Hirdetés

2018. szeptember 19., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) tibaimp


tibaimp
(őstag)

Ebben csak az a szomorú számomra, hogy a fele nem MAGYAR áruház....A cseh és román gondolom az áfá-val játszik, azért tudja annyiért adni a termékeket, a garanciát meg gondolom kenheted a hajadra....

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#2) zolij válasza tibaimp (#1) üzenetére


zolij
(tag)

Sem az eMAG által adott számlával (ÁFA: 27%), sem a garanciális ügyintézéssel nem volt gond. Ugyanez már nem mondható el az Extreme Digitalról (itt sem számla probléma volt, hanem webes rendszerben bug, illetve az ügyfélhez való hozzáállás volt gond), bár biztos épp külföldi tulajdonban volt, amikor problémás volt..

[ Szerkesztve ]

(#3) UnA válasza zolij (#2) üzenetére


UnA
(Korrektor)

+1 az eMagra, és nem volt gond az Alzával sem garanciális téren.

Az áfával pedig senki nem mer játszani, mert a NAV az első eset után örökre letiltaná őket - ami nem érdeke egyik cégnek sem.

(#4) Fred23 válasza UnA (#3) üzenetére


Fred23
(PH! kedvence)

Az eMAG viszont képes megjelenni legkedvezőbb árú termékkel az arukereso.hu-n úgy, hogy valójában nincs is meg nekik az adott cucc. Rájuk írtam már egyszer egy ilyen miatt. Ki van téve hiperakciós áron, de még azt sem tudják, hogy a következő hónapban tudnak -e külső raktárból hozni.

Jártam már velül jól ettől függetlenül, de szerintem nem egy korrekt cég.

[ Szerkesztve ]

(#5) pengwin válasza zolij (#2) üzenetére


pengwin
(PH! addikt)

Azért ez nagyon változó, mert az emag nem csak online áruház, hanem piactér is, ahol van sok eladó.

Sok kellemetlen esetről lehet hallani, nagyrészt az eladótól függ, hogy milyen élményei vanank adott embernek.
Sokakat elhajt az eMag, mondván, hogy nem is ők adták ell a terméket, az XY kolozsvári, csíkszeredai céget kell keresni a problémákkal.

[ Szerkesztve ]

Üdv, pengwin "A belépőszint mindig ott van, ahol a fájdalomküszöbünk."

(#6) Taranti


Taranti
(senior tag)

Örülök az iPON és az Aqua sikerének, eddig vásárlás és ügyintézés terén sem volt velük problémám. (Nekem évek alatt sokféle haver meg ismerős sztoriból az jött le, hogy aki nem trükközik/hazudozik papírokkal vagy termékkel kapcsolatban, annak általában nem adódik problémája.)

Úgy vélem, a játékokkal kapcsolatba hozott agresszivitás nem azok jellege miatt van, hanem (általában) csapnivaló minőségük okán.

(#7) tibaimp válasza zolij (#2) üzenetére


tibaimp
(őstag)

Énnekem mindegy, mindenki ott költi a pénzét el, ahol akarja, de én a saját kisvárosomban szoktam venni cuccokat, vagy magyar hivatalos cégtől, márkaképviselettől.

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#8) olloczky válasza tibaimp (#1) üzenetére


olloczky
(senior tag)
LOGOUT blog

Igen, nekem is hasonló volt a véleményem első blikkre. Örülök, hogy az első helyezett magyar.

-"What's a computer?" -"A bunch of minerals and metal that we tricked into doing math for us"

(#9) Samott


Samott
(senior tag)

Johetne mar az Amazon ide is.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#10) olloczky válasza Samott (#9) üzenetére


olloczky
(senior tag)
LOGOUT blog

Miért?

-"What's a computer?" -"A bunch of minerals and metal that we tricked into doing math for us"

(#11) janeszgol


janeszgol
(PH! kedvence)

Meglepődtem, hogy a 22volt befért a Top 10-be. Az öcsém volt főnöke rendelt mindig majdnem mindent onnan, de nem gondoltam volna, hogy az ilyen nagy valami.

