- Windows 11
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- Aliexpress tapasztalatok
- Ubuntu Linux
- Mozilla Firefox
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Facebook és Messenger
- Lopják az LG akkutitkait
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
1) Igen, ha megfeleloen elterjed, ez igy van. Rontani meg addig sem ront, max marad hasonlo szinten, bar legalabb el nem bambul soha, szoval mindenkepp csokkenti a dugot valamennyire.
2) Egyertelmu
3) Szinten
4) Ez bizonyos szempontbol igaz, bizonyos szempontbol pedig nem igaz. A mostani rendszerek is jobbak, egy nagyon limitalt kornyezetben. Egy hivatasos sofor meg tud oldani egy csomo helyzetet, amire a mai onvezeto autok meg nem kepesek. Persze, rajta vannak a dolgon, remeljuk nemsokara a katyus havas szembe naplementes szuk ketiranyu utakat is megoldjak (nyilvan tulzo pelda, de erted, mit akarok mondani)
5) mit nyernek az allamok? Mert szerintem nyernek is meg veszitenek is (pl rengeteg adot a kevesebbet fogyaszto autok miatt). Minden baleset felfujasa: Mert meg most hirerteke van. Nemsokara nem lesz. Egyebkent szerintem is feleslegesen nagyra fujjak sokszor a dolgokat, viszont nem art, ha az atlagpolgar is tudja, hogy most meg nem teljesen biztonsagos (mondjuk senki soha nem is allitotta, hogy az)Azt vegyetek legyszives eszre, hogy teljes mellszelesseggel tamogatom az onvezeto autokat en is, nem engem kell meggyozni.
Es meg azzal is egyetertek, hogy el fog terjedni, csak azzal nem, hogy milyen gyorsan. Meg ha nem is sajat, hanem carpooling, szerintem akkor is lesz minimum meg 10-15 ev, mire a legnagyobb varosokban kicsi meretekben, de mar nem csak kiserleti jelleggel feluti a fejet a dolog.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
#06658560
törölt tag
-
dabadab
titán
"Régen azért ment el berendezés mondjuk 20-30 évet, mert jelentősen túl volt tervezve. Főleg a keleti gyártmányok"
Ott inkább a baromi nagy szórás és a survivor bias lehetett az ok: volt néhány autó, ahol pont összejött az, hogy mindegyik alkatrész jól sikerült és jellemzően azok maradtak meg.
Egyébként meg a szocialista autók nem voltak igazán nagy túlélők (az útmenti hengerfejszervíz meg nem feature volt, hanem kötelező szívás), százezer kilométer az már rengetegnek számított, a mostani autóm meg annyival még majdhogynem bejáratós (csak ma már bejáratás sincs igazán, mert elég precízen készülnek az alkatrészek, nem kell nekik egymáshoz csiszolódniuk).
DRM is theft
-
gabor.79
aktív tag
válasz nemlehet #139 üzenetére
Ha jól belegondolsz, önmagában a vételár utáni üzemeltetési költségnek az önvezető versus butaautó vitában nincs értelme, ha az alapáruk nem egyezik meg.
Konkrét számokkal pedig nem tudok szolgálni, mint ahogy más sem, még a gyártók sem, hisz két-három éves az iparág, elenyésző mennyiségű autót adtak el eddig, egyszerűen nincs elég adat bárminek a megállapításához.
Én csak annyit állítottam, hogy egy kétszer annyi elemből álló eszköz átlagos üzemeltetési költsége kétszer annyi lesz. Ez a hardverre vonatkozik. A szoftveré pedig beépül a vételárba, de ettől függetlenül azzal is kell számolni.
Új hozzászólás Aktív témák
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari