Új hozzászólás Aktív témák
-
Rive
veterán
Másfelől az energiasűrűség növekedése előbb-utóbb a biztonságra is jó hatással lesz.
Izé. Nem sokat segített a (kézi)gránátok 'biztonságán', hogy fél emberfej helyett a robbanóanyagok fejlődésének köszönhetően ökölméretűvé zsugorodtak
És itt ugye a villanyautók benzinessel egyenértékűvé válásához még a hatótáv növekedése is szükséges lesz, szóval a tárolt energia is növekedni fog egy darabig, nem csak a sűrűség.
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
Majd kiderül, hogy mi volt ebben az esetben. Én feltételezem, hogy a vezető feltételezte, hogy az önvezérlő látja az akadályt s ki fogja kerülni. Egy ilyen kerülést 4-5 méterre az akadálytól elkezdek. 50km/h=13,8m/s Lehet, hogy mikorra leesett, hogy itt már nem lesz kerülés, addigra túl késő lett.
Így nézve lehet-e arról beszélni, hogy SAE 3-nál szükség esetén a humán járművezető megfelelően reagál? Ahhoz egyszerre kellene nézni az utat, s hogy a kocsi mit tervez. Passz, nem tudom, hogy a Tesla megjeleníti-e a haladási tervet az elkövetkező 50/100 méterre, e nélkül nagyon leszűkül a reakció idő.
Arra még reagálhatsz, hogy egy gyerek hirtelen kirohan az útra, de nem tudom, hogy mennyi időd van, mikor leesik, hogy az önvezérlő valamit elnézett. -
A humanoid sofőrök kitilitása szvsz nagyon soká fog megtörténni, ha egyáltalán nem irtjuk ki a civilizációt addig/fulladunk a saját sz.runkba. Egyelőre nagyon örülnék, ha lenne olyan robotpilóta, ami mellett pl alhatok, ehetek, olvashatok egy 1000+km-es úton. A logisztikai cégek is tuti díjaznák, a kamionsofőrök már nem biztos, lévén a munkájuk könnyítését valszleg azonnal leépítésekkel díjazná a cég.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Jó, hogy említetted a repülőket. Ott már kezd jelentkezni a 22-es csapdája:
Mindenhol a robotpilótának kell vezetnie, a humán erőforrás csak vészhelyzetben vegye át az irányítást, mikor a robotpilóta nem boldogulna. De ha a vészhelyzetek kivételével a pilóta nem gyakorolhat, akkor hogy tud felkészülni a vészhelyzetre?
Belátom az önvezérlő autók előnyét, elhiszem, hogy később hatékonyabb lehet, mint az ember. Sok eset van, mikor az embernek nem kéne volán elé ülni. Vagy ha kezdő, bátortalan, rutintalan még rosszabb. De azért élvezetes is vezetni, kitisztítja az agyat, na nem a belvárosi közlekedés.
Jelenleg az lenne a jó, ha az ember vezetne, s az MI csak gondolkodna, hogy miért tette amit tett, esetleg ha nagyon úgy találja, hogy a vezető valamit nem vett észre, akkor vészhelyzetben korrigál. Később pedig, az MI lenne aki folyamatosan figyel, s ha a sofőr hibázik korrigál, vagy mondja, hogy aludj, most vezetek.Egyik ismerősöm is utálja az autópályát, mert a sok sietős ember úgy gondolja, hogy 10 perc előnyért 160-as átlaggal kell vezetni az is megterhelő, ha folyamatosan azt kell nézned mikor akarnak letolni
-
bkercso
nagyúr
Egyfelől igaz...
De a legtöbb fejlesztésnek még nincs látható eredménye, de óriási a piac - nem csak Európában és USÁ-ban, de Kínában és Indiában is.Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
bkercso
nagyúr
Az akku pl. nagy probléma: túl szennyező a gyártása és túl nagy akkukat tesznek túl nehéz autókba.
A városi kibocsátás csökkentéséhez kis tömegű városi kocsit kellenének 300km körüli hatótávval.A töltés szintén fontos: atomból vagy megújulóból kell tölteni ahhoz, hogy a globális kibocsátás is csökkenjen.
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0