A női nemnél csak a női igent szeretem jobban.

(#12) Samott válasza olloczky (#10) üzenetére


Samott
(senior tag)

Miert ne? Prime, helyi raktar, nagy valasztek. A vevonek csak jobb, ha tobb helyrol is vasarolhat.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#13) UnA válasza Samott (#12) üzenetére


UnA
(Korrektor)

A nagy választék az csak a nagy piac / nagy forgalom környezetben tud kialakulni. Ezt egy kisebb piacon nem hiszem, hogy meg lehet valósítani.

Emellett az Amazon egy igaz mamut, és a nagy piacokon pont ellenkező hatása volt, mint amit írtál - vagyis hosszú távon nem javítja, hanem inkább rontja a versenyhelyzetet.

(#14) Feketelaszlo válasza Samott (#12) üzenetére


Feketelaszlo
(senior tag)

Egy lokalizált Amazon semmivel sem tud nagyobb választékot kínálni, mint a többi helyi bolt. Ott is csak ugyanazt tudnád megvenni, mint az eDigitálnál vagy eboltban.

(#15) olloczky válasza UnA (#13) üzenetére


olloczky
(senior tag)
LOGOUT blog

Hát én mint -ilyen téren- átlag fogyasztó vásárló, tökéletesen megvagyok az amazon nélkül. Tényleg, ahogy többen is írták, ugyanazt a dolgot legalább 5-10 helyen lehet megvenni. Szerintem nem kell amazon.

[ Szerkesztve ]

-"What's a computer?" -"A bunch of minerals and metal that we tricked into doing math for us"

(#16) lev258 válasza Fred23 (#4) üzenetére


lev258
(PH! kedvence)

Az arukereso.hu egy független cég. Ha ott valami hibásan jelenik meg, akkor azt ők "olvassák ki" rosszul, nem az emag veri át a vásárlót. Ha a saját honlapjukon is azt látod, akkor lehet panaszkodni. Ezt szerintem érdemes helyretenni.
A témánál maradva, nekem csak az emag-gal van tapasztalatom, azzal viszont eddig nagyon pozitív, a kiszállítóikat is beleértve.

[ Szerkesztve ]

Ubuntu MATE 18.04

(#17) Fred23 válasza lev258 (#16) üzenetére


Fred23
(PH! kedvence)

A saját honlapjukon is az volt; ha más lett volna, álltam volna tovább azonnal. Így meg leveleztünk egyet. :D

(#18) Darth Sith


Darth Sith
(kvázi-tag)

Az AQUA nálam az elmúlt időszakban nagyon leszerepelt :((( . Sok évig vásároltam náluk mindenféle fennakadás vagy probléma nélkül, de az utóbbi időben amit garanciális ügyintézés vagy cserék esetén művelnek az valami botrányos és elfogadhatatlan, és évről évre egyre több gondom van velük. Míg az üzleteikben a kiszolgálás többnyire rendben van valamint normálisak az eladók, addig a szervízük akik a garanciális ügyintézést és bevizsgálást végzi, elképesztően kicsinyesek és kötekedőek. Én többet már nem fogok náluk vásárolni, lehetnek akármennyivel olcsóbbak a konkurenciánál, nekem megéri azt a plusz pár ezer forintot, hogy biztos lehetek abban, hogy ha gond van a termékkel, gond nélkül eltudom intézni a garanciális dolgokat.

(#19) Timer válasza Taranti (#6) üzenetére


Timer
(őstag)

"Nekem évek alatt sokféle haver meg ismerős sztoriból az jött le, hogy aki nem trükközik/hazudozik papírokkal vagy termékkel kapcsolatban, annak általában nem adódik problémája.)"

Na, az iPon esetében ebben ne legyél biztos, sőt... Három cégnek és még privátban is onnan vettem mindent. Egészen addig, ameddig 1 nulla napos korában besz@ró SSD-t nem vettek vissza, mert szerintük jó, de második visszaküldésre azért mégis elfogadták. Másfél hónap múlva küldtek cserét. Egy teljesen másik típust, bármiféle kérdés, egyeztetés nélkül. Másik SSD, bőven a garanciaidőn belül elkezdett hibázni, mivel még működött - tanulva a korábbi hozzáállásukból -, minden létező programmal letesztelve, eredmények nyomtatva csatolva az SSD mellé. Pár hét múlva jön a csere, erre a megjegyzés rovatban a f@szparaszt szervizes kioktat (!), hogy teljesen egyértelműen rossz az SSD, kár volt ennyi fát kivágatni a nyomtatott teszteredmények miatt.

Karácsony előtt rendelek tőlük billentyűzetet, fehér háttérvilágításosként hirdetve. Megérkezik, látom, az oldala világít, nem a karakterek. Mondom, ez mi a f@sz?! Nézem a leírást, természetesen már javítva. Google cache a barátom, eredeti oldal kitúr, screenshot, reklamáció. Persze, tévedtek, semmi gond. Garifutár megrendel, levelezés és minden doksi csatolva és kinyomtatva a billentyűzet mellé, hogy ha elakadna cégen belül a kommunikáció, akkor is képbe kerüljön a szervizes (gyökér). Pár nap múlva jön vissza a csomag, mellette komment: hiba nem tapasztalható, minden billentyű működik. Megreklamálom, szerviz visszajelez: nem volt semmi dokumentum a billentyűzet mellett. Mondom, mi a f@sz, már konkrétan hazudtok is, b@szdmeg? Megreklamál, eredeti ügyintéző úgy tesz, mintha mit sem tudna, eredeti levelezés becsatolva, emberünk megvilágosodik, küldjem vissza. Odaér, végre visszaveszik. Mi legyen az árával? Ne utald vissza, időközben évet (!) váltottunk, céges vásárlás, a könyvelő megöl. Válasz rá, rendben, hova utaljuk? Visszaírom, NE utald vissza, levásároljuk. Oké, kódot kaptam. Következő vásárlásnál kód beüt, kedvezményt nem vonnak le. Írok az ügyfélszolgálatnak, helló, nincs kedvezmény levonva, mi a f@sz? Ó, ez ilyen, a végleges számlán már rajta lesz a kedvezmény, kevesebb lesz az utánvét. Új rendelés kijön, utánvét természetesen nem kedvezőbb. Agyvíz a tetőn, írok, már megint mi a retek történt? Ügyintéző halottnak tetteti magát, nem tud semmiről, eredeti levél becsatol, emberünk megvilágosodik (már megint). Oké, néha nem érvényesül a kód, miért nem szóltam? Leírom neki megint, ugyan olvasd már el a thread-et, OTT VAN, hogy szóltam. Semmi elnézést, bármi f@szom, rendeljek megint, és majd annál jó lesz. Rendelek megint pár dolgot, a kód megint nem érvényes. Írok neki, mi a szitu. Visszaír, próbáljam meg másik kóddal. Na, itt én is elcsesztem, telefonról illesztettem be, lemaradt néhány karakter, nem tűnt fel. Kedvezményt nem vonja le, de hát ez ilyen, ugye. Kijön a cucc, megint teljesáron. Felbaszom magam, írok nekik egy hatvan soros anyázást. Pár nap múlva jön egy automata email, az összeget visszautalják.

Na, ezek után mondtam én azt, hogy nagyívben sz@rok az iponra. 6,5 nettó milliót hagytunk náluk az egyik céggel, direkt kitúrtuk a vállalatirányítási rendszerből. 1 év alatt. Jelzem, emaggal ügyintéztünk, semmi gond nem volt. PCX-szel ügyintéztem privátban, semmi gond nem volt. Na erről ennyit.

[ Szerkesztve ]

(#20) Tapsyfüles

Érdekes hogy a PCX helyezést se kapott, biztos több mint 10x rendeltem tőlük mert épp ott volt a legolcsóbb náluk a termék, 1 negatív tapasztalatom se volt velük.

Forza Ferrari

(#21) Doki42 válasza Samott (#9) üzenetére


Doki42
(tag)

+1 fog... Egyszer..

(#22) Scorp2011 válasza Fred23 (#4) üzenetére


Scorp2011
(senior tag)

Az arukereso.hu-n nagyon sok cég részéről voltak/vannak valótlan árak feltüntetve.

(#23) VIPowER


VIPowER
(senior tag)

Nemrég rendeltem tőlük egy Huawei P20 Lite-ot, csak kimaradt belőle a "sztereó bluetooth headset", úgyhogy most bokszolunk, de majd lesz valami. :)

(#24) gabor9991 válasza VIPowER (#23) üzenetére


gabor9991
(senior tag)

Én egy LG monitort vettem tőlük, a HDMI kábelt sikerült belőle kivenni, hatalmas érték ugye...

(#25) VIPowER válasza gabor9991 (#24) üzenetére


VIPowER
(senior tag)

Nekem az. HDMI kábel azért kicsit más, bár az is zavarna.

(#26) DS39


DS39
(PH! kedvence)

Jó a marketingjük.
De bunkó eladóik vannak az a baj és sokszor nem jó minőségű terméket árulnak.

(#27) gabor9991 válasza VIPowER (#25) üzenetére


gabor9991
(senior tag)

Kicsit engem is bosszantott, bár csak egy ezres egy kábel, de átvettem a futártól, kibontottam, összeszereltem ekkor vettem csak észre, hogy nincs kábel bár a leírás szerint lennie kellene.
Sose tudtam volna bebizonyítani sajnos.
Amúgy is volt velük az elmúlt hónapokban épp elég garanciával kapcsolatos ügyem, még a végén azt hihették volna, hogy direkt szórakozok velük.
Így annyiban maradt a dolog.

(#28) VIPowER válasza gabor9991 (#27) üzenetére


VIPowER
(senior tag)

Én meg addig fogok menni amíg meg nem kapom, ez nem filléres tétel. De szerintem rendben lesz, ha mégsem, ide megírom.

(#29) Scorp2011 válasza VIPowER (#23) üzenetére


Scorp2011
(senior tag)

Nekem a garanciapapírt "felejtik" ki mindig a csomagból. Csak számlát szoktam kapni, azon viszont sem a termék garanciaideje, sem a termék sorozatszáma nincs feltüntetve. Ha tegyük fel 10 év garancia volt náluk kiírva valamire, és 4 év múlva elromlik, hogyan bizonyítom majd be, hogy nem csak 3 év garanciával árulták, ha esetleg ezzel a szöveggel próbálnak majd elhajtani?
Egyáltalán milyen cég az, amelyik még egy garanciapapírt sem képes adni olyan termékekhez, amelyekhez mindenhol máshol automatikusan adnak garanciapapírt? Például alaplapok, RAM-ok, stb., stb.

[ Szerkesztve ]

(#30) PeachMan válasza Darth Sith (#18) üzenetére


PeachMan
(PH! kedvence)

Aqua-ban cirka 10 evig vasaroltam, de a mult honapban egy garancialis ugyintezes miatt orokre elvaltak utjaink. A huzavona soran vegul pozitivan jottem ki, de akkor is. Nincs szuksegem cirkuszra.
A masik favorizalt ceg a PCX. Naluk is volt mar iden tobb vasarlas, garancialis ugyintezes, vasarlastol valo elallas. Hihetetlen mennyire gordulekenyen mentek a dolgok. Semmi kekeckedes reszukrol csak segito szandek. Szamomra az elso helyre leptek elo.

[ Szerkesztve ]

"Only Amiga Makes It Possible"

(#31) laleh válasza tibaimp (#1) üzenetére


laleh
(PH! addikt)

EMAG pedig korrekt cég, amikor közel 2 éves készüléket nem tudott megjavítani a gyártó, 1 héten belül a számlán volt a pénz.

Ha fontos, inkább telefonon: 06302832078 Apple garanciális ügyintézés: törött is!

(#32) MaxxDamage válasza Scorp2011 (#29) üzenetére


MaxxDamage
(PH! nagyúr)

Én ilyen esetben szoktam kinyomtatni az oldalon található (forgalmazott) terméket, amin rajta van minden, link, dátum, ár, gari idő, stb.. és ott a bizonyítás alapja az a doku... és tudom bizonyítani, hogy a vásárlás idejében a garancia idő annyi volt..ami. (ha szűkséges)

MD
L

Szakmai kérdésekre Privátban nem válaszolok....!◄►Eladó: AMD 64 3000+ (2 db) , T-Systems MT-40 Ház◄►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."

(#33) Fryskitt


Fryskitt
(PH! addikt)

Haha, Edigital. Pedig eltűnhetne a nagy semmibe végre, eszméletlen kupleráj, többször nem azt küldik, amit rendelsz (Foxpostnál pl. nem tudod, mert csak fizetés után nyílik az ablak), kib. burokrácia, semmi sem megy, többnyire bunkó ügyintézők, szar online rendszer (ha pl több cégnek vásárolsz, azt nem lehet, csak ha az előző rendelés lezárult már, mert különben minden tétel ugyanarra a cégre számlázódik), egy tipikus példája a magyar alkímiának, amihez ezek hozzányúlnak, abból szar lesz. :W Még törölni sem tudtam magam náluk, mert azt se csinálják meg (ugyanis csak ők tudják a profilt törölni, a felhasználó nem - GDPR mi, f@sza egy agresszív büdös banda).

[ Szerkesztve ]

I swore never to be silent, whenever and wherever human beings endure suffering and humilitation. We must always take sides. Neutrality helps the opressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented.

(#34) kbyte1024


kbyte1024
(PH! addikt)

Emag szerintem is frankó! LG okos tv 6hónap után megadta magát(wifi vevő nem ment,minden más működött),szó nélkül küldzek újat.

(#35) tibaimp válasza laleh (#31) üzenetére


tibaimp
(őstag)

Rendben, elhiszem, szerencséd volt velük, másnak meg rossz tapasztalata, például tesóméknak.....szóval.

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#36) gézu


gézu
(PH! addikt)

Minden kereskedőn lehet valahol fogást találni, viszont ezek valamit csak tudhatnak, ha már többször is a legnagyobbak tudtak lenni.

No need passport on the border of insanity...

(#37) Seangaijin válasza Timer (#19) üzenetére


Seangaijin
(senior tag)

Ipon-nal csak a bajok vannak. Nagy arc szervizesek stb... 2X vásároltam onnan soha többet.
(Itt is olvassa egy pár szervizes az aprót, majd jönnek mindjárt és leugatnak :((( )

YouTube csatornám gameplayekkel: https://www.youtube.com/c/seanjrrussel

(#38) sb válasza Fryskitt (#33) üzenetére


sb
(PH! kedvence)

+1
Fogalmatlanul állt a rendelésem 2 hétig mire arra jutottak, hogy nem tudják teljesíteni. Persze már nem is kellett, mert addig lejárt az akció amivel - apró különbség - 2 év helyett 5 év gari lett volna a TV-hez. Mindez úgy indult, hogy boltban van, azonnal átvehető... majd lett belőle beszerzés alatti... ügyfélszolgálat nem elérhető, mikor sikerült nem tudnak többet mint amit a webes státusz mutat. Ígéret után nem hívnak vissza, így telt el a 2 hét.
Bónusz, hogy végül jött még 2 héttel a lezárás után 1-2 levél, hogy elégedett voltam-e ill. hova utalják vissza a termék árát ... amit nem fizettem ki. :D Egy Benny Hill show 5x gyengébb ennél.

Ofkorsz az ÁSZF (némileg amúgy magának is ellentmondóan) meg 3x tartalmazza, hogy szerződéskötés történik a megrendelés gomb megnyomásakor, fizetési kötelezettség generálódik azonnal, vagy másik bekezdés szerint a visszajelzés után (ami szintén volt) stb, stb...

[ Szerkesztve ]

eladó cuccok: Phenom II X4+GTX460 1GB konfig, Samsung SSD-k, Tp-Link WDR3600, Modecom Feel 202 mITX ház...

(#39) flash-


flash-
(PH! kedvence)

emlékszem pár éve egyik budapesti pc üzlet tulajdonosával beszéltem kérdztem hogy lettek az év webáruháza, hát mondta hogy mennyi összeget utal havonta az arukereso-nek, még jó hogy ők lesznek az évben az ország boltja és mutatta az excel táblát, hát megdöbbentő volt
(nevet nem mondok,de volt kb 4 éve XD)

[ Szerkesztve ]

(#40) azbest válasza flash- (#39) üzenetére


azbest
(PH! nagyúr)

csak, hogy az ok-okozatot tisztába tegyük:
ha jól sejtem nem azért lettek év áruháza, mert lefizették az árukeresőt. Azért lettek az év áruháza, mert akkora forgalmuk volt és a különböző hirdető oldalak pedig jutalékot kapnak a rajtuk keresztül értékesített termékek után. :U

(#29) Scorp2011
érdemes lenne elolvasnod a számlát, valamelyik cégnél a számla egyben a garancia papír is. Külön papír lehet azért nincs hozzá, mert nem a magyar nagykereskedésen keresztül vették, így közvetlenül csak hozzájuk érvényes.

(#24) gabor9991
sok monitorhoz csak vga kábel jár, az optional jelzés az úmutatón azt jelenti, hogy nem jár hozzá minden régióban. Régebben még erősködtek is, hogy vegyek a monitor mellé kábelt, mert vga-val nem lesz olyan jó a kép. Mivel előre utánanéztem a gyártónál a pontos típusnak, így tudtam, hogy van benne és ott is volt. Más esetekben is benne volt az a kábel, amit a gyártó mellékelt. Ha a gari papírt a dobozból kell kibányászni, akkor lehet kiejtették közben. Mostanában már külső műanyag tasakba szokták inkább tenni, hogy ne kelljen hozzá kibontani.

[ Szerkesztve ]

(#41) Scorp2011 válasza azbest (#40) üzenetére


Scorp2011
(senior tag)

Természetesen elolvastam a számlán szereplő dolgokat. Igen, vannak cégek ahol nincs külön garanciapapír és számla, hanem egyben van a kettő, viszont náluk is minden esetben fel van tüntetve az adott termék garanciaideje és sorozatszáma is. Ehhez képest az edigitaltól kapott számlán csak ez szerepel:
"A számlán szereplő tartós fogyasztási cikkekre a jótállás a vásárlástól számított 12 hónapig, vagy a termékhez mellékelt jótállási jegyen szereplő ideig érvényesíthető."

Tehát akkor garanciapapír hiányában csak 1 év garancia jár azon termékekhez is, amiket mondjuk 3 év garanciával hirdetnek a honlapjukon? Mert garanciapapírt még soha egyetlen esetben sem kaptam tőlük semmihez, sem alaplaphoz, sem memóriához, sem semmi máshoz.

(#42) azbest válasza Scorp2011 (#41) üzenetére


azbest
(PH! nagyúr)

Nincs a weblapon a fiókodnál fenn letölthető formában? Jelezted ezt nekik valaha is? Nekem eddig megvolt mindenhez a gari papír is.
Ha cégre veszed áfát visszaigényelni, arra nem jár garancia, ugye tudod?

