Új hozzászólás Aktív témák
-
ezt annyira nem értem, hogy az durva.
mi a francért kellett a földön kerozint égetni? miért nem lehetett elrepülni Madridba, ott újratankolni és menni tovább?Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
ez jó, akkor ezentúl túl kell tankolni a gépeket és egy se fog lezuhanni, mert súlylimiten túl van
komolyra fordítva a szót, nem ment át a lényege a kérdésemnek.
nem azt kérdeztem, miért kellett kipocsékolni az üzemanyagot, hanem azt, hogy miért A FÖLDÖN kellett kipocsékolni.miért nem mondta a ryanair, hogy x probléma, ezért teszünk egy sétarepülést a Földközi tenger felett???
ez olyan, hogyha hirtelen rádjön a pisilhetnék/f.shatnék/hányhatnék, akkor is igyekszel kicsit félrevonulni, ha lehet, és nem a buli közepében dobod el a tételt...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz t72killer #22 üzenetére
"csak nem szakmabeliként feltételezem egy egész sor akadálya van: útvonalengedélyek, pilóták repülőórái, anyámkínja.": értem, tehát hat órán át pörgetni a hajtóműveket a betonon, ott nem számít a repült óra, nemzetközi légtérben meg számít...
hát én beraktam az esetet az inkompetens főnök hülye döntései skatulyába...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
"azért a földön, mert felszállni nem szállhatott fel ekkora súllyal.": ezt nem értem.
én azt vettem ki a történetből, hogy felkészítették a gépet egy kedvezőbb időjárási helyzetre, azt vélelmezték, hogy tetőig tankolva el tud menni a célállomásra. ezután jött a rossz hír, ebből kiszámolták, hogy a célállomásra nem tud eljutni, kell Madridban tankolni. Ebből lett a probléma, hogy Madridig nem fogyott volna ki elég üzemanyag ahhoz, hogy a max. leszálló súly alá csökkenjen a gép tömege, ezért kellett fáklyázni Ferihegyen.
ha ez igaz, akkor felszállni fel tudott volna, mert ha nem változik meg az időjárás, és miatta a repülési terv, akkor felszállt volna úgy, ahogy volt.
azt kizártnak tartom, hogy a földön szándékosan beletankoljanak annyi naftát egy gépbe, hogy ott, rögtön a cső lehúzásakor tudni lehessen, hogy szabálytalan. vagyis a felszálló tömege rendben kellett legyen.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
-
egyébként ezt a leszívás dolgot se értem.
sok az üzemanyag egy gépben, ezért leszívják belőle.
azzal a lötyivel mi lesz? repülő üzemanyagként nem kezelhetik, hiszen egy ismeretlen forrásból szerezték be. 5 tonna veszélyes hulladék?egy esetben értem: elviszik a gépet nagyjavításra. teljesen rendben van, hogy akkor kitakarítják a tankokat.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.
- Dell Latitude 7420 Aluminium i5-1145G7, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, NBD