Új hozzászólás Aktív témák
-
E.Kaufmann
addikt
Mondok egy nagy előnyt. Egyszerűbb felépítés (legalábbis a hajtómű és "üzemanyag"rendszer szintjén), és ebből fakadóan gyorsabb és olcsóbb kötelező szervízkörök. Nem kell ki tudja milyen fúvókákat nézegetni endoszkóppal, meg franc tudja, mit kell még két repülés között.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Chaser
titán
"Ezt tudom elképzelni, mint életképes alternatíva."
én ezt sem, sok sebből vérezne, HA esetleg a legoptimálisabb körülmények közt a napelemek tudnának annyi energiát szipkázni ami kell a motornak
de szerintem akku mellett sem tudnának
és ne beszéljünk a nem-optimális helyzetekrőlE.Kaufmann
ezek persze jó dolgok
de tényleg érdemes megnézni egy snassz személyautó tömegét és a benne levő akkuk tömegét
ezért kérdeztem #1-ben van-e info arról miből készülnek ezek az akkuk, hátha lemaradtam valamiről_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Colomb
csendes tag
Nem akarom hosszan taglalni, de igen
Egy db jet engine képes kb 100000 newton tolóerőre, relatíve kis tömeg mellett.
https://www.aerospace-technology.com/features/featurethe-most-powerful-commercial-jet-engines-4434003/
Továbbá ezt nem csak a föld közelében képes produkálni. Hiszen minnél magasabban van a gép annál ritkább a levegő ami alapvetőleg öli meg meg a légcsavaros gépek elméleti utazómagasságát. (így egy elméleti elekrtomotoros légcsavaros gépnek nagy légellenállás mellett a föld közélben kellene repülnie sokkal több energie elemésztése mellett)
Ekkor még nem beszéltem a sebességről ami ma átlagosan mondjuk 800-900km /óra ez ugye megintcsak nehezen képzelhető el egy légcsavaros gép esetében.
De még ha igazad is lenne és lehetne építeni olyan elektromotort ami egyáltalán képes lenne ilyen teljesítményre, pár tonna alatt nem hiszem hogy kijönne, és ez csak a motor ...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen