Új hozzászólás Aktív témák

  • $p@rr0w

    őstag

    Végigvittem OL 2.1.1 moddal is a game-t (immáron ötödször), egész kellemesre sikerült a mod, csak pár hülyeség van benne, az össze vissza spawnoló mutánsok, a feléledő zombik, ennyi szörny nem kell bele, ez nem Doom. A készítők sem véletlenül raktak bele olyan kevés mutánst (főleg a scorcherekből!), hogy meg legyen a hangulat, ha tucatjával kell őket hentelni elveszik a félelmetes atmoszféra, a világító, felkelő zombikon meg csak röhögni lehet... A másik zavaró a katonai járművek: ez nem COD4 hogy ilyen idétlen rpg-vel szaladok kilövöm az összes tankot, helit Rambo 83493 marhaság legyen. A nappal megjelenítése sajnos elég gagyi lett ezzel a vakító HDR-el + ez a noise effect...

    Ami viszont igen tetszett az a fegyverek sebzése és pontossága, egy-két kivételtől eltekintve, ill. az új fegyverek, a vezethető járgányok, a free play a végén szintén jó (nem értem miért nem tettek egy ilyen befejezést is az alapjátékba...), érdekes a blowout (bár párszor sajna nem lehet futni előle olyankor elég gagyi, hogy kattintgathatsz a segélycsomagra pl.: az erőmű külső területén...), az alvás, hogy gyakrabban kell enni, az éjszaka is tényleg sötét, nem is éri meg kóborolni, csak amíg alvóhelyet keresel.

    A kereskedelem viszont sem itt sem az alapjátékban nem jó, szerintem annyiért kéne venniük, és eladniuk, amekkora érték a súly melletti résznél van megadva, úgyis sérült az összeszedhető fegyverek nagyrésze, ilyenkor annyival arányosan csökkenhetne az érték is, idétlen hogy egy rakás gyenge minőségű, de működő fegyvert eladok és mégse vehetek belőle egy normálisat, a javíttatás pedig szintén horror áron van, úgy kellene megoldani hogy a kereskedők naponta csak x összegért vennének át dolgokat, és akkor nem is gazdagodna meg gyorsan a player (gondolom ennek az elkerülésére van ez az érdekes kereskedelmi rendszer...).

    Hirtelen ennyi jutott eszembe... :)

    Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.

Új hozzászólás Aktív témák