Új hozzászólás Aktív témák

  • Béééla

    őstag

    Az AAA kategóriás játékpiac eddigi modelljei halálra vannak ítélve, a fejlesztéseket a jelenlegi formában már nem sokáig lehet fenntartani.

    Hát a félévenként kiadott fércműveket AAA-s játékoknak eladni, az tényleg nem fenntartható.
    Lehet kövezni meg fújjogni, maradinak nevezni, de a Half-Life 2 magasságában elértünk egy olyan realitásszintet, amit leginkább csak finomhangolni kell. A grafika így is elég poligont tartalmaz, a fizika kezdi elérni a ténylegesen valóságosnak mondható szintet (mondjuk az internetet bejáró "next gen farkas" és a Lara Croft szétfútt haja még pont az a feature, ami még hiányzott) úgyhogy itt lenne az ideje valami SDK kidolgozásának; lehet hogy a Source és Unreal SDK ilyesmi, nem vagyok játékfejlesztő, de szerintem fontos lenne egy nagybetűs engine kidolgozása, mellette 3 köbméter eszközzel, amiben modellt, mozgást, scriptet, pályát és mindent lehetne gyártani, a fejlesztőnek annyi dolga lenne, hogy ír egy bitang jó történetet, megcsinálja hozzá a pályát, modelleket, stb. és kész a játék. Ha elég robosztus az összeállítás, akkor még ellenőrizni se kéne nagyon az eredményt, könnyen portolható lenne PC-re, konzolra és Mari nénire is, win-win-win lenne.

    Engem hidegen hagynak a mindenféle átnevezett technikák, én élményt akarok. Érzelmi hullámvasutat, borzongást, akciót, katarzist akarok. Akár mindezt 95-ös grafikán is, mert az elsőre meglepetés volt az új COD-szériában, amikor megöltek, de egy órán belül huszadjára már nem lepett meg.

    A moddereket meg hagyni kéne dolgozni, és olyan rendszert is ki kéne dolgozni, hogy külsősök DLC-t csinálhassanak pénzért; a modderek kapnának egy kis pénzt a munkájukért, és egy alap játék is életben tudna maradni. És akkor tényleg értelmet nyerne a DLC :D

    Bélabá

Új hozzászólás Aktív témák