- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- DIGI internet
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Zyxel NAS326
- Programozás topic
- Asustor NAS
- Apple TV+
- Milyen routert?
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
"2030-ra a Volvo csak elektromos meghajtású autókkal szeretne jelen lenni a piacon"
Vegul is a "szeretne" eleg altalanos szo. En is szeretnek nyerni a lotton 2030-ra. Annak van realitasa, hogy tisztan benzines szemelyautojuk mar nem lesz, a gazolajos meg meg hamarabb eltunik. A dragabb felsokategorias autoiknal van eselye, hogy mar hibrid sem lesz.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Baszus, úgy olvastam, hogy "Teljesen elektromos gyártó lesz a Lenovo, közben megjött a C40 reCharge", 2x is. Mondom mi köze van a Lenovonak az új XC40-hez?!
Az első képre nézve azt hittem BMW X6-ot látok
[ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
nagyúr
Jól néz ki, tetszik!
Szivesen bérelném akár hosszú távon is. Merthogy megvenni szerintem felesleges.Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
Én szeretem a Volvokat. A kamion is inkább kikerül csak ne keljen egy volvoval koccanjon. Fő a biztonság.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]
-
addikt
Oké, hogy mindenki átáll az elektromos autóra, de hol lesz ennyi töltőállomás, és ehhez rengeteg áram fog kelleni
vagy majd olaj erőműveket építenek?
ide valami akku újítás is kelleni fog mert ezek a li-ion aksik hamar degradálódnak főleg a hidegben -
k-adi
nagyúr
"Care by Volvo szlogen alatt kínált csomagokkal azt szeretnék elérni, hogy olyan ügyfélélményt kínáljanak, ami szavatolja, hogy a vásárlók gondoktól mentesen tudják élvezni majd az új autójuk használatát."
na erről majd azért olvasnék még -
Noukoum
veterán
de hol lesz ennyi töltőállomás
Kiépítik, ahogy a benzinkutakat is kiépítették.ehhez rengeteg áram fog kelleni
Nem olyan rengeteg áram az, nagyon hatékonyak a mai villanyautók. Egyébként természetesen folyamatosan növekszik a Föld energiaigénye, a villanyautóktúl függetlenül is amit valahogy mégis előállítunk.vagy majd olaj erőműveket építenek?
Inkább környzetbarát napelemparkokat.ide valami akku újítás is kelleni fog
Folyamatosan fejlődik a technológia.mert ezek a li-ion aksik hamar degradálódnak főleg a hidegben
Ez egész egyszerűen nem igaz.Tigetclaw: Üdv, itt a válasz.
Abban nem hiszel hogy 10-15 év múlva csak villanyautót fog gyártani nagyon sok cég, vagy abban nem hiszel hogy évtizedek múlva a személygépkocsik zöme elektromos lesz? Amúgy láthatod mindenre van válasz, annak nincs aki nem akarja látni a valóságot.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Sinesol
veterán
Kb. a többi gyártónak is hasonlóak a céljai, szóval ettől nagyon nem dobja magát hanyatt senki. Az online értékesités is szép és jó, de ha továbbra is folytatódik a kínlódásuk, akkor túl sokat nem számít, hogy hol nem adnak el autót. Sajnos a kínaiak itt is csak a márkanevet akarták...
[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
de hol lesz ennyi töltőállomás
Kiépítik, ahogy a benzinkutakat is kiépítették.Ezt konnyu leirni. Mondjuk a hellyel szerintem nem lesz problema, de a hozzajuk szukseges halozatbovitessel igen. Meg egy gyorstolto fej is nagyon komoly energiat igenyel es itt most nem arrol beszelunk, hogy 50 vagy 100%-al kell tobb tolto, hanem a mai 30-50x -ese es meg az is csak kezdesnek. Nagyjabol arra kell keszulni, hogy nem toltoallomasok lesznek, hanem szinte minden parkolohelyen lesz majd toltofej + csaladi hazak eseten otthon is.
Ezek nelkul logisztikai remalom lenne folyamatosan cserelgetni az autokat a toltokon, mert idopont foglalas kellene majd a tolteshez. Idoben odamenni, feltenni, majd idoben elhozni. Meg ugy is lehet hogy limitalni fogjak a havi toltest a halozatbol. Erdekes lenne latni egy komolyabb szimulaciot arrol hogy mit jelentene ha X%-al none az elektromos autok szama.ehhez rengeteg áram fog kelleni
Nem olyan rengeteg áram az, nagyon hatékonyak a mai villanyautók.Iszonyatos mennyisegu energiarol beszelunk. Egy elektromos auto mondjuk havi 1000km futasnal megduplazza egy atlag 2 fos haztartas energiafogyasztasat. Tehat csak arrol beszelunk, mintha a lakossag 2x annyit fogyasztana es akkor meg nem kerultek szoba hogy a ceges autok, teherautok, kamionok.
vagy majd olaj erőműveket építenek?
Inkább környzetbarát napelemparkokat. Epiteni lehet napelem parkokat, de akkor kell mellejuk akkupark is, mert a halozatra nem fogjak felengedni onmagaban. Nem veletlenul kell mar most is engedely ezekhez. A szel es napenergia nem kiszamithato, ezert a teljes termelesnek csak kis szazaleka lehet ilyen, mert folyamatos aramszuneteket okozna naponta, nem is rovideket.ide valami akku újítás is kelleni fog
Folyamatosan fejlődik a technológia.Remeljuk igy lesz. Rengeteg az igeretes kutatas, de eddig egyikbol sem lett semmi forradalmi. A problemak egy reszere eleg kicsi a rahatasa ennek. A meg gyorsabb toltes meg meg nagyobb problemat okoz a halozati oldalon.
mert ezek a li-ion aksik hamar degradálódnak főleg a hidegben
Ez egész egyszerűen nem igaz.Ehhez nem ertek. Azt tudom, hogy telefonban, fenykepezogepben hidegben elegge leesik a kinyerheto toltes, de autoknal lehet hogy futik, vagy hasznalat alatt eleve melegiti a belso ellenallasa.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
DjFlanker
aktív tag
Gyönyörű lett ez az autó, kéne nagyon.
Jó pilóta alagútban nem katapultál
-
KAMELOT
titán
Ez csak egy álom marad. Közben indiában még mindig a 40 éves roncsokkal járnak, amik a mai napig nennek.
Ez a xaros bányászőrület letergeli a hálózatot, nemhogy a csomó villanykocsi.
Ja meg itt a chip hiány.... Kinai ION kocsi most csökkentette a havi gyártást 10000---->7500V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Somatom
veterán
Arról nincs infó, hogy hanyas Androidra épül? A 2019 -es Volvo kamion gyári fejegysége 2.3 -as Androidot futtat. Köszi, Volvo!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
FIREBLADE78
addikt
Én is átálnék a helyében. Egy normális motort nem tudtak csinálni soha.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
<Lacy85>
addikt
válasz Tigerclaw #12 üzenetére
“Ehhez nem ertek. Azt tudom, hogy telefonban, fenykepezogepben hidegben elegge leesik a kinyerheto toltes, de autoknal lehet hogy futik, vagy hasznalat alatt eleve melegiti a belso ellenallasa.”
Autók akksija is jóval kevesebbet bír télen. Szóval itt is gond a hideg.[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
El tudom kepzelni, hogy ha valahol kint hagyva lehul -20-30 fokra, inditas utan azonnal felmelegitik valahogy. Volt egy hir arrol is, hogy talan eleve ugy kellene tolteni is, hogy felmelegitik , mert akkor tobb toltesi ciklust bir.
Kicsi lepesekkel lepnek elore akkuk eseten es nem csodalkoznek azon, ha az olajipar, olajtermelo orszagok nem probalnanak megtenni mindent hogy lelassitsak, vagy eltemessek ezeket a kutatasokat, vagy ha tobb eszuk van, befektetnek ezekbe, felvasaroljak ezeket es hagyjak a kutatokat dolgozni, csak nem engedik piacra ebben a fazisban. Tul sok igeretes kutatasrol hallani es tul keves ezekre epulo termekrol. Korabban volt arrol hir, hogy japanban neves auto gyarto atall szilard elektrolitos akkura, par napja hogy a Tesla a kisebb kapacitasu modellekben cobalt mentes akkukat fog hasznalni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Sinesol
veterán
válasz Tigerclaw #19 üzenetére
A nagy olajipari cegek már rég bevasarolták magukat az elektromos autok körüli bizniszbe, szoval itt sincs ertelme összeeskuveselmeleteket keresni. Egyszeruen csak nem igazan van jelentős attores akksitechnologiak teren, sok igeretes dolog nem igazan működik a valosagban.
[ Szerkesztve ]
-
7Heads Drago
veterán
Ha minden gyártó átáll elektromosra lesz ennyi akku? Mert eddig az volt a probléma hogy nem nincs kellő mennyiségű alapanyag hozzá. És ugye nem csak a személyautók hanem a teherforgalomban is ezt tervezik és a jövő otthonaiban is helyben kell tárolni az energiát. Persze lehet hogy valahol vannak litium meg nikkel hegyek csak még nincs bejejelentve. Persze lehet hogy van valami be nem jelentett technológia amire átállnak.
Szóval érdeklődve várom a fejleményeket és hogy ezeknek a híreknek lesz-e valósag alapjuk.
Illetve az se lenne baj ha már tényleg ennyire egyszerű és nem komplikált egy E autó akkor akár olcsóbb is lehetne mint egy hagyományos. Nem értem hogy lesz mégis drágább. Nem vágom hogy egy E autó fejlesztési költsége miért több mint egy hagyományosé... már ha egyáltalán több. Normális szoftvert pedig nem nagyon sikerült még hozzá írni... talán csak a Teslanak.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
<Lacy85>
addikt
“Folyamatosan fejlődik a technológia.”
Valóban. Rengeteget fejlődtek a li-ion akksit az elmúlt ~10 évben. Akkoriban elketyegtek ~1 napig az okostelók, meg bírtak ~pár órát az átlag laptopok.
Jelenleg elketyegnek ~1 napig az okostelók, meg bírnak ~pár órát az átlag laptopok.
Revolution.[ Szerkesztve ]
-
hemaka
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #17 üzenetére
Az othengeresuk jo volt, a tobbi szinte mind Ford motor volt, nem csoda ha szar. 😂
-
Tigerclaw
nagyúr
Attol meg a olajbol probaljak kiszedni a profitot es az annal nehezebb lesz, minel hamarabb csokken ra a kereslet. Az esszeru dontes az, hogy ha van is naluk barmi fejlesztes, azt levedik valami semmitmondo szabadalommal, de nem dobjak piacra.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz 7Heads Drago #21 üzenetére
10-15 even belul varhatoan nem lesz nagyobb hiany, a befektetoknek meg ez boven eleg.
Az ilyen "2030-ra mar csak elektromos autot fogok forgalmazni" valoszinuleg csak azoknal az autogyaraknal valik igazza akik csak, vagy foleg a felsokategoriaban, premiumban, sportautokban erdekeltek. A Volvo nagyjabol ezen a szinten van.
Szerintem az osszes gyarat tekintve, ha a jelenlegi 2%-os uj auto aranyrol felmennek 10 ev alatt 15-20%-ra tisztan elektromos autobol, es a maradek is csak hibrid lesz (legalabb 50-60km-es elektromos hatotavval), akkor oriasi sikernek lehet majd elkonyvelni. Lesznek persze bezzegorszagok, akik kulonbozo okokbol sokkel elorebb jarnak majd.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Ez azert nem azert alakult igy, mert a technologia nem tette lehetove, hogy akar 1 hetre kitolodjon az akkuido, hanem mert amikor valasztaniuk kellett, hogy akkuidoben tudjon tobbet vagy teljesitmenyben, featurelistaban, mindig az utobbit valasztottak.
Mondjuk tisztan akkutechnologia teren tenyleg nagyon kicsi fejlodes latszik.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
<Lacy85>
addikt
válasz Tigerclaw #27 üzenetére
Na igen. Ha tényleg látványosan fejlődne az akku technológia, akkor a jelenlegi hardverekkel is megoldható lenne az 1 hetes üzemidő. De legalább a 3-4 napos normál használat mellett.
A teljesítményt meg nyilván nem fogják beáldozni az üzemidő miatt. Az akksiknak kellene lépést tartani a fejlődésben, de nem igazán megy.
-
Noukoum
veterán
válasz Tigerclaw #12 üzenetére
Ezt konnyu leirni. Mondjuk a hellyel szerintem nem lesz problema, de a hozzajuk szukseges halozatbovitessel igen. Meg egy gyorstolto fej is nagyon komoly energiat igenyel es itt most nem arrol beszelunk, hogy 50 vagy 100%-al kell tobb tolto, hanem a mai 30-50x -ese es meg az is csak kezdesnek. Nagyjabol arra kell keszulni, hogy nem toltoallomasok lesznek, hanem szinte minden parkolohelyen lesz majd toltofej + csaladi hazak eseten otthon is.
Ezek nelkul logisztikai remalom lenne folyamatosan cserelgetni az autokat a toltokon, mert idopont foglalas kellene majd a tolteshez. Idoben odamenni, feltenni, majd idoben elhozni. Meg ugy is lehet hogy limitalni fogjak a havi toltest a halozatbol. Erdekes lenne latni egy komolyabb szimulaciot arrol hogy mit jelentene ha X%-al none az elektromos autok szama.Ez mind csak egy feltételes aggódás.
Iszonyatos mennyisegu energiarol beszelunk.
Tényleg?
Egy elektromos auto mondjuk havi 1000km futasnal megduplazza egy atlag 2 fos haztartas energiafogyasztasat.Ez csak egy kivetett példa, semmire nem jó. Csak arra hogy mondj valamit.
Tehat csak arrol beszelunk, mintha a lakossag 2x annyit fogyasztana es akkor meg nem kerultek szoba hogy a ceges autok, teherautok, kamionok.
A lakosság kétszer annyit fogyasztana Akinek meg havi 60ezres villanyszámlája van, annak villanyautóval 120ezres lesz.
És aki villanyautóval jár az ugyanúgy megveszi a benzint/dízelt csak azért hogy igazad legyen és jelentősen növeljük az energiaelhasználást. Ja hogy elfelejtetted hogy ahhoz is kell áram?
99% hogy klímánál nem aggódtál, hogy sokat fogyaszt.. Szóval bele se menjünk hogy miért számít soknak ha 50!!!! év alatt 20%-kal nő a lakosság energiaigénye. Jóval több lesz az, meg lehet nyugodni és nem a villanyautók miatt. Meg céges autók, te jó ég. Nyilván jelent is valamit...Inkább környzetbarát napelemparkokat. Epiteni lehet napelem parkokat, de akkor kell mellejuk akkupark is, mert a halozatra nem fogjak felengedni onmagaban. Nem veletlenul kell mar most is engedely ezekhez. A szel es napenergia nem kiszamithato, ezert a teljes termelesnek csak kis szazaleka lehet ilyen, mert folyamatos aramszuneteket okozna naponta, nem is rovideket.
Na, hogy lehet. Nem kell kukázni a 3 év alatt tönkrement akkumulátorokat?
Remeljuk igy lesz. Rengeteg az igeretes kutatas, de eddig egyikbol sem lett semmi forradalmi. A problemak egy reszere eleg kicsi a rahatasa ennek. A meg gyorsabb toltes meg meg nagyobb problemat okoz a halozati oldalon.Nissan leaf:
2010 24 kWh
2019 62 kWhBmw i3:
2013 22 kWh
2019 42 kWhRenault Zoe:
2012 22 kWh
2019 52 kWhNincs fejlődés? Tényleg?
Az okoz problémát mikor mindenben a problémát keresed, mert nem tud megnyugodni a lelked ha valami jó. Ennyi, nem több.Ehhez nem ertek. Azt tudom, hogy telefonban, fenykepezogepben hidegben elegge leesik a kinyerheto toltes, de autoknal lehet hogy futik, vagy hasznalat alatt eleve melegiti a belso ellenallasa.
Villanyautó != nem telefon.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
<Lacy85>
addikt
"Ez csak egy kivetett példa, semmire nem jó. Csak arra hogy mondj valamit."
Már bocs, de ezt az egész, 5 oldalas hozzászólásodról el lehet mondani. Kb. egyetlen értelmes dolgot nem sikerült kibüfizned....
El sem kezdem egyesével szétkapni a csodálatos érveléseidet, mert semmi értelme nem lenne."Villanyautó != nem telefon."
Ez volt a kedvencem.
Tehát ha egy autóba raknak li-ion akkut, akkor annak mások lesznek a tulajdonságai, mint más eszközökben.
Akkor csak a véletlen műve, hogy télen elég rendesen leesik egy e-autó hatótávja. Értem.[ Szerkesztve ]
-
7Heads Drago
veterán
DeA napelem csak egy bizonyos %i-g mdgoldás. Mivel nem szabályozható. És nagy mennyiségű energiát jelenleg még nem tudsz sehogy se tárolni gazdaságosan.
Minden akku degradálodik. A hideg tudtommal a lemerült akkura veszélyes, mivel mélymerült állapotba kerülhet ahonan nehéz a visszatérés. Az autóknál és az akkuparkoknál sztem ez a veszély nem fenyeget normál mükődés esetén.
Az meg egyenlőre csak terv hogy mi lesz 10 év múlva a gyártók részéről. Az is lehet hogy jövő héten mrgoldást találnak a hidrogénes autók problémáira és lemossa az E autót. A 3D-s tv re is azt mondták hogy ez a jövő és mégis eltűntek. Mintahogy nagyon sok egyéb ígéretes technológia is, mert lett helyette még jobb. Felesleges találgatni bárkinek is mi lesz 10 év múlva. 2003ban ha bárkit megkérdeztél volna hogy mi lesz a Tesla-val kevesen találták volna el a jelenlegi helyzetet.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
-
7Heads Drago
veterán
válasz pusszycat #34 üzenetére
Ha használod a telot mind melegszik.
Amúgy meg nem csak a telefonban hanem pl laptopban, szünetmentesben sincs ilyen funkció. (Akku előmelegítés) Viszont ezen készülékek közül normál esetben csak az autót hagyod kint a hidegben.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
Ezek az akku méret számok magukban semmit se jelentenek. Az energia sűrűségük lenne a mérvadó. Az utalhat az akku technológia fejlődésére. Ezen számok számomra csak azt mutatják hogy fejlödött az autó tervezés és képessek nagyobb akkuk elhelyezésére is.
Fontos lenne az akkuknak hogy berakjanak az elektronikába védelmet. Sok konzum laptop akkuja is ezért hal be, amíg az üzleti kategóriás évekig elmegy 1 akkuval. Nekem az apc szünetmentes 7 vagy 8 évet elment egy akku pakkal. Sajnos az olcsó kategóriás autóknál tartok tőle hogy nem lesz ilyen.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
Ha borult az idő vagy sötétben érsz haza és korán indulnál akkor mit csinálsz a napelemeddel? A legtöbb ember este ér haza reggel meg indulna, vagyis éjszaka kellene töltenie.
Az általad linkelt videóban az autó műszerfalán a bal oldali kijelző közepén kijelzi az autó a várható hatótávot. A videó elején álló helyzetben 260at ír aztán amikor elindul felugrik 288ra miközben a gyári adat szerint 455km. Ha nincs hatása a hidegnek rá akkor ez mi?
Illetve kíváncsi lennék erre az adatra ha lehúzzák a töltőről és várunk 1-2 órát. Töltés közben melegszik az akku illetve sok autóba eleve van akkufűtés is. És a kinti -34hez képest az akku hőfok nem volt sose ilyen alacsony. A telos appon mutatja ezt.
A telefonján mutogatja a -39 fokot az autója meg -34et mért.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Füleske
addikt
válasz 7Heads Drago #46 üzenetére
A napelem alatt az energiatermelést értem. Globálisan. A hálózat egyensúlyát nem a szigetszerű napelemekben kell keresni. Az atomerőműveket látom a legtisztább megoldásnak e téren. Mielőtt nekem esnél hogy mi lesz a fűtőelemekkel stb. nézd meg ezt pl. [link] Hosszú távon vannak elképzelések, pl. V2G, vagy hogy az autóba már kevésbé jó akkuk energiatárolóként működjenek tovább, az újra hasznosításig.
A hatótávra valóban hatással van a hideg, hol írtam hogy nem ? Fűtés/klíma, havas, jeges út, hány fok van, sebesség, domborzat stb. , szóval minden befolyásolja a hatótávot. A "gyári adat" az a WLTP lesz ha jól gondolom, úgy a valóságban kb. sose vezetsz. Az kb. az hogy +20 fokon száraz, egyenletes úton vezetsz 80 - al, klíma nélkül.
A Niro folyadékhűtéses/fűtéses akkus tehát nem lehet az akku hőmérséklete a kinti. De azt jól mutatja hogy ilyen kinti hőfoknál is működik az autó.
A telefonon gondolom a helyi "időkép" által mutatott hőfok van, az autó hőmérője meg nem egy kalibrált mérőműszer.[ Szerkesztve ]
-
-
7Heads Drago
veterán
Az a baj hogy ha jól tudom sokáig nem fog működni az energia visszatöltése a hálózatba. Vagyis veszel oda is akkut vagy szigetként működsz. És annyit ki tud venni hogy mindenre elég legyen? Ez már sztem túl sok áldozatot követel az egyéntől. Hely kell hozzá, karbantartás és muszáj lesz cserélgetni is. Túl sok a költsége és csak egy passzív cucc lesz sok energia veszteséggel.
A többivel egyet értek.
Sőt az elektromos ilyen extrém alacsony hőfoknál jobb is mint a hagyományos. De ezt a videóban is mondják.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Somatom
veterán
válasz 7Heads Drago #49 üzenetére
Azt se felejtsük el, hogy az állam többszáz milliárdot kaszál a benzin és a gázolaj jövedéki adóján. Ha egy autó csak 7 litert fogyaszt százon, akkor a helyette használt villanyautó minden Kilóméterén 7.70-9Ft az adóelmaradás. Ezt nem fogja benyelni az állam, valahogy ki fogja terhelni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI internet
- Gyúrósok ide!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Ukrajnai háború
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Politika
- Diablo IV
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Renault, Dacia topik
- Projektor topic
- További aktív témák...
- DELL 5410 érintős! Core i7 10610U 16GB ram 512GB M.2 SSD excellent akku esztétikai hibák
- Apple iPhone 13 Mini 128gb
- DELL P2213 monitorok több db 1680x1050 TN panel forgatható állítható magasság akár HDMI is!
- Nikon D800 utángyártott markolat+Új Newell EN-EL15 akku
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Akku: 100%, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen