Új hozzászólás Aktív témák

  • snake1977

    őstag

    válasz pengwin #57 üzenetére

    Előttem már leírták a lényeget az amazonról amivel egyetértek, így ezen részére nem válaszolok.
    A magyar boltok közül kiemelem az ipon-t, a weboldalukon nincs telefonszám, lentebb leírtam a problémámat velük kapcsolatban. Az Aqua online chates beszélgetés keretében összeségében 5-6perc alatt megmondta hogy jár egy vezérlő a gépházhoz, erre az ipon órák alatt sem volt képes.
    Volt néhány garanciás ügyinézésem, fel tudom sorolni azt néhány nagy webáruházat/üzletet akiknél ez megtörtént, de minden esetben korrekten álltak a dolgokhoz, az ügyintézéshez, nem is volt okom soha hallatni miattuk a hangomat.
    Való igaz hogy az elégedetlen ügyfelek a hangosabbak, de mindig lesznek problémás/elégedetlen ügyfelek, ellenben nem mindegy hogy hogyan bánnak velük, mert az ad egy képet a webáruházról/üzletről.
    Ha már ebay/aliexpress, én is jártam úgy hogy egy iphone x tokot rendeltem ismerősnek, ami nem passzolt tökéletesen a készülékre, de a teljes összeget postaköltséggel együtt visszatérítette az eladó. Szóval szerintem a hozzá állás nagymértékben befolyásolja azt hogy mennyire hallatják az elégedetlen emberek a hagjukat, és milyen jellemzést adnak az áruházról.

    ...BRSZK...9...2024.06.28-29... / www.brszk.hu / , https://www.tiktok.com/@brszk_official , https://www.youtube.com/@BRSZK-Official

Új hozzászólás Aktív témák