Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz Habib[HUN] #14 üzenetére

    Szerintem nem lesz olyan meglepoen gyors a valtas sajnos. :N

    Gondolj bele, eloszor megjelenik az abszolut felso kategoriaban, abszolut felsokategorias extrakent, mondjuk 2020-22-ben.
    Aztan eggyel lejjebb csuszik, ~5 evvel kesobb.
    Mire eleri azt a szintet, hogy barmilyen autohoz lehet venni, az szerintem ~15ev.
    Mire elerheto/alapextra lesz, az inkabb 20-25.
    Mire eltunnek az utakrol a nem onvezeto autok, az meg vagy 50.

    De kettonk kozul en annak orulnek jobban, ha neked lenne igazad, es par ev alatt brutalisan elterjedne az egesz, es hirtelen csak azt vennenk eszre, hogy a forgalomban a kocsik feleben almos/ingerult/bena/telefonozo marha/akarmi helyett automata vezetne. :)

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Habib[HUN] #77 üzenetére

    De pont ezt irom, hogy gyakorlatilag irrelevans a 15 eves hasznalt (onvezeto) auto kerdeskore szerintem. :U

    szerk #79: Egyebkent igen, nem felek ettol oszinten szolva, ugyis vagy az lesz, hogy lesz neki akkora piaca, hogy megerje foglalkozni vele, es akkor fognak foglalkozni vele, vagy nem lesz akkora piaca, hogy foglalkozzanak vele, akkor meg olyan keves ilyen forgalomban levo auto van, hogy irrelevans a kerdes. :K

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • gabor.79

    aktív tag

    válasz Habib[HUN] #75 üzenetére

    Köszönöm. Hát, majd keresek független méréseket is, mert ez így kicsit olyan, mint amikor egy politikus azt mondja, hogy "dübörög a gazdaság".

  • Szirtimorc

    aktív tag

    válasz Habib[HUN] #86 üzenetére

    De miért csak városokkal, meg flottákkal kalkulálsz?