Új hozzászólás Aktív témák

  • Andralin

    aktív tag

    válasz Andralin #47970 üzenetére

    Nos, csak sikerrel zárult az XCover biztosítási ügyem a repülés során egy nap késéssel érkezett feladott poggyászom miatt. Az igényem bejelentésekor ezek szerint csak pávatánc volt, hogy kétszer is megírták, hogy töltsem fel a nyugtákat a vásárolt cikkekről a bőröndre várakozás alatt, mert nyugta nélkül nem tudják lefolytatni az eljárást. Mivel nem vettem semmit, mindkétszer visszaírtam neki, hogy én a kondíciós listában szereplő "without receipts" opcióra pályázok, azt kérem kifizetni.

    Végül megítélték az ilyenkor adható maximális összeget, 200 EUR-t kaptam! :R :DD :DD :DD Így már azért megérte rá várni.

    Apró bosszúság csak, hogy a Revolut saját biztosítója nem volt képes a Revolut számlámra küldeni a kifizetést, pedig ezt alapnak gondoltam volna! Csak IBAN számlaszámra utalnak és csak HU-val kezdődhet az előtag, ezt nem lehet változtatni, így csak Mo-n vezetett banknál lévő számlára lehet kérni a pénzt. Viszont az IBAN megadása után 4 órán belül a számlámon volt a pénz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák