Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz Bluesummers #10 üzenetére

    Most eleg borus az ido, ugyhogy siman lehet, hogy ezt megusszuk, mert csak az utcan rohangalva mutogat felfele es random emberekre uvoltozik, hogy a "felho rossz, hat nem ertitek?!" ;] :DDD

    ON: Egyebkent en imadom az onvezeto auto otletet. Belegondolni is durva, hogy milyen kiraly lenne. Reggel mar felfutve var az ajto elott, beszallok, melohelynel kirak, aztan leparkol le se szarom hova, aztan amikor pingelem, hogy mindjart vegzek, szepen elindul a folyamat, amikor kilepek az ajton, itt var es visz haza. Es emellett lehetne sorozni a kollegakkal, olvasni, aludni, ha van eleg, akar tornazni/megcsinalni par felulest, akarmi. Esetleg otthonrol dolgozas kereteben meloba befele meg hazafele is dolgoznek, itt meg mar csak 6 orat lennek bent. Szamomra egy igazi eletminosegbeni ugrassal erne fel egy valoban megbizhato onvezeto auto. :)

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Habib[HUN] #14 üzenetére

    Szerintem nem lesz olyan meglepoen gyors a valtas sajnos. :N

    Gondolj bele, eloszor megjelenik az abszolut felso kategoriaban, abszolut felsokategorias extrakent, mondjuk 2020-22-ben.
    Aztan eggyel lejjebb csuszik, ~5 evvel kesobb.
    Mire eleri azt a szintet, hogy barmilyen autohoz lehet venni, az szerintem ~15ev.
    Mire elerheto/alapextra lesz, az inkabb 20-25.
    Mire eltunnek az utakrol a nem onvezeto autok, az meg vagy 50.

    De kettonk kozul en annak orulnek jobban, ha neked lenne igazad, es par ev alatt brutalisan elterjedne az egesz, es hirtelen csak azt vennenk eszre, hogy a forgalomban a kocsik feleben almos/ingerult/bena/telefonozo marha/akarmi helyett automata vezetne. :)