(#43) Scorp2011 válasza azbest (#42) üzenetére


Scorp2011
(senior tag)

Nincs sajnos letölthető formában sem semmiféle garanciapapír a fiókomban sem. Sőt, ott számlák sincsenek, csak a "Nincs megjeleníthető számla" szöveg olvasható. Tehát semmi nyoma nincs bármiféle garanciának azon kívül, mint ami a papír formában lévő számlán szerepel, amivel viszont csak 1 évet tudok érvényesíteni.
Csomagküldéssel vásároltál náluk te is, vagy személyesen? Én csak csomagküldéssel, de valahogy mindig "elfelejtettek" garanciapapírt adni, pedig volt köztük 3 év garanciás alaplap, 5 vagy 10 év garanciás RAM, stb. is.
Jeleztem már nekik is a fentieket, de gyakorlatilag csak leráztak, mondván hogy ők nem szoktak garanciapapírt adni, mert a számla elég a garancia intézéséhez. Hogy hogyan bizonyítom be a 3 év garanciás termék esetében hogy valóban 3 év garanciával árusították a vásárlás idején, arra már nem tudtak választ adni. A számlán viszont egy az egyben az szerepel, hogy garanciapapír hiányában 1 év garancia jár csak az adott termékekhez.
Magánszemélyként vásároltam minden esetben.

Pl. aqua-nál is volt olyan, hogy x tápegységet egy darabig 7 év garanciával árulták, majd bizonyos időponttól kezdve már csak 2 év garanciával. Viszont ők mindig mindenhez adnak garanciapapírt (meg az összes többi cég is), tehát ha 3 év után megy tönkre a korábban 7 év garanciával vásárolt tápegység, akkor nem tudnak elhajtani hogy de hisz náluk arra csak 2 év a garancia.

(#44) noPublicFG válasza Scorp2011 (#43) üzenetére


noPublicFG
(senior tag)

Bár ilyen nem fordult elő velem, de nagyon érdekelne valaki hozzáértő válasza. (Csak ezért írtam. ) ;)

plus ça change, plus c'est la même chose

(#45) snake1977 válasza Seangaijin (#37) üzenetére


snake1977
(őstag)

+1 iponból soha többet...
Rendeltem egy raidmax alpha prime pc házat, hiányzott belőle az rgb led ventillátorok vezérlője, a megrendeléskor kapott emailben volt egy telszám nem vették fel, oké akkor írok emailt hogy miért nem képesek 2 órán keresztül felvenni a telszámot (megjegyzem a honlapukon nincs telefonos elérhetőség!), a válasz azért mert nem használják, meg állandóan foglalt etc., aztán a hiányzó alkatrészre olyan hülyeségeket írtak mintha random generátorral pattant volna ki a fejükből, ilyen inkompetens bandát még nem láttam, az 5 polusú ventillátor csatlakozót dugjam rá a belső usb portra, az már mellékes hogy az usb port 4-et használ, a kábel sem ér el odáig. Természetesen nem dugtam rá, szerencsére nem vagyok makett hülye ezekhez a dolgokhoz. A lényeg hogy sok ilyen jótanácsot kaptam, szigoruan emailben félóránként válaszoltak kb. a végén elállás lett belőle, de még a boltban a szervízesek közel félórát tanakodtak és kezdték a hülyeséget előről, végül találtam egy youtube videót a hiányzó alkatrészről, így visszavették (amit egyébként minden indok nélkül meg kellett volna tenniük), viszont a vételárat 14 napon belül utalják majd...a 14ik napon délután érkezett meg, gusztustalan egy cég, többet soha semmit tőlük...

[ Szerkesztve ]

(#46) pengwin válasza Samott (#12) üzenetére


pengwin
(PH! addikt)

És megfolytaná az összes kisebb hazai boltot.
Tényleg jó lenne.

Üdv, pengwin "A belépőszint mindig ott van, ahol a fájdalomküszöbünk."

(#47) snake1977 válasza pengwin (#46) üzenetére


snake1977
(őstag)

A vásárolóknak mindenképpen, a hazai boltosoknak meg nem annyira. A nagy "magyar" (és nem magyar) boltok is ugyanúgy megfojtják a kissebb boltokat akik próbálnak lavírozni, a legtöbb ember ott veszi meg a terméket ahol a legolcsóbb, vagy tudja hogy az egyik legolcsóbb és ugyanakkor megbízható is az üzlet, és ezzel nincs is baj. Szerintem senki sem ellensége a saját pénzének, annyira azért nem dúlnak a hazafias érzések senki mellkasában hogy több ezret vagy akár tízezret fizessen pluszban csak mert xyz magyar cégtől vásárol, ha ugyanezt megkapja itthon egy "külföldi" cégtől azonos garanciális feltételek mellett, csak jóval olcsóbban.

[ Szerkesztve ]

(#48) Feketelaszlo válasza snake1977 (#47) üzenetére


Feketelaszlo
(senior tag)

Azért egy gazdaság működésében kicsit több érdekelt van, mint "vásárlók" és "boltosok". Pláne egy 350+ milliárdos forgalmú piacon. Végső soron azzal, hogy román, cseh vagy amerikai szolgáltatást vesznek igénybe az emberek a magyar hozzáadott értékkel működő cégeket cserélik le. Vannak olyan tevékenységek, amik esetében általánosan elfogadott, hogy ez helyes tendencia (a krumplikapálást pl. mindenki szívesen száműzi harmadik világbéli országokba), de kétlem, hogy az elektronikus kereskedelem az a terület, ahol túlságosan a magyar értékhányad csökkenéséért kéne drukkolnunk.
Másrészt az Amazontól manapság már talán nem az árversenyek miatt kell félni a vetélytársaknak - az ő üzleti modelljük újabban sokkal inkább a kiegészítő szolgáltatások (Prime, Alexa, Cloud, Kindle, stb.) értékesítéséről szól. Nem vagyok meggyőződve róla, hogy ezek Magyarországon olyan nagyon piacképesek.

[ Szerkesztve ]

(#49) snake1977 válasza Feketelaszlo (#48) üzenetére


snake1977
(őstag)

Nem kifejezetten csak az amazonra gondoltam, de nézzük akár az emag marketplace-t, ez sem magyar cég, de mindarra amit mondtál szerintem a megoldás, hogy kínáljanak a magyar cégek is olyan lehetőségeket árakat, amit ezek a cégek nyújtanak (amennyiben annak van piaca), a edigital jó úton halad, a legtöbb kissebb magyar cég nem tud ilyen árakat, akciókat felmutatni, viszont ha úgy nézem ők is megfojtják a kisvállalkozókat, redukálják a piacot, és csak a nagy cégek közt tud kialakulni érdemi árverseny, tehát a kisvállalkozók szívják meg. Én szivesen költöm magyar cégnél a pénzem, amennyiben látom hogy az árazás kedvező. Ugyanakkor lelki ismeret furdalás nélkül fogok vásárolni külföldi tulajdonú cégtől ha az ott megvásárolt termék ára jelentősen olcsóbb, ahogy az emberek nagy része is ugyanezt teszi, pénzből élünk és a "hozzáadott magyar érték"-ből hónap végén nem tudunk bevásárolni.

N+1 céget tudnék mondani ahol magyar emberek dolgoznak, de az általuk kovácsolt tőke a külföldi tulajdonos zsebébe kerül, bár ez már nem kifejezetten e-kereskedelem.

(#50) embe


embe
(PH! nagyúr)

Magyar földre - magyar embernek....magyar webshopot! Éljenek és virágozzanak a Nemzeti Webshopok!! ;]

[ Szerkesztve ]

".... a Kádár-rendszerben születtem, de nem akarok annak primitív paródiájába beleöregedni.."

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.