excel topic
- AliExpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
$p@rr0w
őstag
válasz remington2 #4743 üzenetére
Szerintem maradjunk annyiban hogy nem tudunk oroszul, és bármit mondhat, de a legvalószínűbb hogy az csak artikulálatlan hörgés.
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
-
Bencom ™
őstag
válasz $p@rr0w #4751 üzenetére
ráadásul ebben a játékban senki nem beszél oroszul, minden egyes szó vagy angolul vagy ukránul hangzik el benne
remington: azok klónok, kísérletek, valszeg annyi közük van a c-öntudathoz, hogy a nooszférás manipulálásokat rajtuk akarták (egy psy radarral, ami mint mondtam, ott áll velük szembe) kipróbálni, de valójában csak "sima", génmanipulált klónok voltak, akik a nagy sugárzás hatására (psy és nem radioaktív!!) kiszabadultak, és mindenféle ijesztő képességekre tettek szert.
-
remington2
senior tag
válasz Bencom ™ #4752 üzenetére
Ezt a részét értem a történetnek. Az a fura, hogy ezek a mutánsok a manipulálás során bekövetkezett katasztrófa hatására alakultak ki, és ezután lett a zóna olyan, amilyen. A labor viszont arra utal, hogy valaki(k) kísérleteztek is rajtuk. Szerintetm a tudat volt az, a célja pedig összefügg a nooszféra megjavítására tett törekvésekkel, azon belül pedig elsőnek saját védelmükkel (hiszen komoly gondjaik voltak a stalkerekkel, meg a katonákkal is, akik még egy szervezett hadműveletet is indítottak, nehézfegyverzettel). Szerintem itt ültették át a gyakorlatba a pszionikus sugárzás azon formáját, amely segítségével távol tarthatták az illetékteleneket (agyperzselő).
Szerk: szerintem a történet ezen része szándékosan titokzatos. Nem sokat tudni a C-tudatról meg a robbanás utáni időkről azon kívül, amit elmondtak (és ami a fősztorit, a strelok-szálat teljesen meg is oldotta), a mutánsokról, a kísérletekről a laborokban, stb. Mintha ez a szál háttérbe szorult (szorított?) volna. Remélem, a Clear Sky felfed még néhány titkot, hiszen az remélhetőleg közelebb lesz az eseményekhez.
Mindenesetre továbbra sem világos teljes értékűen a kapcsolat az X-laborok és C-tudat között (az agyperzselőn kívül).
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
VinoRosso
veterán
válasz remington2 #4753 üzenetére
szerintem a laborban a tudik kísérleteztek, semmi közük a nooszférásokhoz, azok csa babráltak, asztán elszúrták, nem tudták kontrollálni, kiborult a bili, a többiek meg csak matatnak a kakiban, fingjuk nincs a tudatosokról. A perzselő meg a monolit csak egy agymosógép, hogy távol tartsa a betolakodókat, illetve hogy monolitosokat trenírozzon.
-
remington2
senior tag
válasz VinoRosso #4754 üzenetére
Ha a Yantar-beli tudósokról beszélsz, ők külön ágon vannak (elvileg), helikopterrel hozták őket a zóna "különlegességeinek" tanulmányozására.
Más: mióta törpökkel találkoztam, elkezdett bugzani a játék. Egy-két alkalommal kilépett az asztalra (secpec alatt), most pedig egy quicksave-em nyomta el, ha rákattintok, kifagy villámgyorsan.
Szerk: bocs, hogy nem tudom normálisan megfogalmazni, hogy látok hiányzó mozaikdarabkákat, de majd a negyedik-hatodik végigjátszásnál már tökéletesen tudni fogom
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
nike_
addikt
Na, fleshből 4-et lelőttem, egyiknek se lehetett felvenni a szemét... Szóval ez a küldetés megbukott.
Viszont pseudodog farkam már van. Fel is vettem a küldetést Sidorovichnál, és odaadtam neki. A Cordonnál van egy csomó a banditabázis mögötti kis úton.
-
Csináltam pár videjót Oblivion Lost 2.1.1 modból (1.0005 patch)
Lopakodás, majd jön egy Bloodsucker és elintéz kicsit, majd nevéhez méltóan elmajszolgat. ITT
Két rész ahol összeszartam magamat ijedségemben, ráadásul az elsőben számítottam is a szörnyecskére a második meg egy fizikai bug miatt lebegő medencecsont volt. ITT
Artifact készítés recept alapján. (a kedvencem a modban) ITT
Monolithos csávó igencsak leszedi a fejemet egy tetőről. ITT
Egy falka kutya támad (persze csak rám), majd MG3 (MG42 modern verziója) bemutatása. ITT
Csapatszálító tank az anomáliában repked könnyedén, illetve Bloodsucker a falban ragadva vonaglik ITT
Külső nézet "űrhajósruha" és egy rakás zombi. ITT -
- = Zk = -
félisten
érdekesen,még félig élő pozicíoban lehet csak felvenni a szemet......!néztem énis,mértnem lehet egy döglött állat szemét kiszedni hátmert ezeknek frissen kell..még élő dögből
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
-
- = Zk = -
félisten
válasz MasterDeeJay #4760 üzenetére
...mértnem magyaráztad el neki a magas benzinárakat,...a folyamatosan országosan is terjeszkedő korrupciót!netán példálózhattál volna neki a baszott magas inflációval is!deha ez sem elég neki,akkr simán csipőböl közöld vele,h mész az ombudsmanhoz!!ennyi!
[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
válasz - = Zk = - #4761 üzenetére
Kocsival még volt egy érdekes esetem, mentem a Duty bázis felé. Leparkoltam szabályosan és rá fél órára ellopták kocsimat. Látszik ukrán játék. Visznek mindent. Na jó, azért hagytak valamit.(az ukrános dolgot meg nehogy komolyan vegye valaki)
[ Szerkesztve ]
-
- = Zk = -
félisten
válasz MasterDeeJay #4763 üzenetére
ühűű..b..zki!azt jól elvitték barétom...!mehetsz gyalog vagy lopsz másikat
érdekes bugokkal van tele a játék..kiv leszek az ujra!remélem kevesebb lesz mint volt[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
$p@rr0w
őstag
Végigvittem OL 2.1.1 moddal is a game-t (immáron ötödször), egész kellemesre sikerült a mod, csak pár hülyeség van benne, az össze vissza spawnoló mutánsok, a feléledő zombik, ennyi szörny nem kell bele, ez nem Doom. A készítők sem véletlenül raktak bele olyan kevés mutánst (főleg a scorcherekből!), hogy meg legyen a hangulat, ha tucatjával kell őket hentelni elveszik a félelmetes atmoszféra, a világító, felkelő zombikon meg csak röhögni lehet... A másik zavaró a katonai járművek: ez nem COD4 hogy ilyen idétlen rpg-vel szaladok kilövöm az összes tankot, helit Rambo 83493 marhaság legyen. A nappal megjelenítése sajnos elég gagyi lett ezzel a vakító HDR-el + ez a noise effect...
Ami viszont igen tetszett az a fegyverek sebzése és pontossága, egy-két kivételtől eltekintve, ill. az új fegyverek, a vezethető járgányok, a free play a végén szintén jó (nem értem miért nem tettek egy ilyen befejezést is az alapjátékba...), érdekes a blowout (bár párszor sajna nem lehet futni előle olyankor elég gagyi, hogy kattintgathatsz a segélycsomagra pl.: az erőmű külső területén...), az alvás, hogy gyakrabban kell enni, az éjszaka is tényleg sötét, nem is éri meg kóborolni, csak amíg alvóhelyet keresel.
A kereskedelem viszont sem itt sem az alapjátékban nem jó, szerintem annyiért kéne venniük, és eladniuk, amekkora érték a súly melletti résznél van megadva, úgyis sérült az összeszedhető fegyverek nagyrésze, ilyenkor annyival arányosan csökkenhetne az érték is, idétlen hogy egy rakás gyenge minőségű, de működő fegyvert eladok és mégse vehetek belőle egy normálisat, a javíttatás pedig szintén horror áron van, úgy kellene megoldani hogy a kereskedők naponta csak x összegért vennének át dolgokat, és akkor nem is gazdagodna meg gyorsan a player (gondolom ennek az elkerülésére van ez az érdekes kereskedelmi rendszer...).
Hirtelen ennyi jutott eszembe...
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
-
nike_
addikt
válasz - = Zk = - #4759 üzenetére
Ja, tehát úgy kell lelőni, mint az embert. Hogy még fetreng (). De akkor elvileg nem is lehet felvenni a cuccait, nem?
-
- = Zk = -
félisten
pedig de.a lényeg h ne távolról löd le...szinte az arcából kell tüzelni
ott sündörögsz az arca körül,nyomkodod a tárgy felvétele gombot,és eccercsak felveszi
nekem így sikerült" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
válasz - = Zk = - #4767 üzenetére
Nekem is úgy sikerült hogy a pofájába nyomtam bele a fegyver csövét, és mikor esett össze akkor szedtem ki belőle a cuccost. Tehát miközben esik össze akkor kell kiszedni.
-
remington2
senior tag
Ez valami spawn-bug OL 1.3 alatt, vagy ez természetes?
Azért gondolom hogy bug, hogy ezek nagyjából ott maradnak, nem jön el onnan egyik sem, és fél napot ott sündörögtek anélkül, hogy beljebb jöttek volna (mármint onnan igen, de a pálya szélén, a "sorompónál" és környékén megállnak (második kép), közelebb nem jönnek sem skullék csapatához, sem a freedom bázishoz, de még a a loner-tanyához sem.
Kár, mert egy ilyen horda "vándorlását" szívesen végignézném
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
Rifleman10
csendes tag
válasz remington2 #4770 üzenetére
Nekem is volt már ilyen és szerintem us vmi bug lehet
-
Brent
aktív tag
válasz remington2 #4770 üzenetére
Nekem az Inferno modban volt olyan, hogy szószerint bespawnolt vagy 25 monolithost red forest és army közé... azok átrappoltak army-n, (természetesen szitává lőttek embert/mutánst mindent ami útjukat álta) mire army végéhez értek már csak 6-7 monos maradt az anomáliák következtében + tűzharcokban elhullottak ! Inferno modban az a baj, hogy ultraszar az ai szóval egy stalker minden gond nélkül belemegy az előtte lévő anomáliába nem kerüli ki mint az OL-ban. Aztán ezzel a 6-7 monolithal a duty base-en találkoztam újra , merthogy oda indult ez a nagy had...
Jaj a másik , ez nagyon kemény volt ! (Ez is Inferno mod) Éppen megfigyelést végeztem armyban a skull küldetésében kért sniperes freedom tornyában ! Ittmár elég megtépázott volt a bázis... Aztán ráadásként jött egy military raid a freedom base-re (full armoros military stalkerek meg elitek)+ a bázis északi felében mutánsok spawnoltak be(bloodsuck , patkányok, snork, makik) Lövöldöztek vagy 2 órán keresztül (játékbeli idő szerint) de aztán a fegyverek zaja alábbhagyott. A híd elsőfele tele freedom és military hullákkal a második felén már mutáns tetemeket is lehetett találni. Aztán amikor a szmogfelhő eltűnt ígynézett ki a bázis: keleti rész: mutánsok , Dél-nyugat: military, Észak-Nyugat: freedom! Konkrétan az keleti részen távcsőben láttam ahogy 3 snork vígan mászkál + patkányok lent a síneknél, egyértelműen kinyílvánították hogy azaz ő területük ( ). Dél-Nyugat ez pontosan a freedom towncentere mögötti rész , nem sok katona maradt , két military stalker de mivel ezek tetőtől talpig kevlárban vannak + a fegyverük sem vízipisztoly elég nagy tűzerőt képviselnek még ígyis. Észak-Nyugatnál 3-4 freedomos maradt a tábortűz körül! A riasztót szétlőttem, valószínű azért nem vették észre a katonákat!
ui: remélem jól írtam az égtájakat
-
remington2
senior tag
Ez a sok izgalom amit írtok kicsit fura, mert eddig 1 alkalommal volt freedom támadás nálam duty ellen, valami 2 szerencsétlen flótás odatévedt, és szitává lőtték őket. Ez a zombi horda az első, amit láttam, és ezt is sikerült elszabni, mert alig tudtam őket onnan kicsalni (pont a bejáratnál vannak, amikor a bárból az army warehouse felé indulsz, pont közöttük spawnolsz. Valamit én csinálok rosszul, hogy eddig nem találkoztam ilyesmikkel, izgalmakkal (szörnyekkel kapcsolatban is).
Volt velük 3 v. 4 irányító is, amivel csak az volt a gáz, hogy ezek együtt voltak, tehát ha szemük elé kerülsz, hármat "ütnek"=halál. De mindegy, becsaltam őket a freedom bázis és a spawn-pont között lévő bokros részre, ahol a rengeteg elektro kinyírta nagyrészüket.
A vicc, hogy eközben a freedom bázis "aludt", abszolút semmit sem reagáltak a közelgő mutáns-hordára, pedig tornyokból látni lehetett, a legközelebbi torony tetején álló freedomos katona célzott is arra, amerre a horda volt. (AI nuku).
Military vagy duty raidet még sosem láttam, pedig readme szerint ez is van, elvileg a frakcióharc is élethűbb.
Nálam kettős megítélésű a mod: rengeteg jó ötlet van benne, de szinte mind gányolt, bénázott és bugzó megvalósítással. A nekem eddig legjobban fájóakat (súly & kereskedelem) rendbehoztam (nagyképűség , de lehet lenne még egy-két dolog, ami sokat emelne rajta). A rengeteg, hordaként vándorló szörny kiegyensúlyozatlanná teszi az egészet, hármassával özönlenek az irányítók, pedig - mint fent írták - nem erre lett kihegyezve az egész. A másik gond a spawn alváshoz kötése: amikor blowout jön, elvileg "elhint" mutánsokat (bár én ezzel még nem találkoztam). Alvásnál állítólag ugyanez a helyzet, de például frakcióháború már véget is ért (fent említett 2 freedom), amikor felkeltem. Ez a része negatívum.
A pozitív: az új szörnyek, a részben más fegyverek, a gránátozás, a sebzési rendszer, a realisztikusabb éjszaka,
Most azon gondolkodom, nagy munka lenne-e megoldani azt, hogy az előnyöket átültessem az eredeti játékba, a negatívumokat meg nem. Gondolok itt lehetséges módosításokra a modban (kereskedelem&súly már megvolt, ez könnyű menet), tehát a szörnyek, fegyverek, gránátozás, éjszaka, de mindezt "közelebb" az eredeti játékhoz. Nem akarok én új modot írni, lehet törlöm az egészet, és nem szívok vele.
Szerk: vagy a 2es széria már jobb ennél?
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
Mosquitoo
senior tag
válasz remington2 #4773 üzenetére
Hát 1.3.3-nál a mutánsokról csak annyit, hogy jött 4 Chimera, akik elől a Freedom bázisra menekültem, ahol már ment az akció egy Köpenyes Jabbával (törpe ), aztán amikor legyilkolták a törpöt, segítettek a Chimerákban is, aztán elindultam körülnézni, fölvettem a Vintorezt, fölmentem egy toronyba és itt jött az okosság.
