Új hozzászólás Aktív témák

  • pictigjis

    senior tag

    válasz zsamiatt #46393 üzenetére

    nem "mérlegelésről" van szó, hanem a kártyatársasági szabályok elég egyértelműen rendelkeznek arról, mikor jár chargeback és mikor nem. természetesen ezek a szabályok sem állandóak, különben akár sorozatos chargeback-igényekkel is vissza lehetne élni

    az aliexpresses példa azért jó, mert ott van az oldalnak saját vásárlási védelme = rendezze ott a károsult a baját. ha paypallel fizetsz, akkor is a paypallel kell rendezned az ügyet, a paypales tranzakciók chargebackje sem lehetséges

    de az eredeti példa az utalásról szólt, és azt senki nem tudja és akarja ellenőrizni. ezért lesz az, hogy egy utalás előtt esetleg 5 perces műsort mutat a revolut arról, hogy szerinte ez csalás (lehet), biztos akarod-e, és ha tizenkettedszer is leokézod, természetes, hogy a banki megközelítés az, hogy így jártál (átverés esetén)

Új hozzászólás Aktív témák