-
IT café
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr_no_Name
tag
válasz #47205632 #34106 üzenetére
Hát én már nem tudom követni ezt a dolgot. Szerintem nagyon jó alapanyagokból dolgoztak a fejlesztők és nagyon jó úton indultak el amit a modderek tökéletesítettek...játszok ezzel a Last Day moddal, nem is annyira bugos igazából, de az látszik - mondjuk ezt a modderek is leírják - hogy egy merő kódkatyvasz az egész játék. Új motorral, teljesen újra kéne fejleszteni az egészet 2018-as változatra, egybe kellene gyúrni a 3 részt a modokkal együtt és megszületne a tökéletes Stalker játék, de ez nyilván soha nem valósul meg...
A sztori nagyon tetszik, soha nem fogom elfelejteni az első északra vezető utamat. Emlékszem, hogy még általános iskolás voltam amikor mendemondák keringtek erről a játékról, és álmodoztam róla, hogy milyen kalandos lesz..az a durva, hogy nagyjából így is képzeltem el (ha belegondoltok, azért ez kemény. Mint amikor olvasol egy könyvet, megfilmesítik, és pont úgy képzeled el).
Eltelt 4-5-6 év és mikor megjelent a játék 2007-ben akkor úgy rácuppantam mint csecsemő az anyja mellszerkezetére
Szerintem 2 nap alatt végig is játszottam, nem sokat aludtam, és nagyon a hatása alá kerültem:
Kordon: baljós szelek, gyanús csönd, de a kordon határán felállított csekkpontnál cigizgető katonákon, pár zombikutyán és pár szakadt banditán kívül más nem nagyon fenyeget ezen a területen. Érzed, hogy beléptél a zónába, akár még vissza is fordulhatnál, de tudod: északabbra csak keményebb lesz.
Garbage: itt már kicsit jobban pezseg az élet, mindenhol hatalmas és baromira sugárzó félig feltúrt szemétkupacok, a banditák és a lonerek folytonos összecsapásait hallani a háttérben.
Red forest / radar / pripyat: itt már majdnem a zóna legmélyén vagyunk és ránk is zúdul annak teljes fegyvertára: anomáliák között harcolni a legkeményebb mutánsokkal miközben távolról lövöldöznek a monolitosok.
Chernobyl NPP: amikor először beléptem ide konkrétan csak pislogtam. Eltörpülsz a hatalmas erőmű és a hatalmas nyitott tér mellett, és emiatt sok eseményt is szemügyre vehetsz: itt az első pillanattól már mindenki lő mindenkire pisztolytól kezdve a gauss puskáig, jönnek a helikopterek, szakad az eső, dörög - villámlik, azt se tudtam hol vagyok a nagy felfordulásban. Ennél a résznél érezhető volt, hogy elérkeztünk a káosz kellős közepére, itt már mindenki teljesen megbolondult. Aztán a szarkofág pedig maga volt a megtestesült borzongás: mész előre a vaksötétben, néha hallod a fejedben a wish-granter hangját aki magához hív, a geiger müller számláló már rég kiakadt a hatalmas sugárzás miatt, nem tudod melyik sarkon fog lelőni egy monolitos, aztán felmászol és végre valahára láthatod azt, amiről eddig csak legendákat hallottál.
Ahogy a játék folyamatosan adagolja a tartalmat azt szerintem tanítani kéne.
így visszaolvasva nem tudom kinek címeztem ezt az írást, de olyan jól esett nosztalgiából kiírni magamból ezeket. Nagyon szép emlék volt az első végigjátszás
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Elárulták, hogy miért nem volt internet a fél kontinensen
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Villanyszerelés
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- DIGI kábel TV
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- További aktív témák...