-
IT café
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
Van itt olyan, aki a Call of Chernobylt végigjátszotta? Én nekikezdtem nem túl rég, néhány küldetésen túl vagyok, de nem tudom, hogy mi vár rám a játékban. Mindenesetre nagyon izgalmas, hogy a három rész mapje egybe lett gyúrva, valamint kiegészítések is vannak, ha jól látom. Érdemes végigvinni?
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz Mr_no_Name #33415 üzenetére
Call of Chernobyl, de csak angolul, nincs hozzá magyarítás. 2016 legjobb modja címet is elnyerte. Egyfajta összegyúrása a három hivatalos résznek, de annál több. Vannak új mapok, van gyors utazás lokációk között, ami olyasmi, mint a CoP-ban a fizetett idegenvezetés, csak itt ingyen van, a térképen meghatározott pontokba (sok van belőle) tudsz ugrani, így nem kell végiggyalogolni 5 mapot egy küldetés miatt. Bár sokszor le is egyszerűsíti arra, hogy elugrasz a célhoz, megcsinálod, majd visszaugrasz a megbízóhoz.
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz Mr_no_Name #33426 üzenetére
Tipp a CoC-hoz: menj le a Clear Sky bázishoz, és ott beszélj az öreg Doc-kal. Én ma találkoztam vele a bázis előtt (itt be lehet sétálni a CS bázisra), és mindjárt megkaptam tőle azt, amit hiányoltam.
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz Yutani #33428 üzenetére
További tippek:
- A Janov állomás melletti mobil laboratóriumban lehet vállalni tudós kíséretet mérésekhez, legalábbis ha ökológusként kezded a játékot. A küldetést a laborban kapod meg a bent lévő tudóstól. A küldetést teljesítve visszatérsz a tudósokkal a labor elé, de nem tudod befejezni a feladatot, mert nem a megfelelő párbeszéd nyílik meg a mérést vezető tudóssal (csillaggal jelölve). Ekkor el kell menteni a játékállást és visszatöltés után a vezető tudóssal beszélve le tudod zárni a küldetést. 5-8000 rubelt kapsz egy küldetésért, ha jól rémlik, és bizonyos időközönként újra el lehet végezni, jó pénzkereseti lehetőség.
- Én azért választottam az ökológus frakciót, mert az csak a banditákkal van ellenséges viszonyban. (Lehet Monolit frakciót is választani, az a legkeményebb, az mindenkivel harcban áll.) Ha ezt a csoportot választod, akkor a Janov melletti mobil laborban indul a játék, a fent említett küldetéssel tudsz is kezdeni rögtön.
- Találkoztam olyan küldetésekkel, ahol olyan feladatot kellett volna végrehajtani, ahol egy baráti, vagy semleges frakciónak kellett volna ártani (Clear Sky frakció számára le kellett volna lőni egy katonai helikoptert). Ezeket nem vállalom el, nem akarok ellenséges viszonyba kerülni a banditákon kívül senkivel.
Ugyanakkor vannak bérgyilkos küldetések is. Sidorovich ad egy olyat, ahol egy magánzó sztalker táborban kell kilőni egy célpontot. Ha ezt megteszed, rögtön ellenségekké válnak, akik ott vannak vele. Azt nem próbáltam ki, hogy ha visszatérek később, még mindig ellenségesek-e.- A gyors utazást külön patch-el kell aktiválni a játékban, ezt megtalálod a moddb-n (fast travel).
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
Call of Chernobyl szerszám (tool) tipp: úgy vettem észre, hogy a különböző szerszámok küldetésekért kapott rejtekhelyeken vannak eldugva, azaz nem fogunk csak úgy rájuk bukkanni, mint a CoP-ban. Eddig azt a rendszert látom, hogy azon a mapon vannak a szerszámok stash-be elrejtve, ahol maga a műszerész is tartózkodik (pl. Mocsár, Janov, Rosztok).
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
Call of Chernobyl info: A játékban a végső küldetések során (konkrétan a reaktorteremben, a monolitnál) találkoztam először az FT-200M (FN2000) fegyverrel. Mit ne mondjak, jó nehéz küldetés volt, de végül 3 ilyen csúzlival jöttem ki onnan. Erre a fegyverre lehet hangtompítót szerelni ebben a modban.
Fegyverre szerelhető tartozékok (amiket én próbáltam):
AKM-74/2U: semmi
AKM-74/2: távcső
AN-94: távcső, hangtompító, gránátvető
SA Avalance: távcső
Thunder S14: semmi
IL-86: hangtompító? (ebben nem vagyok biztos)
TRs 301: távcső, hangtompító
SGI 5k: távcső, hangtompító
GP37: hangtompító
FT-200M: hangtompító[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz Riot Gin #33629 üzenetére
Nálam nem ilyen durva a helyzet. Szerintem egy olyan 4-5 másodperc alatt lenne normális betölteni egy pályát, de inkább 10-15 másodperc is van nálam, ha map váltás van (másik mapra térek át). Elhalálozás miatti újratöltés csak néhány másodperc, az nem gáz.
Aztán lehet, csak nekem magasak az elvárásaim a töltési időt illetően.
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
Na én is elkezdtem a hétvégén a WoT-ot. Eddig tetszik. Ami viszont nem nagyon jön be, az a GUI az inventory alatt, a CoC-ban valahogy szebb volt az egész. A fegyverek is nagyobbak, szinte nem férnek el az inventoryban, nem igazán nyerő. Persze meg lehet szokni.
A tippet a hídjavítással kapcsolatban köszi. A bányában összeszedtem minden mozdíthatót, így a híd szerelő készlet is megvolt, aztán visszatérve a hídhoz azt rendbe tettem. Most ott tartok, hogy Erdész visszajelzésére kell várnom, nincs semmi más küldetésem. Most Vörös Erdőben vagyok, menjek innen máshova csak úgy?
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
Help needed: Jantaron a pszi-sugárzást kell megtalálni az üzem mellet. Kilőttem az össze zombit meg azt a furcsát is, és hiába kolbászolok a pszi sugárzásban, nem tudom, mit kéne még tennem. Valaki?
SPIOLER
Meg is lett, az árokban, a beton csövön kicsit arrébb találtam valamit.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
Még a WoT-ot tolom, de nézegetem, milyen modokat kéne kipróbálni. Spatial Anomaly-t próbálta valaki?
Ja és akkor mit érdemes kipróbálni még?
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz Dhampir #33793 üzenetére
Először meg kéne vizsgálni, hogy milyen proci van benne. Én úgy gondolom, hogy a jó Stalker élményhez legalább egy Sandy Bridge i3 kell, mert erős 1 szálat igényel a játék. Ha ez megvan, akár low profile GTX 1050 Ti kártyát is tehetsz bele, de én nem mennék 750(Ti) alá.
Nekem most Pentium G4600 (Kaby Lake, 3.6GHz) és GTX 760 van a gépemben, amin Staklerezek. Ezen általában jól megy a játék, bár láttam olyat is, hogy akadt valamelyik mod (talán CoC) még az RX 570-nel is. Bár az lehetett akár program hiba is, mert most a StalkerSoup gond nélkül fut.
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz Antonius1978 #33929 üzenetére
Szia! Érdeklődnék, hogy áll a Chernobyl Chronicles magyarítása?
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
Chernobyl Chronicles kivégezve. Nem rossz, egynek jó volt. Kerek a történet, van eleje, van vége.
A játék vége felé van egy pont, egy küldetés, ahol folyamatosan kifagy a játék, erre a moddb-n van javító patch.
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz Antonius1978 #34193 üzenetére
Majd lehet, hogy a magyarítással megint nekiállok, mert az első helyszínen nem maxoltam ki a lehetőségeket (a nagy anomáliát nem használtam "alkotásra", mert nem találtam a Crystal képződményt, és így nem tudtam egy küldetést teljesíteni).
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz Antonius1978 #34195 üzenetére
Igen, a Fointain képződményt nem sikerült emiatt megcsinálni. Így konkrétan nem tudtam, hogy kitörés után esetleg új képződmények jelennek meg az anomáliákban, szóval köszi a tippet.
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz Balathruin #34199 üzenetére
Azt írja a kolléga, hogy kap majd fősztori módot a CoC. Ezt nem értem, hiszen van benne sztori mód, küldetések láncolatával, azt játszottam végig. Vagy másra gondolt az író?
Más: tegnap elkezdtem a Spectrum Projectet. Eddig tetszik, beletoltam vagy 3 órát este.
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz RobberBaron #34210 üzenetére
Büszke vagyok, hogy ez az óriás mod magyar kezek által jött létre! Köszönjük!
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
Nem tudom, emlékszik-e még valaki erre, de a Spectrum Projectben az X-5 laborban van egy olyan rész, ahol Borland beenged egy ajtón, de dől ki a füst és monolitosok vannak odabent. Folyamatosan kinyírnak, mielőtt még bejutnék, Borlandot szintén, nem tudom életben tartani. Valami tipp?
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
Ma pontosan 32 éve kezdődött a Zóna története, amely annyi kalandot nyújtott számunkra az elmúlt 11 évben.
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
A Dead Air modnak van valami sztorija, ami nem a meglévő játékokból való?
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz borovi #34599 üzenetére
Én is először elrohantam az erőmű mellett, hogy meneküljek, aztán mivel ott voltak a feladatok, hogy nyírd ki a bandát, egy távolabbi banditát késsel becserkésztem, utána pedig az összeset sikerült elkapnom. Sok-sok visszatöltésbe került, de elintéztem az egész csürhét. Utána indultam tovább a pályán és fejeztem be a játékot.
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
-
Yutani
nagyúr
Hétvégén elkezdtem a Way to Pripyat modot, eddig nagyon tetszik! Igaz, hozzá kell tenni, hogy a neten található útmutató nélkül nagyon nehéz lenne megcsinálni egyes küldetéseket. Például a Szabadság bázisán az 5 darab PDA előkerítését. Minden következő PDA akkor jelenik meg, amikor felveszed a rá vonatkozó feladatot. Ez alapján igen sokat kellene keresni őket, újra és újra átfésülni a bázist. Vagy ugyanott a doki számára megkeresendő különleges gyógyvirágot. Esküszöm, semmit nem láttam a nádasban, csak nyomkodtam az útmutató által megadott helyen az "F" gombot és egyszer csak kiírta a különleges növényt.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
Végeztem a Way to Pripyat moddal. Hát a vége, izé, tök gáz. Nincs is normális vége.
Viszont elkezdtem a Szolgálat katonája modot. induláskor hint, hogy Sulga előtt hajtsak térdet. Hát én tornázok össze-vissza, de nem történik semmi, nem lehet beszélgetést kezdeményezni vele. Tipp?
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz Yutani #34731 üzenetére
Megvan a hiba oka: ha az első automata mentésből kezded a játékot (tehát új játékot kezdesz, kilépsz, majd visszatöltöd az első mentést), akkor nem lesz elérhető Sulga, nem tudod megszólítani, nem jelenik meg a beszélgetés opció. Újrakezdve a játékot működik a dolog.
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
A Szolgálat katonája modban hol vannak a műszerek? A Szabadság bázisán és az elhagyott faluban lévőt megtaláltam. Kell az utolsó is, mert a technikus párbeszéd kifagy, gondom a kazetta miatt.
#tarcsad
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!