Új hozzászólás Aktív témák
-
Biztos, hogy velem akarsz vitatkozni? Mármint én is azt mondom, hogy maga a koncepció ezer sebből vérzik. Értem, hogy a kis gépeket ki lehetne váltani, de mondjuk egy Cessna 172-nek van 200l tankja, ezt lehet párba állítani egy min 13 000literes Boeinggel. 65x kisebb. Nem tudom melyik típus világviszonylatban mennyit pöfékel el, de meg lennék lepve, ha a kicsik 20%-nál több CO2-ért felelnének.
Ha azt nézed szinkron motorból lehet csinálni 1000MVA teljesítményűt, tehát a kraft meglehet. Fordulatszám, tömeg az lehet kérdéses. Táplálás, hát igen, kérdéses, hogy tudsz belepakolni annyi akksit, hogy meglegyen a szükséges energia. Mármint annak megint csak súlya van.
Koncepció akkor tudna működni, ha olcsóbb, mint a normál. Nagy előnye, hogy napfény sok helyen van, ellenben kerozint oda kell vinni.
Mondjuk az is lehet alternatíva, hogy kisgépek napelemekkel. Ha már fent van a gép, a napelemek kicsivel több áramot termelnek, mint ami a motoroknak kell. Az akksiknak meg annyi energiát kell tárolniuk, hogy biztosan fel tudjon szállni.
Ezt tudom elképzelni, mint életképes alternatíva.Szintén Cessna 172-t nézve ahhoz, hogy felmenjen 1km magasra és elérje a 226km/h sebességet 100% hatásfok, 0 légellenállás mellett 3,3kWh energia kell.
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Formula-1
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...