Jött egy Irányító, kb egy tucat zombival körülvéve (tisztára, mint a testőrei... ), fogtam a Vintorezt és a sárga csíkos töltényből (amelyik 400 méterről átüt bármilyen gyolyóálló mellényt - csak az Irányító bőrét nem) beleeresztettem kb. 80-at, de ugyanúgy mászkált tovább... aztán egyszercsak azt veszem észre, hogy a semlegesből hirtelen mindenki átment pirosba, vagyis az a rohadt irányító ellenem irányította őket! Ugyebár az irányító megölése után visszaállnak, csak éppen halhatatlan volt az a kettéb...ott irányító... -
AthlonXP
őstag
válasz Mosquitoo #4774 üzenetére
Az irányító ellen én a gránátvetőt ( pl.: az f200/2000-es vagy egyébb gránátvetővel szerelt fegyver ), esetleg még a minigunt szoktam haszálni. Természetesen mindenhez csakis páncéltörő lőszert használok és eddig még nem volt olyan mutáns ami ellen tudott volna állni nekem..
Amúgy irígyellek titeket a sok izgalmas storyt olvasva. Oly sokan írtok itt hatalmas zombi meg más mutáns hordákról meg rengeteg artifactról ( nameg a képek is ugye...) . Én most az OL 2.1.1 vs 1.0005-ös patch kombit tolom, a legmagasabb fokozaton. Eddig 2-3 blowoutom volt, de sehol nem találkoztam még ilyen nagyszámú ellenséggel vagy ennyi artifactal. Persze volt 1-2 szép pillanat amikor vagy 3 ! erős izgalmi állapotban levő zombi megtámadott néhány kutya kíséretében, de semmi olyan extra dolog mint amiket ti is írtok.. Pedig annyi skuló és fegyver van nálam, hogy az egy seregnek is elég lenne , de hát így semmi értelme... Direkt azért kezdem most el a legmagasabb nehézségi fokon, hogy hát ha nekem is részem lessz majd ezekben a nagy csatákban, de eddig még semmi.. ( Jelenleg épp az antennák felé tartok, hogy kikapcsolhassam őket ). Nekem inkább kutyákból szokott több lenni, de az is max 6-7, semmi több. Amúgy nekem tetszik ez a mod, nincs vele semmi bajom, csak hiányolom azokat nagy dolgokat amikről írtok meg képeket is mutattok róluk. Vajon nálam van vmi gond, vagy csak egyszerűen ilyen a game?
-
remington2
senior tag
válasz AthlonXP #4775 üzenetére
Én is ezt a kérdést teszem fel. Amit fenn leírtam az egyszeri alkalom, ráadásul igencsak bugszínű, mert azok oda még most is be vannak ragadva, és nem jönnek el onnan (ami nagyon szuper, mert gáz kimenni - bejönni a pályára (gondolom az irányítók miatt van, ezért most próbálom őket onnan "kicsalni".
Ehhez képest a sztorik amiket meséltek, sokkal izgalmasabbak. Azt már korán észrevettem, hogy a cordon néhány mutáns kinyírása utána szinte "lakatlan", persze stalkereken kívül. És máshol sem pezseg az élet úgy, mint az alapjátékban. Kutyát 1000 éve nem láttam, nagyritkán van egy-két pseudodog, aztán semmi. Blowout is ritkábban már, mint a játék elején. Ha nincs ez a horda, még bloodsucker is ritkaságszámba megy (max a faluban van 3, akiknek a kinyírása amúgy is alapfeladat). Úgy általánosságban sokkal kevesebb mutánssal találkozom, mint a játék elején, vagy az alapjátékban. Flesh-t sem láttam már régen.
Én is rosszul csinálok valamit?
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
AthlonXP
őstag
válasz remington2 #4776 üzenetére
Teljesen egyetértek azzal amiket írsz. Asszem mi vmi más STALKERT játszunk... Mert tényleg, ahhoz képest amiket a többiek írnak, meg mutatnak a képeken, hát tényleg elég "kihalt" a zóna..
