Új hozzászólás Aktív témák
-
Wlac
Ármester
Ezt a konkrét esetet nem ismerem, de két éve volt szerencsém egy hasonlóval szenvedni. A lényeg, hogy a gép fizikailag ugyan bírná ezt a terhelést is, azonban a Ryanair alacsonyabb maximális felszállósúlyt határoz meg a gépeire, mint a gyári értékek, ugyanis ezen súly alapján fizet. Van pár gépe, amin lehet változtatni a limitet, de a legtöbben ez (ha jól emlékszem) megáll 69,999 tonnánál. Egy ilyen útra a 75 tonnás gépeket szokták küldeni, mivel messze van a cél, és jellemzően nyaralni mennek az emberek, nagy csomaggal.
Mivel itt a gép elindult, ezért valószínűleg a kapitány kért túl sok üzemanyagot. Persze a flotta operátor is küldhette volna a legnagyobb gépét, de ezek szerint elég volt a kisebb is az útra, úgyhogy nem ő a hunyó. De ezt majd megállapítják az okosok.
Egyébként csak egy tanács a fapadosokkal kapcsolatban: ha hasonló módon menne valaki messzebbre (Grand Canaria, Dubaj), akkor ne csak a feladott poggyászba pakoljon ruhát és hasonlókat, hanem a kézibe is. Simán lehet, hogy hasonló okok miatt itthon maradnak a feladott poggyászok, a kézi viszont mindig ott lesz az embernél, és jobb esetben egy-két napot "abból" kell túlélni.
“The wha-"
Új hozzászólás Aktív témák
- PS/2 vonalkód leolvasót keresek - vásárolnék, kábelekkel, adapterrel együtt - eseteg állvánnyal is..
- Félkonfig! // Ryzen 7 2700x // Aorus B450 Elite // 4x8GB Ripjaws 3200Mhz // 256GB Kingstone Nvme
- Mi Wi-Fi Range Extender Pro
- Gigabyte GTX 1060 6Gb
- 4K-ra játékra i5 4/4 magos PC 3.80GHz CPU 16GB RAM 120GB SSD 500GB GT 1030 HDMI Windows 11 Pro