- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
-
IT café
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
M@nH.
aktív tag
Hello all!
Nektek volt olyan hogy mikor csatlakozol a freedom-okhoz (és ugye olyankor a banditák nem támadnak meg) és találsz egy sérült banditát, majd beszélni akarsz vele hogy adj neki egy segély csomagot, erre erroral kifagy a game? (Nekem ez még 1.0.0.1-es patchel történt)
-
M@nH.
aktív tag
emberek valaki tudja hogy mi az istennek raktak gitárt a játékba??? csak mert vettem egyet de semmire sem yó. XD
-
M@nH.
aktív tag
Mondtam már hogy megszállott fegyver gyűjtő vook?
teljes méret[ Szerkesztve ]
-
M@nH.
aktív tag
még 1 bug jelentés Nálatok volt már az hogy lelőttetek egy olyan csápfejű izét és barátnak jelezte? Mert nálam ez (ha jól emlékszem) a mocsárnál volt, amikor el kellett kísérni azt a Dr. Kuglófot vagy mit és cserébe adott egy sárga rucit.
-
M@nH.
aktív tag
Hi!
Valaki nem tudja hogy hogy lehet bejutni azon az ajtón ami az agyperzselő felé vezető út bal oldalán van? Pontosabban ahol van egy sniper azzal a fegyóval mint ami a menüben is látszik. Mert én már leirtottam mindenkit de senkinél sem volt az ajtó kódja
Lol most látom ugyan ez a kérdés feljebb is sorry
[ Szerkesztve ]
-
M@nH.
aktív tag
válasz DarkByte #4435 üzenetére
Nekem azért az is tetszik, csak kicsit a pályák(mármint egy sp maphoz képest) meg még az cseszett fel hogy belépek egy szeróra és ahogy meglátok valakit HEADSHOT. Na hó azért nem mindíg de néha már inkább feladom mert elfogy a zs-m is +kis pisztollyal nem a leg tutibb a buli.
-
M@nH.
aktív tag
Jól gondolom hogy ez az OL mód szinte teljesen megváltoztatja a játék menetét, legalább is a játék élményt. Nekem először az ugrik be róla mint ha ez a "régi" stalker lenne. Főleg mivel abban úgy volt hogy kell majd benne csicsilni is, pont mint ebben
-
M@nH.
aktív tag
válasz Bencom ™ #4465 üzenetére
Ahhhamm valahol sejtettem hogy ilyesmi ez a mód Kössz a választ
Viszont ebben a módban az normális hogy időnközönként van egy blow out? Csak arra lettem figyelmes hogy az npc-k vergődnek + a kép is mosódik végül sugárzás miatt meghaltam. De aztán mikor elbújtam akkor túléltem -
M@nH.
aktív tag
De am. az OL-ben ha alszol akkor nem történik olyan hogy alvás közben megtámadnak? Mert még egy régebbi Stalker cikkben olvastam hogy ha rossz helyen alszol akkor lehet hogy nem kelsz fel. Ja és kemény álma van a csávónak (patkányok futnak felé, csak a sötétebb verziója a videónak)
Itt még az tetszik, hogy RENDESEN be is sötétedik. Igazi fosatós tud lenni főleg a háttérhangokkal kombinálva. -
M@nH.
aktív tag
Jó ez az OL 2.1.1 el lehet vele szórakozni
Nagyobb
Erre felé szép blowout-ok vannak, bár nekem most már nem is volt a cordon után sem(ott a szemét lerakónál vagy hol) csak itt láttam még. Az 1.3-as OL-ban hamarabb is találkoztam ilyen jelenséggel.
Egyébként a minigunt miért nem tudom használni? Mert amikor berakom h használja, automatán kiveszi a kezéből a game. -
M@nH.
aktív tag
válasz AthlonXP #4697 üzenetére
"pl leesik róluk minden ajtó amikor beszálsz "
Jah az nekem is megvolt. Emlékszem hogy már annyitól széthullott pl. a jeep hogy nekimentem sprintelve Olyan is előfordult hogy felgyorsítottam egy verdával majd kiugrottam belőle, de beakadt a lába a csávónak a kocsiba és meghaltam, persze a kocsi a lábamnál fogva húzott tovább (Ez még a hídnál lévő katonáknál történt, gondoltam majd elkapja a csávót a verda de hát...)Viszont ol-ben most módosítottam a verdák sebességét pl tetszett ahogy a hídnál lévő katonák feje fölött ugrattam át a niva-val. Azok csak én meg
-
M@nH.
aktív tag
Huh ez a config módosítás érdekes dolgokat művel, pedig csak a max fordulatot, engine powert, +ilyeneket írtam át. íme
Nyugi nem 404 error.
Jah igen muszáj volt cheatelnem mert a katonáknál csak átrohantam
[ Szerkesztve ]
-
M@nH.
aktív tag
Valaki tudja hogy ez miféle bug? Videó
Nem azért mozgatom oda-vissza a képet mert vmi. bajom van hanem ha jobban megnézitek a kép jobb felső sarkát láthattok ott egy árnyékot, ami velem együtt mozog.
Na az miért csinál olyat? Vagy miért van az ott? -
M@nH.
aktív tag
válasz Mosquitoo #4794 üzenetére
"Valszeg ez az OL beépített félelemkeltője, hogy a szemed sarkában mindig láss mozgást.."
Jah lehet. Talán az újabb OL-ben már villódzik is, hogy nehogy zavarjonHun'reeth:"Az a te árnyékod. Valójában így néz ki a fejed."
Nem is tudtam hogy Strelok kockafejű és ahogy elnézem nem is kicsi -
-
M@nH.
aktív tag
Hi!
Ti kipróbáltátok már a "hogyan jussunk be dekódoló nélkül azon a bizonyos ajtón az erőműben?" Mert én igen és tényleg műkszik
Kipróbáltam hogy egy gauss gunt beledobok az ajtóba és tényleg kifeszíti! Igaz vagy 8.-ra sikerült , de ez lol hogy ekkora bug van a gameban -
M@nH.
aktív tag
válasz AthlonXP #4945 üzenetére
"szanaszét lőttem az egész kócerájt ( a manusszal együtt... )"
Valszeg amikor visszamész a kereskedő élni fog mivel az másik map a game szerint. Mikor te az erőműből portálsz hozzá akkor igazából nem a cordonbeli csákóhoz portálsz(csak a játék szerint) hanem egy lecopyzott szobába ami valahol elvan helyezve a pályán.
De amúgy nekem az OL 2.2 óta sosem teszi el a fegyót. -
M@nH.
aktív tag
válasz AthlonXP #4948 üzenetére
"ezt honnan tudod? "
Mert a legtöbb gameban így van. Pl.:HL, HL2-ben is alkalmazták elég sokat, mert ha noclip-be mész akkor láthatsz szobákat a pályán kívül is.
Ja igen és töltés miatt is ahogy a többiek is mondták. Ha lenne a stelker-hoz noclip cheat vagy trainer akkor megnézném hogy hol is van az a szoba igazából. -
M@nH.
aktív tag
válasz Bencom ™ #5163 üzenetére
Emlékszem először én is elakadtam itt, de addig szenvedtem míg rájöttem hogy hol van a kijárat. Még azt is kipróbáltam hogy ládát akartam a letört létrához tolni
A másik ami poén hogy mikor elmész a másik laborba (ahol beragad az ajtó és le kell lőni azt a röpködő sárga izét hogy kinyíljon az ajtó) és ott valami mindig hozzád vágja azokat a kicsi hordó szerű izéket és flakonokat. Na a lényeg az hogy én kipróbáltam hogy mi van ha azokkal a flakonokkal kitámasztom az ajtót és úgy megyek be Persze az ajtó beakadt és nem csukódott be, de azért ha odamentem kiírta hogy elvan torlaszolva, de én kimentem
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...