-
Silenzio
addikt
Megéri felrakni a 2.1.1-es Oblivion Lostot? Az 1.3-assal "toltam végig", persze a true endinget nem lehet megcsinálni ezzel a delibevert moddal... Szal neki érdemes állni még egyszer, vagy keressek mást a Clear Sky-ig?
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
- = Zk = -
félisten
válasz MasterDeeJay #4768 üzenetére
(#4770) remington2:nem bug...szimplán eltévedtek a melegfelvonulás ellentüntetői..ennyi!
[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Brent
aktív tag
Ha nagy hordákat akartok látni akkor próbáljátok ki az Inferno modot , rosszabb mint az OL, de ebben az egyben jobb, hogy "pörögnek" az események és nem laposodik el a játékmenet! Szal ilyenek hogy: támadják a mercesek a duty bázist , félig kiírtják, rá félórára a banditák támadnak be garbage felől...dutynak vége..kihal a bázis szószerint Aztán lassan-lassan elkezd újra benépesülni...
Meg Garbage közepén a hangárnál bespawnol a blowout 8 snorkot meg patkányokat...
Ez a nagy élet jó az Infernoban ... másban mindenben jobb az OLA garbagehez is van egy storym de olyan kemény hogy nem fogjátok elhinni! Ugye úgy nézki a hangár, hogy kintről van két őr meg bent is két őr és általában egy stalker ül a tábortűznél...
Nah éppen a hangárból mentem kifelé, már majdnem kiértem, láttam az egyik kinti őrt hátulról konkrétan a baloldalit ! Ugye a snork úgy támad, hogy kilesi az áldozatát és ráugrik, majd amikor földetér bukfencezik/ vagy dob egy szaltót ! Nah mármost ezt a baloldali kintlévő rookie stalkert úgy ölte meg egy snork, hogy lesből -ráugrott, olyan erősen megragadta, hogy egyszerűen bukfencezett a stalkerrel a levegőben majd elhajította vagy 3 méterre nem hittem a szememnek ! A stalker természetesen holtan vágódott a földhöz ! De nagyon durva kivégzés volt , azóta se láttam más modban ilyet és abban is csak ott!
-
- = Zk = -
félisten
bővebben merre található ez a mod?
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Killer01
őstag
válasz remington2 #4776 üzenetére
szvsz a véletlen is beleszól a dolgokba. A katonai raktáraknál tanúja voltam egy irányító és kb 10 zombi megjelenésének, rögtön azután történt hogy végetért egy blowout. éppen Skull csapatával társalogtam előtte, és a freedom bázis felé van az a nagy fa, közvetlenül a házak és a kerités mögött. Na, a csipet-csapat gyakorlatilag a fára spawnolt, úgy estek le onnan mintha azon teremtek volna
Aztán sikeresen berohant még 3 kiméra meg 2 vérszopó, szóval sok időm nem volt röhögni a dolgon -
nike_
addikt
Sziasztok!
Van az a küldetés, amit Voronin ad, hogy menjek el a Freedom bázisra (tudniillik félig Freedom vagyok), keressem meg a szakácsot, beszéljek vele, keressem meg a Bulldog 6-ot (), és vigyem el Voroninnak. Na most, megtalálom a szakácsot, minden kérdést megkérdezek, pofázok neki 1 órát, és mégse sikeres a küldetés (az, hogy találd meg és beszélj vele), sőt erről a Bulldog 6-ról se tudok meg semmit tőle (azt se tudom mi az). Ha meg megölöm, akkor megbukott az egész.
Mit csináljak?
-
Mosquitoo
senior tag
Ott van egy csomó dumalehetőség, ugyanis nem mindegy, hogy mit mondasz neki. (Magyarítás erősen ajánlott) És a Bulldog 6 egy gránátvető.
mod: Bencom: 1.3.3-mal tolom
mod2: Hun'reeth: egyenlőre nem visszajárok oda, hanem most járok ott először a modban. (Még csak a Chimerák elől menekülök. Gránátvetős cuccom meg nincs... még nem akartam venni, gondoltam elég az AK... a kézigránátot meg nem nagyon dobja el olyan messzire. )
[ Szerkesztve ]
-
Rifleman10
csendes tag
A legutobbi végigjátszásomnál egy csapat Freedomossal kiirtottunk mindenkit az Katonai raktrárakból és igy amikor visszatértem ehez a küldetéshez senki sem volt és a Bulldog 6-os ott hevert a földön a szoba közepén.(Buldlog 6-os az egy gárnátvető, ereti nevén RG-6 40mm-es orosz gyártmány).
De ha jól emlékszem úgy kell azt csinálni a te esetedben hogy adsz a szakácsnak egy csomó vodkát és akkor majd jobban lehet vele értekezi -
Mosquitoo
senior tag
válasz Rifleman10 #4788 üzenetére
Ja, tényleg le kell itatni... vagy 5-6 vodkát simán benyel...
-
nike_
addikt
Ok, köszi!
-
Mosquitoo
senior tag
válasz remington2 #4790 üzenetére
Benyeltem 7 vodkát, csináltam róla videót is, annyira durva. Azt hittem, hogy föl fög dőlni... nyomom az előre nyilat és megindul balra nagy dőlöngélés mellett
-
M@nH.
aktív tag
Valaki tudja hogy ez miféle bug? Videó
Nem azért mozgatom oda-vissza a képet mert vmi. bajom van hanem ha jobban megnézitek a kép jobb felső sarkát láthattok ott egy árnyékot, ami velem együtt mozog.
Na az miért csinál olyat? Vagy miért van az ott? -
Hun'reeth
őstag
-
Brent
aktív tag
Sajnálattal közlöm hogy az ócska, silány minőségű kínai termékek a zónát is elérték...
Íme:
Ezek kínai Sigek... megfigyelhető rajtuk az erős rozsdásodás a savas esők és blowoutok következtében...
Ez pedig egy kínai gyártmányú Exo... tisztán látni, hogy ezt az embert megette a rozsda + a ruhája is kifakult, azis kínai, csóró freedomosok
Ui: vélhetően egy bug folytán felcserélődtek a skinek, az Exos freedomon most épp egy pseudodog skine van ! A hátáról elfelejtettem screent csinálni, egy kicseszett nagy pseudodog száj van a freedom hátán..
-
Bencom ™
őstag
válasz Mosquitoo #4797 üzenetére
ha ltx-ben átírják, akár 30% is lehet, másképp nemigen
én a mamast csináltam meg úgy egyszer idegességemben: 120% golyóállóság, illetve minden védelmi cucc 120%-ra, plusz gyógyított 1000%-osan (a soul is csak 600%-at tud ) aztán nemtom még mit tettem rá, de vicces volt mikor kiírta, ha rákattintottam, az értékeket
Feltettem magamra hármat belőle, és szó szerint halhatatlan lettem Valszeg egyedül egy controller tudott volna kinyírni, ha hagyom.ez a kínais meg nagyon durva ez vmi bug vagy tényleg így lerozsdálnak??
[ Szerkesztve ]
-
nike_
addikt
Nekem meg olyan bug van a játékban, hogy megyek, és egyszer csak pár másodpercig megáll a kép. Utána jó.
-
Mosquitoo
senior tag
Aztaqrva! Gondoltam lelépek a Hadiraktárakból és visszamegyek a Bárba, de a Bár felől akkora mutánshorda jött, de akkora, de akkora! Volt ott minden!
kép1 kép2 kép3 kép4 kép5Komolyan nem hittem a szememnek! Három Csernobil dog, másfél tucat zombi, egy irányító, egy vérszopó, négy Kiméra, két törpe, három Pseudoóriás.... kb. 5 másodperc alatt legyilkoltak, én meg csak:
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Okos Otthon / Smart Home
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Apple Watch
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest