Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
-
Somatom
veterán
válasz #06658560 #32 üzenetére
A kamionosok tiltott túlmunkáit, túlvezetéseit drasztikusan csökkentette. Továbbá, 28 napra visszamenőleg vagyunk büntethetőek a rögzített szabálysértésekért. Ezt most tovább szigorítják. Idéntől már csak olyan új tachográfot lehet üzembe helyezni, ami GPS adatokat is rögzít és online ellenőrizhető. Tehát, a rendőrnek nem kell megállítania az ellenőrzéshez. Mögém jön, követ és közben lekéri a tachográfom adatait. Ha 28 napon belül szabálytalan voltam, akkor bukta. Eddig csak az abszolút gyorshajtásnak maradt nyoma (1 percet meghaladóan 90Km/h fölött), a helyieket csak megállításos ellenőrzéssel tudták büntetni (fizettem is már így 108 Eurót). GPS koordinátákkal bárhol elkövetett gyorshajtásért büntethetnek 28 napra visszamenőleg. Ha egy autó elhalad egy VEDA kapu alatt, akkor a kapu lekérdezheti az elmúlt 28 nap bejegyzéseit. Ettől alaposan megcsappanna a szabálytalankodási kedv.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #06658560 #41 üzenetére
Ez már egy érdekesebb kérdés. Németországban országúton kamionnal 60Km/h a megengedett. Ha én ezt betartom, az még a német személyautósoknál is kiveri a biztosítékot, mert ők 100 -zal mehetnének, ha nem tartanám fel őket. Az a minimum, hogy dudálnak. Ez még nem baj, mert egy kamionost nem nagyon érdekli a mögötte feltorlódó személyautósok nyomora. A rosszabb az, hogy olyan előzéseket is bevállalnak, amiket nem lenne szabad. Ez veszélyes. Márpedig egy robotkamion tuti, hogy nem fog 60 -nál többel menni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz #06658560 #50 üzenetére
"Meg tudod mutatni, mennyi közös elem van a te Opeled L2 rendszerere és a Waymo vagy az Audi megoldása között?": persze.
például közös elem, hogy nem tudunk mesterséges intelligenciát csinálni, mert nincs hozzá hardver. SENKINEK sincs, nem csak az opelnek. de közös elem az is, hogy az útfelismerési algoritmus az mindenkinek útfelismerési algoritmus, nagyságrendi különbségek nincsenek.
jelenleg ezek az autók alapvető dolgokat sem tudnak olyan megbízhatósággal elvégezni, hogy emberéleteket bízzunk rájuk. legfeljebb azt tudod mondani, hogy amíg nem ölnek tömegesen embert, addig hagyod, hogy játszanak vele.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Somatom
veterán
válasz #06658560 #52 üzenetére
Ha ez lett volna a gond, akkor nem vezették volna be a tachográfot. Egyébként a relatív gyorshajtás a GPS adatok alapján ellenőrizhető. A piroson áthajtás csökkentéséhez sem kell önvezető rendszer. A németeknél egy pirosért símán rádmérnek 250 Erzsi büntit, plusz két hétre berántják a jogsidat. Már a halványsárgánál is beletaposok a fékbe. Az osztrákok rendszere még hasznosabb, mert a sárga előtt villogni kezd a zöld. Sokat segítene, ha nálunk is alkalmaznák.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #06658560 #69 üzenetére
Azért csúszik ki, mert hirtelen megszűnik a tapadás. Néztem ezeket a videókat. A Fordos nem komoly kihívás. Mármint egy humán sofőrnek. A második valami Yandexes teszt Moszkvában. Még csak nem is havas az út, csak nedves. Nézted a sebesség mérőt? 25 és nem hiszem, hogy az mérföld lenne. Nem véletlenül van felgyorsítva a felvétel. De örülnék, ha egy ilyen ténferegne előttem! Ráadásul ezek a tesztek sík úton történtek. Ettől nekem sokkal gázosabb körülmények között kell vezetnem.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #06658560 #72 üzenetére
Keversz valakivel. Én pont az vagyok, aki semmit sem vár az önvezető technikától. Ti mutogattok itt videókat, amiktől ámulnom kéne. Bocs, hogy nem esek hasra ezektől a milliárdokba kerülő produktumoktól, de semmi olyat sem tudnak, amit egy közepes tudású sofőr ne rázna ki a kisujjából. Majd elismerően csettintek, ha mondjuk izzót cserél az első lámpában (múlt héten kellett cserélnem). Addig viszont csak drága játék kockáknak. Lehet, hogy újabb fontos mérföldkőhöz ért a project, de ez kb. a tizedik mérföld a Föld - Hold távolságból.
Ahogy Neil Amstrong mondta, amikor a Holdra lépett:
Kis lépés ez egy embernek, de most inkább kérek egy hosszú lépést! Vagy, valami ilyesmi.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #06658560 #74 üzenetére
Z gondolat? Amiket eddig írtam az nem a csúcs, hanem a minimum ahhoz, hogy nálunk egyáltalán utcára kerülhessen egy ilyen autó. Utána kezdődnek majd csak az igazi kihívások. Budapest az nem Kalifornia. Be lehet próbálkozni az 50 -es táblánál 50 -nel, de nem ajánlatos.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz #06658560 #74 üzenetére
a gond még mindig az, mint az akksikkal: minden évben hoznak pár százalék javulást, de az a forradalmi változás, ami kellene hozzá, az nincs.
ezek az önvezető cuccok is minden évben jobbak egy kicsivel. de nem forradalmian jobbak. és egy szakadékot nem lehet átugrani 5-6 kis ugrással.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- DJI topic
- Trollok komolyan
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC