Új hozzászólás Aktív témák
-
Így van, én is úgy tudom, hogy a típus speckóin belül lehet "olcsóbbra" vizsgáztatni egy konkrét madarat - és hát nem is lenne ryanair, ha nem az utolsó centikre-grammokra lenne kiszámolva a történet.
Otthonhagyott poggyász sztori volt már több is, ld a korábbi ryanair-es szösszeneteimet
#16: a kolléga mondta meg a választ a #17-ben.
#14: a dologban ez az, amitől kivert a hideg veríték, amikor a kolléga írta, hogy a visszafejtés a gép nem rendesen karbantartott üzemanyagrendszerében meglévő hiba miatt nem működött.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
"azért a földön, mert felszállni nem szállhatott fel ekkora súllyal.": ezt nem értem.
én azt vettem ki a történetből, hogy felkészítették a gépet egy kedvezőbb időjárási helyzetre, azt vélelmezték, hogy tetőig tankolva el tud menni a célállomásra. ezután jött a rossz hír, ebből kiszámolták, hogy a célállomásra nem tud eljutni, kell Madridban tankolni. Ebből lett a probléma, hogy Madridig nem fogyott volna ki elég üzemanyag ahhoz, hogy a max. leszálló súly alá csökkenjen a gép tömege, ezért kellett fáklyázni Ferihegyen.
ha ez igaz, akkor felszállni fel tudott volna, mert ha nem változik meg az időjárás, és miatta a repülési terv, akkor felszállt volna úgy, ahogy volt.
azt kizártnak tartom, hogy a földön szándékosan beletankoljanak annyi naftát egy gépbe, hogy ott, rögtön a cső lehúzásakor tudni lehessen, hogy szabálytalan. vagyis a felszálló tömege rendben kellett legyen.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Eastman
őstag
"Gondolom, hogy a leeresztő rendszer hibája kívül esett a minimális feltételeken..."
Natgeón a'szondják, hogy kényszerleszállás előtt a levegőben tanácsos leengedni a naftát. Akkor a gép amiről beszélgetünk, nem kényszerleszállhatott? Köröznie kell fent a égben amíg létrán le nem hoznak a tűzoltók mindenkit?
Jó, jó tudom, ez már a szőrszálnak a hasogatása. Két külön leeresztőrendszer van egy utasszállító repülőgépen? Vészhelyzeti és túltöltésesi?
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
E.Kaufmann
addikt
Pontosan, leszállnak félúton egy másik országban, aztán boldoguljál paraszt. Lehet, kevesebb a macera a valóságban, de egyre többször írnak ilyenről. Azt se tudom, hogy a rendes útiköltségen felül ilyen esetekre mennyit kellene és milyen formában magunknál tartani. Hogy érdemes és milyen "b" terveket szervezni?
Ha nagyon szeretnék, akkor magamnak és a páromnak ki tudnám köhögni egy rövidebb repülős utazás árát szállással (amúgy is rágja a fülem), de egyszerűen nem tudom kiszámolni, mennyi kp-nak is kellene rendelkezésre állnia biztonsági tartaléknak és mit tehetek még óvintézkedésként. És ez marhára visszatart.
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Elárulták, hogy miért nem volt internet a fél kontinensen
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Villanyszerelés
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- DIGI kábel TV
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- További aktív témák...